Hopelijk wordt dat zaadje nu geplantquote:Op maandag 27 januari 2025 01:15 schreef Thorelf het volgende:
zien keanu en matt nu niet hoe meer relaxter dit is geen geklaag en gezeur.. ik snap niet waarom ze steeds bij het gezeik gaan zitten
Keanu moet drama bijwonen, want hij is drama. Dat kwartje zal nooit vallen.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:15 schreef Thorelf het volgende:
zien keanu en matt nu niet hoe meer relaxter dit is geen geklaag en gezeur.. ik snap niet waarom ze steeds bij het gezeik gaan zitten
Laat ze maar lekker denkenquote:Op maandag 27 januari 2025 01:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze denken dat het net na 00.00 uur is.
Lolquote:Op maandag 27 januari 2025 01:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze denken dat het net na 00.00 uur is.
Vond het al verrassend dat Matti bij dit groepje zatquote:Op maandag 27 januari 2025 01:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu moet drama bijwonen, want hij is drama. Dat kwartje zal nooit vallen.
Matt, tsja vrienden met Jeff en Milena?
Tis toch een soort luchtkasteel.
quote:Op maandag 27 januari 2025 01:22 schreef Krambo het volgende:
Wel verfrissend even geen gametalk en geroddel
Dat wel, maar helaas zijn deze mensen niet altijd heel gezelligquote:Op maandag 27 januari 2025 01:24 schreef Willewa het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon langzaam gaan doorhebben als ze weer bij het gezeur zitten ‘hmm gisteravond/laatst met die en die was het eigenlijk gewoon veel leuker en gezelliger’ en zo op natuurlijke wijze meer naar deze mensen gaan trekken.
Ja inderdaad. Wij mogen toch wel een werkschema hebben? Please BBquote:Op maandag 27 januari 2025 01:24 schreef Flory- het volgende:
Toch zou het handig zijn als we wisten of er nog een werkshift komt
Wie bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2025 01:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat wel, maar helaas zijn deze mensen niet altijd heel gezellig
Het of nu vannacht nog of morgenochtend vroeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wij mogen toch wel een werkschema hebben? Please BB
Allemaal wel, dit was heel leuk en gezellig, op een ander moment/andere situatie zijn ze misschien niet zo gezellig.quote:
Ja okee, dat is zo. Deze mensen hebben wel de meeste potentie voor meer structurele lol en minder gezeik denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Allemaal wel, dit was heel leuk en gezellig, op een ander moment/andere situatie zijn ze misschien niet zo gezellig.
Ik quote mezelf evenquote:Op maandag 27 januari 2025 01:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Allemaal wel, dit was heel leuk en gezellig, op een ander moment/andere situatie zijn ze misschien niet zo gezellig.
Ja klopt. Doelde zelf persoonlijk niet op Mattheus en Keanu, omdat we daarvan juist zeiden dat ze hopelijk zien dat je met die anderen van net meer lol hebt en minder gezeik.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even![]()
Matt is bv. heel anders na invloed van Milena
Dat wel, maar ook bv Elza kan in een minuut compleet omdraaien, je weet het nooitquote:Op maandag 27 januari 2025 01:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja okee, dat is zo. Deze mensen hebben wel de meeste potentie voor meer structurele lol en minder gezeik denk ik.
Plus Axel ofzo.
Ben toch bang dat hun zich nog steeds teveel laten beïnvloeden door anderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt. Doelde zelf persoonlijk niet op Mattheus en Keanu, omdat we daarvan juist zeiden dat ze hopelijk zien dat je met die anderen van net meer lol hebt en minder gezeik.
Kloptquote:Op maandag 27 januari 2025 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrouwen mogen wel op de mannenkamer, maar andersom niet ...
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 27 januari 2025 01:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben toch bang dat hun zich nog steeds teveel laten beïnvloeden door anderen.
Denk zodat die ruimte minder gebruikt wordt als hangplek en de streams iets makkelijk te hanteren zijn. Anders gaan mensen misschien teveel verspreid zitten? Geen idee hoor, maar zou kunnen.quote:
Geen idee waarom, de meiden liggen in wat de luxe suite was, ze hebben een speciaal polsbandje om de deur te openen. Enige verschil verder is dat de dames een spiegel hebben.quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 januari 2025 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ooit uit een vrouwelijk slaapverblijf geschopt door een Kenau...
lijkt me niet .. nog niet eerder meegemaakt. Dan gaan de lampen in de woonkamer uit.quote:
Mmh stom dat we het niet mochten zien. Was wel interessant.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt me niet .. nog niet eerder meegemaakt. Dan gaan de lampen in de woonkamer uit.
Hoop dat we zo weer beeld hebben.. geen idee wat we niet mochten horen.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mmh stom dat we het niet mochten zien. Was wel interessant.
quote:Op maandag 27 januari 2025 01:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat we zo weer beeld hebben.. geen idee wat we niet mochten horen.
ja paar minuutjesquote:Op maandag 27 januari 2025 01:51 schreef Luna68 het volgende:
Mss iets wat ze gezegd hebben wat wij niet mogen horen, wij lopen achter toch?
Mattie. Ze kan hem niet aanspreken om een bepaalde reden. Maar hij zit in het verkeerde bondje.quote:
Mattheüs volgens mij?quote:Op maandag 27 januari 2025 01:57 schreef Luna68 het volgende:
Ze had het over een hij die in het verkeerde bondje zit
quote:
Geen idee..misschien iets van een spel wat op tv uitgezonden is? ik kijk die afleveringen niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 02:01 schreef BigBreg83 het volgende:
Waar gaat het nu over? Iets met kladblok en ingezoomd?
Elsa gebruikte een tijdje geleden haar been als kladblok om rekensommen die ze moesten maken op te doen. Door met iets ‘scherps’ op haar droge huid te ‘schrijven’. Op donkere huid zie je dat veel sneller door het contrast.quote:Op maandag 27 januari 2025 02:01 schreef BigBreg83 het volgende:
Waar gaat het nu over? Iets met kladblok en ingezoomd?
quote:Op maandag 27 januari 2025 02:12 schreef BigBreg83 het volgende:
En ineens gaat het over eten. Jane heeft Chinees eten gemanifesteerd
Je was me voorquote:Op maandag 27 januari 2025 05:25 schreef Flory- het volgende:
Nieuwe heet Eva en is nu in de werkplaats!
Ze zijn te druk met de instructiesquote:Op maandag 27 januari 2025 06:02 schreef Flory- het volgende:
Stukje gemist, maar Milena en Sharice zijn volgens mij niet echt vriendelijk tegen Eva
Ja ze heeft inmiddels door hoe het moetquote:Op maandag 27 januari 2025 06:06 schreef Flory- het volgende:
Milena krijgt wat tips van Eva en zegt toch netjes o danku
Nah, bij een nieuwe bewoonster verwacht ik toch iets meer enthousiasme van de oude bewonersquote:
Misschien gewoon beetje moe hequote:Op maandag 27 januari 2025 06:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nah, bij een nieuwe bewoonster verwacht ik toch iets meer enthousiasme van de oude bewoners
Ja dat zal wel meespelen iddquote:
Ja dat zei Milena ook al, maar ze kent Fleur verder niet.quote:
Ah gemistquote:Op maandag 27 januari 2025 06:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat zei Milena ook al, maar ze kent Fleur verder niet.
Ja succes, ik doe zo ook nog een pogingquote:Op maandag 27 januari 2025 06:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah gemistik moet ook maar weer even verder slapen
We gaan het zien met Evake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |