Dat blijft ook een lekker nummer.quote:
Dit blijft mijn favo uit die jarenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijft ook een lekker nummer.
Als ik deze clip zie hoor ik altijd Beavis en Butthead erbij.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit blijft mijn favo uit die jaren
Maar dat zal ook wel met de clip te maken hebben![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ow dat ken ik dan weer nietquote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik deze clip zie hoor ik altijd Beavis en Butthead erbij.
Youtube loopt ook vaak te klieren Ik zou niet zo snel de schuld bij Danny neerleggen. Mij boeit het ook niet, wij weten weer hoe we het kunnen laten werken.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:53 schreef chufi het volgende:
Frappant wel ... Nu Youtube door Danny niet werkt zoals het werkte posten we vooral youtubes
Hij heeft iest aangepast en het werkt weer .. hij gaf het toe ..quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Youtube loopt ook vaak te klieren Ik zou niet zo snel de schuld bij Danny neerleggen. Mij boeit het ook niet, wij weten weer hoe we het kunnen laten werken.
T is hier niet alleen youtube, ook links naar andere sites werkten nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Youtube loopt ook vaak te klieren Ik zou niet zo snel de schuld bij Danny neerleggen. Mij boeit het ook niet, wij weten weer hoe we het kunnen laten werken.
Waarom wist ik welk nummer hierbij hoorde?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit blijft mijn favo uit die jaren
Maar dat zal ook wel met de clip te maken hebben![]()
Maar jij bent ook een cultuurbarbaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind deze beter
1 van de eerste escaperoomsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een cultuurbarbaar.
Ik heb al helemaal geen idee wie dat moet voorstellen dus valt wel mee met jequote:Op zondag 26 januari 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Belangrijke dingen vergeet ik... en ik zie dat plaatje en denk ..Hmm "Dingetje"...
Misschien ff mijn vingers in het stopcontact steken.. die hersens werken wel, maar de verbindingen hebben een reset nodig.
Ik vind het ook een kutplaat.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb al helemaal geen idee wie dat moet voorstellen dus valt wel mee met je
Mooi dat ik hem niet aanklik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een kutplaat.
Die andere videoclip vond ik gaaf.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze kun je veilig klikken
Dat hoofd komt me bekend voor, eens kijken of het liedje dat ik nu in mijn hoofd heb kloptquote:Op zondag 26 januari 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze kun je veilig klikken
Best wel apart dat sommige nummers meerdere videoclips hebben. George Harrison - Got my mind set on you heeft ook 2 uitvoeringen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoofd komt me bekend voor, eens kijken of het liedje dat ik nu in mijn hoofd heb klopt
Denk dat ik alleen die andere had gezienquote:Op zondag 26 januari 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel apart dat sommige nummers meerdere videoclips hebben. George Harrison - Got my mind set on you heeft ook 2 uitvoeringen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat ik alleen die andere had gezien
Leuke vondst maar vond dat nummer wat matigquote:Op zondag 26 januari 2025 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van PHD ken k weer vooral deze uitvoering:quote:Op zondag 26 januari 2025 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuke vondst maar vond dat nummer wat matig
Me Too.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van PHD ken k weer vooral deze uitvoering:
Toen hadden we nog goede muziek.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog goede muziek.
Nu ook hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog goede muziek.
Ik vind het veelal nietszeggende 13 in een dozijn muziek.quote:
Wat een onzin post lekker wat je wilquote:
Gastquote:Op zondag 26 januari 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Vind het wel een cool nummer. Eigenlijk best veel van Codley & cream. (10cc)quote:
Zit echt zoveel goeds tussen op het momentquote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het veelal nietszeggende 13 in een dozijn muziek.
Weet ik maar dan moet iemand je er op wijzen. Je hoort ze niet op de radio.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit echt zoveel goeds tussen op het moment
quote:
Wat vor een vogel is deze?quote:
Een wallcreeper: https://en.wikipedia.org/wiki/Wallcreeperquote:
Wat een horrornaamquote:Op maandag 27 januari 2025 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wallcreeper: https://en.wikipedia.org/wiki/Wallcreeper
Kan ie ook niets aan doenquote:
Hulloquote:
Morge Puzzie.quote:
Wat een rare bekquote:
Dan hoop ik dat ze het merkenquote:Op maandag 27 januari 2025 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zit al meer dan een uur niks te doen op het werk...![]()
Je hebt zelluf...quote:
Jij hebt wel lef hequote:
Ach, je weet wie het zegt.quote:
Datis waar, daarom neem ik het je niet kwalijk. Je kan er niets aan doenquote:
Nee ze wisten er van. Er was gewoon niks om te doen. Inmiddels thuis want ik werk tot 12.30quote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze het merkenZou niet goed zijn als niemand het door had
Ik kan er wel wat aan doen, gewoon mijn parkiet de schuld geven.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Datis waar, daarom neem ik het je niet kwalijk. Je kan er niets aan doen
ALtijd makkelijk zo beestje of nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat aan doen, gewoon mijn parkiet de schuld geven.
Mooi beestje, die kende ik nog nietquote:Op maandag 27 januari 2025 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wallcreeper: https://en.wikipedia.org/wiki/Wallcreeper
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat aan doen, gewoon mijn parkiet de schuld geven.
Dire Straits is altijd goed, vooral live.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon, dat intro hard![]()
![]()
Nog bij de hema geweest?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dire Straits is altijd goed, vooral live.
Ja maar ik werd vd tafel geslagen toen ik erop ging zitten.quote:
Flauwquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik werd vd tafel geslagen toen ik erop ging zitten.
Ik heb in zijn enkel gebeten. Woostboes was ik.quote:
Niet iedereen die alleen is wil een badeend op tafelquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik werd vd tafel geslagen toen ik erop ging zitten.
Ohw, dat had maily niet tegen mij gezegd.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet iedereen die alleen is wil een badeend op tafel
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, dat had maily niet tegen mij gezegd.
Maily, die eend wil met je pratenquote:
Ik heb alles geprobeerd maar ze wil niet luisteren.quote:
Avond kerel.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Domni’s rode-linzensoep![]()
En goedenavond
Live was zeker heel goed jaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dire Straits is altijd goed, vooral live.
Je zat op de verkeerde tafelquote:Op maandag 27 januari 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alles geprobeerd maar ze wil niet luisteren.
Jullie zaten mij te neppen, ik had al zo'n vermoeden en ik keek al om mij heen of ik ergens een verborgen camera kon ontdekken.quote:
Hullie?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zaten mij te neppen, ik had al zo'n vermoeden en ik keek al om mij heen of ik ergens een verborgen camera kon ontdekken.
En nou wil je me weer slaan zekerquote:Op maandag 27 januari 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zaten mij te neppen, ik had al zo'n vermoeden en ik keek al om mij heen of ik ergens een verborgen camera kon ontdekken.
Je kan hem hebben hoorquote:
Nu ik nog niet goed kan lopen wel.quote:
Oh ja true dan beter lief doen mailyquote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ik nog niet goed kan lopen wel.
Anders ook hoor,quote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik protesteer.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders ook hoor,
heb recepten zat voor haar
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen fysio even kijken wat hij er van vindt.quote:
Grote jongenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen fysio even kijken wat hij er van vindt.
Of je al of niet mag knokken?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen fysio even kijken wat hij er van vindt.
Als ie zijn fysio in elkaar slaat is het snel klaar bij de fysio hequote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ook op één been.
[ afbeelding ]
Zit ik naar Quentin Tarantino te luisteren over zijn ervaringen met Bruce Lee.. zie ik ditquote:Op maandag 27 januari 2025 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ook op één been.
[ afbeelding ]
Onhandig standjequote:Op maandag 27 januari 2025 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ik naar Quentin Tarantino te luisteren over zijn ervaringen met Bruce Lee.. zie ik dit
De Kraanvogel
Ik zou voor de badeend gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaan we toch voor de struisvogel
quote:Op maandag 27 januari 2025 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou voor de badeend gaan.
Dan moet je maar geen badeend uitdagen.quote:
Ja dąg! .... Ik had het tegen een hot dragon!quote:Op maandag 27 januari 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen badeend uitdagen.
quote:Op maandag 27 januari 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dąg! .... Ik had het tegen een hot dragon!
Edit: Klinkt niet in het nederlands![]()
Is goed.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaan we toch voor de struisvogel
Het beste weer toegewenstquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Straks naar Den Bosch, CT-scan. Al dagen dik been van top tot teen. Kijken naar eventuele uitzaaiingen in onderbuik.
Ik zie de bui al hangen.quote:
Daar heb je paraplu's voor. Succes iig.quote:
Sterkte Tongquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Straks naar Den Bosch, CT-scan. Al dagen dik been van top tot teen. Kijken naar eventuele uitzaaiingen in onderbuik.
Valt zelfs wel mee Het waait wat maar de Amstel is redelijk kalm.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen last van golven ?
Naar hetzelfde meertje?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt zelfs wel mee Het waait wat maar de Amstel is redelijk kalm.
Ik ga alweer naar Frankrijk einde van de weekNu met de Utrecht mensen dus weer lekker. op pad
Yep, alles is daar netjes geregeld ook qua faciliteitenquote:
En het waterpeil is toereikend neem ik aan..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, alles is daar netjes geregeld ook qua faciliteiten
Haha dat gaat toch wel afwachten worden. Moet zeggen dat ik vorige keer op een live cam al had gezien dat het laag stond maar die cam kan ik even niet vindenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En het waterpeil is toereikend neem ik aan..
Ik zag een foto van 2016 en dat zag er droog uit ... Maar de laatste tijd is het toch reledijk vochtig geweest.. toch ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat gaat toch wel afwachten worden. Moet zeggen dat ik vorige keer op een live cam al had gezien dat het laag stond maar die cam kan ik even niet vindenAnder fietsen we
Deze week inderdaad echt veel regen, gelukkig volgende week weer volop zon. In december wasd het wel wat metertjes lager dan vorig jaar dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag een foto van 2016 en dat zag er droog uit ... Maar de laatste tijd is het toch reledijk vochtig geweest.. toch ?
Dat is bij de Ebro ... Ik heb daar wel eens een Streetview plaatje van gepost in het Streetview topicquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze week inderdaad echt veel regen, gelukkig volgende week weer volop zon. In december wasd het wel wat metertjes lager dan vorig jaar dus ik ben benieuwd.
Een van de ander clubs ging vorig jaar naar zo'n soort meer in Noord Spanje en dat was de eerste paar dagen inderdaad echt droog gevallen blijkbaar ( Mequinenza was dat)
Ik ben daar ooit geweest in 2010 of zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is bij de Ebro ... Ik heb daar wel eens een Streetview plaatje van gepost in het Streetview topic
We zaten echt in het dorp en gingen meestal de rivier af, dus na de stuwdamquote:
Vorig jaar was het extreem droog overal en vooral regio Catalunya dat aan de andere oever begintquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
We zaten echt in het dorp en gingen meestal de rivier af, dus na de stuwdam
Op dit moment waaide het hard in Spanje. Kreeg al berichten door dat er wat boten weggewaaid waren maar dat was meer richting Atlantische kust bij Ourensequote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar was het extreem droog overal en vooral regio Catalunya dat aan de andere oever begint
Die YT die ik eerder poste was gisteren opgenomen bij de Portugese kust .. Momenteel raast Herminia in die regionen en in Frankrijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Op dit moment waaide het hard in Spanje. Kreeg al berichten door dat er wat boten weggewaaid waren maar dat was meer richting Atlantische kust bij Ourense
Aha, Ja zag al wel dat het waar wij heengingen de komende twee dagen ook plenst maar dat is van het weekeinde weer helemaal voorbij zoals het er nu uitzietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die YT die ik eerder poste was gisteren opgenomen bij de Portugese kust .. Momenteel raast Herminia in die regionen en in Frankrijk
Dat is balen ..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan liggen ze doormidden
Zuidwest Frankrijk krijgt ook storm Ivo nog langs lees ik nu op woensdagquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zijn minst heel zwaar bewerkt
Rol ducttape erbij en het zit zo weer in elkaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan liggen ze doormidden
O jee ...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Iedereen een schoonheidsslaapje aan het doen.quote:
Ik zit het rotjes debat te bekijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen een schoonheidsslaapje aan het doen.
Het lijkt wel alsof alle feestdagen naar de klote moeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit het rotjes debat te bekijken
Hoeft niet hoor, alleen die rotjes blijkbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof alle feestdagen naar de klote moeten.
En terecht , weg ermeequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, alleen die rotjes blijkbaar
en de rotjochies die de hulpdiensten terroriserenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, alleen die rotjes blijkbaar
Wat wil je daarmee doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
en de rotjochies die de hulpdiensten terroriseren
Ergens waar geen hulpverleners zijn helpt al welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Maakt niet uit waarheen.
En doet dat nog wat met sterretjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit het rotjes debat te bekijken
Wel eerst hun benen breken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ergens waar geen hulpverleners zijn helpt al wel
alles moet echt kapot he?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel eerst hun benen breken.
Wat heb je aan hulpverleners met gebroken benen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel eerst hun benen breken.
Die jochies natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat heb je aan hulpverleners met gebroken benen?
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat heb je aan hulpverleners met gebroken benen?
Heeft wel het voordeel dat ze de etters niet kunnen helpen.quote:
Iedereen blijft van hulpverleners af, dus ook jijquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft wel het voordeel dat ze de etters niet kunnen helpen.
Ja maar...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen blijft van hulpverleners af, dus ook jij
Ik heb wel een idee wat te doen met de 'mensen' die hulpverleners aanvallen ...........quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar...
Ik kan echt nijdig worden als ik het weer eens hoor dat het gebeurd.
Waarschijnlijk dezelfde ideeėn als ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee wat te doen met de 'mensen' die hulpverleners aanvallen ...........
schijnt ook al niet te mogen
En hoe zien hulpverleners het zelf, hoe reageren ze,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar...
Ik kan echt nijdig worden als ik het weer eens hoor dat het gebeurd.
Het gebeurd helaas overal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe zien hulpverleners het zelf, hoe reageren ze,
(en ja, weet het, is engeland)
Je kan vaak ook niet de agressie de patiėnt aanrekenen. Dat zijn ze wel gewend, het zijn drugs drank of blinde paniek van iemand. Erger vind ik de agressie van omstanders die het hulpverleners moeilijk maken daar mag best wel héél hard tegenop getreden worden. Hup 6 maanden 50% van je inkomen inleveren ipv een een paar uurtjes in de cel als dat al gebeurt.quote:
Klopt, maar ik bedoelde ook de omstanders.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan vaak ook niet de agressie de patiėnt aanrekenen. Dat zijn ze wel gewend, het zijn drugs drank of blinde paniek van iemand. Erger vind ik de agressie van omstanders die het hulpverleners moeilijk maken daar mag best wel héél hard tegenop getreden worden. Hup 6 maanden 50% van je inkomen inleveren ipv een een paar uurtjes in de cel als dat al gebeurt.
Mag je ook wel blij zijn dat je het op tijd ziet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Sporten is goed voor je,
kom, we gaan een stuk hardlopen
https://www.youtube.com/shorts/-6IYRHfgfPQ![]()
![]()
Ah ok maar die YT was volgens mij een patiėnt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoelde ook de omstanders.
Die heeft dan geen hulp nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok maar die YT was volgens mij een patiėnt.
Lol genoeg landen waar je eerst je schoenen checkt voor je ze aandoet, zeker als ze buiten staan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag je ook wel blij zijn dat je het op tijd ziet.
mmm.. waarom niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft dan geen hulp nodig.
Ik bedoelde mensen die agressief zijn.quote:
Psychische problemen komen ook soms voor met agressie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoelde mensen die agressief zijn.
Helaas wel. De eerste regel bij hulpverlening is ook let op gevaar. In de eerste instantie gevaar voor je zelf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Psychische problemen komen ook soms voor met agressie.
Ik zou er een sneeuwbadeend van maken.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er een sneeuwbadeend van maken.
Morge.
Die komen uit een kokosnoot?quote:
ebt er zelfs een speciale tang voor.quote:
lolquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Je h
[..]
ebt er zelfs een speciale tang voor.
[ afbeelding ]
Ik moest ook wel lachen. Als er hier vaker sneeuw lag dan zou ik hem hebben gekocht.quote:
Snap ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen. Als er hier vaker sneeuw lag dan zou ik hem hebben gekocht.
Allemaal sneeuwbadeendjes op de balkonrand.quote:
Dat is wel leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal sneeuwbadeendjes op de balkonrand.
Je moet ze alleen niet maken van gele sneeuw.quote:
Gadverquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ze alleen niet maken van gele sneeuw.
En wat zegt dat over badeendtjes? Die zijn ook geelquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ze alleen niet maken van gele sneeuw.
Ik zat er op te wachten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat zegt dat over badeendtjes? Die zijn ook geel
Kan toch nooit heel duur zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen. Als er hier vaker sneeuw lag dan zou ik hem hebben gekocht.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:48 schreef pullup het volgende:
https://debadeend.nl/p/sn(...)Jn6bfd7ZHwVlBVrOoZpv
Koopje
Hoe was het bij de fysio? Kan hij er nog wat van maken?quote:
Was alleen een intake gesprek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe was het bij de fysio? Kan hij er nog wat van maken?
ook dan kan ie al zeggen dat hij geen pluimvee aanneemt hequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was alleen een intake gesprek.
Duidelijk een brug over de Sarasvatiquote:
Hmm fake people , but nice bridgequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 29-01-2025 18:07:10 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben![]()
Eerste hit bij image search !Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deventer zit in mijn bloed
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Deventer zit in mijn bloed
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Goed hoor ! En het klopt.. zelfde bomen ook , alleen lager water bij Domni !
Wij wel. Vandaag nogquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:28 schreef chufi het volgende:
Ik was de Ijssel nog niet langs gegaan ...
Nee. Over de Wellequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk, over een jaagpad?
Dat is géén toeval!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
Jeetje , en ik zit de laatste dagen al met mijn hoofd in Deventer![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is géén toeval!
</X-files tunes.mp3/>
Deventer vind ik wel leuk, heb er wat huizen bekeken. Wel aan de rand.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Geboren Deventerse , die stad zit in mijn ziel
We hadden een winkel/huis in de binnenstad en later zijn wij naar de rand verhuist.. Op de boerderiequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deventer vind ik wel leuk, heb er wat huizen bekeken. Wel aan de rand.
Boerderiequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hadden een winkel/huis in de binnenstad en later zijn wij naar de rand verhuist.. Op de boerderie
Ja dat ik mis ik welquote:
awww heeft ze er zoveel moeite mee? Dat is wel heel jammer. Ze heeft toch ook echt lang daar op de boerderie gewoond meen ik me te herinneren?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat ik mis ik wel![]()
En ook omdat mijn moeder niet echt kan aarden in Cuijk voelt het allemaal wat dubbel de laatste tijd.
Dat is snelquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lees net dat de politie 4 man heeft opgepakt voor de kunstroof!
Kunstroven zonder doden hebben altijd wel iets ....
quote:
Meer dan 40 jaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww heeft ze er zoveel moeite mee? Dat is wel heel jammer. Ze heeft toch ook echt lang daar op de boerderie gewoond meen ik me te herinneren?
3? En zonder dat de schatten zijn gevonden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lees net dat de politie 4 man heeft opgepakt voor de kunstroof!
Kunstroven zonder doden hebben altijd wel iets ....
Kan me voorstellen dat het je veel doet. In Deventer blijven was destijds geen optie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meer dan 40 jaar![]()
Maar sowieso Deventer mist ze, in de ruime zin van het woord.![]()
Dat doet me wel veel
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3? En zonder dat de schatten zijn gevonden.
Nee, t is te hopen dat het nog niet is omgesmolten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dan hebben ze dus nog niks !
Er zit maar voor 60.000 aan goud in toch?quote:
Geen idee, maar het handwerk is ook wat waard... Je zit er best ff op te kloppenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit maar voor 60.000 aan goud in toch?
En als je dat ding op hebt als brommerhelm en je hebt hem nodig gaan er ook dingen kloppenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar het handwerk is ook wat waard... Je zit er best ff op te kloppen
Met een gouden helm botst lekkerderquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je dat ding op hebt als brommerhelm en je hebt hem nodig gaan er ook dingen kloppen
quote:De gestolen Roemeense gouden armbanden zijn inderdaad van massief goud. Dit wordt bevestigd door verschillende bronnen die over de inbraak bij het Drents Museum in Assen berichten.
Goud is wel zacht he, dan vormt dan mooi meequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met een gouden helm botst lekkerder
Zat zelf ff te zoeken.. die armbanden zijn schijnbaar massief goud.
[..]
Hmm misschien hebben ze niet zitten kloppen.. wie weet was het wel een gladde helm.... en botste de eigenaar met zijn strijdwagen op een Obelix... et voilą!quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goud is wel zacht he, dan vormt dan mooi mee
Bij Obelix is natuurlijk iedereen klaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm misschien hebben ze niet zitten kloppen.. wie weet was het wel een gladde helm.... en botste de eigenaar met zijn strijdwagen op een Obelix... et voilą!
Zijn die eigenlijk al gecanceld? Stammenstrijd kunnen we natuurlijk niet promotenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij Obelix is natuurlijk iedereen klaar
Gelukkig niet zeg, die mogen lekker doorquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn die eigenlijk al gecanceld? Stammenstrijd kunnen we natuurlijk niet promoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |