Uit ontbijten in Duitsland waar alles veel goedkoper is...quote:Op zondag 2 februari 2025 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging net naar buiten want hont.
Iedereen krabben. Waar gaan al die mensen heen op zondagochtend
In Duitsland is toch alles dicht op zondagquote:Op zondag 2 februari 2025 11:07 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Uit ontbijten in Duitsland waar alles veel goedkoper is...
Dat doen ze hier tenminste
Absoluut! Dat ze dat maar lang mogen volhouden.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
In Duitsland is toch alles dicht op zondag
Dit ja.quote:
Zon, windstil = genieten!quote:
Dan ga je toch lekker alleen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zon, windstil = genieten!
Laat het nou net zijn dat mijn gezin helemaal niet van wandelen houd
Lekker gezellig zegquote:
Heropvoeden dan.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zon, windstil = genieten!
Laat het nou net zijn dat mijn gezin helemaal niet van wandelen houd
Naar the gymquote:Op zondag 2 februari 2025 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging net naar buiten want hont.
Iedereen krabben. Waar gaan al die mensen heen op zondagochtend
Bakkers wel openquote:Op zondag 2 februari 2025 11:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
In Duitsland is toch alles dicht op zondag
Ja zo schattig he. Hele hordes hier ook. Je hoort ze ook weer meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker he. Vogeltjesgenot in de tuin nu ook
Even voor het nageslacht vastleggen want @MissButterflyy heeft een krachtterm gebruiktquote:Op zondag 2 februari 2025 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Lekker weertje! De zon is al lekker warm en die hoerenwind blijft voorlopig weg. Hopelijk straks ook zo’n voorjaar
Bohhhh gek, dat zou ik ook wel willenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:07 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Uit ontbijten in Duitsland waar alles veel goedkoper is...
Dat doen ze hier tenminste
Oh, heb niks tegen hoeren en wens ze verder alle goeds hoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even voor het nageslacht vastleggen want @:MissButterflyy heeft een krachtterm gebruikt![]()
Dat zei ik dan ook niet. Je bent altijd zo lief en ik zag je nu voor het eerst een krachtterm gebruikenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, heb niks tegen hoeren en wens ze verder alle goeds hoor.
Klappen gehad? Of zonnebankje?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
Kleurtje gekregen van aantal dagen terras
Dat kan wel hoor. Ik hoef maar naast me te kijkenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Klappen gehad? Of zonnebankje?
Van de zon krijg je immers precies geen kleur in Nederland, eind januari/begin februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |