Dat blijft ook een lekker nummer.quote:
Dit blijft mijn favo uit die jarenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijft ook een lekker nummer.
Als ik deze clip zie hoor ik altijd Beavis en Butthead erbij.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit blijft mijn favo uit die jaren
Maar dat zal ook wel met de clip te maken hebben![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ow dat ken ik dan weer nietquote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik deze clip zie hoor ik altijd Beavis en Butthead erbij.
Youtube loopt ook vaak te klieren Ik zou niet zo snel de schuld bij Danny neerleggen. Mij boeit het ook niet, wij weten weer hoe we het kunnen laten werken.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:53 schreef chufi het volgende:
Frappant wel ... Nu Youtube door Danny niet werkt zoals het werkte posten we vooral youtubes
Hij heeft iest aangepast en het werkt weer .. hij gaf het toe ..quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Youtube loopt ook vaak te klieren Ik zou niet zo snel de schuld bij Danny neerleggen. Mij boeit het ook niet, wij weten weer hoe we het kunnen laten werken.
T is hier niet alleen youtube, ook links naar andere sites werkten nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Youtube loopt ook vaak te klieren Ik zou niet zo snel de schuld bij Danny neerleggen. Mij boeit het ook niet, wij weten weer hoe we het kunnen laten werken.
Waarom wist ik welk nummer hierbij hoorde?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit blijft mijn favo uit die jaren
Maar dat zal ook wel met de clip te maken hebben![]()
Maar jij bent ook een cultuurbarbaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind deze beter
1 van de eerste escaperoomsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een cultuurbarbaar.
Ik heb al helemaal geen idee wie dat moet voorstellen dus valt wel mee met jequote:Op zondag 26 januari 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Belangrijke dingen vergeet ik... en ik zie dat plaatje en denk ..Hmm "Dingetje"...
Misschien ff mijn vingers in het stopcontact steken.. die hersens werken wel, maar de verbindingen hebben een reset nodig.
Ik vind het ook een kutplaat.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb al helemaal geen idee wie dat moet voorstellen dus valt wel mee met je
Mooi dat ik hem niet aanklik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een kutplaat.
Die andere videoclip vond ik gaaf.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze kun je veilig klikken
Dat hoofd komt me bekend voor, eens kijken of het liedje dat ik nu in mijn hoofd heb kloptquote:Op zondag 26 januari 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze kun je veilig klikken
Best wel apart dat sommige nummers meerdere videoclips hebben. George Harrison - Got my mind set on you heeft ook 2 uitvoeringen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoofd komt me bekend voor, eens kijken of het liedje dat ik nu in mijn hoofd heb klopt
Denk dat ik alleen die andere had gezienquote:Op zondag 26 januari 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel apart dat sommige nummers meerdere videoclips hebben. George Harrison - Got my mind set on you heeft ook 2 uitvoeringen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat ik alleen die andere had gezien
Leuke vondst maar vond dat nummer wat matigquote:Op zondag 26 januari 2025 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van PHD ken k weer vooral deze uitvoering:quote:Op zondag 26 januari 2025 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuke vondst maar vond dat nummer wat matig
Me Too.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van PHD ken k weer vooral deze uitvoering:
Toen hadden we nog goede muziek.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog goede muziek.
Nu ook hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog goede muziek.
Ik vind het veelal nietszeggende 13 in een dozijn muziek.quote:
Wat een onzin post lekker wat je wilquote:
Gastquote:Op zondag 26 januari 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |