SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meer voorspelbaarquote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, bepaalde factoren blijven idd enorm onvoorspelbaar!
je weet dat hij dit gaat doen
en toch hoop je tegen beter weten in dat hij eens leest wat iemand postThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hehehehe. wel goeie. had ook betere. maar wacht zal ff foto doen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja lieve greysquote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer voorspelbaar
en toch hoop je tegen beter weten in dat hij eens leest wat iemand post
snap dat je het probeert ,lief maar komt niet aan.Smile, it's free therapy.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
ik heb er zelfs een liedje bij in mijn hoofd
Oeh, daar past veel op.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb er zelfs een liedje bij in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Wil het liedje niet weten! niet horen, niet zien!!Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wil het liedje niet weten! niet horen, niet zien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms leest hij het wel, maar dan krijg je weer een verhaal over deur-aan-deur verkopers in Zimbabwe en dat is dan de reden dat hij niks met je advies doet.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer voorspelbaar
en toch hoop je tegen beter weten in dat hij eens leest wat iemand post![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehe. wel goeie. had ook betere. maar wacht zal ff foto doen.![]()
![]()
Feauteaux!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zonnetje schijntThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
misschien moeten we het over Trump hebben
was vannacht ook zo'n succesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]als ik je quote dan zie ik de spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja.. kom ik nu pas achter! klik normaal gewoon alles open.. dacht nu eens niet..
oh maar die zin zegt me niks.. eigenlijk..Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh ze moet nog helemaal hierheen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef ToT het volgende: [..] Nou eerst nog ff wat meer videobellen enzo, en dan een visum en vliegticket regelen!
![]()
Maar wat haar betreft kan het al binnen een paar maand gebeuren!
![]()
Maar ze is volgens mij doller op Mini-ToT dan op mij. Ik zei al tegen haar dat hij idd echt wel een babe-magnet is!
(Wilde niet gelijk met "pussy magnet" aan komen zo vroeg in onze beginnende relatie!
)
Das wel een flinke investering. Als ze dat nu al voor jou over heeft... Wow
:')![]()
tis ook een eigen invullingquote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik je quote dan zie ik de spoiler!
en ja.. kom ik nu pas achter! klik normaal gewoon alles open.. dacht nu eens niet..
oh maar die zin zegt me niks.. eigenlijk..
Geweestquote:Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms leest hij het wel, maar dan krijg je weer een verhaal over deur-aan-deur verkopers in Zimbabwe en dat is dan de reden dat hij niks met je advies doet.
niet veel deurbellen gezien![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Een grote bruine plakkaat!quote:
Je kunt proberen daar je huur mee te betalen!
https://www.whiskeyriff.c(...)oop-art-unpaid-rent/![]()
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik je quote dan zie ik de spoiler!
oh maar die zin zegt me niks.. eigenlijk..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zien we nu je buurman? of gewoon random arbeider?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tentje aan het bouwen zijn ze. asbest verwijderaars. sorry die heel in witte pakken kon ik niet doen. want aannemer enzo en polen. zeg maar die boeit het toch niet.
[ [url=[/url] ]
Kree is gewoon de asbest saneerder aan het doxenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zien we nu je buurman? of gewoon random arbeider?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uit BUit Berkel en Rodenrijs.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tentje aan het bouwen zijn ze. asbest verwijderaars. sorry die heel in witte pakken kon ik niet doen. want aannemer enzo en polen. zeg maar die boeit het toch niet.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Staat er al een bbq en bier?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?![]()
arbeiderquote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zien we nu je buurman? of gewoon random arbeider?
buurvrouwtje. RIP is dood he.Do what you love, love what you do!![]()
Je ziet het toch? En dat ze die dingen bouwen is om zichzelf en anderen te beschermen. Waarom zou je er info over moeten krijgen? Het is veilig. Wil je ook info van de inhoud van iedere vrachtwagen die door je straat kart?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?I'm surrounded by morons!
Oh jee!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
misschien moeten we het over Trump hebben
was vannacht ook zo'n succesMaar iemand zei hier laatst dat het hier 's nachts altijd zo gezellig en rustig aan toe ging, aangezien alle relschoppers dan lagen te slapen?
![]()
![]()
tis wel een overkapping die er mooi voor is, maar dit bouwt de renovatie ploeg woningbouw die polen zijn enzo he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Binnenkort op Netflix; Baby Kreendeer.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kree is gewoon de asbest saneerder aan het doxenI'm surrounded by morons!
Zeker ja!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ze moet nog helemaal hierheen.Das wel een flinke investering. Als ze dat nu al voor jou over heeft... Wow
Ja ik denk dat we de kosten van de vliegticket wel gaan delen, aangezien we er beiden natuurlijk wel baat aan hebben dat ze hier naar toe komt.
Ze wil eerst een maandje komen; dat is zo'n beetje het maximum wat ze op het werk aan vakantiedagen kan opnemen.![]()
ja dit mag helemaal nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kree is gewoon de asbest saneerder aan het doxenSmile, it's free therapy.![]()
Als het blonde Poolse deernes met grote borsten waren geweest, was het dan wel OK geweest?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel een overkapping die er mooi voor is, maar dit bouwt de renovatie ploeg woningbouw die polen zijn enzo he?I'm surrounded by morons!
wtf. nog neit eens op gelet. maar dit ok voor asbest dus? ze gaan er hel;e tent van maken. en ga ik me iets meer zorgen maken.
eerst maar ff een peuk. voor de stress.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geweest
niet veel deurbellen gezien![]()
!!!
![]()
Een maandje?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Ja ik denk dat we de kosten van de vliegticket wel gaan delen, aangezien we er beiden natuurlijk wel baat aan hebben dat ze hier naar toe komt.
Ze wil eerst een maandje komen; dat is zo'n beetje het maximum wat ze op het werk aan vakantiedagen kan opnemen.
En dan niks meer de rest van t jaar?![]()
Ja okee, dat is dan wel weer vreemd. Daar hadden ze je wel over moeten informeren vooraf.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?![]()
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
wtf. nog neit eens op gelet. maar dit ok voor asbest dus? ze gaan er hel;e tent van maken. en ga ik me iets meer zorgen maken.
eerst maar ff een peuk. voor de stress.I'm surrounded by morons!
daarom plaatje asbest ofzo. als eruit. ik geen problemen mee. maar is gemeld en ze zouden het oppakken via woningbouw enzo. dus gemeld, verder maak ik me niet al teveel zorgen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, dat is dan wel weer vreemd. Daar hadden ze je wel over moeten informeren vooraf.Do what you love, love what you do!![]()
11 maanden fappenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:04 schreef maily het volgende:
[..]
Een maandje?
En dan niks meer de rest van t jaar?
I'm surrounded by morons!
Vraag of ze een bouwvergunning hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
verbaas me wel over de hele constructies die ze makenI'm surrounded by morons!
Met een beetje mazzel is je duizendknoop ook weg straks.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
verbaas me wel over de hele constructies die ze maken![]()
hahaha weet toch. zei het maar voor de gein. want maak me er niet druk over opzich. maar wel raar wat ze aan het doen zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.
krijg nog belletje terug van de woningbouw trouwens is me beloofd.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Heftig men. Een date van een maand. Maar van wat ik lees klikt het al echt. Ik zou zelf nooit op zon internationale site gaan...quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Ze wil eerst een maandje komen; dat is zo'n beetje het maximum wat ze op het werk aan vakantiedagen kan opnemen.
Heeft ze al laten weten of ze wil immigreren of is het daar nog te vroeg voor:')![]()
Mwah, dat ze in zijn tuin zitten rond te banjeren om dat plastic te bevestigen had wel ff vantevoren over gecommuniceerd mogen worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je ziet het toch? En dat ze die dingen bouwen is om zichzelf en anderen te beschermen. Waarom zou je er info over moeten krijgen? Het is veilig. Wil je ook info van de inhoud van iedere vrachtwagen die door je straat kart?Zou ik ook niet echt waarderen als het bij mij zou gebeuren (ALS ik een tuin had gehad.)
![]()
M'n vader heeft vaak zat in de open lucht asbest los zitten schroeven, zolang er maar een briesje stond.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
eerst maar ff een peuk. voor de stress.
Je gaat er niet acuut dood van.
Ik denk dat die sigaret die je nu aan het opsteken bent, schadelijker zal zijn dan wat er nu bij de buren gebeurt.![]()
Ja, punktenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ging ik ook al niet van uit!
Maar je zag mijn shopje dus niet en dacht lekker binnen te lopen met de punckten!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja dat gaan we dan dus kijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:04 schreef maily het volgende:
[..]
Een maandje?
En dan niks meer de rest van t jaar?Stapje voor stapje.
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.![]()
![]()
![]()
Godverdomme!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
verbaas me wel over de hele constructies die ze maken
"Is het wel veilig wat ze daar doen?"
Ze maken een hele constructie om het veilig te maken.
"Ik verbaas me dat ze zo'n hele constructie maken!"Gast!
![]()
![]()
ik ook en laatst nog, maar het gaat me nu meer om principe dat de woningbouw me niks laat weten terwijl ze hier een focking isolatietent aan het opbouwen zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vader heeft vaak zat in de open lucht asbest los zitten schroeven, zolang er maar een briesje stond.
Je gaat er niet acuut dood van.
Ik denk dat die sigaret die je nu aan het opsteken bent, schadelijker zal zijn dan wat er nu bij de buren gebeurt.
Do what you love, love what you do!![]()
Kerel, doe gewoon je gordijnen dicht.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet toch. zei het maar voor de gein. want maak me er niet druk over opzich. maar wel raar wat ze aan het doen zijn.
krijg nog belletje terug van de woningbouw trouwens is me beloofd.![]()
Bellen!!!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en laatst nog, maar het gaat me nu meer om principe dat de woningbouw me niks laat weten terwijl ze hier een focking isolatietent aan het opbouwen zijn.![]()
We hebben het er al wel over gehad, maar natuurlijk alles ff stapje voor stapje.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heftig men. Een date van een maand. Maar van wat ik lees klikt het al echt. Ik zou zelf nooit op zon internationale site gaan...
Heeft ze al laten weten of ze wil immigreren of is het daar nog te vroeg voor![]()
![]()
of proberen toch meer te roken en kijken of dat stress verminderend werktquote:Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.
kan gewoon
anders nog tip met 75 inch
kan ook stress reduceren denk ikSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is je duizendknoop ook weg straks.![]()
![]()
![]()
kost dat ook geen geld meerSmile, it's free therapy.![]()
gedaan hequote:
en nee vind het allemaal best. maar dit staat me niet aan want ze staan bij mij in de tuin om die tent op te bouwen. dan ga ik me zorgen maken want is het wss geen 1 plaatje asbest.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme!
"Is het wel veilig wat ze daar doen?"
Ze maken een hele constructie om het veilig te maken.
"Ik verbaas me dat ze zo'n hele constructie maken!"Gast!
Je vindt het NIET allemaal best.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
gedaan he
en nee vind het allemaal best. maar dit staat me niet aan want ze staan bij mij in de tuin om die tent op te bouwen. dan ga ik me zorgen maken want is het wss geen 1 plaatje asbest.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja eerst die maand met elkaarquote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben het er al wel over gehad, maar natuurlijk alles ff stapje voor stapje.
Romantisch hoor
WAT!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en laatst nog, maar het gaat me nu meer om principe dat de woningbouw me niks laat weten terwijl ze hier een focking isolatietent aan het opbouwen zijn.
DE!
ABSOLUTE!
NEUK!!!!!!
Je maakt je dus geen zorgen over de asbest, maar het gaat je om het principe dat ze niet ff wat hebt laten weten en daar zit je je nu dus de hele tijd over op te naaien?
Je lijkt wel een oud wijf dat achter de geraniums naar die kwajongens op straat zit te kijken!
Of eigenlijk nog meer op deze kerel:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Is er geen opzichter?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
gedaan he
en nee vind het allemaal best. maar dit staat me niet aan want ze staan bij mij in de tuin om die tent op te bouwen. dan ga ik me zorgen maken want is het wss geen 1 plaatje asbest.
En trouwens, dat asbest moet toch weg?
Als dit niet nodig was deden ze het niet hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er geen opzichter?
En trouwens, dat asbest moet toch weg?
Als dit niet nodig was deden ze het niet hoor.![]()
Whehe precies!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja eerst die maand met elkaar
Romantisch hoor
Maar eerst elkaar ff heel wat beter leren kennen voor we dit soort stappen gaan maken hoor!![]()
![]()
Heel verstandigquote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe precies!
Maar eerst elkaar ff heel wat beter leren kennen voor we dit soort stappen gaan maken hoor!![]()
![]()
precies? zou jij het leuk vinden als ze tenten op gaan bouwen op jou gebied en huis?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT!
DE!
ABSOLUTE!
NEUK!!!!!!
Je maakt je dus geen zorgen over de asbest, maar het gaat je om het principe dat ze niet ff wat hebt laten weten en daar zit je je nu dus de hele tijd over op te naaien?
Je lijkt wel een oud wijf dat achter de geraniums naar die kwajongens op straat zit te kijken!
Of eigenlijk nog meer op deze kerel:
Bekijk deze YouTube-video
voor iets waar je achter komt door stickers op deuren van asbest etc?????
nouja als het 1 plaatje was, dan was dit niet nodig geweest. maar het lijkt haast op die aflevering van flodder. zal ff opzoeken.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja Nee dat begrijp ik. Wel heeeel DTS uitnodigen bij de bruiloftquote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe precies!
Maar eerst elkaar ff heel wat beter leren kennen voor we dit soort stappen gaan maken hoor!:')![]()
Bruiloft-meetquote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Nee dat begrijp ik. Wel heeeel DTS uitnodigen bij de bruiloft![]()
![]()
Wel. Het is stiekum een soort van FOK!SEAL-team om posts uit te lokken.quote:I'm surrounded by morons!
Ze bouwen een giga constructie om het veilig te doen, volgens alle wettelijke regels.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
precies? zou jij het leuk vinden als ze tenten op gaan bouwen op jou gebied en huis?
nouja als het 1 plaatje was, dan was dit niet nodig geweest. maar het lijkt haast op die aflevering van flodder. zal ff opzoeken.
Ja, het was netjes geweest als ze het ff gemeld hadden.
Hebben ze niet gedaan.
Is kut.
Boeiuh!
Bolkuh!![]()
Ik zou iets anders gaan doen ipv die aflevering van Flodder op gaan zoeken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
precies? zou jij het leuk vinden als ze tenten op gaan bouwen op jou gebied en huis?
nouja als het 1 plaatje was, dan was dit niet nodig geweest. maar het lijkt haast op die aflevering van flodder. zal ff opzoeken.![]()
Wordt dus weer een leuk feessie met 6 man, en kun je weer kleurplaten inkleuren!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Nee dat begrijp ik. Wel heeeel DTS uitnodigen bij de bruiloft![]()
![]()
Bestaat de FOK! knokploeg trouwens nog?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel. Het is stiekum een soort van FOK!SEAL-team om posts uit te lokken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Vind je het niet vervelend om alles in het Engels te praten (ik neem aan dat jullie in het Engels communiceren)?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt dus weer een leuk feessie met 6 man, en kun je weer kleurplaten inkleuren!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Flodder is goed ja. Vooral de films.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:24 schreef kree het volgende:
mss zo flauw. hahahaha. maar ok fan van flodder enzo.:')![]()
niet zo zorgen erover eigenlijk, tis extreme maatregelen voor weinig zo werd me ook verteld trouwens.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou iets anders gaan doen ipv die aflevering van Flodder op gaan zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
master nl productie. onder andere idd.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flodder is goed ja. Vooral de films.
naja toch weer grote kree show enzo hoewel ik het niet eens zo bedoelde. maar damn. hahahaha
sorry.
Oh dat ben ik al jaren gewend!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend om alles in het Engels te praten (ik neem aan dat jullie in het Engels communiceren)?![]()
![]()
Oei, beetje late reactie want moest ff op en neer naar mijn ouders. Maar over hormonale uitvallen kunnen wij mannen niet over oordelen. Hoop dat je kat zijn vliegbrevet heeft gehaald en nog okay isquote:Op maandag 27 januari 2025 10:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hormonale aanval waarbij mijn kat vliegles kreeg, was een beetje boos op vrouwliefstout.. maar ze schrok er zelf ook van en voelt haar flink schuldig ook wel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou in ieder geval wel goed dat je het door hebt!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:28 schreef kree het volgende:
naja toch weer grote kree show enzo hoewel ik het niet eens zo bedoelde. maar damn. hahahaha
sorry.
En nu weer gewoon bolk roepen en smileys posten zoals het hoort allemaal!![]()
![]()
mastermovies > master nl produktiesquote:Op maandag 27 januari 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
master nl productie. onder andere idd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
haha ja. ik hou nog wel even updates bij over de hele constructie die ze hier naast me bouwen. .... wtfquote:Op maandag 27 januari 2025 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou in ieder geval wel goed dat je het door hebt!
En nu weer gewoon bolk roepen en smileys posten zoals het hoort allemaal!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oei, beetje late reactie want moest ff op en neer naar mijn ouders. Maar over hormonale uitvallen kunnen wij mannen niet over oordelen. Hoop dat je kat zijn vliegbrevet heeft gehaald en nog okay isEcht ja!
![]()
Is goed, maar chillaxxxxxx verder, broeder!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja. ik hou nog wel even updates bij over de hele constructie die ze hier naast me bouwen. .... wtf![]()
![]()
no stress.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Is goed, maar chillaxxxxxx verder, broeder!
BolkI'm surrounded by morons!
die aflevering van flodder ook weer te flauw voor woorden. toch hou ik ervan. gehjeheheDo what you love, love what you do!![]()
Paarbij een lieve din gehad
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Watquote:Op maandag 27 januari 2025 13:39 schreef kree het volgende:
umoburu stam aan Enola virus overleden. hehehehe:')![]()
Wélk virus? Enola ken ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:39 schreef kree het volgende:
umoburu stam aan Enola virus overleden. hehehehe
Mn telefoon zelfs óók niet![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga eerst even een dutje doenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
kijk die aflevering van flodder, nostalgie wel.:')![]()
Enola Holmes?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Wélk virus? Enola ken ik niet.
Mn telefoon zelfs óók niet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En ik ga Mini weer ophalen van school!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga eerst even een dutje doen![]()
![]()
omg cultuurbarbaren. wacht kijk ditquote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Wélk virus? Enola ken ik niet.
Mn telefoon zelfs óók niet![]()
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ga Mini weer ophalen van school!
Ik ga niks kijken
zo niet weten wat Enola virus is.......
dit is NL tv cult en zou verplicht moeten worden op school enzo. valt me beetje tegen van aantal want toch zelfde generatie als ik? en dat neit kennen.?Do what you love, love what you do!![]()
FlodderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben nog in shock dat mensen dat neit kennen. hmmms ff bijkomen.Do what you love, love what you do!![]()
Had je nou je verhaal nog verteldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou me meer zorgen maken om die peuk van jou dan om die tentquote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
eerst maar ff een peuk. voor de stress.
u bedoelt ebola?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:43 schreef kree het volgende:
zo niet weten wat Enola virus is.......
dit is NL tv cult en zou verplicht moeten worden op school enzo. valt me beetje tegen van aantal want toch zelfde generatie als ik? en dat neit kennen.?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Flodder was na de tweede film wel klaar wmbOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
net als New kidsquote:Op maandag 27 januari 2025 13:54 schreef sp3c het volgende:
Flodder was na de tweede film wel klaar wmbThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar was te serie te succesvol vol.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha geeft niet, maar hij doet het nogquote:Op maandag 27 januari 2025 13:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oei, beetje late reactie want moest ff op en neer naar mijn ouders. Maar over hormonale uitvallen kunnen wij mannen niet over oordelen. Hoop dat je kat zijn vliegbrevet heeft gehaald en nog okay is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja is een verbastering voor de leuk met die serie.quote:
ik weet uiteraard wel de officiële, dat jullie dat niet kennen is eigenlijk meer ernstigDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben altijd buitenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gek dat mensen die geenquote:op hebben dat niet kennen
ow ja voor de leuk een dodelijke ziekte verbasterenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja is een verbastering voor de leuk met die serie.
ik weet uiteraard wel de officiële, dat jullie dat niet kennen is eigenlijk meer ernstig
grappug
iets met kapotquote:Op maandag 27 januari 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek dat mensen die geenop hebben dat niet kennen
lief is
klassieker NL tv.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek dat mensen die geenop hebben dat niet kennen
ik vond van wel in die serie, maargoed. humor zo kan idd niet meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ja voor de leuk een dodelijke ziekte verbasteren
grappug
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Bloemetjes jurken met regenlaarzenjaa
maar niet vandaag want zon en 12 gradenSmile, it's free therapy.![]()
Hey stelletje klerelijers doen jullie voorzichtig met die klok die is nog van jullie grootvader geweest
Ach krijg toch de achterlijke buikloop
En zo veel andere mooie uitspraken, "ik stond compleet machteloos" is bij ons thuis een veelgebruikte
Nou dat ik alle details van de Flodder serie niet meer scherp heb, sorry hoor. Het is al een eeuwigheid geleden dat ik dat gezien heb.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet uiteraard wel de officiële, dat jullie dat niet kennen is eigenlijk meer ernstigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet alleen nog buurman wat doet u nouOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ik actieve herinneringen aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zelfde als opa op trein spoor zetten enzo, hahahaha. van fok hebben die locaties nog nagezocht trouwens
of gaan we ineens moeilijk doen over die flauwe humor nu?.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken bijna elke aflevering wel uit mijn hoofd denk ik. Bij een zin weet ik vaak wel welke aflevering het is.. eigenlijk best erg wel
Nee maar dit is wel gedateerd hoor nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik vind grapjes over kanker ook hysterischquote:Op maandag 27 januari 2025 13:59 schreef kree het volgende:
zelfde als opa op trein spoor zetten enzo, hahahaha. van fok hebben die locaties nog nagezocht trouwens
of gaan we ineens moeilijk doen over die flauwe humor nu?.
Roermond was dat toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:59 schreef kree het volgende:
of gaan we ineens moeilijk doen over die flauwe humor nu?.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja maar lichthartige humor wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ken bijna elke aflevering wel uit mijn hoofd denk ik. Bij een zin weet ik vaak wel welke aflevering het is.. eigenlijk best erg wel
weet niet meer het is vast makkelijk terug te vinden. die serie was ergens in België opgenomen dacht ik? maar hebben fokkers reportage over gemaakt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Alleen in aflevering 2 van seizoen 1 werd er mee gescholden, ging kees langs de deuren om wat te verdienen. Andere kees spreidde de benen en toet had een flinke buit want de buren hadden de deur opgen gelatenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind grapjes over kanker ook hysterisch
Hier ligt de villawijk waar ze 'gewoond' hebben.quote:
Zie dat de spoor scene in Schin op Geul was.
Zaten die Fokkers maar een klein beetje ernaast
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet meer het is vast makkelijk terug te vinden. die serie was ergens in België opgenomen dacht ik? maar hebben fokkers reportage over gemaakt.
Maar waar staat de tank?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het gemeentehuis is een Belgisch gebouw, dat weet ik welquote:Op maandag 27 januari 2025 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet meer het is vast makkelijk terug te vinden. die serie was ergens in België opgenomen dacht ik? maar hebben fokkers reportage over gemaakt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat willen we wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was een Centurion meen ik dus wel naar Israël gegaan zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
in doetinchem staat nog steeds een tankquote:Op maandag 27 januari 2025 14:06 schreef sp3c het volgende:
Was een Centurion meen ik dus wel naar Israël gegaan zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet zo bekend dit dan? ik weet dat er filmpje over was gemaakt eigenlijk door fokkers.Do what you love, love what you do!![]()
dan zaten ze wel in de verkeerde plaatsenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:06 schreef kree het volgende:
niet zo bekend dit dan? ik weet dat er filmpje over was gemaakt eigenlijk door fokkers.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ede heeft er ook lang een gehad, maar daar waren ook diverse grote kazernes, al herken ik er geen vanuit de filmTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het huis van de familie Flodder en de omliggende huizen zijn speciaal voor de film gebouwd op de wielerbaan bij Spaarndam.[4] Andere scènes zijn opgenomen in de villawijk op de Kollenberg in Sittard. Sommige andere huizen die in beeld zijn geweest staan nog altijd aan de Ross van Lenneplaan.
Delen van de film zijn in België opgenomen. De oorspronkelijke woonplaats van de familie op de "gifbelt" werd gefilmd in Molenbeek in Brussel. De rit naar Zonnedael is ook in Brussel gefilmd en hierbij zijn de Stalingradlaan, de Tervurentunnel, het Montgomeryplein en de triomfboog van het Jubelpark te zien. Het stadhuis is in werkelijkheid het stadhuis van Sint-Gillis.
De aanrijding van de opa door een trein werd gefilmd op een spoorwegovergang van de Miljoenenlijn ter hoogte van de Holleweg bij Schin op Geul.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dit is niet de leukste want officiële. maar er was wat van fok gemaakt hierover.Do what you love, love what you do!![]()
Wtf.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
omg cultuurbarbaren. wacht kijk dit
Flodder.
En jij denkt, dat ik die onderbroekenlol kijk.
Ooit gezien.
De FILMS. De rest? Echt nóg minder aan.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb wel gezien dat laatst iemand van de Kollenberg op tv is geweest.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
Het huis van de familie Flodder en de omliggende huizen zijn speciaal voor de film gebouwd op de wielerbaan bij Spaarndam.[4] Andere scènes zijn opgenomen in de villawijk op de Kollenberg in Sittard. Sommige andere huizen die in beeld zijn geweest staan nog altijd aan de Ross van Lenneplaan.
Delen van de film zijn in België opgenomen. De oorspronkelijke woonplaats van de familie op de "gifbelt" werd gefilmd in Molenbeek in Brussel. De rit naar Zonnedael is ook in Brussel gefilmd en hierbij zijn de Stalingradlaan, de Tervurentunnel, het Montgomeryplein en de triomfboog van het Jubelpark te zien. Het stadhuis is in werkelijkheid het stadhuis van Sint-Gillis.
De aanrijding van de opa door een trein werd gefilmd op een spoorwegovergang van de Miljoenenlijn ter hoogte van de Holleweg bij Schin op Geul.
Ging over toen.. en nu.. opnames. half gekeken stond geloof ik hier een link van
of op fbSmile, it's free therapy.![]()
nee muts ik had je een appje gestuurd toen het op hart van NL wasquote:Op maandag 27 januari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat laatst iemand van de Kollenberg op tv is geweest.
Ging over toen.. en nu.. opnames. half gekeken stond geloof ik hier een link van
of op fb
geen idee Sally. ik vond het altijd wel leukquote:Op maandag 27 januari 2025 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Wtf.
Flodder.
En jij denkt, dat ik die onderbroekenlol kijk.
Ooit gezien.
De FILMS. De rest? Echt nóg minder aan.
OH jij was datquote:Op maandag 27 januari 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee muts ik had je een appje gestuurd toen het op hart van NL was
zit hier te lachen nu!!
zat te graven.. hoe ik het kan dat ik dat gezien heb.. want ik kijk dat nooit!
![]()
![]()
dit was wel het filmpje wat ik bedoelde. of gemaakt door mensen van fok dat weet ik niet.
iig van hier gevonden jaren terug.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:13 schreef kree het volgende:
dit was wel het filmpje wat ik bedoelde. of gemaakt door mensen van fok dat weet ik niet.
iig van hier gevonden jaren terug.10 posts terug zei je gemaakt door FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
neequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ach jaquote:Op maandag 27 januari 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
10 posts terug zei je gemaakt door FOK!![]()
![]()
kree weet je welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Flodder is een Nederlandse komedieserie over het fictieve asociale gezin Flodder, die liep van 1993 tot en met 1999.
Dus wel erg lang geleden allemaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik dacht dat zo was? maar kan het niet meer herleiden of het echt zo was.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
10 posts terug zei je gemaakt door FOK!![]()
Lekker boeiend dit kree. Laten we het over je asbest hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht dat zo was? maar kan het niet meer herleiden of het echt zo was.
Zijn de mannen in maanpakken inmiddels klaar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter nog hetzelfde filmpje 10x posten om het zeker te wetenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker boeiend dit kree. Laten we het over je asbest hebben.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker boeiend dit kree. Laten we het over je asbest hebben.
Zijn de mannen in maanpakken inmiddels klaar?![]()
Ik denk dat we het beter kunnen hebben over het aannamebeleid van zijn werkgever.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn de mannen in maanpakken inmiddels klaar?Trotste mama van Ambar
lol ter info ze zijn gekapt met bouwen van tent enzo half bij mij over?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels klaar?
ik verder geen idee morgen moet ik naar Brakel dus ben er niet, we zullen zien he?
er is me beloofd door woningbouw na bellen dat ze er nog even op terug kwamen met belletje wtf dit nou weer was.Do what you love, love what you do!![]()
ja weet alweer begin saaiheid. maar ok. ga jullie gang. zeg al niks meerquote:
?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet alweer begin saaiheid. maar ok. ga jullie gang. zeg al niks meerSmile, it's free therapy.![]()
je bent zelluf saaiquote:Op maandag 27 januari 2025 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet alweer begin saaiheid. maar ok. ga jullie gang. zeg al niks meer
dramalamaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgende keer altijd even kree om toestemming vragen als we het weer eens ergens over willen hebbenTrotste mama van Ambar
geen zin in he? probeer beetje wat leuks te vertellen, maargoed wordt niet gewaardeerd. ik begrijp dat.quote:
ga bolken ofzo ;pDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in he? probeer beetje wat leuks te vertellen, maargoed wordt niet gewaardeerd. ik begrijp dat.
ga bolken ofzo ;p![]()
![]()
![]()
saaaiiiiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JIJ vindt het leuk om het over Flodder te hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in he? probeer beetje wat leuks te vertellen, maargoed wordt niet gewaardeerd. ik begrijp dat.
ga bolken ofzo ;p
mag
kan
ik niet
punt.Smile, it's free therapy.![]()
wat vindt je van Eva?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JIJ vindt het leuk om het over Flodder te hebben.
mag
kan
ik niet
punt.
en Jane?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou dat is wel netjes van ze.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:22 schreef kree het volgende:
er is me beloofd door woningbouw na bellen dat ze er nog even op terug kwamen met belletje wtf dit nou weer was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmmms denk je? ik doe er iig nog moeite mee, maargoed maakt neit uit zie wel weer half topic smileys en bolk enszo. ook prima.quote:
hoezo doe jij moeite?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms denk je? ik doe er iig nog moeite mee, maargoed maakt neit uit zie wel weer half topic smileys en bolk enszo. ook prima.
laat iedereen eens in zijn waarde
in plaats van meteen een waarde oordeel te plakken aan wat een ander doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
we zullen zien he? denk eerlijk gezegd niet dat ze me terugbellen. maargoed.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is wel netjes van ze.Do what you love, love what you do!![]()
POLLI'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3929 / +206 / +16 / 11963 / 12965
2. _UserName_ / 1753 / +79 / +62 / 1774 / 2303
3. Harrie / 1243 / +30 / +3 / 3272 / 3753
4. Dr.Mikey / 716 / +11 / +40 / 1213 / 1549
5. KillemWieft / 596 / +55 / +13 / 947 / 1254
6. kree / 527 / +18 / +103 / 2855 / 3236
7. drakin / 514 / +28 / +13 / 1727 / 2023
8. ToT / 471 / +9 / +24 / 4140 / 4466
9. Lovely / 448 / +10 / +0 / 2931 / 3323
10. hemarookworst / 362 / +17 / +9 / 1513 / 1790
11. HappyCharly / 345 / +24 / +2 / 2123 / 2377
12. sinterklaaskapoentje / 343 / +5 / +4 / 2526 / 2853
13. gebrokenglas / 300 / +51 / +12 / 2131 / 2414
14. MizzezAmy / 294 / +7 / +6 / 2576 / 2859
15. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
16. maily / 276 / +41 / +5 / 2443 / 2707
17. AardappelSchotel / 275 / +0 / +0 / 1899 / 2168
18. sp3c / 234 / +1 / +8 / 1182 / 1346
19. devzero / 215 / +5 / +3 / 562 / 654
20. roos94 / 165 / +5 / +0 / 430 / 519SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maak een eigen pollquote:
Eva..denk dat die niet het achterste van haar tong laat zien.. of vermijdendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane.. vliegt er vol in.. met veel info van thuis. Ik denk: om te stoken.. weet niet of ze zo is.. of een type speelt aangestuurd door de productie.
Axel kwam ook met een bepaalde stoere attitude erin.. bleek.. niet te kloppen..
Weet niet goed wat ik van de nieuwe vrouwen en mannen .. moet denken.
Nog niet genoeg van gezien.
wat vind jij van hun?Smile, it's free therapy.![]()
geeft wel weer beetje de inspiratie aan enzo die er is.
LOL. ik zal stoppen hoor, maken jullie maar onderwerp.
Eva moet met der tengels van die appel afblijven…I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva..denk dat die niet het achterste van haar tong laat zien.. of vermijdend
allemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane.. vliegt er vol in.. met veel info van thuis. Ik denk: om te stoken.. weet niet of ze zo is.. of een type speelt aangestuurd door de productie.
Axel kwam ook met een bepaalde stoere attitude erin.. bleek.. niet te kloppen..
Weet niet goed wat ik van de nieuwe vrouwen en mannen .. moet denken.
Nog niet genoeg van gezien.
wat vind jij van hun?
misschien dat die oudere David nog potentie heeft
maar die Jane sowieso niet
is een Ashley typeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@mario390 vindt hier niet eens knapquote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef Fogel het volgende:
Eva moet met der tengels van die appel afblijven…
das toch errugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hassel the Hoff?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
allemaal niks
is een Ashley type
Serieus, waar hebben jullie het over?
nouja hoop rest dat ook snapt, want ok ik kan niet uitbundig putten uit verhalen van ,mij. dus benieuwd naar die van jullie. enzo.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree is tenminste wel eerlijkDo what you love, love what you do!![]()
EeerlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hij heeft er wel iets van wegquote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hassel the Hoff?
Serieus, waar hebben jullie het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en heb je gezien dat er een oude bekende in de bondgenoten komt
@Kissingbird?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef Fogel het volgende:
Eva moet met der tengels van die appel afblijven…![]()
Ja zo presenteert ze zich nu wel.. maar weet van dat niet of het een act is.. of dat ze echt een Ashley type is.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
allemaal niks
is een Ashley typeSmile, it's free therapy.![]()
Ik geloof niet in Eva
en allemaal niet dat ze uit een rib komt
wat een onzinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goudenkooi was mooi vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Mario390 vindt hier niet eens knap
das toch errugze is niet goedgekeurd???
dat hele influencer geleuterd wordt ook ietwatquote:Op maandag 27 januari 2025 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja zo presenteert ze zich nu wel.. maar weet van dat niet of het een act is.. of dat ze echt een Ashley type is.![]()
![]()
wat geloof je wel?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof niet in Eva
en allemaal niet dat ze uit een rib komt
wat een onzinDo what you love, love what you do!![]()
he wat ? neej??quote:Op maandag 27 januari 2025 14:33 schreef greysbones het volgende:
en heb je gezien dat er een oude bekende in de bondgenoten komt
@:Kissingbird?
vrijdag niet gekeken..
moet ik terug kijken? moet niks i know
maar..
zinvol?
of op x wat gelezen?Smile, it's free therapy.![]()
nee is er nog nietquote:Op maandag 27 januari 2025 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he wat ? neej??
vrijdag niet gekeken..
moet ik terug kijken? moet niks i know
maar..
zinvol?
of op x wat gelezen?
maar het zou erik kunnen zijn van EJVJL
of Robert die al eens mee heeft gedaan aan de bondgenotenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
NEEEE NEEEE Niet de snot en oorsmeer eter!quote:Op maandag 27 januari 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is er nog niet
maar het zou erik kunnen zijn van EJVJL
of Robert die al eens mee heeft gedaan aan de bondgenoten
pff heb ik nog gifjes van gepost![]()
die Robert zegt me niks. Raar dat iemand een 2de keer mag komen?Smile, it's free therapy.![]()
Ja lees op X dat er meer overtuigd zijn dat hij het is.quote:
Scheelt wel dat we geen streams meer hebben.. zien we die nasty gewoontes niet van hem.Smile, it's free therapy.![]()
hoef je er geen pica's van te makenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja lees op X dat er meer overtuigd zijn dat hij het is.
Scheelt wel dat we geen streams meer hebben.. zien we die nasty gewoontes niet van hem.
maar als hij het is
die gaat wel voor wat irritatie zorgen
met zijn stellige gedragThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoef je er geen pica's van te maken
maar als hij het is
die gaat wel voor wat irritatie zorgen
met zijn stellige gedrag![]()
te veel gedoe. Dit jaar ook niet in BB aan het doen.
Ja dat denk ik wel.. pfoe die gaat zeker voor irritaties zorgen.
Apart mens.Smile, it's free therapy.![]()
heeeeel apartquote:Op maandag 27 januari 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
te veel gedoe. Dit jaar ook niet in BB aan het doen.
Ja dat denk ik wel.. pfoe die gaat zeker voor irritaties zorgen.
Apart mens.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@Kissingbird
die Eva is inderdaad een Wanda look a like wat Kinki al zeiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als iemand zich influencer noemt krijg ik direct rode vlekken in mijn nek.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele influencer geleuterd wordt ook ietwat![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nouja wil jullie je momentje gunnen enzo? maar als ik eerlijk ben vindt er geen reet aanquote:
ja! klopt!quote:Op maandag 27 januari 2025 14:45 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird
die Eva is inderdaad een Wanda look a like wat Kinki al zeiSmile, it's free therapy.![]()
moeten mensen helemaal zelf wetenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als iemand zich influencer noemt krijg ik direct rode vlekken in mijn nek.
maar dat ze die in elk programma proppen word ik een beetje simpel vanboeiuhquote:Op maandag 27 januari 2025 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wil jullie je momentje gunnen enzo? maar als ik eerlijk ben vindt er geen reet aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mensen die ADHD hebbenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:46 schreef mario390 het volgende:
bb zendet nur mensen met en kleine of grote dach-schaden naar binnen
hebben geen dach schadenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kerolquote:
je hebt gewoon pech als je er niks aan vindtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar normal is het ook nietquote:Op maandag 27 januari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die ADHD hebben
hebben geen dach schaden![]()
nis mis mee hoor? maar idd.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kerol
je hebt gewoon pech als je er niks aan vindtDo what you love, love what you do!![]()
ja spannend wel dit iddquote:Op maandag 27 januari 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
we wachten in spanning op het antwoord
je bent niet ziek als je adhd hebtquote:Op maandag 27 januari 2025 14:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je niks heeft niet ziek, niet en gewommel in kop,geen depressieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja ?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik op goede moment binnen gevallen?Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij tussen 2 dingen in.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik op goede moment binnen gevallen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet uiteraard wel de officiële, dat jullie dat niet kennen is eigenlijk meer ernstig
Waanzin ten top.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
als je het over vrouwen dingen wil hebben. kushi sushi. dan wel.
We hebben het gehad over asbestverwijdering bij de buren van kree, en over flodder, volgens mij zitten we nu vlak voor een nieuw interessant onderwerp.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niet direkt ziek,maar ..quote:Op maandag 27 januari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent niet ziek als je adhd hebt![]()
ja die jullie voor de verandering eens mogen aandragen. want ik krijg er alleen gezeik over beetjequote:Op maandag 27 januari 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
We hebben het gehad over asbestverwijdering bij de buren van kree, en over flodder, volgens mij zitten we nu vlak voor een nieuw interessant onderwerp.
Ik ben heel saai, ik heb niks in te brengen. Of, beter gezegd, ik wil niks inbrengen.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja die jullie voor de verandering eens mogen aandragen. want ik krijg er alleen gezeik over beetjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben heel saai, ik heb niks in te brengen. Of, beter gezegd, ik wil niks inbrengen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
nouja ben ik veel anders dan? denk niet. zoveel heb ik ook niet te vertellen.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben heel saai, ik heb niks in te brengen. Of, beter gezegd, ik wil niks inbrengen.
maargoed er zal vast wel iets leuks zijn van jullie?
of moet ik weer gaan vertellen en dan weer horen kree-gezeik enzo?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: