SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meer voorspelbaarquote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, bepaalde factoren blijven idd enorm onvoorspelbaar!
je weet dat hij dit gaat doen
en toch hoop je tegen beter weten in dat hij eens leest wat iemand postThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hehehehe. wel goeie. had ook betere. maar wacht zal ff foto doen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja lieve greysquote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer voorspelbaar
en toch hoop je tegen beter weten in dat hij eens leest wat iemand post
snap dat je het probeert ,lief maar komt niet aan.Smile, it's free therapy.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
ik heb er zelfs een liedje bij in mijn hoofd
Oeh, daar past veel op.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb er zelfs een liedje bij in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Wil het liedje niet weten! niet horen, niet zien!!Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wil het liedje niet weten! niet horen, niet zien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms leest hij het wel, maar dan krijg je weer een verhaal over deur-aan-deur verkopers in Zimbabwe en dat is dan de reden dat hij niks met je advies doet.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer voorspelbaar
en toch hoop je tegen beter weten in dat hij eens leest wat iemand post![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehe. wel goeie. had ook betere. maar wacht zal ff foto doen.![]()
![]()
Feauteaux!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zonnetje schijntThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
misschien moeten we het over Trump hebben
was vannacht ook zo'n succesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]als ik je quote dan zie ik de spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja.. kom ik nu pas achter! klik normaal gewoon alles open.. dacht nu eens niet..
oh maar die zin zegt me niks.. eigenlijk..Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh ze moet nog helemaal hierheen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef ToT het volgende: [..] Nou eerst nog ff wat meer videobellen enzo, en dan een visum en vliegticket regelen!
![]()
Maar wat haar betreft kan het al binnen een paar maand gebeuren!
![]()
Maar ze is volgens mij doller op Mini-ToT dan op mij. Ik zei al tegen haar dat hij idd echt wel een babe-magnet is!
(Wilde niet gelijk met "pussy magnet" aan komen zo vroeg in onze beginnende relatie!
)
Das wel een flinke investering. Als ze dat nu al voor jou over heeft... Wow
:')![]()
tis ook een eigen invullingquote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik je quote dan zie ik de spoiler!
en ja.. kom ik nu pas achter! klik normaal gewoon alles open.. dacht nu eens niet..
oh maar die zin zegt me niks.. eigenlijk..
Geweestquote:Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms leest hij het wel, maar dan krijg je weer een verhaal over deur-aan-deur verkopers in Zimbabwe en dat is dan de reden dat hij niks met je advies doet.
niet veel deurbellen gezien![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Een grote bruine plakkaat!quote:
Je kunt proberen daar je huur mee te betalen!
https://www.whiskeyriff.c(...)oop-art-unpaid-rent/![]()
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik je quote dan zie ik de spoiler!
oh maar die zin zegt me niks.. eigenlijk..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zien we nu je buurman? of gewoon random arbeider?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tentje aan het bouwen zijn ze. asbest verwijderaars. sorry die heel in witte pakken kon ik niet doen. want aannemer enzo en polen. zeg maar die boeit het toch niet.
[ [url=[/url] ]
Smile, it's free therapy.![]()
Kree is gewoon de asbest saneerder aan het doxenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zien we nu je buurman? of gewoon random arbeider?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uit BUit Berkel en Rodenrijs.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tentje aan het bouwen zijn ze. asbest verwijderaars. sorry die heel in witte pakken kon ik niet doen. want aannemer enzo en polen. zeg maar die boeit het toch niet.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Staat er al een bbq en bier?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?![]()
arbeiderquote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zien we nu je buurman? of gewoon random arbeider?
buurvrouwtje. RIP is dood he.Do what you love, love what you do!![]()
Je ziet het toch? En dat ze die dingen bouwen is om zichzelf en anderen te beschermen. Waarom zou je er info over moeten krijgen? Het is veilig. Wil je ook info van de inhoud van iedere vrachtwagen die door je straat kart?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?I'm surrounded by morons!
Oh jee!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
misschien moeten we het over Trump hebben
was vannacht ook zo'n succesMaar iemand zei hier laatst dat het hier 's nachts altijd zo gezellig en rustig aan toe ging, aangezien alle relschoppers dan lagen te slapen?
![]()
![]()
tis wel een overkapping die er mooi voor is, maar dit bouwt de renovatie ploeg woningbouw die polen zijn enzo he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Binnenkort op Netflix; Baby Kreendeer.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kree is gewoon de asbest saneerder aan het doxenI'm surrounded by morons!
Zeker ja!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ze moet nog helemaal hierheen.Das wel een flinke investering. Als ze dat nu al voor jou over heeft... Wow
Ja ik denk dat we de kosten van de vliegticket wel gaan delen, aangezien we er beiden natuurlijk wel baat aan hebben dat ze hier naar toe komt.
Ze wil eerst een maandje komen; dat is zo'n beetje het maximum wat ze op het werk aan vakantiedagen kan opnemen.![]()
ja dit mag helemaal nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kree is gewoon de asbest saneerder aan het doxenSmile, it's free therapy.![]()
Als het blonde Poolse deernes met grote borsten waren geweest, was het dan wel OK geweest?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel een overkapping die er mooi voor is, maar dit bouwt de renovatie ploeg woningbouw die polen zijn enzo he?I'm surrounded by morons!
wtf. nog neit eens op gelet. maar dit ok voor asbest dus? ze gaan er hel;e tent van maken. en ga ik me iets meer zorgen maken.
eerst maar ff een peuk. voor de stress.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geweest
niet veel deurbellen gezien![]()
!!!
![]()
Een maandje?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Ja ik denk dat we de kosten van de vliegticket wel gaan delen, aangezien we er beiden natuurlijk wel baat aan hebben dat ze hier naar toe komt.
Ze wil eerst een maandje komen; dat is zo'n beetje het maximum wat ze op het werk aan vakantiedagen kan opnemen.
En dan niks meer de rest van t jaar?![]()
Ja okee, dat is dan wel weer vreemd. Daar hadden ze je wel over moeten informeren vooraf.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
bizar weer dat dat zo gedaan wordt want ze staan bij mij ook om die tent te bouwen. en niks van gehoord ofzo?![]()
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
wtf. nog neit eens op gelet. maar dit ok voor asbest dus? ze gaan er hel;e tent van maken. en ga ik me iets meer zorgen maken.
eerst maar ff een peuk. voor de stress.I'm surrounded by morons!
daarom plaatje asbest ofzo. als eruit. ik geen problemen mee. maar is gemeld en ze zouden het oppakken via woningbouw enzo. dus gemeld, verder maak ik me niet al teveel zorgen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, dat is dan wel weer vreemd. Daar hadden ze je wel over moeten informeren vooraf.Do what you love, love what you do!![]()
11 maanden fappenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:04 schreef maily het volgende:
[..]
Een maandje?
En dan niks meer de rest van t jaar?
I'm surrounded by morons!
Vraag of ze een bouwvergunning hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
verbaas me wel over de hele constructies die ze makenI'm surrounded by morons!
Met een beetje mazzel is je duizendknoop ook weg straks.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
verbaas me wel over de hele constructies die ze maken![]()
hahaha weet toch. zei het maar voor de gein. want maak me er niet druk over opzich. maar wel raar wat ze aan het doen zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.
krijg nog belletje terug van de woningbouw trouwens is me beloofd.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Heftig men. Een date van een maand. Maar van wat ik lees klikt het al echt. Ik zou zelf nooit op zon internationale site gaan...quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Ze wil eerst een maandje komen; dat is zo'n beetje het maximum wat ze op het werk aan vakantiedagen kan opnemen.
Heeft ze al laten weten of ze wil immigreren of is het daar nog te vroeg voor:')![]()
Mwah, dat ze in zijn tuin zitten rond te banjeren om dat plastic te bevestigen had wel ff vantevoren over gecommuniceerd mogen worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je ziet het toch? En dat ze die dingen bouwen is om zichzelf en anderen te beschermen. Waarom zou je er info over moeten krijgen? Het is veilig. Wil je ook info van de inhoud van iedere vrachtwagen die door je straat kart?Zou ik ook niet echt waarderen als het bij mij zou gebeuren (ALS ik een tuin had gehad.)
![]()
M'n vader heeft vaak zat in de open lucht asbest los zitten schroeven, zolang er maar een briesje stond.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
eerst maar ff een peuk. voor de stress.
Je gaat er niet acuut dood van.
Ik denk dat die sigaret die je nu aan het opsteken bent, schadelijker zal zijn dan wat er nu bij de buren gebeurt.![]()
Ja, punktenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ging ik ook al niet van uit!
Maar je zag mijn shopje dus niet en dacht lekker binnen te lopen met de punckten!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja dat gaan we dan dus kijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:04 schreef maily het volgende:
[..]
Een maandje?
En dan niks meer de rest van t jaar?Stapje voor stapje.
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.![]()
![]()
![]()
Godverdomme!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
verbaas me wel over de hele constructies die ze maken
"Is het wel veilig wat ze daar doen?"
Ze maken een hele constructie om het veilig te maken.
"Ik verbaas me dat ze zo'n hele constructie maken!"Gast!
![]()
![]()
ik ook en laatst nog, maar het gaat me nu meer om principe dat de woningbouw me niks laat weten terwijl ze hier een focking isolatietent aan het opbouwen zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vader heeft vaak zat in de open lucht asbest los zitten schroeven, zolang er maar een briesje stond.
Je gaat er niet acuut dood van.
Ik denk dat die sigaret die je nu aan het opsteken bent, schadelijker zal zijn dan wat er nu bij de buren gebeurt.
Do what you love, love what you do!![]()
Kerel, doe gewoon je gordijnen dicht.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet toch. zei het maar voor de gein. want maak me er niet druk over opzich. maar wel raar wat ze aan het doen zijn.
krijg nog belletje terug van de woningbouw trouwens is me beloofd.![]()
Bellen!!!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en laatst nog, maar het gaat me nu meer om principe dat de woningbouw me niks laat weten terwijl ze hier een focking isolatietent aan het opbouwen zijn.![]()
We hebben het er al wel over gehad, maar natuurlijk alles ff stapje voor stapje.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heftig men. Een date van een maand. Maar van wat ik lees klikt het al echt. Ik zou zelf nooit op zon internationale site gaan...
Heeft ze al laten weten of ze wil immigreren of is het daar nog te vroeg voor![]()
![]()
of proberen toch meer te roken en kijken of dat stress verminderend werktquote:Op maandag 27 januari 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon niet roken en geen stress hebben ipv roken om stress te krijgen. Je stressed al genoeg.
kan gewoon
anders nog tip met 75 inch
kan ook stress reduceren denk ikSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is je duizendknoop ook weg straks.![]()
![]()
![]()
kost dat ook geen geld meerSmile, it's free therapy.![]()
gedaan hequote:
en nee vind het allemaal best. maar dit staat me niet aan want ze staan bij mij in de tuin om die tent op te bouwen. dan ga ik me zorgen maken want is het wss geen 1 plaatje asbest.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme!
"Is het wel veilig wat ze daar doen?"
Ze maken een hele constructie om het veilig te maken.
"Ik verbaas me dat ze zo'n hele constructie maken!"Gast!
Je vindt het NIET allemaal best.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
gedaan he
en nee vind het allemaal best. maar dit staat me niet aan want ze staan bij mij in de tuin om die tent op te bouwen. dan ga ik me zorgen maken want is het wss geen 1 plaatje asbest.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja eerst die maand met elkaarquote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben het er al wel over gehad, maar natuurlijk alles ff stapje voor stapje.
Romantisch hoor
WAT!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en laatst nog, maar het gaat me nu meer om principe dat de woningbouw me niks laat weten terwijl ze hier een focking isolatietent aan het opbouwen zijn.
DE!
ABSOLUTE!
NEUK!!!!!!
Je maakt je dus geen zorgen over de asbest, maar het gaat je om het principe dat ze niet ff wat hebt laten weten en daar zit je je nu dus de hele tijd over op te naaien?
Je lijkt wel een oud wijf dat achter de geraniums naar die kwajongens op straat zit te kijken!
Of eigenlijk nog meer op deze kerel:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Is er geen opzichter?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
gedaan he
en nee vind het allemaal best. maar dit staat me niet aan want ze staan bij mij in de tuin om die tent op te bouwen. dan ga ik me zorgen maken want is het wss geen 1 plaatje asbest.
En trouwens, dat asbest moet toch weg?
Als dit niet nodig was deden ze het niet hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Niet?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er geen opzichter?
En trouwens, dat asbest moet toch weg?
Als dit niet nodig was deden ze het niet hoor.![]()
Whehe precies!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja eerst die maand met elkaar
Romantisch hoor
Maar eerst elkaar ff heel wat beter leren kennen voor we dit soort stappen gaan maken hoor!![]()
![]()
Heel verstandigquote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe precies!
Maar eerst elkaar ff heel wat beter leren kennen voor we dit soort stappen gaan maken hoor!![]()
![]()
precies? zou jij het leuk vinden als ze tenten op gaan bouwen op jou gebied en huis?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT!
DE!
ABSOLUTE!
NEUK!!!!!!
Je maakt je dus geen zorgen over de asbest, maar het gaat je om het principe dat ze niet ff wat hebt laten weten en daar zit je je nu dus de hele tijd over op te naaien?
Je lijkt wel een oud wijf dat achter de geraniums naar die kwajongens op straat zit te kijken!
Of eigenlijk nog meer op deze kerel:
Bekijk deze YouTube-video
voor iets waar je achter komt door stickers op deuren van asbest etc?????
nouja als het 1 plaatje was, dan was dit niet nodig geweest. maar het lijkt haast op die aflevering van flodder. zal ff opzoeken.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja Nee dat begrijp ik. Wel heeeel DTS uitnodigen bij de bruiloftquote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe precies!
Maar eerst elkaar ff heel wat beter leren kennen voor we dit soort stappen gaan maken hoor!:')![]()
Bruiloft-meetquote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Nee dat begrijp ik. Wel heeeel DTS uitnodigen bij de bruiloft![]()
![]()
Wel. Het is stiekum een soort van FOK!SEAL-team om posts uit te lokken.quote:I'm surrounded by morons!
Ze bouwen een giga constructie om het veilig te doen, volgens alle wettelijke regels.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
precies? zou jij het leuk vinden als ze tenten op gaan bouwen op jou gebied en huis?
nouja als het 1 plaatje was, dan was dit niet nodig geweest. maar het lijkt haast op die aflevering van flodder. zal ff opzoeken.
Ja, het was netjes geweest als ze het ff gemeld hadden.
Hebben ze niet gedaan.
Is kut.
Boeiuh!
Bolkuh!![]()
Ik zou iets anders gaan doen ipv die aflevering van Flodder op gaan zoeken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
precies? zou jij het leuk vinden als ze tenten op gaan bouwen op jou gebied en huis?
nouja als het 1 plaatje was, dan was dit niet nodig geweest. maar het lijkt haast op die aflevering van flodder. zal ff opzoeken.![]()
Wordt dus weer een leuk feessie met 6 man, en kun je weer kleurplaten inkleuren!quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Nee dat begrijp ik. Wel heeeel DTS uitnodigen bij de bruiloft![]()
![]()
Bestaat de FOK! knokploeg trouwens nog?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel. Het is stiekum een soort van FOK!SEAL-team om posts uit te lokken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Vind je het niet vervelend om alles in het Engels te praten (ik neem aan dat jullie in het Engels communiceren)?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt dus weer een leuk feessie met 6 man, en kun je weer kleurplaten inkleuren!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Flodder is goed ja. Vooral de films.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:24 schreef kree het volgende:
mss zo flauw. hahahaha. maar ok fan van flodder enzo.:')![]()
niet zo zorgen erover eigenlijk, tis extreme maatregelen voor weinig zo werd me ook verteld trouwens.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou iets anders gaan doen ipv die aflevering van Flodder op gaan zoeken.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: