Het gaat daar helemaal mis. De westvlamingen verstaan elkaar niet meer, Elsa wordt ook al onverstaanbaar, de papegaai kraamt wat onverstaanbare onzin uit.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik versta de helft niet van wat Elsa zegt; ofwel doe ik onbewust weinig moeite
Maar ook iets gaande in de GRquote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn nu 23 min aan het pauzeren
Er zit daar iets in het water denk ikquote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het gaat daar helemaal mis. De westvlamingen verstaan elkaar niet meer, Elsa wordt ook al onverstaanbaar, de papegaai kraamt wat onverstaanbare onzin uit.
Gaat gebeuren, die beursgrafiek was een tussenstand.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat ze nog meer werkopdrachten krijgen. Zonde dat dat het huisje tikken al klaar is.
En mensen. Wat vinden jullie nu van jullie eigen gedrag tijdens het timmeren gisterenavond.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat ze nog meer werkopdrachten krijgen. Zonde dat dat het huisje tikken al klaar is.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat gebeuren, die beursgrafiek was een tussenstand.
Vooral met die laatste shift, wat zaten ze te klooien, echt mooi om naar te kijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
En mensen. Wat vinden jullie nu van jullie eigen gedrag tijdens het timmeren gisterenavond.
Verbaast over jezelf dat een stream met een vogelhuisje timmeren zoveel enthousiasme kan opwekken
Dat was echt mooi om te zien jaquote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef BigBreg83 het volgende:
leek wel zo te zijn , op te maken uit wat BB zei vanmorgen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Normaal was Jane ook het type die dat zou doen maar met haar voorkennis trok ze direct richting Axel met het cliché "I am one of the boys ik voel me niet goed tussen vrouwen".. maar op haar IG is ze wel een girly girl.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:27 schreef Ebinas het volgende:
Eva zal zich wel aansluiten bij Milene etc.
Meelopertje die geen confrontaties aan durft te gaan vrees ik.
En dat is wel jammer, want zo wordt dat groepje wel sterker alleen omdat ze groter zijn in aantal.
Maar niet om wat ze laten zien en vermaak geven
Niet Sjeffie tegenspreken aubquote:Op maandag 27 januari 2025 12:29 schreef Tascha071 het volgende:
Gaan ze nu weer avondeten? Vrijdag weer geen eten
Dat is erg dom straks weer janken dat er niks isquote:Op maandag 27 januari 2025 12:29 schreef Tascha071 het volgende:
Gaan ze nu weer avondeten? Vrijdag weer geen eten
Valt mee denk ik. Het eten dat de CEO's gisteren hadden gekocht was voor twee dagen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is erg dom straks weer janken dat er niks is
Ik kan alleen maar een mening geven over wat ik op de streams zie.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Normaal was Jane ook het type die dat zou doen maar met haar voorkennis trok ze direct richting Axel met het cliché "I am one of the boys ik voel me niet goed tussen vrouwen".. maar op haar IG is ze wel een girly girl.
Toppertje, ik kon het niet goed volgenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
We moesten gaan zitten aan de sol tafel we kregen de optie om teamleden te ruilen
dit hebben we afgewezen
en kleine opdracht
iemand aanwijzen van ons team die kalm kan zijn en sturen?
deze middag wordt er team tegen team gespeeld
het winnende team is met hele grote gevolgen
Voor het verliezende team, grote gevolgenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
We moesten gaan zitten aan de sol tafel we kregen de optie om teamleden te ruilen
dit hebben we afgewezen
en kleine opdracht
ik probeer het zo goed mogelijk mee te typen.. als er wat fouts staat dan zeg het aubquote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toppertje, ik kon het niet goed volgen
die dus niet gehoord!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
Jane kiest Elsa als sleutelfiguur.
David kiest Jolien
David kiest ?
Nominatie denk ikquote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Voor het verliezende team, grote gevolgen
Sharicequote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
David kiest Jolien
David kiest ?
Sharicequote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
David kiest Jolien
David kiest ?
Verliezers op water en brood in de kelder/kruipruimtequote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef Hznootje het volgende:
Vanmiddag Teams tegen teams, voor het verliezende team grote gevolgen
of genomineerd?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verliezers op water en brood in de kelder/kruipruimte
En nu maar hopen dat ze het op de streams brengen, vrees van niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
dit hebben we afgewezen
en kleine opdracht
Ik vermoed een targetquote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verliezers op water en brood in de kelder/kruipruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |