SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
k kan het ff niet googlen met de koters hier!![]()
![]()
![]()
ho wacht. even bolken.
Ik doe effe wat anders en Justin heeft er 10 punten bij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, even opletten hier.
Ik was nieuws aan het lezen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zet even koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fogel! Oost West, Thuis toch wel het best?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij is Fogel weer thuis.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, maily. goedemorgen.
mailybolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thuis is niet geheel onaardig maar ik ben er vaak liever niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Fogel! Oost West, Thuis toch wel het best?Ik zit op Schiphol.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fogel is in het landquote:Op zondag 26 januari 2025 10:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thuis is niet geheel onaardig maar ik ben er vaak liever niet.
[..]
Ik zit op Schiphol.![]()
![]()
O, nog niet thuis. Ik dacht dat je al was doorgevlogen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thuis is niet geheel onaardig maar ik ben er vaak liever niet.
[..]
Ik zit op Schiphol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:33 schreef maily het volgende:
[..]
goedemorgen!
heb voor de verandering voor jou ook een persoonlijke quote:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Over enkele uren weer verder. Eerst douchen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, nog niet thuis. Ik dacht dat je al was doorgevlogen.I'm surrounded by morons!
Kon dat niet in het vliegtuig?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over enkele uren weer verder. Eerst douchen.![]()
Ja, ik ga ook even douchen en aankleden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In die volgorde ookquote:Op zondag 26 januari 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook even douchen en aankleden.![]()
![]()
Ik maak er een notitie vanquote:Op zondag 26 januari 2025 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Boterham met hagels
Wel goed bijhouden in je schriftje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, KLM doet daar niet aan.quote:I'm surrounded by morons!
BålkI'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mississipiiiiiiiiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Was weer een feestje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Utrecht verloren natuurlijk @Paul
Maar tot de laatste 15 minuten was het superspannend ook, daarna 8-0 geworden
2117 toeschouwersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:15 schreef sp3c het volgende:
Utrecht verloren natuurlijk @:paul
Maar tot de laatste 15 minuten was het superspannend ook, daarna 8-0 geworden
2117 toeschouwers
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Snel gegaan niet lang geleden waren ze daar blij met 217 toeschouwers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Koekiequote:Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb net mijn themosstaatding per ongeluk van de muur geramd![]()
Was je woosboest?![]()
![]()
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb net mijn themosstaatding per ongeluk van de muur geramdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik had een leuk boekenkastje gekocht en die wilde ik over die knop of er onder hebben. Maar dat kwam dus net niet uitquote:hij zit er intussen wel weer op alleen hoop niet dat de verwarming nu van slag is
![]()
![]()
Ow zoquote:Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik had een leuk boekenkastje gekocht en die wilde ik over die knop of er onder hebben. Maar dat kwam dus net niet uithij zit er intussen wel weer op alleen hoop niet dat de verwarming nu van slag is
Nou je merkt snel genoeg als je in de kou zit (of in een sauna)![]()
![]()
A bug.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK hier is jouw tekst in het EngelsYea, she's on crack.![]()
Ow jee ...quote:Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik had een leuk boekenkastje gekocht en die wilde ik over die knop of er onder hebben. Maar dat kwam dus net niet uithij zit er intussen wel weer op alleen hoop niet dat de verwarming nu van slag is
![]()
![]()
Whut?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK hier is jouw tekst in het Engels![]()
Don't you see in the notion of time and date?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoel je met in het Engels?Yea, she's on crack.![]()
Thank youquote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Don't you see in the notion of time and date?![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ow leuk! Nog iets speciaals gedaan?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:16 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ja goed !gisteren in Utrecht geweest !
Hoe is het met jou?
Hier gaat ie ook goed hoor. Het zonnetje schijnt, dus zo lekker wandelen![]()
![]()
Komt dichtbij ditquote:Op zondag 26 januari 2025 12:16 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ja goed !gisteren in Utrecht geweest !
Hoe is het met jou?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Moet voor etenstijd terug zijn. Verder gewoon chillen denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 12:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker man. Vandaag nog iets op de planning? Of ga je zo weer terug?
:')![]()
Ah dat is ook lekkerquote:Op zondag 26 januari 2025 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet voor etenstijd terug zijn. Verder gewoon chillen denk ik![]()
![]()
Owja weet niet meer wie het vroeg maar Utrecht cs is nog steeds superdruk
Om 18:00 teringsruk, rond half 12 minder druk maar wel druk, wel overzichtelijk nu
Geen foto gemaaktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De keren dat ik er ben is het vaak ook best druk jaquote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef sp3c het volgende:
Om 18:00 teringsruk, rond half 12 minder druk maar wel druk, wel overzichtelijk nu
Geen foto gemaakt![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef sp3c het volgende:
Geen foto gemaakt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Drukste van Nederland denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef sp3c het volgende:
Geen foto gemaakt:')![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Drukste van Nederland denk ik![]()
![]()
Perfecte plek voor n aanslagquote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Drukste van Nederland denk ik♡♡♡♡![]()
Neezeg!quote:Op zondag 26 januari 2025 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Had Gökmen T. daar beter moeten gaan steken.
♡♡♡♡![]()
Toen had hij deze tip nog niet gelezenquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Hey Klaasje, is het gelukt geen bier te drinken?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet voor etenstijd terug zijn. Verder gewoon chillen denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BoooooollukI'm surrounded by morons!
FogelBolluuuuuukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey maily
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toen had hij deze tip nog niet gelezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toen had hij deze tip nog niet gelezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Hangt van de onderzoeken af.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef maily het volgende:
[..]
Hoelang moet jouw vader nog in t ziekenhuis blijven?
Hopelijk gauwquote:Op zondag 26 januari 2025 13:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Hangt van de onderzoeken af.
ikhebgeenzonnetjeschijngratisstroombolkquote:
Jammerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ikhebgeenzonnetjeschijngratisstroombolk
Dank u voor deze medelingquote:Op zondag 26 januari 2025 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
De laatste tijd slaap ik naakt.
Heerlijk 🧡
Lekker hè?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
De laatste tijd slaap ik naakt.
Heerlijk 🧡
Very nicequote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt heerlijke AI koffie in voor de aanwezigen
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd @sinterklaaskapoentjequote:Op zondag 26 januari 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje, is het gelukt geen bier te drinken?
O lekker Thnx.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Niet geluktquote:Op zondag 26 januari 2025 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd @:sinterklaaskapoentje
Das een beetje veel domquote:
Ik heb nog niet eens wat gezegdquote:Op zondag 26 januari 2025 14:00 schreef Harrie het volgende:
daar gaan we weer.....
* Harrie verlaat het ik weet het beter centrum alvast
Kun je nagaanquote:Op zondag 26 januari 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens wat gezegd
Er komt een Tilburg meet?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ging jij die Tilburg-meet organiseren?
Nee hoor, ik organiseer enkel mega ultra snoei harde bolk meets in het tuinhuisje!quote:
Beste meets!quote:Op zondag 26 januari 2025 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik organiseer enkel mega ultra snoei harde bolk meets in het tuinhuisje!
Jij heb afgelopen nacht ook weer behoorlijk hard 'gebolkt'quote:
Is dat je gender neutrale gezichtsuitdrukking?quote:
En dat leverde een harde punt opquote:Op zondag 26 januari 2025 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij heb afgelopen nacht ook weer behoorlijk hard 'gebolkt'![]()
En enkele zeer uitgerekte gaatjesquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En enkele zeer uitgerekte gaatjes
Sommige hebben nog last van een snoeiharde bolk sessie van jou van een half jaar geledenquote:
Slechts mijn uitdrukking die ik kreeg bij conceptiequote:Op zondag 26 januari 2025 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat je gender neutrale gezichtsuitdrukking?
Ahah, dat verklaartquote:Op zondag 26 januari 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slechts mijn uitdrukking die ik kreeg bij conceptie
Ja als ik bolk, dan bolk ik hardquote:Op zondag 26 januari 2025 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige hebben nog last van een snoeiharde bolk sessie van jou van een half jaar geleden![]()
Dat is zowel correct als tevens juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat denk je, zou JustinK nog ingehaald kunnen worden?
Denk van niet ...quote:Op zondag 26 januari 2025 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat denk je, zou JustinK nog ingehaald kunnen worden?
Dat helpt ookquote:Op zondag 26 januari 2025 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en als jij stopt met posten
Kan dat niet zien vanaf mobiel...quote:Op zondag 26 januari 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ui maar verandert naar too cool
Kan makkelijk dusquote:Op zondag 26 januari 2025 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken.
We hebben nog 5 dagen en 9 uur te gaan.
Dat is dus 60 * 24 * 5 + 9*60 = 7740 punten.
Ja, als ik mijn teller een beetje aanpas, dan wil het welquote:
Even over het randje glurenquote:Op zondag 26 januari 2025 14:40 schreef JustinK het volgende:
Ik zie de zomer niet aan de andere kant van de wereld
Ja dan kan jij zelfs nog winnenquote:Op zondag 26 januari 2025 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn teller een beetje aanpas, dan wil het wel
Ja, dat is het mooie ervanquote:
Ik niet iedereenquote:Op zondag 26 januari 2025 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gun het jou ook.
Ik gun het eigenlijk iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |