Hopelijk wordt dat zaadje nu geplantquote:Op maandag 27 januari 2025 01:15 schreef Thorelf het volgende:
zien keanu en matt nu niet hoe meer relaxter dit is geen geklaag en gezeur.. ik snap niet waarom ze steeds bij het gezeik gaan zitten
Keanu moet drama bijwonen, want hij is drama. Dat kwartje zal nooit vallen.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:15 schreef Thorelf het volgende:
zien keanu en matt nu niet hoe meer relaxter dit is geen geklaag en gezeur.. ik snap niet waarom ze steeds bij het gezeik gaan zitten
Laat ze maar lekker denkenquote:Op maandag 27 januari 2025 01:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze denken dat het net na 00.00 uur is.
Lolquote:Op maandag 27 januari 2025 01:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze denken dat het net na 00.00 uur is.
Vond het al verrassend dat Matti bij dit groepje zatquote:Op maandag 27 januari 2025 01:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu moet drama bijwonen, want hij is drama. Dat kwartje zal nooit vallen.
Matt, tsja vrienden met Jeff en Milena?
Tis toch een soort luchtkasteel.
quote:Op maandag 27 januari 2025 01:22 schreef Krambo het volgende:
Wel verfrissend even geen gametalk en geroddel
Dat wel, maar helaas zijn deze mensen niet altijd heel gezelligquote:Op maandag 27 januari 2025 01:24 schreef Willewa het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon langzaam gaan doorhebben als ze weer bij het gezeur zitten ‘hmm gisteravond/laatst met die en die was het eigenlijk gewoon veel leuker en gezelliger’ en zo op natuurlijke wijze meer naar deze mensen gaan trekken.
Ja inderdaad. Wij mogen toch wel een werkschema hebben? Please BBquote:Op maandag 27 januari 2025 01:24 schreef Flory- het volgende:
Toch zou het handig zijn als we wisten of er nog een werkshift komt
Wie bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2025 01:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat wel, maar helaas zijn deze mensen niet altijd heel gezellig
Het of nu vannacht nog of morgenochtend vroeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wij mogen toch wel een werkschema hebben? Please BB
Allemaal wel, dit was heel leuk en gezellig, op een ander moment/andere situatie zijn ze misschien niet zo gezellig.quote:
Ja okee, dat is zo. Deze mensen hebben wel de meeste potentie voor meer structurele lol en minder gezeik denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Allemaal wel, dit was heel leuk en gezellig, op een ander moment/andere situatie zijn ze misschien niet zo gezellig.
Ik quote mezelf evenquote:Op maandag 27 januari 2025 01:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Allemaal wel, dit was heel leuk en gezellig, op een ander moment/andere situatie zijn ze misschien niet zo gezellig.
Ja klopt. Doelde zelf persoonlijk niet op Mattheus en Keanu, omdat we daarvan juist zeiden dat ze hopelijk zien dat je met die anderen van net meer lol hebt en minder gezeik.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even![]()
Matt is bv. heel anders na invloed van Milena
Dat wel, maar ook bv Elza kan in een minuut compleet omdraaien, je weet het nooitquote:Op maandag 27 januari 2025 01:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja okee, dat is zo. Deze mensen hebben wel de meeste potentie voor meer structurele lol en minder gezeik denk ik.
Plus Axel ofzo.
Ben toch bang dat hun zich nog steeds teveel laten beïnvloeden door anderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt. Doelde zelf persoonlijk niet op Mattheus en Keanu, omdat we daarvan juist zeiden dat ze hopelijk zien dat je met die anderen van net meer lol hebt en minder gezeik.
Kloptquote:Op maandag 27 januari 2025 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrouwen mogen wel op de mannenkamer, maar andersom niet ...
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 27 januari 2025 01:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben toch bang dat hun zich nog steeds teveel laten beïnvloeden door anderen.
Denk zodat die ruimte minder gebruikt wordt als hangplek en de streams iets makkelijk te hanteren zijn. Anders gaan mensen misschien teveel verspreid zitten? Geen idee hoor, maar zou kunnen.quote:
Geen idee waarom, de meiden liggen in wat de luxe suite was, ze hebben een speciaal polsbandje om de deur te openen. Enige verschil verder is dat de dames een spiegel hebben.quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 januari 2025 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ooit uit een vrouwelijk slaapverblijf geschopt door een Kenau...
lijkt me niet .. nog niet eerder meegemaakt. Dan gaan de lampen in de woonkamer uit.quote:
Mmh stom dat we het niet mochten zien. Was wel interessant.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt me niet .. nog niet eerder meegemaakt. Dan gaan de lampen in de woonkamer uit.
Hoop dat we zo weer beeld hebben.. geen idee wat we niet mochten horen.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mmh stom dat we het niet mochten zien. Was wel interessant.
quote:Op maandag 27 januari 2025 01:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat we zo weer beeld hebben.. geen idee wat we niet mochten horen.
ja paar minuutjesquote:Op maandag 27 januari 2025 01:51 schreef Luna68 het volgende:
Mss iets wat ze gezegd hebben wat wij niet mogen horen, wij lopen achter toch?
Mattie. Ze kan hem niet aanspreken om een bepaalde reden. Maar hij zit in het verkeerde bondje.quote:
Mattheüs volgens mij?quote:Op maandag 27 januari 2025 01:57 schreef Luna68 het volgende:
Ze had het over een hij die in het verkeerde bondje zit
quote:
Geen idee..misschien iets van een spel wat op tv uitgezonden is? ik kijk die afleveringen niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 02:01 schreef BigBreg83 het volgende:
Waar gaat het nu over? Iets met kladblok en ingezoomd?
Elsa gebruikte een tijdje geleden haar been als kladblok om rekensommen die ze moesten maken op te doen. Door met iets ‘scherps’ op haar droge huid te ‘schrijven’. Op donkere huid zie je dat veel sneller door het contrast.quote:Op maandag 27 januari 2025 02:01 schreef BigBreg83 het volgende:
Waar gaat het nu over? Iets met kladblok en ingezoomd?
quote:Op maandag 27 januari 2025 02:12 schreef BigBreg83 het volgende:
En ineens gaat het over eten. Jane heeft Chinees eten gemanifesteerd
Je was me voorquote:Op maandag 27 januari 2025 05:25 schreef Flory- het volgende:
Nieuwe heet Eva en is nu in de werkplaats!
Ze zijn te druk met de instructiesquote:Op maandag 27 januari 2025 06:02 schreef Flory- het volgende:
Stukje gemist, maar Milena en Sharice zijn volgens mij niet echt vriendelijk tegen Eva
Ja ze heeft inmiddels door hoe het moetquote:Op maandag 27 januari 2025 06:06 schreef Flory- het volgende:
Milena krijgt wat tips van Eva en zegt toch netjes o danku
Nah, bij een nieuwe bewoonster verwacht ik toch iets meer enthousiasme van de oude bewonersquote:
Misschien gewoon beetje moe hequote:Op maandag 27 januari 2025 06:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nah, bij een nieuwe bewoonster verwacht ik toch iets meer enthousiasme van de oude bewoners
Ja dat zal wel meespelen iddquote:
Ja dat zei Milena ook al, maar ze kent Fleur verder niet.quote:
Ah gemistquote:Op maandag 27 januari 2025 06:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat zei Milena ook al, maar ze kent Fleur verder niet.
Ja succes, ik doe zo ook nog een pogingquote:Op maandag 27 januari 2025 06:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah gemistik moet ook maar weer even verder slapen
We gaan het zien met Evake
Zo op het eerste oog zekerquote:
Die hoort toch echt ergens andersquote:Op maandag 27 januari 2025 06:59 schreef engine het volgende:
Milena heeft nu satisfyer in haar hoofd zitten
Ze praat een beetje hoe zeg je dat, lijzig?quote:Op maandag 27 januari 2025 06:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo op het eerste oog zekeralleen haar intonatie
Dat dus..quote:Op maandag 27 januari 2025 07:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze praat een beetje hoe zeg je dat, lijzig?
Zë is er daar voor het eerst? Heeft ze die andere meiden in de werkplaats zitten opwachten?quote:Op maandag 27 januari 2025 05:25 schreef Flory- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze zat daar al toen het alarm afgingquote:Op maandag 27 januari 2025 07:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zë is er daar voor het eerst? Heeft ze die andere meiden in de werkplaats zitten opwachten?
Sorry, geen ideequote:Op maandag 27 januari 2025 07:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is te vroeg voor getimmer
Zijn ze heel de nacht doorgegaan en wakker gebleven?
Las wat over elsa en jane?
Die gingen laat naar bed volgens mij en de nieuwe bewoner was er rond 5.15 ongeveer.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is te vroeg voor getimmer
Zijn ze heel de nacht doorgegaan en wakker gebleven?
Las wat over elsa en jane?
Ah thx.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die gingen laat naar bed volgens mij en de nieuwe bewoner was er rond 5.15 ongeveer.
Viel mijn gisteren ook op iedere keer als ze het over die ruzie gingen houden het beeld ook weg gedraaid werd beetje erg jammer sencuur hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 01:49 schreef Kissingbird het volgende:
Al een paar keer dat we geroddel van vrouwen niet mogen horen.. sl
Toen al in de werkkamer?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die gingen laat naar bed volgens mij en de nieuwe bewoner was er rond 5.15 ongeveer.
Ja ze is echt een prinsesje.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:21 schreef lojanda het volgende:
Ik vind dat Milena vaak zo minderwaardig kan doen over iets.. nu ook weer tegen BB
Eva zat al in de werkkamer toen Milena en Sharice binnenkwamen.quote:
Ze zei dat ze ontslag ging nemen en voor de vogelbescherming ging werkenquote:Op maandag 27 januari 2025 07:21 schreef lojanda het volgende:
Ik vind dat Milena vaak zo minderwaardig kan doen over iets.. nu ook weer tegen BB
Een verwend nest en het is niet snel genoeg goed voor haar. Ze heeft veel commentaar op alles..quote:
Ja maar je poste om 5.15 dan zitten ze al even tochquote:Op maandag 27 januari 2025 07:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eva zat al in de werkkamer toen Milena en Sharice binnenkwamen.
Zij is niet zo bezig met goed te doen voor anderen.. meer bezig met wat goed is voor haarquote:Op maandag 27 januari 2025 07:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze ontslag ging nemen en voor de vogelbescherming ging werken
quote:Op maandag 27 januari 2025 07:25 schreef engine het volgende:
Gelukkig kan ze hier iedere dag uitslapen.
Milena en Sharice kwamen wat later.. tegen 6.00 denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar je poste om 5.15 dan zitten ze al even toch
Goedemorgen Frummeliequote:Op maandag 27 januari 2025 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen Cos
Wel gezellie die bedrijvigheid in de vroege morgen...
Lekker wekkertjequote:Op maandag 27 januari 2025 07:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Van eerder vanochtend, fijn wakker worden zo..
https://streamable.com/l2zsq8
quote:Op maandag 27 januari 2025 07:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Van eerder vanochtend, fijn wakker worden zo..
https://streamable.com/l2zsq8
Ik vraag me dan af of er maar één is of dat die andere twee dat niet zien?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Timmeren met klauwhamer gaat wel sneller als met die kleine
De interactie loopt nu idd een stuk andersquote:Op maandag 27 januari 2025 07:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij is BB niet live, klinkt allemaal erg als afgespeeld bandje.
Geen idee denk dag die andere die kleine wel best vinden, zullen heus wel meer wezenquote:Op maandag 27 januari 2025 07:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of er maar één is of dat die andere twee dat niet zien?
Hij vroeg net live wel iets aan zequote:Op maandag 27 januari 2025 07:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij is BB niet live, klinkt allemaal erg als afgespeeld bandje.
Mogguh..quote:Op maandag 27 januari 2025 07:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ja dat zie je niet vaak dat ze zo vroeg al rechtop zitten
Ze timmeren er aardig op losquote:Op maandag 27 januari 2025 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh..
Haha neej inderdaad.. ik moest even goed kijken vanmorgen..
Die meiden zijn wel lekker bezig.. de huisjes vliegen om je oren..
Wel geinig hoor, hopelijk komt er meer leven en reuring in de brouwerij .. maar dit begint al goed.. nu nog kappen met die streamwissel..quote:
Ze wisselen af en toe even van stream. Dat komt denk ik omdat de kijkers België maar één stream hebben?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo nou een streamwissel die flauwekul elke keer... er moet ze zeker weer wat ingefluisterd worden..
Zo in een keer daar, of heb je haar ook binnen zien komen?quote:Op maandag 27 januari 2025 05:25 schreef Flory- het volgende:
[ afbeelding ]
En die zitten te wachten op slapende mensenquote:Op maandag 27 januari 2025 07:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze wisselen af en toe even van stream. Dat komt denk ik omdat de kijkers België maar één stream hebben?
Ooh ja daar zit ook wat in..quote:Op maandag 27 januari 2025 07:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze wisselen af en toe even van stream. Dat komt denk ik omdat de kijkers België maar één stream hebben?
Haha...quote:Op maandag 27 januari 2025 07:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En die zitten te wachten op slapende mensen![]()
In shiftsquote:Op maandag 27 januari 2025 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja daar zit ook wat in..![]()
Moeten ze de hele dag die huisjes bouwen?
Zo dat is dan ff lekker binnenkomen, meteen de werkplaats in.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Lange shift dit als ze er al vanaf 5:30 zit.
Die is zeker team jefflien 🙃quote:Op maandag 27 januari 2025 07:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Zijn Jolien en Jeffrey nog helemaal lovebirds?
Sharice en Milena : Oh, zeker..
Eva : Schattig
De shifts worden elke keer een uur langerquote:Op maandag 27 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben zo hun overheerlijke slob wel verdiendquote:Op maandag 27 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo hejj dus ze zijn zowaar hele dagen aant werk.. daar is vast niet iedereen blij mee gnagna...quote:
Mooi.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo hejj dus ze zijn zowaar hele dagen aant werk.. daar is vast niet iedereen blij mee gnagna...
Neee, niet een hele dag hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo hejj dus ze zijn zowaar hele dagen aant werk.. daar is vast niet iedereen blij mee gnagna...
Dan mag ze van mij meteen gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoop niet dat ze team jefflien is en zegt dat alles zo schattig en leuk is...
Het gaat bij sommigen met een hoop gepuf en gezuchtquote:Op maandag 27 januari 2025 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze zitten er ook al de dubbele tijd van Axelquote:Op maandag 27 januari 2025 07:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben hun nou tot nu toe de meeste huisjes al af? Lijkt er wel op Milena heeft er al 6 haha
Ooohhh piece of cake dus.. ik heb helemaal niks meegekregen van dat directeur gedoe... ik zal vandaag eens blijven hangen..quote:Op maandag 27 januari 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neee, niet een hele dag hoor
De eerste groep een uurtje, de tweede iets langer en als deze al zo vroeg begonnen zijn wel iets veel langer![]()
Van iedere directeur is er steeds een personeelslid bij
Dat was wel lachenquote:Op maandag 27 januari 2025 07:52 schreef -river- het volgende:
Ik kijk er al naar uit als Keanu, Wicky en Elsa weer mogen![]()
![]()
Ja dat was leuk,heb dubbel gelegen,ook om de cosquote:Op maandag 27 januari 2025 07:52 schreef -river- het volgende:
Ik kijk er al naar uit als Keanu, Wicky en Elsa weer mogen![]()
![]()
Bij die Milena zeker...quote:Op maandag 27 januari 2025 07:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het gaat bij sommigen met een hoop gepuf en gezucht
Nee hoe ze binnenkwam heb ik niet gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo in een keer daar, of heb je haar ook binnen zien komen?
Krijgen ze zoveel huisjes in hun shift die ze af moeten maken?quote:Op maandag 27 januari 2025 07:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben hun nou tot nu toe de meeste huisjes al af? Lijkt er wel op Milena heeft er al 6 haha
Bij haar gaat eigenlijk alles met blazen en zuchtenquote:
Ja lekker opstandig typje volgens mij... maar ja zorgt wel voor reuring en daar houden wij wel van..quote:Op maandag 27 januari 2025 07:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij haar gaat eigenlijk alles met blazen en zuchten
Slimquote:Op maandag 27 januari 2025 07:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De binnenkomst van Eva, en het mysterie wordt opgelost waar ze klauwhamer vandaan heeft gehaald.
https://streamable.com/k6oxq1
Kutvijs (schroef) en Sharice verstond kutwijfquote:Op maandag 27 januari 2025 08:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena vindt iets een kut-iets
Milena : Oh sorry, ik mag niet vloeken op tv, ik heb kinderen .. kunnen jullie dat eruit knippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timmeren met Eva - 27 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn nu 4 nieuwe bij gekomen dit weekendquote:Op maandag 27 januari 2025 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohhh piece of cake dus.. ik heb helemaal niks meegekregen van dat directeur gedoe... ik zal vandaag eens blijven hangen..
Leuk dat er weer een nieuwe is..
Haar Adamquote:Op maandag 27 januari 2025 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva heeft net een vriend, nog heel pril.
Ja dat is ze, lijkt mij een leuke meid welquote:
In die kamer waar de luchtbedden liggen is geen zachte vloerquote:Op maandag 27 januari 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Maar waarom liggen die meiden op luchtbedden en die gasten nog steeds op de grond...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |