SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jus weer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Tsssssquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaja, beetje slijmen he.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:11 schreef Sally het volgende:
Jaja, beetje slijmen he.![]()
Zou jij eigenlijk moeten doen, want jij begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fEch nie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou jij eigenlijk moeten doen, want jij begon
Jij ging weer topic volspammen met emoji.
Is niet verbotenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:13 schreef Sally het volgende:
f
[..]
Ech nie.
Jij ging weer topic volspammen met emoji.![]()
![]()
Wd40quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:17 schreef maily het volgende:
Heeej
What 're you doing with that UB40 in your hand?
Smile, it's free therapy.![]()
ik geef op... waar zitten we?
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
OhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah. Hoi!quote:
Ribquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit maar ik zit op een ribstoel.![]()
Nu velours eetkamerbankSmile, it's free therapy.![]()
Kost een rib uit je lijf, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit maar ik zit op een ribstoel.![]()
![]()
Ik zit onder de dekens in mn bed, tegen mn speciale schuine achterwand aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit maar ik zit op een ribstoel.
Elektrisch kacheltje aan en op mijn handen blazend... brrrrrr
Het wordt al wat warmer...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
* greysbones pakt een rib van Jus en heeft watquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kost een rib uit je lijf, maar dan heb je ook wat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ZEG!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt een rib van Jus en heeft wat![]()
![]()
PoeperThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je daar Eva uit scheppen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt een rib van Jus en heeft watUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hopelijk ben je gauw comfortabelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zit onder de dekens in mn bed, tegen mn speciale schuine achterwand aan.
Het wordt al wat warmer...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook hallo
HoiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oei zo koud bij jouquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zit onder de dekens in mn bed, tegen mn speciale schuine achterwand aan.
Het wordt al wat warmer...
Voetjes/tenen nog koudquote:
Jep, 12-15 graden in de slaapkamer, maar ik ga écht de centrale verwarming niet aan doen als ik ook een klein blaaskacheltje heb om naast me te zetten op de slaapkamer. Hoeft maar kwartier, halfuur aan en dan is het warm genoeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb het gewoon warm vandaag omdat het vorige week stuk kouder wasUw ADH vitamine Worst
Koters liggen in bed, ik was echt net beneden of ik hoorde boven al weer gestamp; ze gingen weer naar de wc toe.
Nu wel ff duidelijk gemaakt dat ik dat geouwehoer niet steeds wil hebben. Een keer naar de wc is prima, maar het moet niet weer de hele nacht doorgaan.![]()
dat is wel heel koud!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, 12-15 graden in de slaapkamer, maar ik ga écht de centrale verwarming niet aan doen als ik ook een klein blaaskacheltje heb om naast me te zetten op de slaapkamer. Hoeft maar kwartier, halfuur aan en dan is het warm genoeg.
half uurtje afzien nog.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb het gewoon koud vandaag omdat het volgende week een stuk warmer wordtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Heb het gewoon warm vandaag omdat het vorige week stuk kouder was![]()
Inmiddels al uit kunnen zetten!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is wel heel koud!!
half uurtje afzien nog.
Alleen die voetjes nog![]()
![]()
![]()
Mss zo de kruik erbij pakken.
Dit seizoen de elektrische onderdeken niet op bed gehad. Dat merk ik soms wel (kon het onderste deel aan doen en zo)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geef ze niet zoveel te drinken dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
Koters liggen in bed, ik was echt net beneden of ik hoorde boven al weer gestamp; ze gingen weer naar de wc toe.
Nu wel ff duidelijk gemaakt dat ik dat geouwehoer niet steeds wil hebben. Een keer naar de wc is prima, maar het moet niet weer de hele nacht doorgaan.![]()
Was vanavond ook minder dan gisteren; heb ik wel op gelet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Geef ze niet zoveel te drinken dan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Geef ze niet zoveel te drinken dan.gegeven wat @Harrie niet had opgedronken, vandaar de herrie
Uw ADH vitamine Worst
Harrie was ook wel erg rustig zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]gegeven wat @:harrie niet had opgedronken, vandaar de herrie
![]()
![]()
Tip: volgende keer één nachtje bij jou logeren en één nachtje bij het andere kind.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Was vanavond ook minder dan gisteren; heb ik wel op gelet.![]()
Voor een slaap kamer warm genoeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is wel heel koud!!
half uurtje afzien nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
Ook een heel goed idee, ja!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Tip: volgende keer één nachtje bij jou logeren en één nachtje bij het andere kind.![]()
![]()
Is zo heerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:59 schreef Sally het volgende:
Dit seizoen de elektrische onderdeken niet op bed gehad. Dat merk ik soms wel (kon het onderste deel aan doen en zo)![]()
![]()
Die kinderen zijn sowieso gesloopt na zo'n weekend.quote:
Maarja.
Ik heb daar gelukkig geen last van.![]()
![]()
Lekker de kruik erbijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Inmiddels al uit kunnen zetten!
Alleen die voetjes nog![]()
![]()
![]()
Mss zo de kruik erbij pakken.
Dit seizoen de elektrische onderdeken niet op bed gehad. Dat merk ik soms wel (kon het onderste deel aan doen en zo)
ik vind een warm bed lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een slaap kamer warm genoeg.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb een heeeeel fijn dekbedquote:
Met 2 minuutjes heb ik het warm in bed
Koude slaapkamer, koud bed en dan lekker warm worden uit zichzelf. Heerlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja die heb ik wel eens ontmoetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeel fijn dekbed
Met 2 minuutjes heb ik het warm in bed![]()
![]()
Zeg dat maar als ze nog één keer uit bed komen vanavond @ToTquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of 2 nachten bij dat andere kind
Dat ze meteen naar dat andere huis kunnen.
In het donker.
Te voet.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel eens ontmoet![]()
Nee die heeft altijd koude voeten als hij in bed staptquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel eens ontmoet![]()
![]()
BrrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Nee die heeft altijd koude voeten als hij in bed stapt
Brrrr![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koude slaapkamer, koud bed en dan lekker warm worden uit zichzelf. Heerlijk.
@JustinKquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeel fijn dekbed
Met 2 minuutjes heb ik het warm in bed![]()
Whehe!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dat maar als ze nog één keer uit bed komen vanavond @:ToT
Dat ze meteen naar dat andere huis kunnen.
In het donker.
Te voet.![]()
![]()
I knowquote:maar dit seizoen er nog niet op gehad, wel 2x wol plus fleecedeken erover.
@Sally ook een goeie tip voor jou?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
kan ie sportsokken aandoen
zal hem die tip geven![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Nee die heeft altijd koude voeten als hij in bed stapt
BrrrrKouwe poten zo ineens vanuit het niets vol tegen je warme onderbenen.....:X Dan ben je niet blij!
![]()
Dat wordt vechtenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]Kouwe poten zo ineens vanuit het niets vol tegen je warme onderbenen.....:X Dan ben je niet blij!
![]()
Ik zeg nixxquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
@:Sally ook een goeie tip voor jou?
Dat wilde zij al direct toen we haar gingen ophalen!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nou lach je nog
Waarom twee nachten achter elkaar eigenlijk?Mini-ToT was daar ook meteen enthousiast over!
![]()
![]()
Omdat @ToT zo’n vader isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nou lach je nog
Waarom twee nachten achter elkaar eigenlijk?
Die geniet van zijn kind en speelmaatje
Ditte!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat @:Tot zo’n vader is
Die geniet van zijn kind en speelmaatje
![]()
![]()
Ja en?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wilde zij al direct toen we haar gingen ophalen!Mini-ToT was daar ook meteen enthousiast over!
Ze willen zeker ook elke dag friet en pizza?![]()
![]()
Neuh, maar eten is wel een probleem; Mini-ToT lust bijna geen groenten, maar wat hij nou net wel lust, lust zij nou net weer niet!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en?
Ze willen zeker ook elke dag friet en pizza?![]()
![]()
Moeilijk moeilijk allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar eten is wel een probleem; Mini-ToT lust bijna geen groenten, maar wat hij nou net wel lust, lust zij nou net weer niet!![]()
![]()
Dan ga je allerlei nieuwe dingen introducerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sla is het enige wat ze wel allebei lusten!
Ja, dat lukt dus nooit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ga je allerlei nieuwe dingen introduceren![]()
![]()
En noem je het slaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ga je allerlei nieuwe dingen introduceren![]()
![]()
Lang geleden geprobeerd, was toen geen succes. Misschien een nieuwe poging waar, maar ik heb mijn twijfels.quote:![]()
Je kunt met avocadoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Lang geleden geprobeerd, was toen geen succes. Misschien een nieuwe poging waar, maar ik heb mijn twijfels.
Cherry tomaatjes
En feta een lekkere salade maken bijvoorbeeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vond als kind avocado echt goor omdat het voor mijn perspectief toen niet op andere groente of fruit lijktUw ADH vitamine Worst
Tomaatjes zijn ook een no-no en ik feta lustte hij anderhalf jaar geleden ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt met avocado
Cherry tomaatjes
En feta een lekkere salade maken bijvoorbeeld
Sowieso als re groenten of kruiden door elkaar zitten, lust hij het bij voorbaat al niet.
Zeggen dat hij het toch ff moet proberen kan hooguit in 3 hapjes resulteren, en dan is het echt voorbij.![]()
Ik at het eerder ook niet vaak
Ja een guacamole ofzo
Maar tegenwoordig vaker als saladeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekkere kip wrap?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Tomaatjes zijn ook een no-no en ik feta lustte hij anderhalf jaar geleden ook niet.
Sowieso als re groenten of kruiden door elkaar zitten, lust hij het bij voorbaat al niet.
Zeggen dat hij het toch ff moet proberen kan hooguit in 3 hapjes resulteren, en dan is het echt voorbij.
Zijn ook vrij simpel te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Groentekroketten in de airfryer mikken en je hebt een groentemaaltijdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Tomaatjes zijn ook een no-no en ik feta lustte hij anderhalf jaar geleden ook niet.
Zeggen dat hij het toch ff moet proberen kan hooguit in 3 hapjes resulteren, en dan is het echt voorbij.![]()
Je hoeft me niet te bedanken voor deze gezonde tip
Lach met een schone bips![]()
Deze man hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Groentekroketten in de airfryer mikken en je hebt een groentemaaltijd![]()
Je hoeft me niet te bedanken voor deze gezonde tip![]()
![]()
Als standaarddrinker weet ik me prima te beheersenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2025 21:30:35 ]![]()
Dan haalt hij het zo uit elkaar om te kijken wat er in zit!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkere kip wrap?
Zijn ook vrij simpel te maken
Meh, ik kijk wel.
Laatst wilde hij ineens weer Olvarit eten. Ik heb dus meteen een paar verschillende potjes gekocht; ook geen succes!Hij wilde alleen fruit Olvarit hebben!
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3707 / +148 / +162 / 11749 / 12703
2. _UserName_ / 1612 / +88 / +38 / 1642 / 2114
3. Harrie / 1198 / +28 / +11 / 3142 / 3583
4. Dr.Mikey / 663 / +50 / +10 / 1135 / 1447
5. KillemWieft / 528 / +10 / +6 / 906 / 1188
6. drakin / 473 / +5 / +1 / 1668 / 1945
7. Lovely / 438 / +19 / +24 / 2895 / 3282
8. ToT / 436 / +13 / +45 / 4005 / 4313
9. kree / 406 / +30 / +74 / 2605 / 2895
10. sinterklaaskapoentje / 334 / +19 / +11 / 2465 / 2779
11. hemarookworst / 333 / +13 / +24 / 1425 / 1685
12. HappyCharly / 315 / +14 / +4 / 2021 / 2249
13. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
14. MizzezAmy / 281 / +14 / +10 / 2532 / 2811
15. AardappelSchotel / 275 / +4 / +0 / 1898 / 2167
16. gebrokenglas / 234 / +6 / +35 / 1984 / 2217
17. maily / 230 / +14 / +12 / 2316 / 2542
18. sp3c / 225 / +18 / +25 / 1157 / 1310
19. devzero / 207 / +91 / +7 / 527 / 608
20. roos94 / 160 / +0 / +0 / 426 / 512SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hebben ze al eens gekeken of hij geen arfid heeft ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan haalt hij het zo uit elkaar om te kijken wat er in zit!
Meh, ik kijk wel.
Laatst wilde hij ineens weer Olvarit eten. Ik heb dus meteen een paar verschillende potjes gekocht; ook geen succes!Hij wilde alleen fruit Olvarit hebben!
Nou, is dat niet wat heftig?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze al eens gekeken of hij geen arfid heeft ?
Is mini-ToT niet gewoon een kind dat wat moeilijk eet? Volgens mij is elk kind slecht in groentes eten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Niet alleen kinderenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, is dat niet wat heftig?
Is mini-ToT niet gewoon een kind dat wat moeilijk eet? Volgens mij is elk kind slecht in groentes eten.![]()
![]()
Het is ook niet echt lekker eerlijk gezegd afgezien van paprika, ui en champignons... Maar hoort er wel bij.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is mini-ToT niet gewoon een kind dat wat moeilijk eet? Volgens mij is elk kind slecht in groentes eten.Lach met een schone bips![]()
Ik ben ook niet zo flink in het eten van groentes.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij haalt alle vitamines uit koffiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo flink in het eten van groentes.![]()
![]()
Ik vind ze gewoon niet lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo flink in groentes.Geef mij maar vlees
Eet wel groeten en sommige zijn best te eten maar lekker![]()
![]()
hehehe. En uit Snert.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij haalt alle vitamines uit koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kende ik nog niet, ga ik me in verdiepen.quote:Thx!
Het is gewoon heel vroeg mis gegaan; zijn moeder wilde hem alleen rijst en kip geven.
Ik wilde dat hij veel verschillende soorten groenten en vlees, en ook aardappelen enzo zou eten, maar zodra hij even aangaf dat hij iets niet lustte (zonder het überhaupt te proberen), kreeg hij gelijk alsnog rijst en kip, of iets anders wat hij lustte.
Soms kwam ze, als ik echt er weer op gehamerd had dat hij gevarieerd moest eten, met een hele lading verschillende dingen:
"Wil je dit?"
- "Nee."
Pakt ze wat anders, vroeg of hij dat wilde hebben, nope. Weer wat anders, vroeg of hij dat dan wilde hebben, ook niet, en dan zo een heel rijtje langs tot ze weer bij iets belandde wat hij kende en lustte.![]()
Lust ik maar veel als kind dan was ik wel stuk langer geweest
Uw ADH vitamine Worst
En hij heeft autisme, en kinderen met autisme zijn extra moeilijk met eten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is mini-ToT niet gewoon een kind dat wat moeilijk eet? Volgens mij is elk kind slecht in groentes eten.![]()
^ Ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon niet lekkerGeef mij maar vlees
Eet wel groeten en sommige zijn best te eten maar lekker![]()
Nou greys heeft wel een punt, je zou het eens kunnen laten checken... Maar ik denk zelf dat hij een wat moeilijke eter is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is mini-ToT niet gewoon een kind dat wat moeilijk eet? Volgens mij is elk kind slecht in groentes eten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zit ook rookworst in vaak......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Erwtensoep is behoorlijk gezondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik herken dit wel heel erg met kinderen met Aziatische moeder, gewoon dan maar geven wat ze wel vreten dan ben je van het gedoe af en hebben ze geen honger. Rijst, kip maar ook friet gaat er zo in. De rest?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, ga ik me in verdiepen.Thx!
Het is gewoon heel vroeg mis gegaan; zijn moeder wilde hem alleen rijst en kip geven.
Ik wilde dat hij veel verschillende soorten groenten en vlees, en ook aardappelen enzo zou eten, maar zodra hij even aangaf dat hij iets niet lustte (zonder het überhaupt te proberen), kreeg hij gelijk alsnog rijst en kip, of iets anders wat hij lustte.
Soms kwam ze, als ik echt er weer op gehamerd had dat hij gevarieerd moest eten, met een hele lading verschillende dingen:
"Wil je dit?"
- "Nee."
Pakt ze wat anders, vroeg of hij dat wilde hebben, nope. Weer wat anders, vroeg of hij dat dan wilde hebben, ook niet, en dan zo een heel rijtje langs tot ze weer bij iets belandde wat hij kende en lustte.
In de avond toch wel weer fris.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is bij kinderen als mini een veelvoorkomend ietsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, ga ik me in verdiepen.Thx!
"Wil je dit?"
- "Nee."
Pakt ze wat anders, vroeg of hij dat wilde hebben, nope. Weer wat anders, vroeg of hij dat dan wilde hebben, ook niet, en dan zo een heel rijtje langs tot ze weer bij iets belandde wat hij kende en lustte.
Als kind luste ik ook niks tot mijn oma er achter kwam dat ik wel goed ging op bier. Bomvol Vitamines en mineralen daarom ben ik ook standaarddrinker gewordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Lust ik maar veel als kind dan was ik wel stuk langer geweestquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft autisme, en kinderen met autisme zijn extra moeilijk met eten.![]()
![]()
Mijn moeder kookte vreselijk slecht, maar dat kwam ook vanwege de maagzweer van mijn vader en omdat ze koken altijd heel irritant vond om te doen; ze was meer van het schoonmaken enzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Lust ik maar veel als kind dan was ik wel stuk langer geweest
Groente werd altijd kapot gekookt, gebakken aardappeltjes werden eerst volledig gekookt en in dikke plakken gesneden en dan ff vlucchtig wat opgebakken, vlees werd heel saai gekruid en altijd in een pot just gekookt (zelden gebakken of gegrild) enz.![]()
Dan zal je vast wel ultiem gezond zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als kind luste ik ook niks tot mijn oma er achter kwam dat ik wel goed ging op bier. Bomvol Vitamines en mineralen daarom ben ik ook standaarddrinker geworden
[..]Uw ADH vitamine Worst
BrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik had ook wel de indruk dat het een cultureel dingetje was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik herken dit wel heel erg met kinderen met Aziatische moeder, gewoon dan maar geven wat ze wel vreten dan ben je van het gedoe af en hebben ze geen honger. Rijst, kip maar ook friet gaat er zo in. De rest?
Hier kijkt men naar wat goed is voor het kind, zowel qua voeding als qua opvoeding enzo.
Daar is het allemaal heel anders.![]()
Yup!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is bij kinderen als mini een veelvoorkomend iets![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit ook rookworst in vaak......Uw ADH vitamine Worst
Ik ben afgelopen half jaar meerdere keren overal op getest en ik ben inderdaad kerngezondquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zal je vast wel ultiem gezond zijn
Voel me verschrikkelijk, ben 20kg aangekomen en heb totaal geen conditie meer
Drink zelfs nog maar een paar biertjes op een dag omdat ze gewoon niet smaken en ik geen zin heb.
maar wel kerngezond![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn moeder kon ook heel lekker kokenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte vreselijk slecht, maar dat kwam ook vanwege de maagzweer van mijn vader en omdat ze koken altijd heel irritant vond om te doen; ze was meer van het schoonmaken enzo.
Groente werd altijd kapot gekookt, gebakken aardappeltjes werden eerst volledig gekookt en in dikke plakken gesneden en dan ff vlucchtig wat opgebakken, vlees werd heel saai gekruid en altijd in een pot just gekookt (zelden gebakken of gegrild) enz.maar je moest het wel echt leren eten
![]()
![]()
Klopt, als ze maar vol zitten is alles goed. Lastig wel, denk gewoon blijven proberen en wat extra vitaminen geven als snoepje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had ook wel de indruk dat het een cultureel dingetje was.
Hier kijkt men naar wat goed is voor het kind, zowel qua voeding als qua opvoeding enzo.
Daar is het allemaal heel anders.Lach met een schone bips![]()
M'n ma kon vroeger nogal dwingen met eten waardoor ik eten associeer als een verplichtingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte vreselijk slecht, maar dat kwam ook vanwege de maagzweer van mijn vader en omdat ze koken altijd heel irritant vond om te doen; ze was meer van het schoonmaken enzo.
Groente werd altijd kapot gekookt, gebakken aardappeltjes werden eerst volledig gekookt en in dikke plakken gesneden en dan ff vlucchtig wat opgebakken, vlees werd heel saai gekruid en altijd in een pot just gekookt (zelden gebakken of gegrild) enz.Uw ADH vitamine Worst
Ja en daar wil ik dus ook voor oppassen, en zijn ambulant begeleider is het daar dus idd ook mee eens; niet afdwingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
M'n ma kon vroeger nogal dwingen met eten waardoor ik eten associeer als een verplichtingsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
hebben ze hier niet hoor!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
@:sinterklaaskapoentje - nog een (bord)spel om te doen!:')![]()
Mijn beide ouwelui konden goed koken, maar als pa kookte was het feest. Gebakken piepers met gehaktballen naar eigen recept en komkommer sla met salami en kaas erdoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
M'n ma kon vroeger nogal dwingen met eten waardoor ik eten associeer als een verplichting
aansporen iets te proeven is wat anders dan dwingenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar wil ik dus ook voor oppassen, en zijn ambulant begeleider is het daar dus idd ook mee eens; niet afdwingen.blijft gewoon lastig
![]()
Ik probeer zo nu en dan weer iets nieuws, idd aansporen, maar tot nu toe met weinig resultaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
aansporen iets te proeven is wat anders dan dwingenblijft gewoon lastig
Ik complimenteer hem wel als hij het tenminste probeert.![]()
Lust hij Pozza?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer zo nu en dan weer iets nieuws, idd aansporen, maar tot nu toe met weinig resultaat.
Ik complimenteer hem wel als hij het tenminste probeert.Lach met een schone bips![]()
Time flies, when you're having fun.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tijd gaat veel te snel weerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
als hij al sla en broccoli eet ben je toch al een heel eind?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar wil ik dus ook voor oppassen, en zijn ambulant begeleider is het daar dus idd ook mee eens; niet afdwingen.![]()
Broccoliquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
als hij al sla en broccoli eet ben je toch al een heel eind?
Tot nu toe alleen huismerk kaaspizza van de Jumbo, en salami pizza van een bepaald restaurant.quote:
(Huismerk kaaspizza van Appie blieft-ie niet.)
Met champignons er op lust hij helemaal niet, en als je ze er op z'n bordje van af haalt, is de smaak van die paddo's in de pizza getrokken en lust hij het alsnog niet.
Pepperoni pizza vindt hij voor een paar happen wel lekker, maar dan snel weer niet.![]()
Ja maar variatie is ook wel fijn en ik ben bang dat dit hem op een gegeven moment ook de strot uit komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
als hij al sla en broccoli eet ben je toch al een heel eind?![]()
Harrieeeee.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als kind luste ik ook niks tot mijn oma er achter kwam dat ik wel goed ging op bier. Bomvol Vitamines en mineralen daarom ben ik ook standaarddrinker geworden
dan gaat hij vanzelf ook weleens andere dingen proeven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar variatie is ook wel fijn en ik ben bang dat dit hem op een gegeven moment ook de strot uit komt.
hoe is dat als hij bv bij dat vriendinnetje thuis eet?![]()
Hmm, dacht juist misschien om te leren eten groenten op een pozza mikken en afbakken met laag kaas erover. Maar dat gaat dus ook niet werken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen huismerk kaaspizza van de Jumbo, en salami pizza van een bepaald restaurant.
Met champignons er op lust hij helemaal niet, en als je ze er op z'n bordje van af haalt, is de smaak van die paddo's in de pizza getrokken en lust hij het alsnog niet.
Pepperoni pizza vindt hij voor een paar happen wel lekker, maar dan snel weer niet.Lach met een schone bips![]()
Jongste volwassen neef is ook 15 cm groter dan ik, met ouders die heel klein zijn en die eet allesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar wil ik dus ook voor oppassen, en zijn ambulant begeleider is het daar dus idd ook mee eens; niet afdwingen.Uw ADH vitamine Worst
Hoe lang ben jij dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jongste volwassen neef is ook 15 cm groter dan ik, met ouders die heel klein zijn en die eet allesLach met een schone bips![]()
Ik krijg het haast mijn mond niet uit, maar een Pozza met ananas al geprobeerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen huismerk kaaspizza van de Jumbo, en salami pizza van een bepaald restaurant.
Pepperoni pizza vindt hij voor een paar happen wel lekker, maar dan snel weer niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vond er weinig aan dus ben ik mijn nickname maar met IE gaan schrijvenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie ineens iets geinigs
When Harry met Sally![]()
Ik denk niet dat hij dan andere dingen gaat proberen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
dan gaat hij vanzelf ook weleens andere dingen proeven.
hoe is dat als hij bv bij dat vriendinnetje thuis eet?Weet ik vrij zeker zelfs.
Nee, gewoon zo af en toe wat nieuws proberen waar ik tegenaan loop.
Bij andere mensen thuis gaat het iets beter. Hij is van het begin af aan gewend geraakt dat hij niet hoeft te eten wat hij niet direct lust.
Nu na de scheiding kan ik hem iets beter aansporen, zoals gezegd 3 hapjes eten van iets wat hij niet lekker vindt. Dat is tenminste een begin.![]()
Laag kaas om het te maskeren is misschien wel een optie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmm, dacht juist misschien om te leren eten groenten op een pozza mikken en afbakken met laag kaas erover. Maar dat gaat dus ook niet werken.
Toch merkt hij vreemde smaakjes wel snel op.![]()
Ga je schamen in een hoek en kom er nooit meer uit!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg het haast mijn mond niet uit, maar een Pozza met ananas al geprobeerd?Lach met een schone bips![]()
Niks forceren dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dan andere dingen gaat proberen.Weet ik vrij zeker zelfs.
Nee, gewoon zo af en toe wat nieuws proberen waar ik tegenaan loop.
Bij andere mensen thuis gaat het iets beter. Hij is van het begin af aan gewend geraakt dat hij niet hoeft te eten wat hij niet direct lust.
Nu na de scheiding kan ik hem iets beter aansporen, zoals gezegd 3 hapjes eten van iets wat hij niet lekker vindt. Dat is tenminste een begin.
Zolang hij goed groeit en gezellig is![]()
![]()
170quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan als ik vragen mag?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg het haast mijn mond niet uit, maar een Pozza met ananas al geprobeerd?![]()
![]()
![]()
!
Ja, zijn moeder is daar dol op.
Hij kan er wel wat van eten, maar vindt het ook niet lekker.![]()
dit kan echt nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg het haast mijn mond niet uit, maar een Pozza met ananas al geprobeerd?![]()
![]()
Ja, dat had ik beter niet kunnen opmerkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je schamen in een hoek en kom er nooit meer uit!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie ineens iets geinigs
When Harry met Sally![]()
Valt toch ook wel mee, geloof gemiddelde in NL is 1m83 zit ik ook 2cm onder.quote:Lach met een schone bips![]()
Haha die 2 dingen zitten wel goed, hoewel hij wel kleiner dan zijn leeftijdgenootjes is, maar dat komt ook door zijn 12,5% Aziatische DNA.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Niks forceren dan.
Zolang hij goed groeit en gezellig is![]()
Ik had dat waarschijnlijk ook wel kunnen zijn als ik toen meer bewoog en atquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee, geloof gemiddelde in NL is 1m83 zit ik ook 2cm onder.Uw ADH vitamine Worst
Hij ziet er gewoon gezond uit manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die 2 dingen zitten wel goed, hoewel hij wel kleiner dan zijn leeftijdgenootjes is, maar dat komt ook door zijn 12,5% Aziatische DNA.laat je niet gek maken
![]()
Proberen kun je altijd, mijn ouwelui waren gek op spruitjes. Ik vond ze niet te vreten, ging bijna over mijn nek van die dingen. Maar moest er altijd zoveel eten als jaren dat ik oud was tot mijn 10e ofzo. Sindsdien geen spruit meer gegeten en bij het zien gruwel ik al.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Laag kaas om het te maskeren is misschien wel een optie.
Toch merkt hij vreemde smaakjes wel snel op.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij ziet er gewoon gezond uit manlaat je niet gek maken
![]()
![]()
It is what it is, maakt je niks minder.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had dat waarschijnlijk ook wel kunnen zijn als ik toen meer bewoog en atLach met een schone bips![]()
Had ook een vroege groeispurt, was een van de langste in groep 8 en brugklas, daarna werd ik snel kleinsteUw ADH vitamine Worst
Eensch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij ziet er gewoon gezond uit manlaat je niet gek maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
It is what it is, maakt je niks minder.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
RIP @DerRabbitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hmmmwe zien @:DerRabbit dus niet meer hier
![]()
Ik ga hem missen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik was rond mijn 10 tot 12 jaar ook vrij lang voor mijn leeftijd maar daarna bijna niet meer gegroeid en nu een ukkie naar NL standaarden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Had ook een vroege groeispurt, was een van de langste in groep 8 en brugklas, daarna werd ik snel kleinsteOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn beide ouders waren kleiner dan ik nu, mijn broer en zusje zijn korter. Denk daar valt niet heel veel aan te veranderen. Mijn beste vriend is 1.97 en zijn broer 2,05 terwijl de ouders klein zijn. Valt weinig aan te veranderen in een land als Nederland. Het is zoals het is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Had ook een vroege groeispurt, was een van de langste in groep 8 en brugklas, daarna werd ik snel kleinste
Ja in landen met chronisch voedseltekort blijft groei achter.Lach met een schone bips![]()
Je uiteindelijke lichaamsbouw heeft met heel veel factoren te maken. Genen, voeding, fysieke oefening, hormoon huishouding etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn beide ouders waren kleiner dan ik nu, mijn broer en zusje zijn korter. Denk daar valt niet heel veel aan te veranderen. Mijn beste vriend is 1.97 en zijn broer 2,05 terwijl de ouders klein zijn. Valt weinig aan te veranderen in een land als Nederland. Het is zoals het is.
Ja in landen met chronisch voedseltekort blijft groei achter.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is ook zo, snap niet dan mensen zich druk maken om lengte. Hoe lang of kort, je bloed hetzelfde als je onder een bus komt en dan als je kort bent heb je nog geluk want minder bloed nodigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je uiteindelijke lichaamsbouw heeft met heel veel factoren te maken. Genen, voeding, fysieke oefening, hormoon huishouding etc.
lengte van de toegangstunnels naar het hol, hoeveelheid daglicht en of je moeder enkel of dubbel gedekt werd speelt ook allemaal meequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je uiteindelijke lichaamsbouw heeft met heel veel factoren te maken. Genen, voeding, fysieke oefening, hormoon huishouding etc.![]()
Uiteindelijk word iedereen geboren, gaat iedereen dood en daartussen in moet iedereen eten, drinken, schijten, pissen en belasting betalenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook zo, snap niet dan mensen zich druk maken om lengte. Hoe lang of kort, je bloed hetzelfde als je onder een bus komt en dan als je kort bent heb je nog geluk want minder bloed nodig
en bolken!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk word iedereen geboren, gaat iedereen dood en daartussen in moet iedereen eten, drinken, schijten, pissen en belasting betalen![]()
Bolken is belangrijker dan ademenquote:
Laat alles wat ademt in vrede bolken!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken is belangrijker dan ademen![]()
![]()
En laat alles wat in vrede ademt in furieuze toestand bolkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat alles wat ademt in vrede bolken!![]()
Belasting betalen doen autonomen niet hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk word iedereen geboren, gaat iedereen dood en daartussen in moet iedereen eten, drinken, schijten, pissen en belasting betalenMaar ik laat die discussie lopen want al de hele middag met die mongool van broer van mij erover gehad dat het niet kan wat ie doet en wel hier komen om de was te doen.
DE Broer?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Belasting betalen doen autonomen niet hoorMaar ik laat die discussie lopen want al de hele middag met die mongool van broer van mij erover gehad dat het niet kan wat ie doet en wel hier komen om de was te doen.
dat is ook echt een exemplaar dus![]()
![]()
Ik heb nog wel een leuk gezellig appartementje hier in Monaco waar je als autonoom kunt komen wonen om de belasting op creatieve wijze te omzeilenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Belasting betalen doen autonomen niet hoorMaar ik laat die discussie lopen want al de hele middag met die mongool van broer van mij erover gehad dat het niet kan wat ie doet en wel hier komen om de was te doen.
SpeelgoedvrachtwageneetbuienradarsysteemfoutenfestivalterreinmeesterwerkluipaardenbloemistMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
langewoordenbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon belasting laten betalenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als hij de was komt doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Homijn het volgende:
Speelgoedvrachtwageneetbuienradarsysteemfoutenfestivalterreinmeesterwerkluipaardenbloemist![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Homijn het volgende:
Speelgoedvrachtwageneetbuienradarsysteemfoutenfestivalterreinmeesterwerkluipaardenbloemist![]()
![]()
![]()
![]()
Ruim jaar geleden uit huis geschopt omdat ie dacht vrij te kunnen wonen, woont in tent nu maar wel hier komen voor de was enzo. Uitgeschreven bij de gemeente dus spookburger.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
DE Broer?
dat is ook echt een exemplaar dus
En het is fakking vermoeiend dat soort mensen. Je kunt er niet tegen praten want menen alles beter te weten als een jehova met de voet tussen de deur.Lach met een schone bips![]()
Ik heb een aantal keren filmpjes voorbij zien komen van "Judge puts autonemous person merciless;y in his place." enzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel grappig!
"U bent Jan Doedel?"
- "Ik ben autonoom!"
"Maar uw naam is Jan Doedel?"
- "Ik ben een autonoom persoon."
"Volgens het arrestatierapport is uw naam Jan Doedel, klopt dat?"
- "De naam van deze autonome persoon is Jan Doedel, ja."
"Nou, Jan, ik schop je autonome kont het gevang in tot de rechtszaak, met een borgtocht van 2 miljoen. Volgende!"![]()
Ik kan me je betoog over hem een tijdje terug nog wel herrinnerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ruim jaar geleden uit huis geschopt omdat ie dacht vrij te kunnen wonen, woont in tent nu maar wel hier komen voor de was enzo. Uitgeschreven bij de gemeente dus spookburger.
En het is fakking vermoeiend dat soort mensen. Je kunt er niet tegen praten want menen alles beter te weten als een jehova met de voet tussen de deur.![]()
![]()
Dan wel goed en concreet in schrijven laten optekenen voor hij het toilet belast met een heftige storting!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon belasting laten betalen
Als hij de was komt doen
Je kunt ook nee zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ruim jaar geleden uit huis geschopt omdat ie dacht vrij te kunnen wonen, woont in tent nu maar wel hier komen voor de was enzo. Uitgeschreven bij de gemeente dus spookburger.
En het is fakking vermoeiend dat soort mensen. Je kunt er niet tegen praten want menen alles beter te weten als een jehova met de voet tussen de deur.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kaninchenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wel goed en concreet in schrijven laten optekenen voor hij het toilet belast met een heftige storting!
Het blijft toch familie hoever dat begrip dan ook te rekken valt. Dus ik zal hem dat niet ontzeggen. Maar is wel ergerlijk dat hij meent dat het normaal is te leven op de goedheid van anderen en niks bij draagt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon belasting laten betalen
Als hij de was komt doenLach met een schone bips![]()
Ow ik zie mijn broer niet meerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het blijft toch familie hoever dat begrip dan ook te rekken valt. Dus ik zal hem dat niet ontzeggen. Maar is wel ergerlijk dat hij meent dat het normaal is te leven op de goedheid van anderen en niks bij draagt.
Ik heb niks met het blijft toch familieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is wel een mooi woord, Scrabblequote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben het hier wel grotendeels mee eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik zie mijn broer niet meer
Ik heb niks met het blijft toch familie
Familie heeft ergens wel een streepje voor, maar als een familie lid het dusdanig verneukt bij je dan maakt 450 of 449 puntjes in de min ook niet meer veel uit.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alles beter dan autognomenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keren filmpjes voorbij zien komen van "Judge puts autonemous person merciless;y in his place." enzo.
Was wel grappig!
"U bent Jan Doedel?"
- "Ik ben autonoom!"
"Maar uw naam is Jan Doedel?"
- "Ik ben een autonoom persoon."
"Volgens het arrestatierapport is uw naam Jan Doedel, klopt dat?"
- "De naam van deze autonome persoon is Jan Doedel, ja."
"Nou, Jan, ik schop je autonome kont het gevang in tot de rechtszaak, met een borgtocht van 2 miljoen. Volgende!"
Ja weet je, het lastige voor mij is nu dat ik eigenlijk niemand heb verder. Mijn moeders verhaal ken je, zusje weggelopen van alles, vader dood. En die broer van me gaat iig nog bij moeders langs in verzorgingshuis. Dat doet ie dan weer wel. En ben bang dat als ie hier niet meer zijn wasje kan draaien ze hem ook niet meer ziet. En toen ze het nog besefte had mijn moeder al zoveel verdriet dat mijn zusje niet meer langs kwam. Dus ik probeer het een beetje te balanceren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik zie mijn broer niet meer
Ik heb niks met het blijft toch familieLach met een schone bips![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel grotendeels mee eens.
Familie heeft ergens wel een streepje voor, maar als een familie lid het dusdanig verneukt bij je dan maakt 450 of 449 puntjes in de min ook niet meer veel uit.
Mensen die profiteren en niks terug geven ( en dus enkel energie kosten ) hoef ik niet in mijn leven
En al helemaal niet als ze mijn ouders verdrietig maken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ken je situatiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja weet je, het lastige voor mij is nu dat ik eigenlijk niemand heb verder. Mijn moeders verhaal ken je, zusje weggelopen van alles, vader dood. En die broer van me gaat iig nog bij moeders langs in verzorgingshuis. Dat doet ie dan weer wel. En ben bang dat als ie hier niet meer zijn wasje kan draaien ze hem ook niet meer ziet. En toen ze het nog besefte had mijn moeder al zoveel verdriet dat mijn zusje niet meer langs kwam. Dus ik probeer het een beetje te balanceren.
Ik zeg niet dat je hetzelfde moet doen
Ieder zijn dingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is gewoon ruk, maar ja mijn intenties ken je ook. Zodra moeders leven klaar is ben ik ook weg en dan heb ik gelukkig niks meer te maken met de rest van de "familie"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken je situatie
Ik zeg niet dat je hetzelfde moet doen
Ieder zijn ding
Ik heb (ongeveer) hetzelfde met een familie lid wat redelijk kort bij mij staat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Mensen die profiteren en niks terug geven ( en dus enkel energie kosten ) hoef ik niet in mijn leven
En al helemaal niet als ze mijn ouders verdrietig maken.
Diegene kom ik nog geregeld bij familie gelegenheden tegen onder een gedoog beleid, maar voor hulp hoeft diegene niet bij mij aan te kloppen, hoe erg het jank verhaal ook word.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even de punten berekenen dat duurde wat langer dan normaal:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Homijn het volgende:
Speelgoedvrachtwageneetbuienradarsysteemfoutenfestivalterreinmeesterwerkluipaardenbloemist
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩🟩⬛🟨🟨🟨🟨🟨🟨⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨⬛⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
Als ik rekening hou met extra worteltrekbonus kom ik uit op:
19 Punckten totaal. Sorry![]()
![]()
Dank voor het uitrekenen. Zijn het wel echte DTS-punten dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Even de punten berekenen dat duurde wat langer dan normaal:
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟩🟩⬛🟨🟨🟨🟨🟨🟨⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩🟩⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟨⬜🟨⬛⬛⬛🟨⬜⬜🟨⬜🟩🟩⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟨⬜🟨🟨⬛⬛🟨🟨🟨⬜⬜🟩
19 Punckten totaal. SorryMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dat zijn echte DTS punckten 100%quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dank voor het uitrekenen. Zijn het wel echte DTS-punten dan?![]()
![]()
Ah, dan moet ik mijn algoritme aanpassen....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
alweerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, dan moet ik mijn algoritme aanpassen....![]()
Heb je wel rekening gehouden met de dubbele punten in de dubbele klinkers en die in de vierkantswortel van de medeklinkers die in de min worden gebracht en daarna gehalveerd met het kwadraat van de machtsverhouding tussen de even en oneven letters in de volgorde van het alfabetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Even de punten berekenen dat duurde wat langer dan normaal:
19 Punckten totaal. Sorry
Ik denk dat ik mijn moeder een tablet ga geven en zeg, iedere keer als je iets ziet veranderen dan druk je op dit knopjequote:![]()
Uiteraard ingelogd op mijn account. Ik doe alles om te winnen
Het programma is nooit af.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooi. Precies genoeg voor de door mij felbegeerde plek 37quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn moeder een tablet ga geven en zeg, iedere keer als je iets ziet veranderen dan druk je op dit knopje![]()
Uiteraard ingelogd op mijn account. Ik doe alles om te winnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vierkantswortel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel rekening gehouden met de dubbele punten in de dubbele klinkers en die in de vierkantswortel van de medeklinkers die in de min worden gebracht en daarna gehalveerd met het kwadraat van de machtsverhouding tussen de even en oneven letters in de volgorde van het alfabet
Boemboem baliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waarom denk je dat het zo lang duurde manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel rekening gehouden met de dubbele punten in de dubbele klinkers en die in de vierkantswortel van de medeklinkers die in de min worden gebracht en daarna gehalveerd met het kwadraat van de machtsverhouding tussen de even en oneven letters in de volgorde van het alfabet
Ik hanteer altijd het 24 in het kratje princiepe eerst en dan pas Meneer van Dale Zuipt bier uit Fles en Blik voor de juiste volgorde
Mocht ik een telfout hebben gemaakt kun je je voorbeeld insturen via het rapporteer formulier (Daar komt dan iemand ooit op terug) of niet.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mijn groenteboer heeft ze toch nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bestaat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vierkantswortel![]()
![]()
Ik vroeg het om eventuele verslapping in het correct beoordelen van de puntentelling te voorkomenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom denk je dat het zo lang duurde man
Ik hanteer altijd het 24 in het kratje princiepe eerst en dan pas Meneer van Dale Zuipt bier uit Fles en Blik voor de juiste volgorde
Mocht ik een telfout hebben gemaakt kun je je voorbeeld insturen via het rapporteer formulier (Daar komt dan iemand ooit op terug) of niet.
Ook al niet aan mij gericht, maar wel zin om voor het zingen de kerk uit te gaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:34 schreef HappyCharly het volgende:
@:kree
Heb zin om naar de kerk te gaan
nimmerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vroeg het om eventuele verslapping in het correct beoordelen van de puntentelling te voorkomen![]()
![]()
Oké, dit is weer net zo'n teleurstelling als de wortelklok die ik een tijdje geleden kochtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bestaat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vierkantswortel
De kerk helemaal niet in gaan, heb je dat probleem ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook al niet aan mij gericht, maar wel zin om voor het zingen de kerk uit te gaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onze allerste Harrie. Immer kaars recht en snoeihard in zijn rol als scrabble en punten juryquote:![]()
![]()
Middelbare schoolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bestaat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vierkantswortel
♡♡♡♡![]()
Ach op de weg naar huis zou ik dan langs de snackbar lopenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kerk helemaal niet in gaan, heb je dat probleem ook niet.Lust inmiddels wel weer wat eerlijk gezegd.
Where's the fun in thatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook al niet aan mij gericht, maar wel zin om voor het zingen de kerk uit te gaan♡♡♡♡![]()
En paters klappen doe ik ook altijd met een rechte bewegingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze allerste Harrie. Immer kaars recht en snoeihard in zijn rol als scrabble en punten jury![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er maar net aan bij welke richting je lokale kerk aangesloten is. Sommige richtingen geven je het lichaam gods voor het zingen en andere pas ernaquote:
Patat pinda met een kroketquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach op de weg naar huis zou ik dan langs de snackbar lopenLust inmiddels wel weer wat eerlijk gezegd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal me er in verdiepenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan bij welke richting je lokale kerk aangesloten is. Sommige richtingen geven je het lichaam gods voor het zingen en andere pas erna♡♡♡♡![]()
Waarom heb ik nu een hele foute grap met sporten en na borrelen dat je 'paters klappen en daarna gezellig samen paters klappen op café' grap in mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
En paters klappen doe ik ook altijd met een rechte beweging![]()
Ik heb in mijn leven teveel levens afgemaakt, dat wil ik niet nog een keer meemaken.quote:Lach met een schone bips![]()
Je weet dat er voorbehoedsmiddelen zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven teveel levens afgemaakt, dat wil ik niet nog een keer meemaken.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tegenwoordig meer voor de FRIET @:sp3c mayo en 2 kipcorns.![]()
#TeamFriet
![]()
![]()
![]()
Wasda?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je weet dat er voorbehoedsmiddelen zijn?Lach met een schone bips![]()
geen ideequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een hele foute grap met sporten en na borrelen dat je 'paters klappen en daarna gezellig samen paters klappen op café' grap in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Ja ik werkte als kleine LYLT bij een visboer en moest ook kreeften doden voor het bereiden. Dat waren ook levens.quote:Lach met een schone bips![]()
waar zal ik je voor behoeden HCquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je weet dat er voorbehoedsmiddelen zijn?![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik werkte als kleine LYLT bij een visboer en moest ook kreeften doden voor het bereiden. Dat waren ook levens.♡♡♡♡![]()
Ik snap dat het vervelend is dat mensen hun verhalen niet afmaken en geen volledige zinnen schrijven, maar ikquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik snap dat het vervelend is dat mensen hun verhalen niet afmaken en geen volledige zinnen schrijven, maar ik
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Harrie hoeft me niet te beschermen tegen jou
ik ben dol op foute muziekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
Mijn buren hebben n feest met slechte muziekwat voor herrie is het
![]()
![]()
Harrie in de warrie shitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben dol op foute muziekwat voor herrie is het
Ik hoop goeie trance muziek.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iets Nederlandsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan t net niet verstaan
Hoempapa♡♡♡♡![]()
We krijgen tenminste zijn beste kant meequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP @:DerRabbit![]()
Ik ga hem missen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Snollebollekesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iets Nederlands
Kan t net niet verstaan
Hoempapa
Naar links naar rechtsquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meezingers....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu zingen ze
Geef mij maar AmsterdamAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: