Toon maar aan dan. Laat die manuscripten in de grondtekst eens zien waar het woord met een hoofdletter staat....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:53 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Nee omdat jij geen onderzoek doet naar de juiste dingen, omdat je juist God wil weerleggen. En gaat over geschiedenis van alle manuscripten bij elkaar en kom jij met heeft op facebook gestaan man man.Is gewoon overtuigend bewijs welke bijbel de juiste is en nogal belangrijk met al die valse bijbels in omloop.
Speciaal voor jou Libertarisch:quote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik plaats even het hindoe-symbool hier omdat het hindoeïsme superieur is aan het christendom/jodendom/islam.
Spirituele wetenschap versus Joodse mythologie.
Als Christen/Agnost (ik twijfel vrolijk door). Is het ook niet makkelijk met superieure kerkverbanden vs Mickey mouse kerkverbanden... scheurt hele families uit elkaar: https://www.refoweb.nl/vr(...)ekeurd-door-familie/quote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef Bassie48 het volgende:
Als atheïst wordt dit topic met de dag verwarrender want nu blijkt er ook een indeling te bestaan in superieure en mindere religies. We tasten wel volkomen in het duister wat de criteria zijn voor die meetlat.
Voor mij is het helder. Ik geloof volledig in de apocatastase. Iedereen wordt uiteindelijk gered.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:39 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Als Christen/Agnost (ik twijfel vrolijk door). Is het ook niet makkelijk met superieure kerkverbanden vs Mickey mouse kerkverbanden... scheurt hele families uit elkaar: https://www.refoweb.nl/vr(...)ekeurd-door-familie/
Hoe zie je gered worden? Als in, waarvan worden we gered? Die interpretatie verschilt nogal dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor mij is het helder. Ik geloof volledig in de apocatastase. Iedereen wordt uiteindelijk gered.
Die verrekte Satan. Heeft hij er toch weer 4 weten in te fluisteren.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:45 schreef Beathoven het volgende:
@:Ali_Kannibali
Beetje Reddit gelezen:
Geen five star review
1y ago
De Zevende-dags Adventisten zijn 100% een sekte. Degenen van ons die dapper genoeg waren om eruit te komen, hebben JAREN aan herprogrammering gehad! Jaren! Ik ben in deze sekte geboren en ik zal je de waarheid vertellen... terwijl een SDA-predikant nooit de waarheid zal vertellen (of ze het nu weten of niet) over deze religie.
Btw... AL mijn broers en zussen (vier) zijn nu uit deze sekte. We hebben het allemaal onafhankelijk en op verschillende momenten gedaan, maar we zijn allemaal vertrokken!
Er lijkt nog wel even wat oefening nodig om in een nog minder boekje te komen dan Scientology. Maar chapeau heur.
die op eigen kracht is opgestaan uit de dood om voor eeuwig af te rekenen met die vloek. Alleen God kan zoiets.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, dat domme gelul over Jezus Christus.
Ik ben beter dan die gekruisigde Jood.
Een bevrijding van angst, leed, pijn, ellende na het sterfelijk leven, en een eeuwigheid van versmelting met het pure, goede en goddelijke.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe zie je gered worden? Als in, waarvan worden we gered? Die interpretatie verschilt nogal dus ik ben benieuwd
Enerzijds moeten we voorzichtig zijn met dit soort bronnen. Anderzijds. waar rook is, is vuur.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:45 schreef Beathoven het volgende:
@:Ali_Kannibali
Beetje Reddit gelezen:
Geen five star review
1y ago
De Zevende-dags Adventisten zijn 100% een sekte. Degenen van ons die dapper genoeg waren om eruit te komen, hebben JAREN aan herprogrammering gehad! Jaren! Ik ben in deze sekte geboren en ik zal je de waarheid vertellen... terwijl een SDA-predikant nooit de waarheid zal vertellen (of ze het nu weten of niet) over deze religie.
Btw... AL mijn broers en zussen (vier) zijn nu uit deze sekte. We hebben het allemaal onafhankelijk en op verschillende momenten gedaan, maar we zijn allemaal vertrokken!
Er lijkt nog wel even wat oefening nodig om in een nog minder boekje te komen dan Scientology. Maar chapeau heur.
Precies, en mijn moeder is de koningin van Engeland.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
die op eigen kracht is opgestaan uit de dood om voor eeuwig af te rekenen met die vloek. Alleen God kan zoiets.
ik hoop het, maar alleen de bijbel kan hierin het laatste woord geven.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor mij is het helder. Ik geloof volledig in de apocatastase. Iedereen wordt uiteindelijk gered.
Daarom is de H. Gregorius van Nyssa voor mij de grootste held qua theologie.
[ afbeelding ]
Al die scheuringen, terwijl de oorzaken daarvan al al lang vergeten zijn:quote:Op maandag 27 januari 2025 19:39 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Als Christen/Agnost (ik twijfel vrolijk door). Is het ook niet makkelijk met superieure kerkverbanden vs Mickey mouse kerkverbanden... scheurt hele families uit elkaar: https://www.refoweb.nl/vr(...)ekeurd-door-familie/
Zie mijn onderschrift.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:54 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
ik hoop het, maar alleen de bijbel kan hierin het laatste woord geven.
https://www.hetbestenieuws.nl/
herinner je je deze nog?
Bekijk deze YouTube-video
hoe meer mensen er weggerukt worden uit je leven, des te meer je je gaat afvragen.
Rev 21:4 And God shall wipe away all tears from their eyes; and there shall be no more death, neither sorrow, nor crying, neither shall there be any more pain: for the former things are passed away.
Laten we hopen dat de mogelijkheid tot incarneren tot iets als een rivierprik of een rat uit de ganges ook behoort tot ongelooflijke onzin.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Precies, en mijn moeder is de koningin van Engeland.
Wat is dit voor een ongelooflijke onzin?
Ali is weer bezig.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
het staat in de geschriften, zowel in het nt als ot.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Een mens zal niet zo snel degraderen tot een rivierprik of een rat.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:56 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de mogelijkheid tot incarneren tot iets als een rivierprik of een rat uit de ganges ook behoort tot ongelooflijke onzin.
Er is geen historisch bewijs dat Jezus Christus van Nazareth heeft bestaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:57 schreef Richestorags het volgende:
Overigens wel hilarisch dat Libertarisch met al zijn schoolplein gebash over Jezus waarschijnlijk niet weet dat de 3 bekendste leraren uit de 19e eeuw, te weten Swami Vivekenanda, Sri Ramana Maharsi en Ramakrishna allen zeer lovend over Jezus Christus waren.
Sterker nog, Ramakrishna raadde iedereen in de tempel aan kerstmis te vieren...
Mijn geschriften zeggen dat mensen als dier kunnen reïncarneren.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:58 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
het staat in de geschriften, zowel in het nt als ot.
Vraag het even aan Ali.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:00 schreef Libertarisch het volgende:
Mijn geschriften zeggen dat mensen als dier kunnen reïncarneren.
Wie heeft er nu gelijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |