Ja, maar dat zijn loyale criminelen. Loyaliteit is het enige dat telt voor Trump. Zie ook de aanstellingen van ministers.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:11 schreef Perrin het volgende:
Vooralsnog zijn er 1500 criminelen losgelaten op de Amerikaanse samenleving.
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:11 schreef Perrin het volgende:
Waarmee heeft Trump in feite zichzelf een pardon gegeven voor zijn poging een staatsgreep te plegen. Fraai is het allemaal niet bepaald.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:11 schreef Perrin het volgende:
China wint landen in de tweede en derde wereld voor zich met investeringen. Een spoorlijn hier, nieuwe wegenverbindingen daar. Modernisering van de havens. In ruil daarvoor worden exclusieve deals gesloten. China krijgt toegang tot grondstoffen en mineralen (als het land daarover beschikt) en Chinese mediakanalen mogen in die landen opereren.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Colombia is absoluut niet het zwakste land in zuid Amerika. Ik zou overigens als Colombia zijnde niet staan te juichen met zo’n verdrag met China. Ik heb gezien wat het met Suriname heeft gedaan. Een hoop goedkope rommel op de markt en nauwelijks tastbare voordelen voor de gemiddelde Surinamer.
De Colombiaanse president gaf toch ook al aan dat hij de illegalen ook gewoon op zou nemen als ze met een normaal vliegtuig terug zouden worden gestuurd?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik geloof hier maar weinig van, eerst in de debatten in 2020 oproepen dat mensen vooral naar de grens moeten komen en daarna zet je al die mensen weer uit. Ik moet ineens aan die Haïtiaan denken die achter in die SUV zat te schreeuwen dat ze de Biden en Obama moesten bedanken voor zijn geweldige tijd in de VS.
Trump is veroordeeld en heeft qua familie een achtergrond in illegale immigratie.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De beelden liegen er niet om, criminelen die vrij rondliepen worden opgepakt en uitgezet. En ik verwacht dat er nog heel veel meer deportaties zullen volgen.
quote:https://bsky.app/profile/donie.bsky.social/post/3lgnom6xhsk2k
A database detailing Jan 6 crimes and convictions has disappeared from the Department of Justice website.
“This is a huge victory for J6ers..."
https://www.cnn.com/2025/(...)-database/index.html
En ik kan me zelfs voorstellen dat als Trump doorgaat met het schofferen van westerse bondgenoten deze landen meer met China gaan samenwerken.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
China wint landen in de tweede en derde wereld voor zich met investeringen. .
Musk is gaan werken met een studentenvisum, wat verboden is.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump is veroordeeld en heeft qua familie een achtergrond in illegale immigratie.
Gaat hij terug naar Duitsland?
Met zijn staatskapitalisme, digitale spionage en de neiging om onze technologie te jatten, is China natuurlijk ook geen gedroomde partner van, bijvoorbeeld, de EU. Bovendien heeft Peking een alliantie gesmeed met Rusland, dat actief bezig is met het ondermijnen van westerse democratieën.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En ik kan me zelfs voorstellen dat als Trump doorgaat met het schofferen van westerse bondgenoten deze landen meer met China gaan samenwerken.
Maar goed samenwerken is sinds een week een vies woke woord in het magauniversum.
Er zit nogal wat ruimte tussen die wens en de huidige politieke werkelijkheid helaas.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met zijn staatskapitalisme, digitale spionage en de neiging om onze technologie te jatten, is China natuurlijk ook geen gedroomde partner van, bijvoorbeeld, de EU. Bovendien heeft Peking een alliantie gesmeed met Rusland, dat actief bezig is met het ondermijnen van westerse democratieën.
Eigenlijk zou de EU de handschoen op moeten pakken, het licht in de duisternis moeten zijn. Maar gezien de politieke ontwikkelingen op ons continent zal daar voorlopig weinig van terechtkomen.
En aanvullend, dit zet de deur open voor een Trump-knokploeg die buiten de grenzen van de wet kan opereren.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarmee heeft Trump in feite zichzelf een pardon gegeven voor zijn poging een staatsgreep te plegen. Fraai is het allemaal niet bepaald.
Moet niet gekker worden neequote:Op maandag 27 januari 2025 10:14 schreef Monolith het volgende:
Gaan we nu echt op die zwakzinnigentour?
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:13 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hoe is het mogelijk dat onder Biden dit soort tuig gewoon vrij op straat rond kon lopen?
Ik verwacht niks anders van Chivaz eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:14 schreef Monolith het volgende:
Gaan we nu echt op die zwakzinnigentour?
Rolling Stonequote:Op maandag 27 januari 2025 10:13 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hoe is het mogelijk dat onder Biden dit soort tuig gewoon vrij op straat rond kon lopen?
Het werkt in bepaalde kringen nou eenmaal heel erg makkelijk. Roep gewoon dat iemand een pedofiel is (of in vroeger tijden communist) en zo iemand is dan meteen schuldig zonder dat hoor en wederhoor nodig is, want je gaat toch geen pedofielen verdedigen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Rolling Stone
——-
DR. PHIL AND CBS SUED OVER ALLEGED SEXUAL ASSAULT OF TEEN AT RANCH THEY RECOMMENDED
Hannah Archuleta, 19, says she was shipped off to the ranch in Escalante, Utah, when she was 17 after appearing on an episode of Dr. Phil
——
Dus een “child rapist” gaat nu “child rapists” spotten? Geen wonder dat Dr. Phill elders niet meer aan de bak kan komen dan voor “partij strafblad”
Kan beter dit, Chivaz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |