SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heb ik alweer de TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat was er stuk aan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er was weer een update en dan is er altijd een mod die stuk is en dan moet je dagen wachten tot de maker van de mod die mod gemaakt heeft.quote:
En zonder die mod is je spel ook kapot zeg maar
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oja. Herkenbaar. Waardeloos inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was weer een update en dan is er altijd een mod die stuk is en dan moet je dagen wachten tot de maker van de mod die mod gemaakt heeft.
En zonder die mod is je spel ook kapot zeg maarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het forumquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja heb capuchontrui aangetrokkenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
En anders lekker onder een dekentje bolk
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja heb capuchontrui aangetrokkenOok lekkerquote:![]()
![]()
Oehquote:Op zondag 26 januari 2025 16:01 schreef HappyCharly het volgende:
Oehh.. en misschien ga ik warme chocomel makenHeb je dat in huis?
![]()
quote:
Ik heb slecht geslapen de laatste dagen. Maar ik ga mij gedragen en niet neer typen wat ik type wildequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet des Dot'squote:Op zondag 26 januari 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb slecht geslapen de laatste dagen. Maar ik ga mij gedragen en niet neer typen wat ik type wilde![]()
![]()
Nee he, Dot is het kwietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal haar zoekenquote:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2025 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
Zal k gamen of nieuwe seizoen night agent kijken ?![]()
![]()
quote:
Ik heb die al gekeken dus ik zeg niksquote:Op zondag 26 januari 2025 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
Zal k gamen of nieuwe seizoen night agent kijken ?![]()
![]()
De nieuwste? Aanrader?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb die al gekeken dus ik zeg niks♡♡♡♡![]()
Is maar net wat je leuk vind. Ik vond het fucking irritant dat er heel veel anders dan engels in gebrabbeld werd maar daar heeft niet iedereen last vanquote:![]()
Zal der over nadenkenquote:Op zondag 26 januari 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat maar weten als je dr gevonden hebt
Welke taal zit erin dan?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is maar net wat je leuk vind. Ik vond het fucking irritant dat er heel veel anders dan engels in gebrabbeld werd maar daar heeft niet iedereen last van![]()
Hm okquote:Op zondag 26 januari 2025 16:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is maar net wat je leuk vind. Ik vond het fucking irritant dat er heel veel anders dan engels in gebrabbeld werd maar daar heeft niet iedereen last van
Lijkt t op t eerste seizoen? Die vond ik tof♡♡♡♡![]()
Doe je goedquote:Op zondag 26 januari 2025 16:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In sims heb ik alleen goede mods![]()
op zijn minst 1 zin in het Nederlandsquote:de rest heb ik geen idee wat dat is ik heb geen talenknobbel
Is wel echt lang geleden maar het verhaal op zich wel ja volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2025 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm ok
Lijkt t op t eerste seizoen? Die vond ik tof![]()
Okéquote:Op zondag 26 januari 2025 16:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
op zijn minst 1 zin in het Nederlandsde rest heb ik geen idee wat dat is ik heb geen talenknobbel
[..]
Is wel echt lang geleden maar het verhaal op zich wel ja volgens mij
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Gamenquote:Op zondag 26 januari 2025 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
Zal k gamen of nieuwe seizoen night agent kijken ?:')![]()
Night Agent!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zie je heel veel modden, Dot. GC, CRE, RLS, BB, HOB. Waar mod je niet?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hierquote:Op zondag 26 januari 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie je heel veel modden, Dot. GC, CRE, RLS, BB, HOB. Waar mod je niet?![]()
![]()
Oja, da's waar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verrekquote:Op zondag 26 januari 2025 16:31 schreef Harrie het volgende:
dat weet ik nog wel, die ging over die night agent♡♡♡♡![]()
Justin is onderwegquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
S1 gezien.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:31 schreef Harrie het volgende:
dat weet ik nog wel, die ging over die night agent
Niet boeiend genoeg voor S2.![]()
Ma Flodder: doe maar een bord minder meer Toet.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja schuif maar een bordje bij @:maily![]()
Ik had S2 aanstaan tijdens dat ik van alles aan het doen was maar ik kwam niet lekker in het verhaal zeg maarquote:Op zondag 26 januari 2025 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
S1 gezien.
Niet boeiend genoeg voor S2.![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 26 januari 2025 16:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had S2 aanstaan tijdens dat ik van alles aan het doen was maar ik kwam niet lekker in het verhaal zeg maar♡♡♡♡![]()
Wellicht is er een correlatie tussen die 2quote:Op zondag 26 januari 2025 16:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had S2 aanstaan tijdens dat ik van alles aan het doen was maar ik kwam niet lekker in het verhaal zeg maar![]()
![]()
Nee dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wellicht is er een correlatie tussen die 2![]()
![]()
Hihiquote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wellicht is er een correlatie tussen die 2♡♡♡♡![]()
Mooi man!quote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo, weer veilig 'thuis' gekomen![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo, weer veilig 'thuis' gekomen![]()
En nu een rustig avondje?![]()
Morgenvroeg weer erheen? Hoe laat moet je er zijn?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk dat ie er nu weer is?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer erheen? Hoe laat moet je er zijn?![]()
Owja. Ik zie nu dat "thuis" tussen quotes staat. My bad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Nu ben er ik alweer. Je mag 1 nacht elders overnachten. Zo eten.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer erheen? Hoe laat moet je er zijn?:')![]()
Succes daar kerel.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu ben er ik alweer. Je mag 1 nacht elders overnachten. Zo eten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh wow!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu ben er ik alweer. Je mag 1 nacht elders overnachten. Zo eten.Dat had ik ook niet begrepen, ik begrijp gg z'n vraag wel.
1 enkele nacht, dat is wel pittig!![]()
Volgende nacht is voor jou ToTquote:Op zondag 26 januari 2025 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh wow!Dat had ik ook niet begrepen, ik begrijp gg z'n vraag wel.
1 enkele nacht, dat is wel pittig!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Misschien kan jij m dat adresje van je doorgevenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Tot mag dan alvast een paar pallets glijmiddel gaan bestellen![]()
![]()
![]()
Mini-ToT zal wel blij zijn als kapoentje weer op bezoek komt. Weer leuk tekenen, verven, kleuren en schetsen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die draaien al jaren op 110% productie om enkel het tuinhuisje te voorzien van smeer middelenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan jij m dat adresje van je doorgeven
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Thanksquote:Ja en de rest 24 uur per dag hier...quote:Op zondag 26 januari 2025 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh wow!Dat had ik ook niet begrepen, ik begrijp gg z'n vraag wel.
1 enkele nacht, dat is wel pittig!:')![]()
quote:quote:Op zondag 26 januari 2025 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Tot mag dan alvast een paar pallets glijmiddel gaan bestellen![]()
Nou nou nou zeg!
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Mini-ToT zal wel blij zijn als kapoentje weer op bezoek komt. Weer leuk tekenen, verven, kleuren en schetsen.Dat zeker!
![]()
![]()
Nou ik moet de dames en heren hier teleurstellen, want ik zit al weer een tijdje te chatten met een erg leuke dame!![]()
![]()
JustineKquote:Op zondag 26 januari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
Nou ik moet de dames en heren hier teleurstellen, want ik zit al weer een tijdje te chatten met een erg leuke dame!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Aaw wat leuk. Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
Nou ik moet de dames en heren hier teleurstellen, want ik zit al weer een tijdje te chatten met een erg leuke dame!:')![]()
Datingsite.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aaw wat leuk. Waar heb je die vandaan?![]()
![]()
Hoe meer zielen, hoe meer glijmi..... vreugd bedoelde ikquote:Op zondag 26 januari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer glijmi..... vreugd bedoelde ik![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat zou je niet hier vertellenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
![]()
Nou je gaat toch een bordje lasagne eten bij maily, kun je haar gelijk even aan de tand voelen over deze kwestiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je gaat toch een bordje lasagne eten bij maily, kun je haar gelijk even aan de tand voelen over deze kwestie![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Komt er al iets van een date?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja niet zitten pruilen, gewoon doorgaan!:')![]()
Zeer waarschijnlijk wel!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt er al iets van een date?![]()
![]()
Haha afwachten!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fijn. Hopelijk wordt het wat.Het voelt in ieder geval wel goed!
Het gaat overigens wederom om een buitenlandse dame, maar deze keer iemand die zelf een goede baan en een goed inkomen heeft en hier zo verder kan werken binnen het internationale bedrijf waar ze werkt.![]()
![]()
Dat was voor ons indertijd halverwege.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whut, woon jij daar helemaal?Kunnen we ook ergens halverwege afspreken?
En een veilige keuze.
Als in "een publieke ruimte".
Heb t toegangskaartje nog![]()
![]()
Awwquote:Op zondag 26 januari 2025 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was voor ons indertijd halverwege.
En een veilige keuze.
![]()
Sowieso een fijn en spannend gevoelquote:Op zondag 26 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha afwachten!Het voelt in ieder geval wel goed!
Het gaat overigens wederom om een buitenlandse dame, maar deze keer iemand die zelf een goede baan en een goed inkomen heeft en hier zo verder kan werken binnen het internationale bedrijf waar ze werkt.![]()
![]()
En ze ziet er leuk uitquote:Op zondag 26 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was voor ons indertijd halverwege.
En een veilige keuze.
![]()
![]()
Bolk uit het noorden
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die zijn niet zo verstandig?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
En dan heb ik het niet over d'r jetsers he!![]()
![]()
Ik lees Mega Dikke memmen en een kleddernatte grot maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn abo op The Hub bijna verlopen isquote:Op zondag 26 januari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat absoluut!
Maar het is ook een verstandige, goed ontwikkelde vrouw!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik lees Mega Dikke memmen en een kleddernatte grot maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn abo op The Hub bijna verlopen isGast!
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat overigens wederom om een buitenlandse dame, maar deze keer iemand die zelf een goede baan en een goed inkomen heeft en hier zo verder kan werken binnen het internationale bedrijf waar ze werkt.. Waar komt ze vandaan?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Via datingapp?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Indonesië.Ze komt voor haar werk trouwens ook in andere landen.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik lees Mega Dikke memmen en een kleddernatte grot maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn abo op The Hub bijna verlopen is
♡♡♡♡![]()
Ik ga er ook eens een keer aan wagen komend jaar, welke gebruik je trouwens?quote:Uw ADH vitamine Worst
Grindrquote:Op zondag 26 januari 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens een keer aan wagen komend jaar, welke gebruik je trouwens?sinterklaaskapoentje
![]()
Welk buitenland komt ze vandaan?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat overigens wederom om een buitenlandse dame, maar deze keer iemand die zelf een goede baan en een goed inkomen heeft en hier zo verder kan werken binnen het internationale bedrijf waar ze werkt.:')![]()
Een internationale.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens een keer aan wagen komend jaar, welke gebruik je trouwens?Ik weet niet of je daar interesse in hebt?
Maar goed dat je weer achter de ladies aan wil gaan!
![]()
![]()
#187quote:Op zondag 26 januari 2025 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welk buitenland komt ze vandaan?![]()
Indonesië.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welk buitenland komt ze vandaan?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welk buitenland komt ze vandaan?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Indonesië.Ze komt voor haar werk trouwens ook in andere landen.
![]()
waar schrijft hij ladiesquote:Op zondag 26 januari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een internationale.Ik weet niet of je daar interesse in hebt?
had je ruimdenkender ingeschat ToT
![]()
![]()
Hmmmm... heb het gevoel dat dat niet gaat werken voor langdurige relatie iemand die de wereld rondreistquote:Op zondag 26 januari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een internationale.Ik weet niet of je daar interesse in hebt?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar schrijft hij ladieshad je ruimdenkender ingeschat ToT
![]()
!
![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 26 januari 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen als we een Grindr match zijn![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier klaar met eten (matige pasta) en aan de koffie:')![]()
Niet alle dames in andere landen reizen steeds de wereld af he!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hmmmm... heb het gevoel dat dat niet gaat werken voor langdurige relatie iemand die de wereld rondreist
En deze dame kan als het goed is ook gewoon een baan hier in Nederland krijgen binnen haar bedrijf zodat ze niet meer hoeft te reizen.
Ik heb ook diverse bloedmooie dames in m'n berichtenbox gehad die maar al te graag hier wilden komen omdat ze daar zo arm waren enzo.Ook niet echt een goede basis voor een relatie!
Maar donders, wat waren een paar daarvan knap zeg!Met name eentje die duidelijk het gretigste was om me te verleiden!
(Serieus!)
sinterklaaskapoentje
![]()
Is het een internationale datingsite waar je op zit of zo?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alle dames in andere landen reizen steeds de wereld af he!
En deze dame kan als het goed is ook gewoon een baan hier in Nederland krijgen binnen haar bedrijf zodat ze niet meer hoeft te reizen.
Ik heb ook diverse bloedmooie dames in m'n berichtenbox gehad die maar al te graag hier wilden komen omdat ze daar zo arm waren enzo.Ook niet echt een goede basis voor een relatie!
Maar donders, wat waren een paar daarvan knap zeg!Met name eentje die duidelijk het gretigste was om me te verleiden!
(Serieus!)
Ik heb in het verleden wel succes gehad via Happn.:')![]()
Dat was gewoon Owuku uit Nigeraquote:Op zondag 26 januari 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alle dames in andere landen reizen steeds de wereld af he!
(Serieus!)
![]()
![]()
Yup, er zijn heel veel op dat gebied. Velen ervan zijn allemaal van 1 moederbedrijf.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het een internationale datingsite waar je op zit of zo?
Ik heb in het verleden wel succes gehad via Happn.![]()
Yahoo boyquote:Op zondag 26 januari 2025 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nee, Filipijnse dames willen vaak maar al te graag.
Maar daar ben ik op uitgekeken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Die telefoon verslaafdenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nee, Filipijnse dames willen vaak maar al te graag.
Maar daar ben ik op uitgekeken.:')![]()
Dat is idd 1 van de vele problemen met dames uit dat land, ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die telefoon verslaafden![]()
![]()
Jaquote:Jaquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker op de bank ploffen en zo'n gele rakker openenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik ook last vanquote:daarom werk ik nog maar halve dagen en dan heb je ineens heel veel tijd om niks te doen
![]()
![]()
van mij welquote:Op zondag 26 januari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag geen youtube filmpjes plaatsen![]()
![]()
Hier niet van wie niet?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag geen youtube filmpjes plaatsen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik pak je gewoon een keer terugquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Spanend welquote:Op zondag 26 januari 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik pak je gewoon een keer terug
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien dat het vanavond nog even druk wordt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stijve nek, was weer eens in rare houding aan het slapenUw ADH vitamine Worst
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik niet alhoewel het is zondag, iedereen heeft andere dingen te doenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Reformatorische dagblad is ook niet online beschikbaarquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: