Daar heb je paraplu's voor. Succes iig.quote:
Sterkte Tongquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Straks naar Den Bosch, CT-scan. Al dagen dik been van top tot teen. Kijken naar eventuele uitzaaiingen in onderbuik.
Valt zelfs wel mee Het waait wat maar de Amstel is redelijk kalm.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen last van golven ?
Bekijk deze YouTube-video
Naar hetzelfde meertje?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt zelfs wel mee Het waait wat maar de Amstel is redelijk kalm.
Ik ga alweer naar Frankrijk einde van de weekNu met de Utrecht mensen dus weer lekker. op pad
Yep, alles is daar netjes geregeld ook qua faciliteitenquote:
En het waterpeil is toereikend neem ik aan..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, alles is daar netjes geregeld ook qua faciliteiten
Haha dat gaat toch wel afwachten worden. Moet zeggen dat ik vorige keer op een live cam al had gezien dat het laag stond maar die cam kan ik even niet vindenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En het waterpeil is toereikend neem ik aan..
Ik zag een foto van 2016 en dat zag er droog uit ... Maar de laatste tijd is het toch reledijk vochtig geweest.. toch ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat gaat toch wel afwachten worden. Moet zeggen dat ik vorige keer op een live cam al had gezien dat het laag stond maar die cam kan ik even niet vindenAnder fietsen we
Deze week inderdaad echt veel regen, gelukkig volgende week weer volop zon. In december wasd het wel wat metertjes lager dan vorig jaar dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag een foto van 2016 en dat zag er droog uit ... Maar de laatste tijd is het toch reledijk vochtig geweest.. toch ?
Dat is bij de Ebro ... Ik heb daar wel eens een Streetview plaatje van gepost in het Streetview topicquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze week inderdaad echt veel regen, gelukkig volgende week weer volop zon. In december wasd het wel wat metertjes lager dan vorig jaar dus ik ben benieuwd.
Een van de ander clubs ging vorig jaar naar zo'n soort meer in Noord Spanje en dat was de eerste paar dagen inderdaad echt droog gevallen blijkbaar ( Mequinenza was dat)
Ik ben daar ooit geweest in 2010 of zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is bij de Ebro ... Ik heb daar wel eens een Streetview plaatje van gepost in het Streetview topic
We zaten echt in het dorp en gingen meestal de rivier af, dus na de stuwdamquote:
Vorig jaar was het extreem droog overal en vooral regio Catalunya dat aan de andere oever begintquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
We zaten echt in het dorp en gingen meestal de rivier af, dus na de stuwdam
Op dit moment waaide het hard in Spanje. Kreeg al berichten door dat er wat boten weggewaaid waren maar dat was meer richting Atlantische kust bij Ourensequote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar was het extreem droog overal en vooral regio Catalunya dat aan de andere oever begint
Die YT die ik eerder poste was gisteren opgenomen bij de Portugese kust .. Momenteel raast Herminia in die regionen en in Frankrijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Op dit moment waaide het hard in Spanje. Kreeg al berichten door dat er wat boten weggewaaid waren maar dat was meer richting Atlantische kust bij Ourense
Aha, Ja zag al wel dat het waar wij heengingen de komende twee dagen ook plenst maar dat is van het weekeinde weer helemaal voorbij zoals het er nu uitzietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die YT die ik eerder poste was gisteren opgenomen bij de Portugese kust .. Momenteel raast Herminia in die regionen en in Frankrijk
Dat is balen ..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan liggen ze doormidden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |