abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:23:40 #201
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216512927
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet alleen het westen die daar niks om geeft. Als je hoort dat er zelfs gegijzelden in gebouwen van de VN zaten, hoeveel vertrouwen kan Israël dan in de VN hebben?
Je 'hoort'. Ja, dan zal het wel waar zijn! Snel alles bombarderen! Laten we het over de feiten hebben, dat je iets hoort is bewijs genoeg om alles te vernietigen ondanks dat iedere betrokkene zegt dat het niet waar is. Wat maakt het allemaal toch uit, als het niet klopt gaan er alleen maar ontzettend veel Palestijnen dood, niet waar!

Er is een reden dat Israel nooit verder komt dan geruchten verspreiden: omdat ze geen bewijs hebben. Ze hebben geen bewijs, tegelijkertijd vernietigen ze alles, en is daar wel veel bewijs van - ondanks dat Israel bewust zoveel mogelijk journalisten en hun familie ombrengt, alles uiteraard met de steun van hun genocidale aanhang hier in Europa en in de VS.

Wil je weten hoe Israel opereert. Hier, 800 pagina's over het vernietigen van alle infrastructuur:
A Spatial Analysis of the Israeli Military’s Conduct in
Gaza since October 2023

https://forensic-architec(...)tography-of-genocide

Overal zat Hamas natuurlijk. Elk gebouw zat Hamas. Elke kleuterklas zat eigenlijk Hamas. Overal Hamas. Je hebt nergens bewijs van, maar dat heb je nou eenmaal gehoord dus het zal wel waar zijn.

Toevallig dat alles wat kritisch is op Israel ook wordt gebombardeerd tijdens hun """oorlog tegen Hamas"""
Kritische houding van België tegenover Israël gaat op het internationale toneel niet onopgemerkt voorbij: “Ons land is consequent en dat is wel vrij uniek”

Twee weken later:
The Gaza offices of Enabel, the Belgian development agency, have been destroyed by bombs. Foreign minister Hadja Lahbib (MR) and Development Cooperation minister Caroline Gennez (Vooruit) have summoned the Israeli ambassador to explain.

TOEVALLIG. Vast ook HAMAS.
pi_216512974
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:23 schreef VoMy het volgende:

[..]
Je 'hoort'. Ja, dan zal het wel waar zijn! Snel alles bombarderen! Laten we het over de feiten hebben, dat je iets hoort is bewijs genoeg om alles te vernietigen...
Hou toch op, dit zeiden de gegijzelden zelf zonder enige aanleiding. Ga gewoon weg uit dit topic als je het nieuws niet volgt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:34:56 #203
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216513174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Is zeker niet alleen het Westen. Alleen hebben wij er wel de mond vol van. Wij zijn toch de hoeders van mensenrechten? Wij zijn het voorbeeld, we wijzen anderen erop dat ze ons moeten volgen. We geven om elk mens, ongeacht. Dat maskertje is nu wel verdwenen natuurlijk.
Had je ooit wel vertrouwen in dat maskertje dan? Arabieren zeggen zoiets als: ik en mijn broer tegen mijn neef. Ik, mijn broer en mijn neef tegen de rest. Elke familie zorgt goed voor elkaar en binnen de familie nog beter voor de inner circle. In Europa zorg(d)en we goed voor onze Europese familie. Je moet kijken naar acties en niet naar woorden. Woorden en acties zijn wat dat betreft nooit overeengekomen. Zoals je zelf laatst al aangaf Frankrijk in Algerije en Frankrijk en Spanje in Marokko.

quote:
En het klopt ook dat de VN een tandeloze tijger is. En dat een internationale vredesmacht helaas een utopie is. Mijn oplossing is dan ook vooral gebaseerd op wensdenken.
Dat maakt het ook een lastig probleem. In de realiteit lijkt niemand zich er aan te willen branden. Ook de "broeders" van de Palestijnen in het MO niet. Niet dat Israël ooit een Arabisch leger Hamas zou laten ontwapenen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:35:12 #204
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216513180
Oct 5, 2024 - Mapped: Nearly 60% of Gaza damaged or destroyed in one year of war

Alles was Hamas natuurlijk. Overal zat Hamas. Heb ik laatst gehoord dat dat zo was. Dus ja, logisch.

Israel destroying Gaza's food system in 'starvation' tactic, UN expert says
The Israel-Hamas war has wiped out most of Gaza's farm land. The environmental costs are adding up
Evaluating war-induced damage to agricultural land in the Gaza Strip since October 2023 using PlanetScope and SkySat imagery

quote:
• We assessed the impact of the Israel–Hamas conflict on agricultural land use in Gaza
• A harmonic model was applied to PlanetScope imagery to detect damage to tree crops
• The Segment Anything Model was utilized to identify individual greenhouses
• By September 2024, 64–70% of tree crop fields and 58% of greenhouses were damaged
• Our results align with UNOSAT's findings but offer greater and more accurate details
Kassen zijn Hamas! Landbouw is Hamas! Het is allemaal Hamas. Heb ik gehoord, dus logisch dat het allemaal vernietigd wordt door Israel.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:43:47 #205
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216513362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hou toch op, dit zeiden de gegijzelden zelf zonder enige aanleiding. Ga gewoon weg uit dit topic als je het nieuws niet volgt.
Ik lever hier nog wel eens bronnen aan met nieuwsberichten. Jouw bijdrage bestaat uit het verspreiden van leugenachtige propaganda, argumentsloze drogredenen, fantaseren over de noodzaak van etnische zuivering, en verder niets dat met bronnen of iets basaals als menselijkheid te maken heeft.

Er zijn meer dan 30 ziekenhuizen in de Gazastrook vernietigd. Jij komt met een, niet onderbouwd, voorbeeld over een ziekenhuis dat gebruikt zou zijn door Hamas (dixit Israel en eigenlijk alleen Israel). Hoe zit het met de andere 29, meneer de "nieuwsvolger". Heb je daar ook harde bewijzen voor gezien? Heb je harde bewijzen gezien waarom medisch personeel geëxecuteerd mag worden? Heb je gezien waarom artsen in concentratiekampen van Israel mogen omkomen?

Heb je al eens een verslag van Amnesty gelezen? Of van HRW? Van Artsen zonder Grenzen? De vele verslagen van artsen en dokters uit het gebied over het bewust neerschieten van kinderen? Heb je de vele filmpjes gezien van Israelische soldaten die oorlogsmisdaden begaan?

Ik had hierboven een paar linkjes geplaatst waar op regelmatige basis beelden van Israels wandaden geplaatst worden? Heb je het allemaal al gezien, of is dat niet het soort nieuws dat je wil zien? Hou je het liever bij eventjes kijken binnen de eigen fuik wat er staat dat Israel gezegd heeft en huppatee, we kunnen weer een maandje Palestijnen uitroeien want Israel zei dat het eigenlijk allemaal heel logisch en verklaarbaar was. Dat laatste he.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:44:50 #206
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216513382
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat maakt het ook een lastig probleem. In de realiteit lijkt niemand zich er aan te willen branden. Ook de "broeders" van de Palestijnen in het MO niet. Niet dat Israël ooit een Arabisch leger Hamas zou laten ontwapenen.
Hoe weet je dan dat niemand zich eraan wil branden als Israel het nooit zou toestaan.
En waarom zou Israel dat mogen bepalen?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:47:10 #207
396550 Richestorags
pi_216513427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:44 schreef VoMy het volgende:

[..]
Hoe weet je dan dat niemand zich eraan wil branden als Israel het nooit zou toestaan.
En waarom zou Israel dat mogen bepalen?
Welk land heeft aangeboden Hamas te willen ontwapenen?

Hmm......
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:55:11 #208
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216513594
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hmm......
Welk land zou dat moeten aanbieden volgens jou? Je zegt zelf al dat Israel het niet gaat accepteren, waarom zouden ze daar dan moeite in stoppen? En mag dat land dan ook Israel ontwapenen?
pi_216513647
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hmm......
Vorig jaar waren er onderhandelingen tussen Israel, Amerika en Arabische landen over een internationale coalitie die gaza deels zou besturen na de oorlog. Een aantal Arabische landen waren positief, op voorwaarde dat toegewerkt zou worden naar een Palestijnse staat. Israel wou dat niet.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:58:38 #210
396550 Richestorags
pi_216513649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:55 schreef VoMy het volgende:

[..]
Welk land zou dat moeten aanbieden volgens jou? Je zegt zelf al dat Israel het niet gaat accepteren, waarom zouden ze daar dan moeite in stoppen? En mag dat land dan ook Israel ontwapenen?
Gek he, dat Israël geen Arabisch leger op haar grondgebied accepteert gezien alle geschiedenis?

W.b.t. je laatste vraag, uiteraard niet. Wat een vreemde suggestie.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:18:11 #211
396550 Richestorags
pi_216514034
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:58 schreef oblo het volgende:

[..]
Vorig jaar waren er onderhandelingen tussen Israel, Amerika en Arabische landen over een internationale coalitie die gaza deels zou besturen na de oorlog. Een aantal Arabische landen waren positief, op voorwaarde dat toegewerkt zou worden naar een Palestijnse staat. Israel wou dat niet.
Is politiek gezien zeer lastig te verkopen na de ongekende brute terreuraanslag van de Palestijnen. Het zou gezien worden als een cadeau voor terreur.

Israël heeft een heel ander type samenleving dan wij. Eén waar het vaderland dienen en de militaire cultuur hoog in het aanzien staat. Martelaars dus ook. Ik denk dat het toewerken naar een Palestijnse staat nog even in de ijskast moet worden gezet totdat we een paar jaar verder zijn en er in de tussentijd met interimoplossingen moet worden aangemodderd.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 22:19:56 #212
236264 crew  capricia
pi_216514063
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:43 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik lever hier nog wel eens bronnen aan met nieuwsberichten. Jouw bijdrage bestaat uit het verspreiden van leugenachtige propaganda, argumentsloze drogredenen, fantaseren over de noodzaak van etnische zuivering, en verder niets dat met bronnen of iets basaals als menselijkheid te maken heeft.

Er zijn meer dan 30 ziekenhuizen in de Gazastrook vernietigd. Jij komt met een, niet onderbouwd, voorbeeld over een ziekenhuis dat gebruikt zou zijn door Hamas (dixit Israel en eigenlijk alleen Israel). Hoe zit het met de andere 29, meneer de "nieuwsvolger". Heb je daar ook harde bewijzen voor gezien? Heb je harde bewijzen gezien waarom medisch personeel geëxecuteerd mag worden? Heb je gezien waarom artsen in concentratiekampen van Israel mogen omkomen?

Heb je al eens een verslag van Amnesty gelezen? Of van HRW? Van Artsen zonder Grenzen? De vele verslagen van artsen en dokters uit het gebied over het bewust neerschieten van kinderen? Heb je de vele filmpjes gezien van Israelische soldaten die oorlogsmisdaden begaan?

Ik had hierboven een paar linkjes geplaatst waar op regelmatige basis beelden van Israels wandaden geplaatst worden? Heb je het allemaal al gezien, of is dat niet het soort nieuws dat je wil zien? Hou je het liever bij eventjes kijken binnen de eigen fuik wat er staat dat Israel gezegd heeft en huppatee, we kunnen weer een maandje Palestijnen uitroeien want Israel zei dat het eigenlijk allemaal heel logisch en verklaarbaar was. Dat laatste he.
Hou toch eens op met het aanvallen van users. En als ze iets terug zeggen snel een TR plaatsten.
Echt, ik ben dit gedrag helemaal zat.

Ik zal een andere mod vragen naar je TRs te kijken. Aangezien ze ook over mij gaan.
@Cyan9 wil jij dat doen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216514331
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Is politiek gezien zeer lastig te verkopen na de ongekende brute terreuraanslag van de Palestijnen. Het zou gezien worden als een cadeau voor terreur.

Israël heeft een heel ander type samenleving dan wij. Eén waar het vaderland dienen en de militaire cultuur hoog in het aanzien staat. Martelaars dus ook. Ik denk dat het toewerken naar een Palestijnse staat nog even in de ijskast moet worden gezet totdat we een paar jaar verder zijn en er in de tussentijd met interimoplossingen moet worden aangemodderd.
Ik weet niet of je de Israëlische politiek hebt gevolgd de afgelopen 2 jaar, maar politieke beslissingen verkopen aan het publiek is maar een bijzaak. De enige twee relevante vragen zijn: is Netanyahu het er mee eens en kan hij het bewerkstelligen zonder dat het kabinet valt?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:39:41 #214
396550 Richestorags
pi_216514448
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:34 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik weet niet of je de Israëlische politiek hebt gevolgd de afgelopen 2 jaar, maar politieke beslissingen verkopen aan het publiek is maar een bijzaak. De enige twee relevante vragen zijn: is Netanyahu het er mee eens en kan hij het bewerkstelligen zonder dat het kabinet valt?
En hoe groot schat jij de kans in dat het kabinet bij elkaar blijft als er nu wordt gepraat over een Israëlische staat?
pi_216514786
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En hoe groot schat jij de kans in dat het kabinet bij elkaar blijft als er nu wordt gepraat over een Israëlische staat?
Heel erg klein. Smotrich zou gelijk opstappen en dan verliest de coalitie de meerderheid in de knesset. Als er daarna nog ministers van Likud en de ultra-orthodoxe partijen opstappen is het voorbij.
pi_216514948
Hoeveel invloed denken jullie dat Trump had in het realiseren van het staakt-het-vuren?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:12:03 #217
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216515092
Palestinian prisoners’ families say their houses were raided by Israeli forces

Israel says it will prevent ‘public displays of joy’ by families when Palestinians are released as part of Gaza ceasefire

Wat een cultuur. Duizenden mensen zomaar ontvoeren en gijzelen, jarenlang opsluiten in martelkampen en als je ze dan vrij moet laten eerst nog even de huizen van de familieleden die al die tijd hun geliefden moesten missen overhoop halen met machtsvertoon.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:42:25 #218
396550 Richestorags
pi_216515414
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef oblo het volgende:

[..]
Heel erg klein. Smotrich zou gelijk opstappen en dan verliest de coalitie de meerderheid in de knesset. Als er daarna nog ministers van Likud en de ultra-orthodoxe partijen opstappen is het voorbij.
Daarom. Los van het feit dat de bevolking -ook aan de linkerzijde- het voorlopig niet wil, ondanks dat ze wat meer gesidelined zijn.

Vandaar ook mijn opmerking. Eerst maar ff een tijdje aanmodderen.

Troefkaart voor ontwapening van Hamas zie ik wel in het alleen bieden van de meest basale, noodzakelijke hulp en ondersteuning zolang Hamas er nog zit. Het moment dat Hamas de wapens neerlegt en haar leiders uitlevert (of de Palestijnen dit doen) kunnen de echte euro's binnen komen. Dan ligt de bal bij Hamas en de Palestijnen. Hamas moet weg. Israël kreeg het niet voor elkaar.
pi_216515930
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:12 schreef VoMy het volgende:

Israel says it will prevent ‘public displays of joy’ by families when Palestinians are released as part of Gaza ceasefire

Wat een cultuur. Duizenden mensen zomaar ontvoeren en gijzelen, jarenlang opsluiten in martelkampen en als je ze dan vrij moet laten eerst nog even de huizen van de familieleden die al die tijd hun geliefden moesten missen overhoop halen met machtsvertoon.
Ontzettend veel van die mensen zaten levenslange gevangenisstraffen uit voor aanslagen en verkrachtingen van onschuldige burgers. Ik snap heel goed dat als jij je verkrachtter of de moordenaar of beiden van je zusje of dochter ziet feestvieren je daar absoluut geen zin in hebt en dat het leger voor hun eigen burgers opkomt is een zegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 04-02-2025 14:40:06 ]
  zondag 2 februari 2025 @ 12:53:10 #220
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216520161
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:12 schreef VoMy het volgende:

Dat er enkele Palestijnen zijn die dit zeggen is niet relevant. Dit vormt namelijk geen enkel bewijs voor zulke aantijgingen. Binnen de Palestijnse samenleving wordt wel meer gezegd dat niet waar is, zoals dat dit gebied exclusief hun land zou zijn, Joden hier niet mogen leven, Hamas slechts een verzetsbeweging is en 7 oktober gerechtvaardigd is.

Het is daarom ook opvallend dat een krant zoals The Guardian zulke stukken plaatst alsof het onomstreden feiten waren. Daarentegen zagen we iets totaal anders toen er tijdens 7 oktober vele Israëlische vrouwen bruut verkracht. Toen hield men een slag om de arm, want ja, er was geen bewijs.

Er lijkt hier dus een dubbele standaard te worden gehanteerd. Een claim van Palestijnse zijde is per definitie waar en iets dat van Israëlische zijde komt moet eerst worden geverifieerd.
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 01:40 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ontzettend veel van die beesten zaten levenslange gevangenisstraffen uit voor aanslagen en verkrachtingen van onschuldige burgers. Ik snap heel goed dat als jij je verkrachtter of de moordenaar of beiden van je zusje of dochter ziet feestvieren je daar absoluut geen zin in hebt en dat het leger voor hun eigen burgers opkomt is een zegen.
Correct.

Palestijnen die zich schuldig hebben gemaakt aan terrorisme en zitten om deze reden vast. Ik had hier een tijd terug ook al enkele voorbeelden van gepost, dan zie je dat sommigen bijvoorbeeld proberen Israëlische agenten neer te steken of banden hebben met terreurbewegingen. Blijkbaar is dit allemaal 'onschuldig' volgens sommigen in het Westen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216521323
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2025 12:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat er enkele Palestijnen zijn die dit zeggen is niet relevant. Dit vormt namelijk geen enkel bewijs voor zulke aantijgingen. Binnen de Palestijnse samenleving wordt wel meer gezegd dat niet waar is, zoals dat dit gebied exclusief hun land zou zijn, Joden hier niet mogen leven, Hamas slechts een verzetsbeweging is en 7 oktober gerechtvaardigd is.

Het is daarom ook opvallend dat een krant zoals The Guardian zulke stukken plaatst alsof het onomstreden feiten waren. Daarentegen zagen we iets totaal anders toen er tijdens 7 oktober vele Israëlische vrouwen bruut verkracht. Toen hield men een slag om de arm, want ja, er was geen bewijs.

Er lijkt hier dus een dubbele standaard te worden gehanteerd. Een claim van Palestijnse zijde is per definitie waar en iets dat van Israëlische zijde komt moet eerst worden geverifieerd.
[..]
Correct.

Palestijnen die zich schuldig hebben gemaakt aan terrorisme en zitten om deze reden vast. Ik had hier een tijd terug ook al enkele voorbeelden van gepost, dan zie je dat sommigen bijvoorbeeld proberen Israëlische agenten neer te steken of banden hebben met terreurbewegingen. Blijkbaar is dit allemaal 'onschuldig' volgens sommigen in het Westen.
Van al die terroristen die gisteren zijn vrijgelaten zat bijna tweederde al ruim een jaar gevangen zonder een veroordeling....
Als elke Palestijn een terrorist wordt genoemd verliest het woord een deel van zijn waarde

Ondertussen wordt bijna dagelijks door kolonisten een Palestijns dorp aangevallen waarbij Palestijnen vanwege hun niet-Joodse identiteit fysiek met wapens worden aangevallen en gebouwen of auto's in de fik worden gestoken. Zonder ingrijpen of maar half ingrijpen van de lokale autoriteiten zoals de politie of het leger..... In westerse media lezen we hier bijzonder weinig over. Zou het andersom zijn en Palestijnen zouden een Joods dorp in de West Bank aanvallen onder toeziend oog van de politie en leger dan horen we dat op zeker. Dat is ook die dubbele standaard
pi_216522038
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Van al die terroristen die gisteren zijn vrijgelaten zat bijna tweederde al ruim een jaar gevangen zonder een veroordeling....
Als elke Palestijn een terrorist wordt genoemd verliest het woord een deel van zijn waarde

Ondertussen wordt bijna dagelijks door kolonisten een Palestijns dorp aangevallen waarbij Palestijnen vanwege hun niet-Joodse identiteit fysiek met wapens worden aangevallen en gebouwen of auto's in de fik worden gestoken. Zonder ingrijpen of maar half ingrijpen van de lokale autoriteiten zoals de politie of het leger..... In westerse media lezen we hier bijzonder weinig over. Zou het andersom zijn en Palestijnen zouden een Joods dorp in de West Bank aanvallen onder toeziend oog van de politie en leger dan horen we dat op zeker. Dat is ook die dubbele standaard
ik vind de media behoorlijk pro palestijns.
en dat mensen zonder veroordeling worden vastgehouden, betekend niet dat ze niets gedaan hebben. zoek maar eens op waarvoor ze worden vastgehouden.
pi_216522209
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik vind de media behoorlijk pro palestijns.
en dat mensen zonder veroordeling worden vastgehouden, betekend niet dat ze niets gedaan hebben. zoek maar eens op waarvoor ze worden vastgehouden.
Natuurlijk klopt het dat er een verdenking is en dat ze uiteindelijk toch wel veroordeeld gaan worden (paar jaar geleden nog een 99,7% veroordelingspercentage). Ik ga in op de frame.

Net zoals de frame dat er een terrorist getoond wordt die zich ook als 'journalist' bezig houdt en dit iets zegt over alle journalisten in Gaza. Of moordenaars die volgens westerse media omschreven worden als 'onschuldig'. We gaan nooit zien wie 'die westerse media' zijn of 'dat er ooit over bericht is', het is gewoon een frame.
pi_216522263
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Natuurlijk klopt het dat er een verdenking is en dat ze uiteindelijk toch wel veroordeeld gaan worden (paar jaar geleden nog een 99,7% veroordelingspercentage). Ik ga in op de frame.

Net zoals de frame dat er een terrorist getoond wordt die zich ook als 'journalist' bezig houdt en dit iets zegt over alle journalisten in Gaza. Of moordenaars die volgens westerse media omschreven worden als 'onschuldig'. We gaan nooit zien wie 'die westerse media' zijn of 'dat er ooit over bericht is', het is gewoon een frame.
mensen onderschatten zwaar hoe ver de palestijnse zijde gaat in het opzetten van informatie, met het doel israel te beschadigen. het is letterlijk een van hun grootste wapens.
pi_216522268
@BansheeBoy wat vind jij nu van deze kwestie?

Ik wil zo graag hier af en toe wat zeggen maar ik ben bang van @VoMy :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')