SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor @maily
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 26-01-2025 20:34:07 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb vanmorgen op kantoor nog een flinke worm in de porseleinen troon gedeponeerd. Komt wel dichtbij zo![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owordquote:Op zondag 26 januari 2025 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmorgen op kantoor nog een flinke worm in de porseleinen troon gedeponeerd. Komt wel dichtbij zo![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik dacht aan @JustinKquote:Op zondag 26 januari 2025 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bespeur een sneer omdat ik veel thee drink![]()
Verdorie Mailyquote:
Nu moet ik ook nog een foto zoekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amyzz ookquote:Op zondag 26 januari 2025 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zitten hier inderdaad een paar grote theeleuten
Ik kan wel een foto van een cartoon plaatsen, maar dan is het weer modbashen en krijg ik een banquote:Op zondag 26 januari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie Maily
Nu moet ik ook nog een foto zoeken![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
TheeleutersI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij staat er alquote:Op zondag 26 januari 2025 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van een cartoon plaatsen, maar dan is het weer modbashen en krijg ik een ban![]()
FF thee zettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Misschien zit hij er wel tussen op de foto?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan plaats ik geen Superworm Jim
18 celcius? was dat, niet meer gewendquote:Op zondag 26 januari 2025 20:36 schreef devzero het volgende:
Vanmorgen vroor het nog en nu is het 18 celcius. Direct dus verkouden
Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap dit niet…quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Thee gezetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Chocola erbij
Neequote:Op zondag 26 januari 2025 20:44 schreef kree het volgende:
proberen jullie eens een YouTube linkje je posten trouwens?
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Koud heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tros, dat logo heb ik al lang niet meer gezien.quote:I'm surrounded by morons!
Praline melkquote:
En ik heb ook nog gevulde dadelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jaquote:I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tros, dat logo heb ik al lang niet meer gezien.Ook weg.
Doet je kachel het niet?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Praline melk
En ik heb ook nog gevulde dadels![]()
Wat heb je in de dadels? roomkaas?
heerlijk!quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Praline melk
En ik heb ook nog gevulde dadels![]()
Is uiteraard al aangestooktquote:
Valt wel mee, ik lust alleen geen koffie en daarom drink ik thee, maar meestal liever water of frisquote:Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Jaquote:Op zondag 26 januari 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Nee sorry, geitenkaas.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Zat zo'n 35% sticker op en net ol de naam natuurlijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dadels met salmiakpoeder erop
Nee geitenkaas staat erop. Zit geen salmiak in de ingredientenlijst.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sürstrommingquote:Op zondag 26 januari 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan 9 maanden laten fermenteren in de open lucht? Tussen de haring in![]()
![]()
In zowat iedere supermarkt te koop hier.quote:
Ook met andere poeders van snoepgoed.I'm surrounded by morons!
Lekkerquote:
Glitter?quote:I'm surrounded by morons!
Heb je het ooit geproefd?quote:I'm surrounded by morons!
Nein!quote:Op zondag 26 januari 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan 9 maanden laten fermenteren in de open lucht? Tussen de haring in
Da’s ook lekkerquote:Op zondag 26 januari 2025 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee geitenkaas staat erop. Zit geen salmiak in de ingredientenlijst.
Shhhht, daar mogen we het niet over hebbenquote:
Kwartet?I'm surrounded by morons!
JaaaaaI'm surrounded by morons!
Net opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nee dat niet en zou doen, maar uit gevoel of idee denk ik, hmmms op zijn minst vreemde combiquote:
Ja, en jij?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dus je hebt geen reden om bah te zeggenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat niet en zou doen, maar uit gevoel of idee denk ik, hmmms op zijn minst vreemde combi
quote:
haha niet in het echt proeven, wel uit het idee omdat ik weet hoe ze los smaken van elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus je hebt geen reden om bah te zeggen
maar wie weet smaakt het onwijs goed?
Kan het me niet voorstellen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
O ik dacht dat ik Surströmming kwootteDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
trouwens wat is het meest rare of combi van wat jullie hebben gegeten en waarvan je dacht wss niet ok?
maar vond je toch lekker?
(of juist niet?)Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het lekker.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha niet in het echt proeven, wel uit het idee omdat ik weet hoe ze los smaken van elkaar.
maar wie weet smaakt het onwijs goed?
Kan het me niet voorstellen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.I'm surrounded by morons!
Niet geprobeerd, maar da’s omdat de meeste dieren die in water leven er met een hoog tempo weer uit komen en met een beetje mazzel maar uit een gat tegelijkquote:![]()
TMI? Jammer
Deze hebben heel lang niet geleefd tegen de tijd dat je ze eetquote:Op zondag 26 januari 2025 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, maar da’s omdat de meeste dieren die in water leven er met een hoog tempo weer uit komen en met een beetje mazzel maar uit een gat tegelijk![]()
TMI? Jammer
De methode om haring door middel van fermenteren te bewaren zou zijn ontstaan in de 16e eeuw. Door de oorlogen van Gustaaf Wasa had Zweden te maken met een zouttekort. Doordat bij het pekelen minder zout kon worden toegevoegd, begon de vis na het inmaken te gisten. Dit gistingsproces kan worden verklaard door het hoge vetgehalte van de haring. Het gebruik om vis te fermenteren moet echter veel ouder zijn. In Noorwegen is deze manier van conserveren voor het eerst vermeld in 1348. De methode werd echter niet toegepast op haring, maar op zeeforel. Het gegiste eindproduct wordt daar rakfisk genoemd, centrum voor rakfisk is het Noorse district Valdres.quote:
ok zure haring uit een potje ben ik wel fan van, dit is een andere methode denk
En waarom dienou weer
Ja dat doe ikquote:
![]()
in tegenstelling tot mijn vorige vraag?
Wat vonden jullie het meest gore ooit gegeten terwijl je dacht probeer het?
vat ze samen
het meest gore ooit gegeten en wilde proberen. en het meest lekkere ooit geproefd die je niet wilde eten?Do what you love, love what you do!![]()
ArtisjokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Crawfish/mudbugs/rivierkreeft. Kwam er linea recta weer uit. Daarna ook slang en alligator op en dat was goed te eten.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:16 schreef kree het volgende:
Wat vonden jullie het meest gore ooit gegeten terwijl je dacht probeer het?I'm surrounded by morons!
hmmm dat valt toch wel mee? althans het is niet echt extreem in smaak ofzo? niet tov wat ik hier net lees iig?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Allergische reactie?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Crawfish/mudbugs/rivierkreeft. Kwam er linea recta weer uit. Daarna ook slang en alligator op en dat was goed te eten.
Maar het ging om de smaak. Vond je het wel lekker voor je lijf gek ging doen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik probeer op zich alles, maar ben na veelste veel negatieve ervaringen met ‘waterdieren’ maar opgehouden met proberen. Maargoed, allergie is vast een geldige reden(kwam ik ook pas na jaren achter bij een test bij de arts)
weet niet hoe dat eerste smaakt, Hollandse zee-garnalen gaan er bij mij wel in hoor. met beetje mayo enzoquote:Op zondag 26 januari 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Crawfish/mudbugs/rivierkreeft. Kwam er linea recta weer uit. Daarna ook slang en alligator op en dat was goed te eten.
Ik eet bijna sales, maar die vond ik echt goorquote:Op zondag 26 januari 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm dat valt toch wel mee? althans het is niet echt extreem in smaak ofzo? niet tov wat ik hier net lees iig?![]()
En dat jij de smaak mee vind vallen gaat het niet om. Dit is mijn antwoordDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Allergische reactie?
Maar het ging om de smaak. Vond je het wel lekker voor je lijf gek ging doen?
De smaak was op zich OK.
Kruidnagel vind ik smerig en daar ben ik niet allergischI'm surrounded by morons!
kan en magquote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik eet bijna sales, maar die vond ik echt goor![]()
En dat jij de smaak mee vind vallen gaat het niet om. Dit is mijn antwoord.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
In Japan en soort slak. Echt heel goor en bitter.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:16 schreef kree het volgende:
Wat vonden jullie het meest gore ooit gegeten terwijl je dacht probeer het?
vat ze samen
het meest gore ooit gegeten en wilde proberen. en het meest lekkere ooit geproefd die je niet wilde eten?:')![]()
en die wel lekker waren onverwacht?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Japan en soort slak. Echt heel goor en bitter.Do what you love, love what you do!![]()
Heeft ook wel een sterke smaak en geurquote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
De smaak was op zich OK.
Kruidnagel vind ik smerig en daar ben ik niet allergisch
Iets waar ik wel weer van hou, dus stuur maar door
is het niet met meeste gerechten dat je die kruidnagel er wel uitvist voor serverenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
De smaak was op zich OK.
Kruidnagel vind ik smerig en daar ben ik niet allergisch. haha
Onverwacht lekker was ooit pure chocolade met oude kaas erin.
Was ruim voor de zoute chocola helemaal hip werd.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik denk dat heb ik nog nooit op eigenlijk? het lijkt altijd wel lekker als ik het zo zie.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kreeft vond ik goed te doenDo what you love, love what you do!![]()
ook niet echt een combi die ik zou verwachten, maarja. je weet het nooit totdat je het proeft wssquote:Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef drakin het volgende:
Onverwacht lekker was ooit pure chocolade met oude kaas erin.
Was ruim voor de zoute chocola helemaal hip werd.Do what you love, love what you do!![]()
Het zit in gluhwijnquote:Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
is het niet met meeste gerechten dat je die kruidnagel er wel uitvist voor serveren. haha
Ook in koekkruidenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vond het tegen vallen, teveel moeite om te etenquote:Een goede (louisana) crawfish bowl is echtquote:Op zondag 26 januari 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Crawfish/mudbugs/rivierkreeft. Kwam er linea recta weer uit. Daarna ook slang en alligator op en dat was goed te eten.Alligator vind ik tegenvallen, er is een reden waarom het vaak gefrituurd wordt. Slang heb ik nog nooit gegeten.
![]()
Maar in een hele kruidnagel bijten (bv in zuurkool) is toch minder.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zit in gluhwijn
Ook in koekkruiden![]()
Ik ook. Nooit meer die vieze plantquote:Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het tegen vallen, teveel moeite om te eten
[..]
Een goede (louisana) crawfish bowl is echtAlligator vind ik tegenvallen, er is een reden waarom het vaak gefrituurd wordt. Slang heb ik nog nooit gegeten.
Toch verstandig om te doen als je kiespijn hebtquote:Op zondag 26 januari 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar in een hele kruidnagel bijten (bv in zuurkool) is toch minder.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3913 / +162 / +206 / 11940 / 12932
2. _UserName_ / 1691 / +38 / +79 / 1671 / 2163
3. Harrie / 1234 / +23 / +24 / 3253 / 3724
4. Dr.Mikey / 671 / +12 / +6 / 1164 / 1488
5. KillemWieft / 583 / +6 / +55 / 928 / 1226
6. drakin / 486 / +1 / +13 / 1704 / 1991
7. Lovely / 448 / +24 / +10 / 2931 / 3323
8. ToT / 447 / +47 / +9 / 4079 / 4398
9. kree / 410 / +74 / +4 / 2646 / 2944
10. hemarookworst / 351 / +27 / +15 / 1501 / 1773
11. sinterklaaskapoentje / 339 / +11 / +5 / 2500 / 2822
12. HappyCharly / 335 / +8 / +16 / 2083 / 2334
13. gebrokenglas / 288 / +38 / +51 / 2099 / 2373
14. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
15. MizzezAmy / 286 / +10 / +5 / 2560 / 2843
16. AardappelSchotel / 275 / +0 / +0 / 1898 / 2167
17. maily / 267 / +12 / +37 / 2399 / 2655
18. sp3c / 226 / +25 / +1 / 1164 / 1321
19. devzero / 207 / +7 / +0 / 543 / 625
20. roos94 / 165 / +0 / +5 / 430 / 519SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee toch nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom eerst in heel veel gesmolten boter dopen voor je er aan begint te slobberen![]()
Geef mij die kruidnagel maar, die keus ik in zijn geheel zonder moeite op
klopt. maar die vis je eruit toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zit in gluhwijn
Ook in koekkruiden
erop kauwen lijkt me niet echt goed idee
Ook goed tegen aarsworm?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch verstandig om te doen als je kiespijn hebt![]()
Jij wil uit gemalen poeder of uit vocht precies iets uit kunnen vissen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. maar die vis je eruit toch?
erop kauwen lijkt me niet echt goed idee
dit verhaal ken ik ja. in je gaatje proppen. Geen idee of het werkt trouwens.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch verstandig om te doen als je kiespijn hebtDo what you love, love what you do!![]()
Dat alles in Louisiana gegeten, bij een of ander festival in/bij Grand Cane of Shreveport, weet het niet meer zeker.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het tegen vallen, teveel moeite om te eten
[..]
Een goede (louisana) crawfish bowl is echtAlligator vind ik tegenvallen, er is een reden waarom het vaak gefrituurd wordt. Slang heb ik nog nooit gegeten.
Even vragen aan @aarswormquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
had het over het als geheel in gerechten doen een kruidnagel. voor smaak.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij wil uit gemalen poeder of uit vocht precies iets uit kunnen vissen.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom kwoot je danquote:Op zondag 26 januari 2025 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
had het over het als geheel in gerechten doen een kruidnagel. voor smaak.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
omdat vermoed niet ze in geheel uitgehaald?quote:
En dan kan ik het me voorstellen ja
![]()
![]()
ik snap je hele relaas niet. kun je specifieker zijn? voorbeelden? screenshot?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:38 schreef kree het volgende:
ja check doet het weer
voor info, wat was dit nou @:danny ?
welke browser? oude of nieuwe layout?![]()
![]()
in FB dat verderquote:Op zondag 26 januari 2025 21:39 schreef devzero het volgende:
[..]
ik snap je hele relaas niet. kun je specifieker zijn? voorbeelden? screenshot?
welke browser? oude of nieuwe layout?. excuus. hahaha
![]()
![]()
heb je er twee open staan he en nog eentje extra voor linkjes te vinden.quote:
haha haalde deze door elkaar met FB, naja what else is new.
Youtube lijkt weer te werken iig
hihi LOLquote:Op zondag 26 januari 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
heb je er twee open staan he en nog eentje extra voor linkjes te vinden.
haha haalde deze door elkaar met FB, naja what else is new.
Youtube lijkt weer te werken iiggwn wr werken
![]()
2Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
GrgrI'm surrounded by morons!
vraag Danny ff eentje te sluiten want twee over hetzelfde helpt nietquote:
ik heb morgen vrij dagje. jeeeeuh.Do what you love, love what you do!![]()
op wat voor manier?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijdragen aan het kapitalisme.Do what you love, love what you do!![]()
De wasquote:I'm surrounded by morons!
Ga ik morgen lekker beginnen met het maken van 2 to-do lijstjesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik weet niet bij ons op werk, heel initiatief van "vrouwen van "werkgever"). wtfquote:
echt alsof er al niet genoeg aan gedaan gaat worden? ik krijg er een beetje American X gevoel bij zowat van dat er meer voordelen moeten komen voor vrouwen?
Ik zie dat totaal niet he in werk of sfeer dat vrouwen niet geaccepteerd worden, maar dit is een coorperate ding waarmee ze wss punten scoren, het werkt voor geen meter, maar ok.
Ik ben voor veel meer vrouwen aannemen in mijn team. ik ben alleen maar voor, maar wel op zelfde voorwaarden als voor mannen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Stel het voor op je werk.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet bij ons op werk, heel initiatief van "vrouwen van "werkgever"). wtf
echt alsof er al niet genoeg aan gedaan gaat worden? ik krijg er een beetje American X gevoel bij zowat van dat er meer voordelen moeten komen voor vrouwen?
Ik zie dat totaal niet he in werk of sfeer dat vrouwen niet geaccepteerd worden, maar dit is een coorperate ding waarmee ze wss punten scoren, het werkt voor geen meter, maar ok.
Ik ben voor veel meer vrouwen aannemen in mijn team. ik ben alleen maar voor, maar wel op zelfde voorwaarden als voor mannen.
Niet hier.![]()
Waar heb jij het opeens over?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet bij ons op werk, heel initiatief van "vrouwen van "werkgever"). wtf
Ik ben voor veel meer vrouwen aannemen in mijn team. ik ben alleen maar voor, maar wel op zelfde voorwaarden als voor mannen.
Ik heb morgen vrij en ga de was doen. Drie weken aan was. Als er onderweg een drugshond aan mijn vuile was weekendtas heeft geroken heeft die vast een trauma nu.
Zijn er post gedeletet tussen dat Fogel zei dat hij de was gaat doen morgen en het kree verhaal?Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er post gedeletet tussen dat Fogel zei dat hij de was gaat doen morgen en het kree verhaal?
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Niet dat ik ziequote:Op zondag 26 januari 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er post gedeletet tussen dat Fogel zei dat hij de was gaat doen morgen en het kree verhaal?I'm surrounded by morons!
Je bent niet alleen.quote:I'm surrounded by morons!
nee hoor?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er post gedeletet tussen dat Fogel zei dat hij de was gaat doen morgen en het kree verhaal?Do what you love, love what you do!![]()
.I'm surrounded by morons!
wat ik wil zeggen. als ik kijk in waar ik in werk enzo en collega's. wij hebben geen probleem met vrouwen aannemen.
Wat er afgewezen wordt ligt niet aan ons maar aan managers. dus ga je vanuit die beoordelen op past of met werkzaamheden kennis etc.
Het idee is dat we dat moeten laten gaan en vrouwen voorrang geven op mss beter gekwalificeerd mannen?
Tja. zeg maar neem iemand minder technisch aan omdat vrouw is ipv man die meer is, dat is het vandaar vergelijk met American history x.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben het er niet mee eens enzo die gang van zaken, meer vrouwen aannemen geen probleem. maar moeten ze wel zelfde kennis hebben, want uiteindelijk hangt mijn leven in hun handen zeker met elektra. En kunnen ze?
maar aannemen alleen omdat vrouw en ziet er goed uit, daar ben ik zwaar tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ga 2 schroevendraaiers in het stopcontact stoppen. Dat is prettiger dan hier blijven.
Trotste mama van Ambar
nee maar snap je wat ik bedoel he?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga 2 schroevendraaiers in het stopcontact stoppen. Dat is prettiger dan hier blijven.
tis niet kantoor functie die wij hebben en het ergste is struikelen over een potlood ofzio op kantoor. (en ja zelfs daar werden veiligheidsmeldingen van gemaakt)Do what you love, love what you do!![]()
Wij zijn dts.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:14 schreef kree het volgende:
wat ik wil zeggen. als ik kijk in waar ik in werk enzo en collega's. wij hebben geen probleem met vrouwen aannemen.
Wat er afgewezen wordt ligt niet aan ons maar aan managers. dus ga je vanuit die beoordelen op past of met werkzaamheden kennis etc.
Het idee is dat we dat moeten laten gaan en vrouwen voorrang geven op mss beter gekwalificeerd mannen?
Tja. zeg maar neem iemand minder technisch aan omdat vrouw is ipv man die meer is, dat is het vandaar vergelijk met American history x.![]()
helemaal ok, mits zelfde opgeleid enzo en op zelfde aangenomen als mannen, dat voorkeur op vrouw dan ipv man die mss meer kennis heeft???? daar ben ik tegen.quote:
Snappen jullie dit of vinden jullie het gezeik van mij?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou jou aannemen hoorquote:
Ahwquote:
Misschien dat ik dit jaar nog op zoek ga naar ander werk, dan klop ik wel bij je aan
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Misschien dat ik dit jaar nog op zoek ga naar ander werk, dan klop ik wel bij je aan![]()
![]()
Nee, wel 2 laatste hersencellen van kreequote:Op zondag 26 januari 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er post gedeletet tussen dat Fogel zei dat hij de was gaat doen morgen en het kree verhaal?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bij ons genoeg leuke vacatures. maar denk je woont te ver weg?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Misschien dat ik dit jaar nog op zoek ga naar ander werk, dan klop ik wel bij je aanDo what you love, love what you do!![]()
zo jammer dit weerquote:Op zondag 26 januari 2025 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, wel 2 laatste hersencellen van kree
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Misschien dat ik dit jaar nog op zoek ga naar ander werk, dan klop ik wel bij je aan![]()
Denk alleen wel dat een voormalige werkplek van me beter bij je past.I'm surrounded by morons!
Waarom dan zon reactie op de was?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Lees terug.quote:I'm surrounded by morons!
Arme jijquote:Op zondag 26 januari 2025 22:07 schreef kree het volgende:
voel me beetje gediscrimineerd wel als man.![]()
In Nederland?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Denk alleen wel dat een voormalige werkplek van me beter bij je past.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
bij ons genoeg leuke vacatures. maar denk je woont te ver weg?
Op zich wil ik best nog verhuizen, maar niet naar Katwijk
leiden is ook leuk?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Op zich wil ik best nog verhuizen, maar niet naar KatwijkDo what you love, love what you do!![]()
Nee, Noorwegen.quote:I'm surrounded by morons!
Noorwegen
Niet geheel onaardig.quote:I'm surrounded by morons!
Zwarte Dino !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Waarom niet nabij Panama?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat ik werk kan gaan zoeken op Groenland. Als het straks Amerikaans grondgebied isI'm surrounded by morons!
Ben je een vrouw geworden sinds ik je zag?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:59 schreef Harrie het volgende:
ik heb bijna 2 topics gemist omdat ik ff een telefoontje deedI'm surrounded by morons!
Nee ik belde mijn exquote:Op zondag 26 januari 2025 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je een vrouw geworden sinds ik je zag?![]()
![]()
Voel je je ook gediscrimineerd als man zijnde?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:59 schreef Harrie het volgende:
ik heb bijna 2 topics gemist omdat ik ff een telefoontje deed![]()
Hahahahahahahahaha ik moest keihard lachenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
"We" nemen alleen het kanaal over, niet de rest van het land.![]()
Nee ik heb geen last van Gender-schaamtequote:Op zondag 26 januari 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Voel je je ook gediscrimineerd als man zijnde?![]()
Een blonde pater? Uhh non? Ofzo. Naja, proost!quote:I'm surrounded by morons!
Als orangeman dat doorzet gaat het een zooitje worden in deze wereld.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
"We" nemen alleen het kanaal over, niet de rest van het land.I'm surrounded by morons!
geen commentaarquote:Op zondag 26 januari 2025 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een blonde pater? Uhh non? Ofzo. Naja, proost!![]()
![]()
Plopquote:I'm surrounded by morons!
Is gegraven/uitgebreid door NL bedrijven, beter maken we er een nieuwe Maasvlakte van en gaat Havenbedrijf Rotterdam het overnemenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
"We" nemen alleen het kanaal over, niet de rest van het land.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jan Pillenboer belde dat je een geweldig idee hebt Hemaquote:Op zondag 26 januari 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is gegraven/uitgebreid door NL bedrijven, beter maken we er een nieuwe Maasvlakte van en gaat Havenbedrijf Rotterdam het overnemen![]()
![]()
Eens kijken wat dat Sinaasappelhoofd gaat doen met oorlog Oekraďne waarmee die zo hoog vd toren blaastUw ADH vitamine Worst
vertel mij maarquote:Op zondag 26 januari 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
Waar zullen we ons vandaag gediscrimineerd over voelen? @:kree
komende 6 weken verwacht ik niksquote:Op zondag 26 januari 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken wat dat Sinaasappelhoofd gaat doen met oorlog Oekraďne waarmee die zo hoog vd toren blaast![]()
![]()
weinig en zinloos. en sowieso boeit t niet want is toch america first. hebben wij niks aan.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken wat dat Sinaasappelhoofd gaat doen met oorlog Oekraďne waarmee die zo hoog vd toren blaast
idioot die gozer, geef mij Obama maar weer.Do what you love, love what you do!![]()
Oboemoe!I'm surrounded by morons!
Uit boosheid ga ik straks een sinaasappel slachten en oppeuzelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ging Amerika Nederland niet binnen vallen? Te beginnen met het internationale Gerechtshof in Kopenhagen? Of is trump dat na al die jaren alweer vergetenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is gegraven/uitgebreid door NL bedrijven, beter maken we er een nieuwe Maasvlakte van en gaat Havenbedrijf Rotterdam het overnemen![]()
jij kijkt echt veel te veel naar de NPOquote:Op zondag 26 januari 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
weinig en zinloos. en sowieso boeit t niet want is toch america first. hebben wij niks aan.
idioot die gozer, geef mij Obama maar weer.![]()
![]()
Jij wou NinaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha helemaal niet?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij kijkt echt veel te veel naar de NPO
want kijk het bijna amper. maar ok ik kan niet eens beginnen om te zeggen om waarom ik het met trump eens zou zijn?
tis aardig extreem he? wat ie doet in land. zal mij aan me reet roesten? maar we onderschatten beetje wat voor ons betekend mss wel?Do what you love, love what you do!![]()
Die met Rocko was verloofd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heel extreem om geen oorlog te willen voeren en de elite niet verder te willen sponsoren ja heel extreemquote:Op zondag 26 januari 2025 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha helemaal niet?
want kijk het bijna amper. maar ok ik kan niet eens beginnen om te zeggen om waarom ik het met trump eens zou zijn?
tis aardig extreem he? wat ie doet in land. zal mij aan me reet roesten? maar we onderschatten beetje wat voor ons betekend mss wel?![]()
En toen Rocko werd gevonden werd jou onschuld niet geloofd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken alleen Ron Jeremyquote:Op zondag 26 januari 2025 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toen Rocko werd gevonden werd jou onschuld niet geloofd.![]()
Er is wel een The Hague act die bepaalt dat NL aangevallen mag wordenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ging Amerika Nederland niet binnen vallen? Te beginnen met het internationale Gerechtshof in Kopenhagen? Of is trump dat na al die jaren alweer vergetenUw ADH vitamine Worst
nou dan ken je de USA niet, mss he. en denk van niet is het de eerste die geen oorlog wil? of wacht.....quote:Op zondag 26 januari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
heel extreem om geen oorlog te willen voeren en de elite niet verder te willen sponsoren ja heel extreem
history leert dat USA altijd graag oorlogen doet. laat niet staan aantal zinloze enzo.
ik heb er weinig vertrouwen in en trump ermee aan de top al helemaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
Brandend zandquote:Op zondag 26 januari 2025 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toen Rocko werd gevonden werd jou onschuld niet geloofd.
Trust nobody![]()
Ik ook van de surreal life geniaal om die voor reality tv met mini-me en vanilla ice in 1 huis te stoppen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kree,quote:Op zondag 26 januari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ken je de USA niet, mss he. en denk van niet is het de eerste die geen oorlog wil? of wacht.....
history leert dat USA altijd graag oorlogen doet. laat niet staan aantal zinloze enzo.
ik heb er weinig vertrouwen in en trump ermee aan de top al helemaal niet.
noem mij 1 land waar Trump de oorlog mee is begonnen OOIT![]()
Trump was juist vredelievend in zijn eerste periode.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Durf ik te vragen..quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree,
noem mij 1 land waar Trump de oorlog mee is begonnen OOIT
Vind jij Trump een sympathieke leider?
Trust nobody![]()
Anneke Grönlohquote:Op zondag 26 januari 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
En toen Rocko werd gevonden werd jou onschuld niet geloofd.![]()
![]()
Net een bloedsinaasappel geslacht, was een bloedig tafereeltjeUw ADH vitamine Worst
niet hij, eens. zijn voorgangers wel. of hij het oplost en geen oorlog? ik vraag het me af....quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree,
noem mij 1 land waar Trump de oorlog mee is begonnen OOIT
maar zal het kans geven.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben er wel van overtuigd dat hij er voor zijn "volk" is jaquote:Op zondag 26 januari 2025 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Durf ik te vragen..
Vind jij Trump een sympathieke leider?![]()
![]()
hoezo je geeft het een kans?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet hij, eens. zijn voorgangers wel. of hij het oplost en geen oorlog? ik vraag het me af....
maar zal het kans geven.![]()
There are only 2 genders
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Not what I askedquote:Op zondag 26 januari 2025 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigd dat hij er voor zijn "volk" is jaTrust nobody![]()
Machtquote:Op zondag 26 januari 2025 23:31 schreef Harrie het volgende:
voor het geld hoeft hij het niet te doenTrust nobody![]()
Leuk hčquote:Op zondag 26 januari 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
@:dr.mikey quote brandend Zand wel erg vaak...
Trust nobody![]()
en "jou" onschuldquote:Op zondag 26 januari 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
@:dr.mikey quote brandend Zand wel erg vaak...![]()
![]()
Brandend zandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
macht is geld en andersom daar hoeft hij het niet voor te doenquote:
maar sympathiekals het hem uitkomt waarschijnlijk meer dan die seniele natnek die hier voor zat
![]()
omdat te kort om er een hele mening over te hebben? mss is het wel goed idee van trump? ik denk niet. maar ok te vroeg om te zeggen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
het klonk als "en anders ga ik ...."quote:Op zondag 26 januari 2025 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
omdat te kort om er een hele mening over te hebben? mss is het wel goed idee van trump? ik denk niet. maar ok te vroeg om te zeggen.![]()
De meeste van dit type leiders willen gewoon machtquote:Op zondag 26 januari 2025 23:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
macht is geld en andersom daar hoeft hij het niet voor te doen
maar sympathiekals het hem uitkomt waarschijnlijk meer dan die seniele natnek die hier voor zat
Niet om t geld
Jammer..
Trust nobody![]()
Verstantquote:Op zondag 26 januari 2025 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
berooft dat je bijna van jou verstand?Trust nobody![]()
Ik bekijk het van de andere kant..... de rest is veel erger dus is het een godszegequote:Op zondag 26 januari 2025 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De meeste van dit type leiders willen gewoon macht
Niet om t geld
Jammer..![]()
![]()
Jammerquote:Op zondag 26 januari 2025 23:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik bekijk het van de andere kant..... de rest is veel erger dus is het een godszege
Trust nobody![]()
Hij is er toe in staat.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat bedoel je dan![]()
Je doet net alsof Trump de aarde gaat opblazen
En dat het jammer is dat iemand zo'n man met zijn uitspraken ook maar enigszins sympathiek kan vindenTrust nobody![]()
Als dat wat de kijkers zijn stemmers Elon musk wil, dan zou hij het nog doen ookquote:Op zondag 26 januari 2025 23:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat bedoel je dan![]()
Je doet net alsof Trump de aarde gaat opblazen![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Als dat wat de kijkers zijn stemmers Elon musk wil, dan zou hij het nog doen ook
Trust nobody![]()
zijn voorganger kon zijn eigen naam niet eens meer uitspreken maar die wordt wel overal als een soort held gezien dus ik ben blij dat er langzaam aan wat dingen aan het veranderen zijn inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij is er toe in staat.
En dat het jammer is dat iemand zo'n man met zijn uitspraken ook maar enigszins sympathiek kan vinden
Dat ik Amerika gewoon een gestoord en kansloos kutland vind daar kan jij niks aan doen
Hoop dat Trump het grootste deel van die gekte gewoon de kop in drukt voordat het helemaal doorslaat.![]()
Kree voelt zich gediscrimineerd als man en niemand neemt hem serieus, behalve Trumpquote:Op zondag 26 januari 2025 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij is er toe in staat.
En dat het jammer is dat iemand zo'n man met zijn uitspraken ook maar enigszins sympathiek kan vinden![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
zijn voorganger kon zijn eigen naam niet eens meer uitspreken maar die wordt wel overal als een soort held gezien dus ik ben blij dat er langzaam aan wat dingen aan het veranderen zijn inderdaad
Dat ik Amerika gewoon een gestoord en kansloos kutland vind daar kan jij niks aan doen
Hoop dat Trump het grootste deel van die gekte gewoon de kop in drukt voordat het helemaal doorslaat.
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree voelt zich gediscrimineerd als man en niemand neemt hem serieus, behalve Trump
Trust nobody![]()
ehmquote:Op zondag 26 januari 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree voelt zich gediscrimineerd als man en niemand neemt hem serieus, behalve Trump![]()
![]()
probeer eens wat zonniger naar de wereld te kijken (die oranje bril van Trump is een goeie start) dan is het ineens een stuk leuker overalquote:
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2025 23:44:44 ]![]()
Donald J. Trump haalde 312 kiesmannen, met 77.303.573 stemmen (49,9%)
Die vonden m wel sympathiek.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
sympathiek of minder erg dan die heks die het alternatief moest zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 23:44 schreef Sally het volgende:
Donald J. Trump haalde 312 kiesmannen, met 77.303.573 stemmen (49,9%)
Die vonden m wel sympathiek.![]()
![]()
Tja, die was iig democraat.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
sympathiek of minder erg dan die heks die het alternatief moest zijn
Maar ze leek haarzelf niet echt goed te profileren...
Edit,, toch nog: 75.019.257 stemmen (48,4%)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De wereld is kutquote:Op zondag 26 januari 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
probeer eens wat zonniger naar de wereld te kijken (die oranje bril van Trump is een goeie start) dan is het ineens een stuk leuker overal
![]()
![]()
Nl heeft te weinig aandacht voor huisvesting/ zorg/ onderwijs/ politie
De meeste mensen zijn egoistisch
Of hebben idiote ideeën
Dus waar de zon zit? Geen ideeTrust nobody![]()
De zon zit altijd ergens in de hemel.
Nu aan de andere kant van de aarde, waar het dag is.
En die blijft ook nog wel even schijnen hoor.
Letterlijk, dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet mijn puntquote:Op zondag 26 januari 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
De zon zit altijd ergens in de hemel.
Nu aan de andere kant van de aarde, waar het dag is.
En die blijft ook nog wel even schijnen hoor.
Letterlijk, dan.
Begrijp je hopelijk welTrust nobody![]()
wat bedoel je nu?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, die was iig democraat.
Maar ze leek haarzelf niet echt goed te profileren...
Edit,, toch nog: 75.019.257 stemmen (48,4%)
ik vind die Kamala nog een graadje erger dan chemisch afval maar goed dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen.
Vind ik daarom Trump een heldNee maar hij is meer een leider dan dat die trut ooit kan worden
![]()
![]()
Pfffquote:Op zondag 26 januari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat bedoel je nu?
ik vind die Kamala nog een graadje erger dan chemisch afval maar goed dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen.
Vind ik daarom Trump een heldNee maar hij is meer een leider dan dat die trut ooit kan worden
Zoveel gescheldTrust nobody![]()
Dat ik meer van het democratisch gedachtengoed ben dan dat republikeinse conservatieve gelul.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat bedoel je nu?
Of Kamala Harris een goede leider was, dat vraag ik me ook af. Want echt overtuigend kwam ze niet over.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zie het maar net als de meeste vrouwen.... Die hebben ook een kut en zijn nog veel erger dan dat maar worden overal voorgetrokken doordat ze in deze slechte mannenwereld worden achtergesteld.... Ow wacht dat is niet zo want in de Islamische wereld zijn vrouwen nog minder dan een schaap of een geit.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De wereld is kut
Nl heeft te weinig aandacht voor huisvesting/ zorg/ onderwijs/ politie
De meeste mensen zijn egoistisch
Of hebben idiote ideeën
Dus waar de zon zit? Geen idee
NL heeft zich in laten pakken door een paar gekken die denken dat ze de wereld wel ff gaan perfectioneren en dat gaat binnenkort knallen en dan moeten we de oorlog even zien de overleven en dan weer verder.....![]()
Wat zeg jij nou allemaal voor lullige dingen over mij en andere vrouwen?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zie het maar net als de meeste vrouwen.... Die hebben ook een kut en zijn nog veel erger dan dat maar worden overal voorgetrokken doordat ze in deze slechte mannenwereld worden achtergesteld.... Ow wacht dat is niet zo want in de Islamische wereld zijn vrouwen nog minder dan een schaap of een geit.
NL heeft zich in laten pakken door een paar gekken die denken dat ze de wereld wel ff gaan perfectioneren en dat gaat binnenkort knallen en dan moeten we de oorlog even zien de overleven en dan weer verder.....Trust nobody![]()
sorryquote:Op zondag 26 januari 2025 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou allemaal voor lullige dingen over mij en andere vrouwen?
Er mag nimmer ooit en waar dan ook iets negatiefs gezegd worden over vrouwen
Over geen enkele vrouw want die zijn beter dan alles en iedereen
Nee ik voel me niet schuldig, nu niet en nooit niet om wat ik gezegd heb.![]()
![]()
nog niet omdat ie niet genoeg aan de macht is hiervoor. mark my words, volgende staat op punt van beginnen.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree,
noem mij 1 land waar Trump de oorlog mee is begonnen OOITDo what you love, love what you do!![]()
Nou ehm, je bent wel lekker bezig tegen de bewezen genderkloof in bijvoorbeeld het salaris wat mannen en vrouwen krijgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zie het maar net als de meeste vrouwen.... Die hebben ook een kut en zijn nog veel erger dan dat maar worden overal voorgetrokken doordat ze in deze slechte mannenwereld worden achtergesteld.... Ow wacht dat is niet zo want in de Islamische wereld zijn vrouwen nog minder dan een schaap of een geit.
NL heeft zich in laten pakken door een paar gekken die denken dat ze de wereld wel ff gaan perfectioneren en dat gaat binnenkort knallen en dan moeten we de oorlog even zien de overleven en dan weer verder.....
En vrouwen kut noemen... ehm, ik zal maar niet vragen naar wat ze je hebben misdaan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Chemisch afval? Goede onderbouwing van het beleid wat ze wilde voeren. Het is jammer dat ze niet eerder kandidaat werd en niet goed uit de verf kwam wat ze wel wilde doen. Er waren ook te veel krees die liever geen vrouw als president wildequote:Op zondag 26 januari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat bedoel je nu?
![]()
Nog wel ja. Ik weet alleen niet of het hier nog wel veilig is.quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ok kreequote:Op zondag 26 januari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
NL heeft zich in laten pakken door een paar gekken die denken dat ze de wereld wel ff gaan perfectioneren en dat gaat binnenkort knallen en dan moeten we de oorlog even zien de overleven en dan weer verder.....![]()
Zeg je dit nou allemaal over mij?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
sorry
Nee ik voel me niet schuldig, nu niet en nooit niet om wat ik gezegd heb.
Why?
Trust nobody![]()
Iets negatiefs? Je post alleen maar generaliserende dingen vanuit een onderbuikgevoelquote:Op zondag 26 januari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
sorry
Nee ik voel me niet schuldig, nu niet en nooit niet om wat ik gezegd heb.![]()
gewoon ook lekker op de persoon pakkenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm, je bent wel lekker bezig tegen de bewezen genderkloof in bijvoorbeeld het salaris wat mannen en vrouwen krijgen.
En vrouwen kut noemen... ehm, ik zal maar niet vragen naar wat ze je hebben misdaan.als je het een paar keer goed leest dan heb ik het over jouw gefaalde poging als kandidaad in de VS
![]()
![]()
Over vrouwen, niet alleen over jouquote:Op zondag 26 januari 2025 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeg je dit nou allemaal over mij?
Why?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: