Maily, die eend wil met je pratenquote:
Ik heb alles geprobeerd maar ze wil niet luisteren.quote:
Avond kerel.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Domni’s rode-linzensoep![]()
En goedenavond
Live was zeker heel goed jaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dire Straits is altijd goed, vooral live.
Je zat op de verkeerde tafelquote:Op maandag 27 januari 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alles geprobeerd maar ze wil niet luisteren.
Jullie zaten mij te neppen, ik had al zo'n vermoeden en ik keek al om mij heen of ik ergens een verborgen camera kon ontdekken.quote:
Hullie?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zaten mij te neppen, ik had al zo'n vermoeden en ik keek al om mij heen of ik ergens een verborgen camera kon ontdekken.
En nou wil je me weer slaan zekerquote:Op maandag 27 januari 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie zaten mij te neppen, ik had al zo'n vermoeden en ik keek al om mij heen of ik ergens een verborgen camera kon ontdekken.
Je kan hem hebben hoorquote:
Nu ik nog niet goed kan lopen wel.quote:
Oh ja true dan beter lief doen mailyquote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ik nog niet goed kan lopen wel.
Anders ook hoor,quote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik protesteer.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders ook hoor,
heb recepten zat voor haar
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen fysio even kijken wat hij er van vindt.quote:
Grote jongenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen fysio even kijken wat hij er van vindt.
Of je al of niet mag knokken?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen fysio even kijken wat hij er van vindt.
Als ie zijn fysio in elkaar slaat is het snel klaar bij de fysio hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |