Dat is géén toeval!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
Jeetje , en ik zit de laatste dagen al met mijn hoofd in Deventer![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is géén toeval!
</X-files tunes.mp3/>
Deventer vind ik wel leuk, heb er wat huizen bekeken. Wel aan de rand.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Geboren Deventerse , die stad zit in mijn ziel
We hadden een winkel/huis in de binnenstad en later zijn wij naar de rand verhuist.. Op de boerderiequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deventer vind ik wel leuk, heb er wat huizen bekeken. Wel aan de rand.
Boerderiequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hadden een winkel/huis in de binnenstad en later zijn wij naar de rand verhuist.. Op de boerderie
Ja dat ik mis ik welquote:
awww heeft ze er zoveel moeite mee? Dat is wel heel jammer. Ze heeft toch ook echt lang daar op de boerderie gewoond meen ik me te herinneren?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat ik mis ik wel![]()
En ook omdat mijn moeder niet echt kan aarden in Cuijk voelt het allemaal wat dubbel de laatste tijd.
Dat is snelquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lees net dat de politie 4 man heeft opgepakt voor de kunstroof!
Kunstroven zonder doden hebben altijd wel iets ....
quote:
Meer dan 40 jaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww heeft ze er zoveel moeite mee? Dat is wel heel jammer. Ze heeft toch ook echt lang daar op de boerderie gewoond meen ik me te herinneren?
3? En zonder dat de schatten zijn gevonden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lees net dat de politie 4 man heeft opgepakt voor de kunstroof!
Kunstroven zonder doden hebben altijd wel iets ....
Kan me voorstellen dat het je veel doet. In Deventer blijven was destijds geen optie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meer dan 40 jaar![]()
Maar sowieso Deventer mist ze, in de ruime zin van het woord.![]()
Dat doet me wel veel
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3? En zonder dat de schatten zijn gevonden.
Nee, t is te hopen dat het nog niet is omgesmolten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dan hebben ze dus nog niks !
Er zit maar voor 60.000 aan goud in toch?quote:
Geen idee, maar het handwerk is ook wat waard... Je zit er best ff op te kloppenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit maar voor 60.000 aan goud in toch?
En als je dat ding op hebt als brommerhelm en je hebt hem nodig gaan er ook dingen kloppenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar het handwerk is ook wat waard... Je zit er best ff op te kloppen
Met een gouden helm botst lekkerderquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je dat ding op hebt als brommerhelm en je hebt hem nodig gaan er ook dingen kloppen
quote:De gestolen Roemeense gouden armbanden zijn inderdaad van massief goud. Dit wordt bevestigd door verschillende bronnen die over de inbraak bij het Drents Museum in Assen berichten.
Goud is wel zacht he, dan vormt dan mooi meequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met een gouden helm botst lekkerder
Zat zelf ff te zoeken.. die armbanden zijn schijnbaar massief goud.
[..]
Hmm misschien hebben ze niet zitten kloppen.. wie weet was het wel een gladde helm.... en botste de eigenaar met zijn strijdwagen op een Obelix... et voilà!quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goud is wel zacht he, dan vormt dan mooi mee
Bij Obelix is natuurlijk iedereen klaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm misschien hebben ze niet zitten kloppen.. wie weet was het wel een gladde helm.... en botste de eigenaar met zijn strijdwagen op een Obelix... et voilà!
Zijn die eigenlijk al gecanceld? Stammenstrijd kunnen we natuurlijk niet promotenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij Obelix is natuurlijk iedereen klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |