Helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Een berijpte tuin en een door de mist komend zonnetje
Ook in de Alpen vrij kalm weer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik blijf nu ook maar in Nederland overigens. Geen zin om wëér terug te gaan, was net in Oostenrijk kon ik na drie dagen weer terug ivm noodgevalletje.
Ja dan niet. Toch nu tijd voor steeds meer voorbereidingen voor het moestuinseizoen waar ik graag zelf bij ben
En we mogen weer voetballen
Bananen, Ananassen, Mango's, Dadels. Genoeg te bedenken in het tropische microclimaat met 4000 zonuren per jaar waar hij woontquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook in de Alpen vrij kalm weer.
Boerenkool uit je tuin al op? Wat valt er nu al voor te bereiden dan?
Deze actquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
heeeuurlijk oud-hollandsch weertje. Rijp op de velden en de bomen, eerste laagje ijs op het water. Doorkomend zonnetje tussen de mist op het weiland met de kerktoren in de verte.
Lekker dikke Noorse kabeltrui aan van Jack Wolfskin en klompen van de welkoop aan. Beetje rommelen op het erf, heeeerlijk. Vanmiddag met het fietsje een visje halen op de markt van het dorp. Afsluitend berenburgje op het terras terwijl het draaiorgel speelt.
Oud-hollandsche taferelen, genieten zoals het hoort.
Diverse koolsoorten, raap, prei, sla etc is nu nog te oogsten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook in de Alpen vrij kalm weer.
Boerenkool uit je tuin al op? Wat valt er nu al voor te bereiden dan?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Prachtig hier. Blauwe lucht, geen wind. 5 graden, voelt helemaal niet koud.
tattas be like 5 graden heerlijk weerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrik hiervan.
Voelt bijna als lentequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Prachtig hier. Blauwe lucht, geen wind. 5 graden, voelt helemaal niet koud.
Kerkquote:Op zondag 2 februari 2025 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging net naar buiten want hont.
Iedereen krabben. Waar gaan al die mensen heen op zondagochtend
Lekker he. Vogeltjesgenot in de tuin nu ookquote:Op zondag 2 februari 2025 08:28 schreef MissHobje het volgende:
Dat wordt flink krabben zo matige vorst hier, dit voelt zoveel beter dat die regen![]()
![]()
Werkenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging net naar buiten want hont.
Iedereen krabben. Waar gaan al die mensen heen op zondagochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |