SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee dat snapte ik, je zei hormonen, dus ik bedoelde een rara aanval door de hormonenquote:Op maandag 27 januari 2025 04:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
je neemt het te letterlijk of mixed dingen bij elkaar.. met epilepsie had het deze keer niks te maken.Praat je straks wel over als je je met weinig moet reddenquote:Op maandag 27 januari 2025 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
laatste waar ik me druk om maak? mijn pa was dood en heel pensioen ging voor merendeel naar staat enzo voor ie het kreeg....
dus heb er iets andere denkwijze over? dan maar nu he. en zou het prima vinden dagje minder in de week werken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
He dotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmm. ??quote:Op maandag 27 januari 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik, je zei hormonen, dus ik bedoelde een rara aanval door de hormonen
[..]
Praat je straks wel over als je je met weinig moet reddenDo what you love, love what you do!![]()
Hm?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik weet niet hoor of dat zo gaat?
ik sta er nl best wel achter met wat ik zeg. en ook met liedjes en hoop luister ook wat ze zeggen?
heb daar een idee mee voor mijzelf dus? en snap best allemaal weer gezeik kree enzo wordt gezegd.?
maar toch boeit me dat neit zo dan he>? en hoop van wat ik zeg sommige denken is wel ok?
of niet ook best. ?Do what you love, love what you do!![]()
nee hoor.. heel "normaal" dat hormonen opspelen en je rare digen gaat doen, maar dit was wel het toppunt.. We hadden besloten om van plek te wisselen in bed zodat ik op mijn favoriete zij kon liggen, zonder haar te zien bij het wakker worden mocht er een aanval komen. Maar zij lag niet lekker op mijn plek en de kat krabte aan de deur, dat werd ze zat en smijt zo de kat van de trap af.. dus ik pissed naar beneden.. tot die tijd sliep ik wel goed maar helaas.. goed slapen is gewoon verleden tijd..quote:Op maandag 27 januari 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik, je zei hormonen, dus ik bedoelde een rara aanval door de hormonen
[..]
Praat je straks wel over als je je met weinig moet reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey sp3cquote:
Zo had de zin moeten zijn.Anders was er tussenuit gepieptquote:![]()
Praat je straks wel anders over als je je met weinig moet redden
daar zijn toeslagen voor.. ik ben er ook 800 op achteruit gegaanquote:Op maandag 27 januari 2025 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo had de zin moeten zijn.Anders was er tussenuit gepiept![]()
Praat je straks wel anders over als je je met weinig moet reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb het nog nooit gehoord en gelukkig ook niet zelf gehad in drie zwangerschappenquote:Op maandag 27 januari 2025 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee hoor.. heel "normaal" dat hormonen opspelen en je rare digen gaat doen, maar dit was wel het toppunt.. We hadden besloten om van plek te wisselen in bed zodat ik op mijn favoriete zij kon liggen, zonder haar te zien bij het wakker worden mocht er een aanval komen. Maar zij lag niet lekker op mijn plek en de kat krabte aan de deur, dat werd ze zat en smijt zo de kat van de trap af.. dus ik pissed naar beneden.. tot die tijd sliep ik wel goed maar helaas.. goed slapen is gewoon verleden tijd..
En zo is er bij alles wat je probeert wel iets.
Is het bij jullie in de kamer zo licht dan. Als ik wakker word en ik kijk rond zie ik niet veel omdat het echt donker is.
En dan heb ik nog niet eens de gordijnen dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet als je minder gaat werken en je zit boven een grens.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar zijn toeslagen voor.. ik ben er ook 800 op achteruit gegaan
Ik zou het ook raar vinden als een gezond iemand minder gaat werken en dan toeslagen gaat ontvangen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jij hebt nog nooit gehoord van opspelende hormonen tijdens de zwangerschap? Dat geloof ik niet.. dan moet je echt onder een steen leven (sorry dat ik het zo bot zeg..) Maar nee, het is gewoon donker op de kamer, we hebben sinds kort de deur dicht die was eerder open, dus ik snap het krabben wel, is ook wel vaker.. maar nu in combi met het niet kunnen slapen werd het te veel kennelijk dus reageerde ze op de kat afTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is idd wel zo ja, maar de toeslaggrens ligt best hoog, met 48K per jaar krijg je nog toeslagen, da's 4000 bruto per maand.. Wel 100% eens dat als je kan werken, je ook moet werken en niet moet teren op de staatquote:Op maandag 27 januari 2025 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet als je minder gaat werken en je zit boven een grens.
Ik zou het ook raar vinden als een gezond iemand minder gaat werken en dan toeslagen gaat ontvangen.
Prima als je minder wil werken, maar dan moet je dat ook zelf dragenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat wel, maar niet dat je met dieren ging smijten of dat zo rare dingen.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:08 schreef _UserName_ het volgende:
jij hebt nog nooit gehoord van opspelende hormonen tijdens de zwangerschap? Dat geloof ik niet.. dan moet je echt onder een steen leven (sorry dat ik het zo bot zeg..) Maar nee, het is gewoon donker op de kamer, we hebben sinds kort de deur dicht die was eerder open, dus ik snap het krabben wel, is ook wel vaker.. maar nu in combi met het niet kunnen slapen werd het te veel kennelijk dus reageerde ze op de kat afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat is idd een uiterste.. een die ik ook niet had verwacht bij haarquote:Op maandag 27 januari 2025 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet dat je met dieren ging smijten of dat zo rare dingen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat dus. En ik denk zelfs dat je het ook niet gaat krijgen als je vrijwillig minder gaat werken als je gezond bentquote:Op maandag 27 januari 2025 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo ja, maar de toeslaggrens ligt best hoog, met 48K per jaar krijg je nog toeslagen, da's 4000 bruto per maand.. Wel 100% eens dat als je kan werken, je ook moet werken en niet moet teren op de staat
Prima als je minder wil werken, maar dan moet je dat ook zelf dragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zal er straks zelf ook wel stuk van zijn waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee dat is idd een uiterste.. een die ik ook niet had verwacht bij haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel hoor, belasting kijkt alleen naar inkomen.. het is geen UWVquote:Op maandag 27 januari 2025 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. En ik denk zelfs dat je het ook niet gaat krijgen als je vrijwillig minder gaat werken als je gezond bent
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik kan er wat over zeggen he? en omdat ik met toeslagen en bijstand deed?
ik werd er niet gelukkig van
dan idd afwegen of het je waard is.. je weet wat je inlevertquote:Op maandag 27 januari 2025 05:13 schreef kree het volgende:
ik kan er wat over zeggen he? en omdat ik met toeslagen en bijstand deed?
ik werd er niet gelukkig vanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O ja natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jawel hoor, belasting kijkt alleen naar inkomen.. het is geen UWVWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Bb
Altijdquote:Op maandag 27 januari 2025 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Hee bally
Weer klaar voor de werkweek?
Mogge dottekequote:![]()
![]()
Beetje rustig het weekend doorgekomen met vrouwtje?quote:Op maandag 27 januari 2025 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Hee bally
Weer klaar voor de werkweek?![]()
Mogguuuuhquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mwah, tot vanochtend wel.. Qua epilepsie was het rustig en heb ook wel redelijk geslapen, ondertussen een babyshower in elkaar flansenquote:Op maandag 27 januari 2025 05:22 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje rustig het weekend doorgekomen met vrouwtje?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
Beterquote:Op maandag 27 januari 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mwah, tot vanochtend wel.. Qua epilepsie was het rustig en heb ook wel redelijk geslapen, ondertussen een babyshower in elkaar flansen![]()
![]()
jawel, andere medictie lijkt zijn werk te doen, ze oogt rustiger in haar slaap, maar hormonaal heeft het wel wat te doen geloof ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja op het hormonale na dan, met de kat smijten is niet echt dat je denkt: het gaat goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben helemaal verliefd enzo met dat stuk van johnatan Larson. gehehe.
ok koffieDo what you love, love what you do!![]()
Zolang ze niet met jou smijt..quote:Op maandag 27 januari 2025 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
ja op het hormonale na dan, met de kat smijten is niet echt dat je denkt: het gaat goed![]()
![]()
het scheelde weinig of ik deed iets wat ik niet zou moeten doen.. mijn kat is mijn heilig, hoe irritant ie ook isquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh Robquote:
huisdieren.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het scheelde weinig of ik deed iets wat ik niet zou moeten doen.. mijn kat is mijn heilig, hoe irritant ie ook isDo what you love, love what you do!![]()
Heb er ook 2 zijn erg lief en niet bij mij weg te slaanquote:Op maandag 27 januari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het scheelde weinig of ik deed iets wat ik niet zou moeten doen.. mijn kat is mijn heilig, hoe irritant ie ook is![]()
![]()
voor wie het leuk vind. hele Originele soundtrack enzo\
https://drive.google.com/(...)xCui8he7?usp=sharingDo what you love, love what you do!![]()
of dit. hahaha. waarom doen we dit hier niet in NL denk ik
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_linkDo what you love, love what you do!![]()
Alles goed bij jullie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat musical vertelt min of meer wel hoe ik erin sta. ahaha echt.
Fijne dag Bb en rij voorzichtigquote:Op maandag 27 januari 2025 05:47 schreef Bally-b het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ga rijden en lekker luisteren naar deze..
Lekker dingfijne dag
![]()
die musical is wel een ok koffie muziekje denk.
haha iig ik hou ervan. naja koffie
Ik luister nietquote:Op maandag 27 januari 2025 05:51 schreef kree het volgende:
haha iig ik hou ervan. naja koffie![]()
Maar wel koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een cracker met pindakaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,quote:Op maandag 27 januari 2025 05:55 schreef kree het volgende:
[..]
doe deze dan onder koffie ?
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link![]()
Ik ga niet luisteren. Ben wat op mijn ipad aan het kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou voor wie wel dan, vind het wel mooi hoe sarcastisch het toen al was. LOL. en dit is gemaakt echt tiental jaren terug.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee,![]()
Ik ga niet luisteren. Ben wat op mijn ipad aan het kijken.
Zou waarderen als iemand ff luistert enzo en dan echt zecth wat je er over denkt. maar aan ieder.
WIe weet heeft iemand er zin inquote:Op maandag 27 januari 2025 05:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor wie wel dan, vind het wel mooi hoe sarcastisch het toen al was. LOL. en dit is gemaakt echt tiental jaren terug.
Zou waarderen als iemand ff luistert enzo en dan echt zecth wat je er over denkt. maar aan ieder.
is aan iedereen zelf hoor, hahaha wil er wel graag ff over kletsen enzo, maar voor nu gooi het hier maar in voor mag luisteren hoeft niet.quote:
Nou wie weetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we gaan zien hequote:. ik heb er beetje mee wel enzo. maar mss omdat ik nog wat van die dingen deed muzikaal in band. blijf het leuk vinden.
Is ook niet erg tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zin snap ik niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet erg. maar gooi het maar ff in. haha van iets van jaren terug wat voorspelt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
dat te veel uitgaan was toen al (20 jaar terug). dat Facebook het was enzo???quote:
not dus? en is mss nu meer realiteit als toen. het vertelde toen het verhaal al he in humor?Do what you love, love what you do!![]()
ik ben er vandoor.. geen zin in langspeelplaten die maar blijven hangen over iets wat niemand interesseert
![]()
maakt niet uit post dat maar ff he. kweet niet. maar zo dacht ik er ff over.
wat ik wel maar wil zeggen. dat hele liedje geeft eigenlijk een goed verhaal wel van afgelopen tijd.
nou luister het en hoor ik het graag eens of niet eens?Do what you love, love what you do!![]()
en als jullie denken wat sarcasme ermee. dan helemaal gelijk. maar toch is dat min of meer waar verhaal wel voor mij iig?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 05:36 schreef kree het volgende:
voor wie het leuk vind. hele Originele soundtrack enzo\
https://drive.google.com/(...)xCui8he7?usp=sharingquote:Op maandag 27 januari 2025 05:37 schreef kree het volgende:
dequote:Op maandag 27 januari 2025 05:42 schreef kree het volgende:
of dit. hahaha. waarom doen we dit hier niet in NL denk ik
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_linkze vond ik ook wel aardigquote:Op maandag 27 januari 2025 05:48 schreef kree het volgende:
dat musical vertelt min of meer wel hoe ik erin sta. ahaha echt.
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_linkquote:Op maandag 27 januari 2025 05:51 schreef kree het volgende:
haha iig ik hou ervan. naja koffiequote:Op maandag 27 januari 2025 05:55 schreef kree het volgende:
[..]
doe deze dan onder koffie ?
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_linkquote:Op maandag 27 januari 2025 05:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor wie wel dan, vind het wel mooi hoe sarcastisch het toen al was. LOL. en dit is gemaakt echt tiental jaren terug.
Zou waarderen als iemand ff luistert enzo en dan echt zecth wat je er over denkt. maar aan ieder.quote:Op maandag 27 januari 2025 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
is aan iedereen zelf hoor, hahaha wil er wel graag ff over kletsen enzo, maar voor nu gooi het hier maar in voor mag luisteren hoeft niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 06:03 schreef kree het volgende:
[..]
we gaan zien he. ik heb er beetje mee wel enzo. maar mss omdat ik nog wat van die dingen deed muzikaal in band. blijf het leuk vinden.
quote:Op maandag 27 januari 2025 06:05 schreef kree het volgende:
in dat liedje zeggen ze ,meer waar nl toen al. lolquote:Op maandag 27 januari 2025 06:07 schreef kree het volgende:
[..]
niet erg. maar gooi het maar ff in. haha van iets van jaren terug wat voorspelt.quote:Op maandag 27 januari 2025 06:10 schreef kree het volgende:
maakt niet uit post dat maar ff he. kweet niet. maar zo dacht ik er ff over.quote:Op maandag 27 januari 2025 06:13 schreef kree het volgende:
wat ik wel maar wil zeggen. dat hele liedje geeft eigenlijk een goed verhaal wel van afgelopen tijd.
nou luister het en hoor ik het graag eens of niet eens?Ik bedoel, ik zeg het maar evenquote:Op maandag 27 januari 2025 06:17 schreef kree het volgende:
en als jullie denken wat sarcasme ermee. dan helemaal gelijk. maar toch is dat min of meer waar verhaal wel voor mij iig?
[..]quote:Op maandag 27 januari 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
de
[..]
ze vond ik ook wel aardig
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik bedoel, ik zeg het maar even
[/quote]
om maar te zeggen hoe dit aan mijn hart gaat he?
maar point taken.
Waarom ga je niet in muziek een topic openen of misschien is er wel een topic voor
Dan kan je met mensen die het leuk vinden er gezellig over babbelen.
Hier heb je het nu al zo vaak geprobeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het onderwerp voor hier ook wel leuk
Maar het is drammen op een gegeven moment en dan is het minder, in MUZ gaan ze niet anders reageren op deze manierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is het ook, als mensen er belangstelling voor hebben. Maar wat je zegt het blijft doorgaan en doorgaan. En zelfs dat mag hierquote:Op maandag 27 januari 2025 06:24 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het onderwerp voor hier ook wel leuk
Maar het is drammen op een gegeven moment en dan is het minder, in MUZ gaan ze niet anders reageren op deze manier![]()
Hier zitten niet echt van die liefhebbers, misschien vindt hij het in muz wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb idd geen zin in het gedram elke keer maar weer, elke keer van dezelfde persoon. Ben ik gewoon heel eerlijk in, dat is namelijk wat gevraagd werd: eerlijkheid
'quote:Op maandag 27 januari 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb idd geen zin in het gedram elke keer maar weer, elke keer van dezelfde persoon. Ben ik gewoon heel eerlijk in, dat is namelijk wat gevraagd werd: eerlijkheid
Neem mog maar een bakkie
ja doe ik ook wel
Vanmiddag bezoek, vanavond ook nog weer bezoek, wordt een drukke dagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gezellig toch. Hier is het rustig vandaag denk ik. Iedereen weer aan het werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jazeker gezellig, vriend van me komt langs wat al bijna 2 jaar geleden is, al woont ie in de buurtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is helemaal leuk, samen even bijkletsen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeker. Even over wat anders praten, dingen van vroeger en zo. ALtijd leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is een beetje vroeger dan
ja precies, maar wel mooie dingen meegemaakt als collega's bij de rova
Wat is Rova?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kolkenzuiger, nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 27 januari 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
afvaldienst![]()
we hebben samen op de kolkenzuiger gezeten
het moderne putjesscheppenquote:Op maandag 27 januari 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kolkenzuiger, nog nooit van gehoord.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
A dat.quote:
Vroeger deden ze dat met de hand of niet. Of stonden ze er bij met zo grote slang die ze er in deden.
Lijkt mij een stinkwerk om te doen. Of ruik je dat niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
valt mee, het is in de buitenlucht.. je kan beter de kolkenzuiger hebben dan containers legenquote:Op maandag 27 januari 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
Vroeger deden ze dat met de hand of niet. Of stonden ze er bij met zo grote slang die ze er in deden.
Lijkt mij een stinkwerk om te doen. Of ruik je dat niet?
Danny van hier?quote:Op maandag 27 januari 2025 06:52 schreef kree het volgende:
hmmms kreeg beetje ruzie met Danny. oeps.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja ja ja die. over die YouTube linkjes enzo. niet eens enzo over hoe en wat, maargoed al opgelost denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen idee, ga mij daar ook niet mee bemoeien. Is tussen jou en Dannyquote:Op maandag 27 januari 2025 06:55 schreef kree het volgende:
[..]
naja ja ja die. over die y9ouytubeb linkjes enzo. niet eens enzo over hoe en wat, maargoed al opgelost denk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al opgelost. maar soms zo onwijze zinloze drama over niks denk ik dan.quote:Op maandag 27 januari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ga mij daar ook niet mee bemoeien. Is tussen jou en Danny
tis al ok.
denk ook niet dat het handig is het hier te gaan etaleren tbhTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nee hoor? het was allemaal terecht punt. en ook zo opgelost al via DM. maar vind dat ik daar best wat over mag zeggen?quote:Op maandag 27 januari 2025 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
denk ook niet dat het handig is het hier te gaan etaleren tbhDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? het was allemaal terecht punt. en ook zo opgelost al via DM. maar vind dat ik daar best wat over mag zeggen?quote:Op maandag 27 januari 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
al opgelost. maar soms zo onwijze zinloze drama over niks denk ik dan.
tis al ok.
is opgelost. ik kom er niet meer op terug.quote:
totdat weer enzo maar dat is dan maar weer.
voor nu?
Koffie?Do what you love, love what you do!![]()
Lekker bakkie gaat er altijd in.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
is opgelost. ik kom er niet meer op terug.
totdat weer enzo maar dat is dan maar weer.
voor nu?
Koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het de laatste tijd al in de vroege ochtend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deed de plisee gordijnen omhoog, en ook gelijk weer naar beneden.
Het is nog aarde donker buiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wakker gemaakt worden door politie is nooit leukquote:Op maandag 27 januari 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Deed de plisee gordijnen omhoog, en ook gelijk weer naar beneden.
Het is nog aarde donker buiten.
Gelukkig wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
scheelt wel dat het grotendeels droog blijft, hier dan wat ik zag.. midden nederland krijgt nog wel flink wat regen
edit: toch niet.. zag eerder nog een flink regengebied maar dat is opgelostTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nog niet naar het weer gekeken eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op zich wordt het wel lekker met 9 graden en een half zonnetje geloof ik
Ligt aan de wind, of aan de vochtigheid buiten altijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, dat wel.. al merk je daar met 9 graden minder van da bij 3 graden, om maar wat te noemenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is waar.
als het licht is mooi even de boel open, of iig de gordijnen, laat de zon maar in huis komen
De zon komt hier nog niet echt op het huis. Maar van de zomer volop
En de zon heeft ook nog niet echt kracht om het huis op te warmen denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee maar licht in huis volstaat al voor mij, al komt de zon pas in de middag echt het huis binnenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, daar zit iedereen wel een beetje op te wachten denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zat nog ff paar terug te luisteren nu naar aanleiding van dit met wat ik dan deed als muzikant. LOL. moest toch ff giechelen. wel. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
bout weer iddquote:Op maandag 27 januari 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja op zich.. iedereen is dat grijze wel zatDo what you love, love what you do!![]()
Mooi toch dat je het terug kan luisteren.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:25 schreef kree het volgende:
ik zat nog ff paar terug te luisteren nu naar aanleiding van dit met wat ik dan deed als muzikant. LOL. moest toch ff giechelen. wel. hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja duurt te lang, ik had het trouwens zelf niet eens in de gaten. Tot je overal mensen er over zag klagen en het zelfs nieuws wasquote:Op maandag 27 januari 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja op zich.. iedereen is dat grijze wel zat
het blijft leuk. ga dan ook nooit uit ban pro iets ofzo, meer van sfeer en leuk met elkaar en dat werkte daar. maar die foutjes die ik achteraf hoor zijn weer hilarisch soms.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch dat je het terug kan luisteren.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3913 / +206 / +0 / 11941 / 12933
2. _UserName_ / 1722 / +79 / +31 / 1716 / 2234
3. Harrie / 1243 / +30 / +3 / 3272 / 3753
4. Dr.Mikey / 712 / +11 / +36 / 1208 / 1544
5. KillemWieft / 596 / +55 / +13 / 947 / 1254
6. drakin / 508 / +28 / +7 / 1722 / 2016
7. kree / 492 / +18 / +68 / 2752 / 3101
8. Lovely / 448 / +10 / +0 / 2931 / 3323
9. ToT / 447 / +9 / +0 / 4079 / 4398
10. hemarookworst / 362 / +17 / +9 / 1513 / 1790
11. HappyCharly / 345 / +24 / +2 / 2123 / 2377
12. sinterklaaskapoentje / 339 / +5 / +0 / 2500 / 2822
13. gebrokenglas / 288 / +51 / +0 / 2099 / 2373
14. MizzezAmy / 288 / +7 / +0 / 2567 / 2850
15. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
16. AardappelSchotel / 275 / +0 / +0 / 1898 / 2167
17. maily / 271 / +41 / +0 / 2407 / 2667
18. sp3c / 232 / +1 / +6 / 1165 / 1328
19. devzero / 215 / +5 / +3 / 562 / 654
20. roos94 / 165 / +5 / +0 / 430 / 519SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Daar kan je alleen maar van leren.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:28 schreef kree het volgende:
[..]
het blijft leuk. ga dan ook nooit uit ban pro iets ofzo, meer van sfeer en leuk met elkaar en dat werkte daar. maar die foutjes die ik achteraf hoor zijn weer hilarisch soms.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms om toch wakker terwijl ik vrij ben, zal ik team start week overleg ff meeluisteren?Do what you love, love what you do!![]()
Ach waarom nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja kan geen kwaad denk. tis ook nog wel even van belang beetje met wat er speelt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMOaub een lekker bakkie
Morguh Jussie
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas bolkt iedereenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mooi zo.Ik mag ook niet mopperen, tot 3.30 uur geslapenquote:Op maandag 27 januari 2025 08:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Jij ook nog een beetje, of was het weer vroeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik vind dat nog erg vroeg, maar alles is relatiefquote:Op maandag 27 januari 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.Ik mag ook niet mopperen, tot 3.30 uur geslapen![]()
![]()
En als het toch korter was, dan mopperde je ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.Ik mag ook niet mopperen, tot 3.30 uur geslapen
Je moppert eigenlijk nooit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach 1 uur is vroegerquote:Op maandag 27 januari 2025 08:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ik vind dat nog erg vroeg, maar alles is relatief
Niet snel in ieder geval. Schiet je niets mee op toch. Worden de zaken ook niet anders van.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als het toch korter was, dan mopperde je ook niet.
Je moppert eigenlijk nooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar soms is het lekker om even je hart te luchten. Of een keer de deur hard dicht te gooien.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet snel in ieder geval. Schiet je niets mee op toch. Worden de zaken ook niet anders van.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dit gaan we niet doen meerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 27 januari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit gaan we niet doen meer![]()
![]()
Ach, er veranderd allemaal niets aan de feiten, dus waarom zou ik mij druk maken. Zonde van mijn energiequote:Op maandag 27 januari 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar soms is het lekker om even je hart te luchten. Of een keer de deur hard dicht te gooien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkquote:Op maandag 27 januari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit gaan we niet doen meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:quote:quote:quote:Op maandag 27 januari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit gaan we niet doen meer
Hey manquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
He daar is ie weerquote:
Voelt als nog steedsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ergens heb ik wel geslapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het gevoel hebbende niet weggeweest te zijn geweest, Kan je kan ook hebben zitten lurken natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas kijkt schuldbewust naar buiten. 😇quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben al halverwege de dagquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kijk maar lang genoeg, misschien komt de zon dan wel even kijkenquote:Op maandag 27 januari 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt schuldbewust naar buiten. 😇
Nou de zon lijkt ver weg nog. Het zou vandaag mooi en vrij warm worden, maar daar ziet het er niet naar uit.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk maar lang genoeg, misschien komt de zon dan wel even kijken
Nat en dreigend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook al zo slechte slapert?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat laat. Ben je al op kantoor?quote:Op maandag 27 januari 2025 08:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Poe hé... De mijne is pas net begonnenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bijnaquote:Op maandag 27 januari 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat laat. Ben je al op kantoor?![]()
![]()
Ja die voorspellingen laten vaak te wensen over he.Hier regent het.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou de zon lijkt ver weg nog. Het zou vandaag mooi en vrij warm worden, maar daar ziet het er niet naar uit.
Nat en dreigend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het houdt niet op, niet vanzelf
Zou ook pas in de loop van de dag beter wordenquote:Op maandag 27 januari 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou de zon lijkt ver weg nog. Het zou vandaag mooi en vrij warm worden, maar daar ziet het er niet naar uit.
Nat en dreigend.![]()
![]()
De koffie thee staat al klaar..... 🫖quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We gaan het zienquote:Op maandag 27 januari 2025 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou ook pas in de loop van de dag beter worden
Morguh Amy
Ookquote:
Maar ik begin heel vroegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O, ja dan ben je er natuurlijk vroeg uit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Klaasjequote:
* gebrokenglas schenkt koffie en thee in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Killem!!!quote:![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 02:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kijk uit. Die eet konijnenen heeft zelfs een voorraad in de vriezer
![]()
![]()
Ja maar konijn zeker als je ze mals maakt met nachtje azijn is![]()
2 gegeten afgelopen week, 2 liggen nog in de vriezer![]()
Zou jou niet eten homijntje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man weetquote:Op maandag 27 januari 2025 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo’n konijn is fucking lekker. Lekkerste ooit gegeten in Italië. Met rijst en kousenband.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Volle bak hier.
* gebrokenglas zet een grote pot koffie...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ai, tizzurdan?quote:
Hier issie goed hoor!
Zo weer ff een pre-workout opslobberen (dus ik sla gg z'n koffie even af!), en dan naar de sportzaal toe.
![]()
![]()
O was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blij om te lezen dat het met jou goed gaatquote:Op maandag 27 januari 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ai, tizzurdan?
Hier issie goed hoor!
Zo weer ff een pre-workout opslobberen (dus ik sla gg z'n koffie even af!), en dan naar de sportzaal toe.
andere is niet voor hier
vind het knap dat je weer gaat sporten!!!! Goed bezig ToT!!!
quote:Op maandag 27 januari 2025 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Volle bak hier.
* gebrokenglas zet een grote pot koffie...
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 27 januari 2025 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blij om te lezen dat het met jou goed gaat
andere is niet voor hier
vind het knap dat je weer gaat sporten!!!! Goed bezig ToT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmmmm ik ben me nog wel bewust van wat ik toen ooit zij.quote:
maargoed erna dan ff
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja, wat zal ik zeggen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is dtsquote:
Maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeg maar nietsquote:
Koffie inderdaad. ☕️
Wat was het stil ineens? Ik heb zowaar punkten
Ik dacht echt even dat er wat met mijn internetverbinding aan de hand was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou nou nou nou nouquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
omdat niemand zin had om te typen blijkbaar?quote:Op maandag 27 januari 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie inderdaad. ☕️
Ik dacht echt even dat er wat met mijn internetverbinding aan de hand was.
Wie is dit?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blijkbaar. Iedereen druk. Dat kan gewoon.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
omdat niemand zin had om te typen blijkbaar?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
druk, geen zin, afgeleid kan gewoonquote:Op maandag 27 januari 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijkbaar. Iedereen druk. Dat kan gewoon.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
druk, geen zin, afgeleid kan gewoon
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iedereen was gewoon even in alle rust en stilte aan het genieten van hun kopje koffie of thee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerst warme havermoutquote:Op maandag 27 januari 2025 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen was gewoon even in alle rust en stilte aan het genieten van hun kopje koffie of thee![]()
![]()
* gebrokenglas gruweltquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sow, dat waren me ff puntjes zeg!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie inderdaad. ☕️
Ik dacht echt even dat er wat met mijn internetverbinding aan de hand was.Maar dan voor mij
Ik moet Rachel Zegler vaker inzetten om mensen hier weg te jagen!
....als die punten me überhaupt meer waard zouden zijn dan de gezelligheid hier!![]()
![]()
quote:
Nee die punten doen mijn ook niet veel, naarja, als je dan toch punten kunt pakken, waarom niet hèquote:Op maandag 27 januari 2025 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, dat waren me ff puntjes zeg!Maar dan voor mij
Ik moet Rachel Zegler vaker inzetten om mensen hier weg te jagen!
....als die punten me überhaupt meer waard zouden zijn dan de gezelligheid hier!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Sneeuwwitje!
ff overslaan naar het hoogepunt @1:44. (Iets verder eigenlijk.)
Edit: Oh dat zit er net niet in. Hier wel:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ook als je geen haast hebt, als je toch even dat ene stoplicht kunt meepakken door volgas door het oranje licht te vliegen, doe je dat ook
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Precies!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook als je geen haast hebt, als je toch even dat ene stoplicht kunt meepakken door volgas door het oranje licht te vliegen, doe je dat ook
Vol in de ankers gaan is benzine- en tijdverspilling en je remmen en banden slijten er ook nog eens van.![]()
Jouw dame?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bloedirritant, op een rondweg en alle stoplichten tegen hebben. Uiteindelijk ben je niet meer zo netjes, zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Vol in de ankers gaan is benzine- en tijdverspilling en je remmen en banden slijten er ook nog eens van.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geregeld denk ik dat het forum eruit ligt in de nachtquote:Op maandag 27 januari 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie inderdaad. ☕️
Ik dacht echt even dat er wat met mijn internetverbinding aan de hand was.
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bloedirritant, op een rondweg en alle stoplichten tegen hebben. Uiteindelijk ben je niet meer zo netjes, zeg maar.Begrijpelijk hoor!
![]()
![]()
Ik denk dat ze geen Rachel heetquote:Op maandag 27 januari 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit momenteel leuk te chatten met een lieve dame die interesse in mij heeft!
Nope!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen Rachel heet![]()
![]()
Maar wel leuk! Eerste gesprek of al wel langer elkaar in het vizier?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
We hebben een aantal weken gechat, en gisteren voor het eerst zitten videobellen!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:50 schreef _UserName_ het volgende:
Maar wel leuk! Eerste gesprek of al wel langer elkaar in het vizier?![]()
![]()
Whehehe!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk ToT. Maak een tekening voor der!![]()
![]()
Wat is dit nu weer danquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lol iedere keerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: