Kan meevallen, zolang de platters niet beschadigen zijn ze wel uit te lezen door een recoverybedrijf.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:44 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Die schijf is toch allang vernietigd
Ja ok maar ik kan me niet voorstellen dat ze afval 12 jaar opslaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan meevallen, zolang de platters niet beschadigen zijn ze wel uit te lezen door een recoverybedrijf.
Wat denk je dat er met afval gebeurt op een stortplaats? Dat de afvalfee langs komt en dat poef, magisch laat verdwijnen?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja ok maar ik kan me niet voorstellen dat ze afval 12 jaar opslaan?
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:55 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met afval gebeurt op een stortplaats? Dat de afvalfee langs komt en dat poef, magisch laat verdwijnen?
Zie de VAM-berg in Drenthequote:Op maandag 10 februari 2025 15:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja ok maar ik kan me niet voorstellen dat ze afval 12 jaar opslaan?
Jij bent echt gemeenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik daar zou wonen zou ik hem wel mooi kunnen trollen door een partij oude harde schijven te kopen en daar een "wallet.dat" op zetten in de verwachte map. En er dan iedere 2 weken 1 in de container gooien.
Wat denk jij. Dat elke stortplaats alleen dat is? Vuil storten en nooit meer wat mee doen?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:55 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met afval gebeurt op een stortplaats? Dat de afvalfee langs komt en dat poef, magisch laat verdwijnen?
In de meeste landen wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat denk jij. Dat elke stortplaats alleen dat is? Vuil storten en nooit meer wat mee doen?
Euh ja, dat is eigenlijk precies wat het is op de meeste plaatsen op deze prachtige aardbol.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat denk jij. Dat elke stortplaats alleen dat is? Vuil storten en nooit meer wat mee doen?
yup. er zijn zoveel afvalbergen. Hoop grond erover en niemand die er meer over begint.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zie de VAM-berg in Drenthe
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Euh ja, dat is eigenlijk precies wat het is op de meeste plaatsen op deze prachtige aardbol.
Veel verbranden het afval gewoon. En 65% wordt gerecycled.quote:Voor het afval dat niet wordt gerecycled, maken vuilnisstortplaatsen in Wales gebruik van verschillende methoden om de milieu-impact te minimaliseren. Een van deze methoden is het omzetten van afval in energie. Bijvoorbeeld, Indaver bouwt een nieuwe afvalenergiecentrale in Oost-Engeland, nabij de grens met Wales, die tot 595.000 ton niet-recyclebaar huishoudelijk en bedrijfsafval per jaar zal verwerken. De energie die vrijkomt bij dit proces wordt teruggewonnen en levert elektriciteit aan het net.
INDAVER.COM
Kijk eens verder dan alleen Europa. Wij verbranden hier omdat het vrij dichtbevolkt is allemaal, anders zouden we er waarschijnlijk ook maling aan hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Veel verbranden het afval gewoon. En 65% wordt gerecycled.
Maar hij zal wel weten dat dit er 1 is die dat niet doet. Anders beetje zinloos allemaal
Waarom zou ik verder kijken dan europa wanneer dit verhaal over wales gaatquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan alleen Europa. Wij verbranden hier omdat het vrij dichtbevolkt is allemaal, anders zouden we er waarschijnlijk ook maling aan hebben.
Wat is er raar aan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef SuperNeger het volgende:
Sowieso wel raar dat er "bitcoins op een harde schijf staan"
Ik heb nog een wachtwoord zonder wallet. Misschien kunnen we er iets mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb nog een wallet met 4000 bitcoins.. Weet alleen het wachtwoord niet meer.
Sowieso wel raar dat er "bitcoins op een harde schijf staan"
Omdat bitcoins op de blockchain staan.quote:
Is het berenpak2 want die had ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb nog een wachtwoord zonder wallet. Misschien kunnen we er iets mee.
Klopt, je hebt alleen de private keys om ze te kunnen verplaatsen of iets te ondertekenen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Omdat bitcoins op de blockchain staan.
[..]
Ah jammer...quote:Is het berenpak2 want die had ik al geprobeerd
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, je hebt alleen de private keys om ze te kunnen verplaatsen of iets te ondertekenen.
[..]
Ah jammer...
berenpak1 ook al geprobeerd?
Dat zijn wel de betere wallets.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:53 schreef iWan71 het volgende:
Beste fokkers,
Jaren geleden ben ik ooit getipt door een goede vriend om bitcoins te kopen, helaas niet gedaan. Ik had ze ook nog eerder kunnen krijgen door mijn videokaart aan het werk te zetten, helaas ook niet gedaan.
Tegenwoordig beleg ik in aandelen, voornamelijk via ETF's en heb ook wat edelmetalen in mijn portefeuille.
Ik maak mij ernstig zorgen over mensen die in Bitcoin en andere crypto beleggen.
Bitcoin heeft geen enkele waarde, de koers wordt enkel bepaald doordat een andere idioot denkt dat een bitcoin meer waard is.
Ik heb tientallen argumenten gehoord (van schaarste, blockchain en andere idioterie) dat een bitcoin wél waarde heeft maar vind dit allesbehalve overtuigend.
Ben ik echt de enige die hier zo over denkt?
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:53 schreef iWan71 het volgende:
Beste fokkers,
Jaren geleden ben ik ooit getipt door een goede vriend om bitcoins te kopen, helaas niet gedaan. Ik had ze ook nog eerder kunnen krijgen door mijn videokaart aan het werk te zetten, helaas ook niet gedaan.
Tegenwoordig beleg ik in aandelen, voornamelijk via ETF's en heb ook wat edelmetalen in mijn portefeuille.
Ik maak mij ernstig zorgen over mensen die in Bitcoin en andere crypto beleggen.
Bitcoin heeft geen enkele waarde, de koers wordt enkel bepaald doordat een andere idioot denkt dat een bitcoin meer waard is.
Ik heb tientallen argumenten gehoord (van schaarste, blockchain en andere idioterie) dat een bitcoin wél waarde heeft maar vind dit allesbehalve overtuigend.
Misschien moet je eens met @LXIV praten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:53 schreef iWan71 het volgende:
Beste fokkers,
Of met de topeconomen van de ecbquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met @:LXIV praten.
Je hebt niet veel meer dan basis-economische kennis nodig om bitcoin te doorzien. Vooral omdat het als systeem geen cashflow genereert maar dat er juist geld verdampt uit het systeem omdat het zo duur is in de lucht t te houden (2% van de markrtcap per jaar). Nu al zal een nooit meer zoveel uit bitcoin gehaald kunnen worden dan er ingestopt is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef iWan71 het volgende:
[..]
Of een Nobelprijs winnaar economie: https://www.ad.nl/economi(...)meer-waard~ad35fee9/
Dank voor je goed onderbouwde reactie, we gaan het zien.quote:Je hebt gelijk.
Fijn weekend verder.![]()
Doei!!!
Ik denk dat het belangrijkste verhaal niet is wat de intrinsieke waarde van crypto is, maar meer of je in staat bent om er gebruik van te maken zolang als er waarde aan toegedicht wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:59 schreef iWan71 het volgende:
[..]
Dank voor je goed onderbouwde reactie, we gaan het zien.
Wel fijn dat ik hier op fok niet meteen helemaal wordt uitgekotst, ik ben al gebanned op tweakers.net voor mijn niet al te positieve gedachten over ponzi muntjes.
Helemaal met je eens! De ellende is dat mensen tegenwoordig zo onnozel zijn dat ze denken snel rijk te kunnen worden met crypto, men heeft geen geduld meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vooral omdat het als systeem geen cashflow genereert maar dat er juist geld verdampt uit het systeem omdat het zo duur is in de lucht t te houden (2% van de markrtcap per jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |