SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ga net met een bakkie zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jip. Een bakkie koffie nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel uit een zakjeMaar is wel lekker
Heb amaretto smaak en karamel zakjes liggen![]()
Ga me een daarvan makenSmile, it's free therapy.![]()
Ik ben het helemaal eensch met de TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Verrassend welquote:Op zondag 26 januari 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben het helemaal eensch met de TT![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
RTL Boulevard man man man wat een slecht programma:')![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest denken aan een lactosevrije havermelk latte omdat je geen koffie lustquote:Op zondag 26 januari 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik ga een vanilla cookie dough latte maken![]()
![]()
Die is ook lekkerquote:Op zondag 26 januari 2025 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb amaretto smaak en karamel zakjes liggen![]()
Ga me een daarvan maken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Truequote:Op zondag 26 januari 2025 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
RTL Boulevard man man man wat een slecht programma![]()
Ik lust wel koffiequote:Op zondag 26 januari 2025 18:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Moest denken aan een lactosevrije havermelk latte omdat je geen koffie lust
Gele rakkers?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ooktoen ben ik overgeschakeld naar wat milders
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
En hoe smaakt het?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is nog heet,,maar is wel lekker hoor.. heb het al vaker gedronkenquote:
Gatverquote:Op zondag 26 januari 2025 18:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Moest denken aan een lactosevrije havermelk latte omdat je geen koffie lust
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greys wil vast ook wel zo'n lekkere koffie...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Al opquote:Op zondag 26 januari 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys wil vast ook wel zo'n lekkere koffie...
Allemaal opquote:Op zondag 26 januari 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys wil vast ook wel zo'n lekkere koffie...
Ik kan het ook nietquote:Op zondag 26 januari 2025 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat jij eens zien hoe het moet![]()
Alleen @Lovely![]()
![]()
Heb bijna vier maanden haar laten groeien en dan bijna alles gemillimeterd, voelt behoorlijk fris met wat wind nu
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zal ook wel fijn zijn met douchenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Heb bijna vier maanden haar laten groeien en dan bijna alles gemillimeterd, voelt behoorlijk fris met wat wind nu![]()
Scheelt weer minder shampoo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Heb bijna vier maanden haar laten groeien en dan bijna alles gemillimeterd, voelt behoorlijk fris met wat wind nu![]()
GemillimeterdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga volgende week naar de kapper, vorig jaar mei voor het laatst geweest zag ik
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Scheelt juist meer shampooquote:Op zondag 26 januari 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ook wel fijn zijn met douchen![]()
Scheelt weer minder shampoo![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga volgende week naar de kapper, vorig jaar mei voor het laatst geweest zag ik![]()
![]()
![]()
Bijna een jaar !!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Een echte naturist
![]()
![]()
![]()
ik moet ook weer eens naar de kapper eigenlijk, LOL maar stel dat vaak ook lang uitquote:
het kan nog net zeg maar
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe vaak per jaar ga je dan ?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet ook weer eens naar de kapper eigenlijk, LOL maar stel dat vaak ook lang uit
het kan nog net zeg maarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is toch heerlijkquote:Op zondag 26 januari 2025 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, het moet nu echt, anders ging ik nog niet
nou het hangt er een beetje vanaf, maar ik rek het nog wel een maand of 6 meestal, record mss 8quote:
Ongeveer elke 6 weken naar de kapper.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, deed mijn moeder ook, maar gaat nu niet meer, dus nu moet ik afzien bij de kapperCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dus 2 keer per jaarquote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou het hangt er een beetje vanaf, maar ik rek het nog wel een maand of 6 meestal, record mss 8Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
whaatttttquote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ongeveer elke 6 weken naar de kapper.
Je hoofdhaar neem ik aanquote:Op zondag 26 januari 2025 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn moeder knipt mij meestalUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ongeveer elke 6 weken naar de kapper.
Waarom?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga wekelijks naar de kontkapperquote:Op zondag 26 januari 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]welk haar heb jij gemillimeterd?
Is dat vaak?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Overige haar prikt zo als ik het milimeterquote:Op zondag 26 januari 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]welk haar heb jij gemillimeterd?
Uw ADH vitamine Worst
Met tarrel verwijdering ?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga wekelijks naar de kontkapperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou vind het persoonlijk wel erg snel?quote:
maargoed hangt mss beetje van je kapsel af ofzo ook.
Mij boeit het niet zo als het ff wat langer groeit.Do what you love, love what you do!![]()
Bij mij staat het niet als het lang is.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind het persoonlijk wel erg snel?
Mij boeit het niet zo als het ff wat langer groeit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, anderen moeten ernaar kijken....quote:Op zondag 26 januari 2025 19:27 schreef kree het volgende:
Mij boeit het niet zo als het ff wat langer groeit.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Martine HafkampThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De meeste mannen gaan om de 6/8 weken naar de kapperquote:Op zondag 26 januari 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind het persoonlijk wel erg snel?
Mij boeit het niet zo als het ff wat langer groeit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kaal?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef Harrie het volgende:
de laatste keer dat ik bij de kapper kwam was ik nog niet geregistreerd hier op Fok!♡♡♡♡![]()
daaromquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, anderen moeten ernaar kijken....
Wat een gedetailleerde vraag, heb je interesse?quote:Uw ADH vitamine Worst
hmmms is dat zo?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste mannen gaan om de 6/8 weken naar de kapperDo what you love, love what you do!![]()
Was ook niet gekomen bij de kapperquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef Harrie het volgende:
de laatste keer dat ik bij de kapper kwam was ik nog niet geregistreerd hier op Fok!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben ook wel eens bij de kappersschool geweest. Die staan te trappelen om modellen. Die kappersjuf zei dat ik zo'n 'moeilijk' haar heb...quote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef Harrie het volgende:
de laatste keer dat ik bij de kapper kwam was ik nog niet geregistreerd hier op Fok!:')![]()
Nou het was nogal een gedetailleerde onthullingquote:Op zondag 26 januari 2025 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een gedetailleerde vraag, heb je interesse?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou het was nogal een gedetailleerde onthulling![]()
Uw ADH vitamine Worst
mijn peettante had een kapsalon en die heeft me zelfs opgegeven dus ik was snel klaarquote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bij de kappersschool geweest. Die staan te trappelen om modellen. Die kappersjuf zei dat ik zo'n 'moeilijk' haar heb...![]()
![]()
Truequote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar
Wel bijna inmiddels maar dat was niet zo maar met een tondeuse kom je een heel eind♡♡♡♡![]()
Waarom moeilijkquote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bij de kappersschool geweest. Die staan te trappelen om modellen. Die kappersjuf zei dat ik zo'n 'moeilijk' haar heb...♡♡♡♡![]()
Nee ik moet naar haar toequote:Op zondag 26 januari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De kapper komt naar jou toe![]()
![]()
Kan gewoonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neeheeeeeequote:
Ik heb een vriendin met een eigen salon
En alleen zij mag mijn haar knippen en vervenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hiero is de kappersakademie altijd heel druk met klantenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bij de kappersschool geweest. Die staan te trappelen om modellen. Die kappersjuf zei dat ik zo'n 'moeilijk' haar heb...Uw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeheeeeee
Ik heb een vriendin met een eigen salon
En alleen zij mag mijn haar knippen en verven![]()
weet ik toch
![]()
* Kissingbird bergt tondeuse weer ophmm stomme rood lukt niet
Smile, it's free therapy.![]()
* greysbones vraagt zich af wat KB doet ?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
weet ik toch
![]()
[me=Kissingbird][bergt tondeuse weer op/me]
me functie verklootquote:Op zondag 26 januari 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
weet ik toch
![]()
[me=Kissingbird][bergt tondeuse weer op/me]
![]()
![]()
die domme rode zin sinds lang nog eens willen gebruiken maar lukt niequote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones vraagt zich af wat KB doet ?
is kaput
/ mequote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die domme rode zin sinds lang nog eens willen gebruiken maar lukt nie
is kaput
En dan aan elkaarThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat weet ik niet zo goed eigenlijk. Ze zei alleen dat je 'dit haar' niet moest meenemen naar een toetsquote::')![]()
* Harrie denkt dat je dat niet zelf bedacht hebtquote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die domme rode zin sinds lang nog eens willen gebruiken maar lukt nie
is kaput![]()
Hoe is zo?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy vraagt zich af of het ook zo werktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas kijkt of dat rode nog werkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt of dat rode nog werkt.jij doet dat vaak
[me] [/ me]quote:
Ik gebruik ook altijd / me maar zie nu dat met brackets ook gewoon werktCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Neee, Hoelang is een Chinees met Vietnamees en Japanse achtergrond!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:
* gebrokenglas ziet daar geen probleem in.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
doet me denken. ok toen was ik nog wel echt puber enzo.
En soms zijn die kappersmeiden wel leuk.
En zeg het je ze deed het met opzet.
ik zat daar dus en dan boog ze voorover om spullen te pakken van dat tafeltje voor de spiegel.
En die twee pronte borstjes tegen de achterkant van me hoofd. Hahaha. geil man.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
gewoon net als vroeger op IRC door / me te typen en daarna je actieDit dusquote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[me=MizzezAmy] [/ me]
Ik gebruik ook altijd / me maar zie nu dat met brackets ook gewoon werkt
Nijntjequote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neee, Hoelang is een Chinees met Vietnamees en Japanse achtergrond!![]()
![]()
Chinees gegeten vanavondquote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neee, Hoelang is een Chinees met Vietnamees en Japanse achtergrond!
Komt dichtbij zo
Geen goede kapper dus.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet zo goed eigenlijk. Ze zei alleen dat je 'dit haar' niet moest meenemen naar een toets![]()
Lolquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste mannen gaan om de 6/8 weken naar de kapperOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je hebt een Chinees gegeten of van een Chinees restaurant besteldquote:Op zondag 26 januari 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chinees gegeten vanavond
Komt dichtbij zo![]()
In het laatste geval heb je gewoon noodles met ei, roerbak groente en honden en katten gehakt gegeten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Toch maar eens een keertje naar Kappersakademiequote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef kree het volgende:
doet me denken. ok toen was ik nog wel echt puber enzo.
En soms zijn die kappersmeiden wel leuk.
En zeg het je ze deed het met opzet.
ik zat daar dus en dan boog ze voorover om spullen te pakken van dat tafeltje voor de spiegel.
En die twee pronte borstjes tegen de achterkant van me hoofd. Hahaha. geil man.Uw ADH vitamine Worst
Ik kan nog bevestigend nog ontkennend reageren op deze postquote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt een Chinees gegeten of van een Chinees restaurant besteld![]()
In het laatste geval heb je gewoon noodles met ei, roerbak groente en honden en katten gehakt gegetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
geen slecht ideequote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch maar eens een keertje naar Kappersakademie
Was het maar zo’n feestquote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef Harrie het volgende:
* Ouwe lul aka Ome Harrie Vind het allemaal wel weer heel erg op de oude IRC chat lijken hier![]()
Lekker man, ik ga dat vanavond gelijk maken, eerst even wat beessies uit de buurt ontvoerenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het laatste geval heb je gewoon noodles met ei, roerbak groente en honden en katten gehakt gegetenUw ADH vitamine Worst
Voor een oefen permanentje offfff?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of met konijnquote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het laatste geval heb je gewoon noodles met ei, roerbak groente en honden en katten gehakt gegeten![]()
![]()
En met beessies bedoel je dan de honden /katten of de Chinezenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker man, ik ga dat vanavond gelijk maken, eerst even wat beessies uit de buurt ontvoerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een oefen permanentje offfff?
Zeuren is ook een ding hierquote:Op zondag 26 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Greysbones Moet niet zo zeuren...... die heeft al een keer gelijk gekregen deze week
Beetje goed vettige kat kun je het vlees lekker in stukjes opbakken en van het karkas nog een mooie bouillon trekken voor een oosters soepjequote:Op zondag 26 januari 2025 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker man, ik ga dat vanavond gelijk maken, eerst even wat beessies uit de buurt ontvoeren
@Homijn leef je nogquote:Op zondag 26 januari 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
liggen er nog 2 klaargemaakt in de vriezer![]()
Krijg je gelijk als je zeurt?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Greysbones Moet niet zo zeuren...... die heeft al een keer gelijk gekregen deze week
Ik dacht iets anders
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje goed vettige kat kun je het vlees lekker in stukjes opbakken en van het karkas nog een mooie bouillon trekken voor een oosters soepje![]()
weet nog wel een ander dier waar dat ook mee kan![]()
Laatste keer is anderhalf jaar geledenquote:
Daarvoor was pre corona
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
RIP Kissingbirdquote:Op zondag 26 januari 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
liggen er nog 2 klaargemaakt in de vriezer![]()
Succes de komende 450 miljoen miljard jaar in de gevangenis
Die geldt voor jouquote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg je gelijk als je zeurt?
Ik dacht iets anders
Niet voor getrouwde vrouwen![]()
Van een naakt katquote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
weet nog wel een ander dier waar dat ook mee kan![]()
Kerol!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laatste keer is anderhalf jaar geleden
Daarvoor was pre corona
Maar ik ga donderdag, afspraak gemaakt alles
Liefst ga ik 1x per jaar zodra het begint te waaien en er haar in mijn oog komt en shit maar ik haat de kapperOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
werkt alleen als je het geheel even de tijd geeft om goed te bestervenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje goed vettige kat kun je het vlees lekker in stukjes opbakken en van het karkas nog een mooie bouillon trekken voor een oosters soepje![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP Kissingbird![]()
Succes de komende 450 miljoen miljard jaar in de gevangenisals het lot het wil wel ja
Dat laatste noem ik toch geen beessiesquote:Op zondag 26 januari 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En met beessies bedoel je dan de honden /katten of de Chinezen
Uw ADH vitamine Worst
Owquote:Op zondag 26 januari 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat laatste noem ik toch geen beessies
Soms krijg je alleen gelijkquote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg je gelijk als je zeurt?
Ik dacht iets anders![]()
![]()
Je spelt het als 'De Konijnlijke Legers' niet als 'Het Lot'quote:
Je komt er ook steeds weer als een superknappe Greys vandaan....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laat me!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Om dan die 6-8 weken gemiddeld te halen, zijn er dus ook mannen die elke week bij de kapper zittenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laatste keer is anderhalf jaar geleden
Daarvoor was pre corona
Of gaat de gemiddelde man 6-8 weken?
En als je minder vaak gaat, ben je dan boven- of ondergemiddeld?
Nou, dan ga ik nog wel een keer de vogeltjesdans laten spelen op een kerkorgel.quote:
Voorkeur voor een gemeente?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt er ook steeds weer als een superknappe Greys vandaan....je hebt haar wel eens opgehaald?
Iig een waardeloze klantquote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om dan die 6-8 weken gemiddeld te halen, zijn er dus ook mannen die elke week bij de kapper zitten
En als je minder vaak gaat, ben je dan boven- of ondergemiddeld?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zeur niet zo veelquote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die geldt voor jou
Niet voor getrouwde vrouwen![]()
Hahahahahaquote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet zo goed eigenlijk. Ze zei alleen dat je 'dit haar' niet moest meenemen naar een toets
En bedankt♡♡♡♡![]()
Aaah liefquote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt er ook steeds weer als een superknappe Greys vandaan....
* greysbones zet serenade in … laat me … laat me … laat me mijn eigen gang maar gaanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ook wel weer mooi had een pizza bezorger voor de deur staan.
Ik niks besteld enzo dus zeg dat. Ok. en dit is zeg maar de 4e keer dat dit gebeurt.
Iig weet ik dat de straat hier achter mij opdelfde huisnummer wel regelmatig pizza besteld.
ik zei nog laat maar achter hier, maar het was nog niet betaald
Zal wel 1 of ander google maps foutje zijn waardoor ze steeds bij mij terecht komen. Maar heb hem maar ff de richting gegeven naar de goeie straat
Ja die zijn er vast ook vaak, die er elke week zitten of misschien om de dag.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om dan die 6-8 weken gemiddeld te halen, zijn er dus ook mannen die elke week bij de kapper zitten
En als je minder vaak gaat, ben je dan boven- of ondergemiddeld?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas maakt hier een notitie vanquote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef kree het volgende:
ook wel weer mooi had een pizza bezorger voor de deur staan.
Ik niks besteld enzo dus zeg dat. Ok. en dit is zeg maar de 4e keer dat dit gebeurt.
Iig weet ik dat de straat hier achter mij opdelfde huisnummer wel regelmatig pizza besteld.
ik zei nog laat maar achter hier, maar het was nog niet betaald
Zal wel 1 of ander google maps foutje zijn waardoor ze steeds bij mij terecht komen. Maar heb hem maar ff de richting gegeven naar de goeie straat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik nog wel een keer de vogeltjesdans laten spelen op een kerkorgel.
Voorkeur voor een gemeente?![]()
![]()
Mag nie
Orgel vliegt in de fik dan
al jaar of 25 uitgeschreven uit die sekte
Jij bied je bij deze aan om mijn Muis een weekje te huisvestenquote:![]()
Jouw muis is altijd welkomquote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bied je bij deze aan om mijn Muis een weekje te huisvesten![]()
Dat weet jeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@ieniminimuis ?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bied je bij deze aan om mijn Muis een weekje te huisvesten
Die zich gewoon laten scheren door de kapperquote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die zijn er vast ook vaak, die er elke week zitten of misschien om de dag.
Je lokale supermarkten, chocola winkels en snoepboeren krijgen wel allemaal een foto van haar plus jouw rekening nummer en adres door voor ik haar aflever.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jouw muis is altijd welkom
Dat weet je
Weten ze gelijk bij wie ze die week de rekening mogen presenteren en deurwaarders langs sturen
Ow we hebben een hele fijne banketbakkerquote:Op zondag 26 januari 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je lokale supermarkten, chocola winkels en snoepboeren krijgen wel allemaal een foto van haar plus jouw rekening nummer en adres door voor ik haar aflever.
Weten ze gelijk bij wie ze die week de rekening mogen presenteren en deurwaarders langs sturen
Met heeeeerlijke chocola
Komt helemaal goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omg @greysbones bij Lindtquote:Op zondag 26 januari 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je lokale supermarkten, chocola winkels en snoepboeren krijgen wel allemaal een foto van haar plus jouw rekening nummer en adres door voor ik haar aflever.
Weten ze gelijk bij wie ze die week de rekening mogen presenteren en deurwaarders langs sturen![]()
![]()
Wij hebben hier een banketbakkerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk, helemaal goedquote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow we hebben een hele fijne banketbakker
Met heeeeerlijke chocola
Komt helemaal goed![]()
![]()
![]()
Die is 0,000000002 seconden na openingstijd helemaal leeg gevroten met een krijsende muis in een hoekje schreeuwend waar de rest waar de voorraad is![]()
Vroeger, toen er geen ozempic was, maar gewoon afslankpillen met lintworm eitjesCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Scheelt dat ze 3 winkels hebben en 2 grote ‘bakkerijen’ waar alles wordt gemaaktquote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, helemaal goed![]()
![]()
![]()
Die is 0,000000002 seconden na openingstijd helemaal leeg gevroten met een krijsende muis in een hoekje waar de rest waar de voorraad is
haha echt was dit een ding?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Vroeger, toen er geen ozempic was, maar gewoon afslankpillen met lintworm eitjes
ik ook niet, hoewel het zou me niks verbazen. vroeger wisten ze dat allemaal ook niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nou zo oud is Amy nu ook weer nietquote:Op zondag 26 januari 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, hoewel het zou me niks verbazen. vroeger wisten ze dat allemaal ook niet.
Zeg dat dan meteen Grijze Mevrouwtjesquote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat ze 3 winkels hebben en 2 grote ‘bakkerijen’ waar alles wordt gemaakt
Dan kun je een royale 0,00003 seconden langer uitslapen voor Muis alles van alle drie de winkel heeft leeg gegeten voor jij uit je nest gebeld word
Geen probleemquote:Op zondag 26 januari 2025 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen Grijze Mevrouwtjes
Dan kun je een royale 0,00003 seconden langer uitslapen voor Muis alles van alle drie de winkel heeft leeg gegeten voor jij uit je nest gebeld word
wellicht is het wel effectief, lijkt me alleen vrij kut dat uit te kakken iets van 6 meter lang enzoquote:Op zondag 26 januari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou zo oud is Amy nu ook weer niet
Gatverquote:Op zondag 26 januari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht is het wel effectief, lijkt me alleen vrij kut dat uit te kakken iets van 6 meter lang enzo
Nee, die blijft eeuwig bij je!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht is het wel effectief, lijkt me alleen vrij kut dat uit te kakken iets van 6 meter lang enzo
hahaha nou het zou me niet verbazen. linkje?quote:
Hou altijd wel van die feitjes en dingen.Do what you love, love what you do!![]()
kun je met een paar mensen mee touwtje springenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht is het wel effectief, lijkt me alleen vrij kut dat uit te kakken iets van 6 meter lang enzoSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb beeldquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kun je met een paar mensen mee touwtje springen![]()
![]()
ja omdat ze afbreken in stukjes enzo dus.quote:
maar waarom zou het slecht zijn? het is beetje biologisch wel natuurlijk.
moet je alleen uiteindelijk een pil nemen die hem wel killed denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is iets wat je op het dark web kunt bestellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
echt? hahaha. ik geloof je nietquote:Op zondag 26 januari 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
Dat is iets wat je op het dark web kunt bestellen
Stukje lintworm meenemen naar de dokter.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ze afbreken in stukjes enzo dus.
maar waarom zou het slecht zijn? het is beetje biologisch wel natuurlijk.
moet je alleen uiteindelijk een pil nemen die hem wel killed denk ik.![]()
Daar is serieus medicatie tegen en iedere medicatie is ook wel een vorm van op het darkweb te krijgenquote:
Enige vraag is daarbij natuurlijk: is dat wel medisch verantwoorde medicatieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja dat is de vraag idd?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is serieus medicatie tegen en iedere medicatie is ook wel een vorm van op het darkweb te krijgen
Enige vraag is daarbij natuurlijk: is dat wel medisch verantwoorde medicatie
hoewel ik denk een lintworm nu niet echt direct schade veroorzaakt. maar het blijft een parasiet in je lichaam. en of je dat wil?
Maar zou me niks verbazen trouwens dat er hier een handel in is ook.Do what you love, love what you do!![]()
brrrrrrquote:Op zondag 26 januari 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Stukje lintworm meenemen naar de dokter.Do what you love, love what you do!![]()
Jij wil een parasiet in je lichaam die eerste keuze heeft op alle voedingsstoffen die je lichaam binnenkomen?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is de vraag idd?
hoewel ik denk een lintworm nu niet echt direct schade veroorzaakt. maar het blijft een parasiet in je lichaam. en of je dat wil?
Maar zou me niks verbazen trouwens dat er hier een handel in is ook.
Niet iets waar ik heel blij zou zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk
Als ie maar voor het vet kiest en niet voor de vitamines en mineralenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil een parasiet in je lichaam die eerste keuze heeft op alle voedingsstoffen die je lichaam binnenkomen?
Niet iets waar ik heel blij zou zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijkCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik ook niet, maar kan me voorstellen het is effectief?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil een parasiet in je lichaam die eerste keuze heeft op alle voedingsstoffen die je lichaam binnenkomen?
Niet iets waar ik heel blij zou zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Dan moet je die worm goede instructies gevenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ie maar voor het vet kiest en niet voor de vitamines en mineralenUw ADH vitamine Worst
Thats what he saidquote:Op zondag 26 januari 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet je die worm goede instructies geven
Zou je die worm ook kunnen aanleren om bier en chips te gaan halen?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet je die worm goede instructies geven
Vraag dit voor een vriend natuurlijk
lukt je niet eens bij een muisquote:Op zondag 26 januari 2025 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je die worm ook kunnen aanleren om bier en chips te gaan halen?
Vraag dit voor een vriend natuurlijk
Wel zin in bier en chips nu![]()
Maar even een sinaasappel pellen dan.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waarom denk ik dat ik vraag naar dat chips verhaalquote:![]()
Dan is muis lang genoeg afgeleid zodat ik het bier kan veilig stellen
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, maar kan me voorstellen het is effectief?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ie maar voor het vet kiest en niet voor de vitamines en mineralen![]()
Geen idee waarom maar kan de link van het artikel niet delenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Mag ook in de luier zitten.
Kan geen linkjes meer posten.raar!quote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
Geen idee waarom maar kan de link van het artikel niet delenSmile, it's free therapy.![]()
Urban legend
“Er werd altijd gezegd dat als je fel vermagerde je een lintworm had. Er is zelfs een urban legend dat zegt dat bepaalde dokters en apothekers capsules verkochten met een segmentje van een lintworm in om te vermageren.” Of ze dit echt verkochten, weet dokter Devroey niet. “Het is wel zo dat de meeste mensen niet of nauwelijks vermageren van een lintworm. Ze hebben last in de buik en een opgeblazen gevoel.”
Een lintworm kan een paar meter lang worden. Soms zelf 30 meter!
— Dokter Devroey
“Nog af en toe hebben mensen een lintworm”, vertelt dokter Devroey. “In België verkopen ze elk jaar 13.000 behandelingen. We weten dit door de cijfers van het medicament dat specifiek voor lintwormen verkocht wordt. Een lintworm kan een paar meter lang worden, soms zelf 30 meter.”Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan je altijd proberenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je die worm ook kunnen aanleren om bier en chips te gaan halen?
Vraag dit voor een vriend natuurlijkUw ADH vitamine Worst
Zie ook topic in FBquote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
Geen idee waarom maar kan de link van het artikel niet delen![]()
Artikel van de televaagquote:
Zou het daar aan liggen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
30 meter!!!!! da fuck dat is lang gatverquote:Op zondag 26 januari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Urban legend
“Er werd altijd gezegd dat als je fel vermagerde je een lintworm had. Er is zelfs een urban legend dat zegt dat bepaalde dokters en apothekers capsules verkochten met een segmentje van een lintworm in om te vermageren.” Of ze dit echt verkochten, weet dokter Devroey niet. “Het is wel zo dat de meeste mensen niet of nauwelijks vermageren van een lintworm. Ze hebben last in de buik en een opgeblazen gevoel.”
Een lintworm kan een paar meter lang worden. Soms zelf 30 meter!
— Dokter Devroey
“Nog af en toe hebben mensen een lintworm”, vertelt dokter Devroey. “In België verkopen ze elk jaar 13.000 behandelingen. We weten dit door de cijfers van het medicament dat specifiek voor lintwormen verkocht wordt. Een lintworm kan een paar meter lang worden, soms zelf 30 meter.”Smile, it's free therapy.![]()
Ja ik had zelfde probleemquote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
Geen idee waarom maar kan de link van het artikel niet delenquote:quote:Lintwormpil
Hoe slanker hoe beter, in het Victoriaanse tijdperk, tussen 1830 en 1900, is dit het schoonheidsideaal voor vrouwen. Vindt een Victoriaanse vrouw haar taille niet smal genoeg? Dan kan zij een pil kopen met daarin het eitje van een lintworm. De bedoeling hiervan is dat de lintworm in de darmen uitkomt en vervolgens een groot deel van de voeding die de vrouw tot zich neemt opeet. Dat de ongezonde pil bijwerkingen als diarree en overgeven met zich meebrengt, nemen de vrouwen in die tijd voor lief. Ook dat draagt immers bij aan het afvallen en als de vrouw geluk heeft, gaat zij er ook ziekelijk bleek uitzien door de bijwerkingen, een ander schoonheidsideaal uit die tijd.
Ondanks dat de pillen erg populair zijn in de Victoriaanse tijd, is het nooit onomstotelijk vastgesteld dat er echt een lintwormeitje in de pillen heeft gezeten. Toch wordt de lintwormpil in de 19e eeuw gezien als het ideale middel om veel te eten en nauwelijks aan te komen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Neequote:Op zondag 26 januari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Artikel van de televaag
Zou het daar aan liggen ?
Zie ook topic in FB![]()
Ja zo gaat datquote:Op zondag 26 januari 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Waar een opmerking over Lindt naar toe kan leidenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Amyzzz schuldquote:Op zondag 26 januari 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Waar een opmerking over Lindt naar toe kan leiden
Er is dus een direct verband tussen Lindt en lindtwormenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Waar een opmerking over Lindt naar toe kan leiden![]()
quote:quote:Hoe weet je of kind wormen heeft?
Kinderen – en ook volwassenen trouwens – kunnen verschillende soorten wormen krijgen. De soort die het meest voorkomt, zijn aarswormen. Deze dunne, wriemelende witte sliertjes zijn ongeveer 5 tot 10 millimeter lang. Ze zijn onschuldig en geven meestal geen klachten. Maar ze kunnen veel jeuk rondom de anus en schaamlippen veroorzaken. Zit je kind daar vaak te krabben? Of klaagt je kind 's nachts over jeuk? Dan zou het kunnen komen door wormpjes. Om er zeker van te zijn, kun je de ontlasting van je kind checken (zie je iets friemelen, dan is het raak) of je gaat even bij de huisarts langs.
Hoe wordt je kind besmet?
Ten onrechte wordt vaak gedacht dat kinderen aarswormen kunnen oplopen nadat ze in het park of de zandbak hebben gespeeld. Via honden- en kattenpoep zouden er eitjes van wormen in het zand zitten, die kinderen kunnen besmetten als ze met hun vingers in hun mond zitten. Dit is niet waar. Aarsmaden komen alleen bij mensen voor. In de darmen van dieren kunnen ze niet overleven. Je kind kan daarom alleen door andere mensen worden besmet. Overigens kun je via de zandbak wel andere, minder voorkomende worminfecties oplopen, zoals spoelwormen. Lees hier verderop meer over.
Aarswormen leggen 's nachts eitjes rond de anus, die voor jeuk kunnen zorgen. Gaat je kind krabben, dan krijgt hij de eitjes onder zijn nagels en zo worden de wormpjes verspreid. De eitjes leven zo'n acht weken en kunnen ook buiten het lichaam – in kleding of onder vingernagels – in leven blijven. Door duimzuigen, nagelbijten of het aanraken van voedsel komen de wormpjes weer terug in het lichaam, om daar op te groeien tot een nieuwe generatie.![]()
Ja iedereenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef kree het volgende:
hmmms iemand anders problemen met linkjes posten?
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nietus, Hema begon zelf over een lindt worm
ZIE OOK TOPIC IN FBquote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef kree het volgende:
hmmms iemand anders problemen met linkjes posten?![]()
ja gewoon tekst werkt wel en wilde YouTube linkje erbij en pikt ie niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
* greysbones gaat voor de 2de keer in FB kijkenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dat allemaal omdat iemand jaren geleden ooit een 'spelletje' bedacht waar je punten verdiende in een dode sub voor iedere minuut dat er niemand na je post schreef.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Waar een opmerking over Lindt naar toe kan leiden
FOK! is als lucille werner, het kan soms raar lopen
Misschien moet je in FB kijken.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja gewoon tekst werkt wel en wilde YouTube linkje erbij en pikt ie niet?
Raar. Open een topic in FB?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja gewoon tekst werkt wel en wilde YouTube linkje erbij en pikt ie niet?![]()
Is lucille onzijdigquote:Op zondag 26 januari 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat iemand jaren geleden ooit een 'spelletje' bedacht waar je punten verdiende in een dode sub voor iedere minuut dat er niemand na je post schreef.
FOK! is als lucille werner, het kan soms raar lopen![]()
![]()
* greysbones geeft Kree een brilquote:Op zondag 26 januari 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
staat er al meerdere keren, had nog niet gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef kree het volgende:
hmmms iemand anders problemen met linkjes posten?![]()
Oh, echt?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
staat er al meerdere keren, had nog niet gezien![]()
ik check die topics niet hequote:Op zondag 26 januari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Kree een bril
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nietus, Hema begon zelf over een lindt worm
Uw ADH vitamine Worst
Aars wormen vind ik dan meer passend bij jouquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hebben hemarookworsten aarswormen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bij wie zouden spoelwormen passen denk je?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aars wormen vind ik dan meer passend bij jou![]()
Ik oordeel niet over het gender waarin lucille zich identificeert. Zolang ze zich maar niet als 'normaal lopend' identificeertquote:
Iemand die drinken zo weg spoeltquote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
bij wie zouden spoelwormen passen denk je?
Of iemand die veel doucht
Of iemand die veel wastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
iemand met veel water dusquote:Op zondag 26 januari 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand die drinken zo weg spoelt
Of iemand die veel doucht
Of iemand die veel wast![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: