Waar heb jij nou weer last van manquote:Op maandag 27 januari 2025 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En nou liegen en je van de domme houden. Snel kruip in de slachtofferrol om de gezellig rechtse bingokaart vol te maken!
Iemand die niks zegt of timide is zal ook geen verschil maken. Niet voor niks zie je die personen nooit in de politiek of hoger leidinggevende functies dus die vlieger gaat niet helemaal op denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na een tijdje op deze planeet rondgewandeld te hebben durf ik te concluderen dat er een redelijk sterk omgekeerd evenredig verband bestaat tussen de grootte van de opgezette bek en de capaciteiten van persoon in kwestie.
Wat dit over de familie Trump zegt mag je zelf uitvogelen.
Welja, doe een maar hullie ipv een terechte observering onderkennen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt deels, zie ook Wekker, Simons en AOC.
Eric Trump verdedigenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iemand die niks zegt of timide is zal ook geen verschil maken. Niet voor niks zie je die personen nooit in de politiek of hoger leidinggevende functies dus die vlieger gaat niet helemaal op denk ik.
Ik had het niet over Eric Trump.quote:
De kwestie is dat Eric zich als een malloot gedraagt in de kielzog van zijn vader, en dat de sporen daarvan 20 minuten later zijn gewist.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had het niet over Eric Trump.
Maar in het algemeen, mensen die timide zijn zie je niet in de hogere regionen.
Dus als je zegt, mensen met een grote bek die bereiken niks, dat kan kloppen.
Maar mensen die niks zeggen bereiken helemaal nooit iets.
Dat bedoel ik. Even afgezien van de hele Trump kwestie.
Zeg ik toch.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder gedwongen opgenomen.
vertelT.. 'Iemand' is derde persoon enkelvoud, dus stam + t.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wacht maar tot iemand jou verteld dat jouw vrijheid ook verdedigt moet worden in een willekeurige Afghaanse vallei.
Verdedigd.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wacht maar tot iemand jou verteld dat jouw vrijheid ook verdedigt moet worden in een willekeurige Afghaanse vallei.
Bizarre is dat best veel van die reacties ziet van bepaalde MAGA adepten online, de hele wereld mag naar de tyfus gaan zolang Amerika maar profiteert. Gewoon leger inzetten, kapot bombarderen etc. Wel zorgwekkend hoeveel lust om te vernietigen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder gedwongen opgenomen.
Mja, niet veel anders dan telegraaf lezers die over Rutten spuwen. Laat het een hype zijn die niet lang duurt.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Bizarre is dat best veel van die reacties ziet van bepaalde MAGA adepten online, de hele wereld mag naar de tyfus gaan zolang Amerika maar profiteert. Gewoon leger inzetten, kapot bombarderen etc. Wel zorgwekkend hoeveel lust om te vernietigen.
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
vertelT.. 'Iemand' is derde persoon enkelvoud, dus stam + t.
You're welcome.
Niet mijn eerste taalquote:
Omdat jou dat tot op heden niets interesseerde.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het draadje van deze Deen al eens langsgekomen?
[ x ]
Waarom wisten wij als EU land niet van de problemen van ons broederland met Groenland?
Heb daar ooit weinig over gehoord.
Direct aan de 5% norm voldaan 😅quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat jou dat tot op heden niets interesseerde.
Anyway, Trump heeft wel voor elkaar gekregen dat Denemarken 22 miljard gaat investeren in de bescherming van Groenland tegen Amerika.
Wie had dat een jaar geleden verwacht.
Hele irritante eigenschap is dit.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
vertelT.. 'Iemand' is derde persoon enkelvoud, dus stam + t.
You're welcome.
2 miljard toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat jou dat tot op heden niets interesseerde.
Anyway, Trump heeft wel voor elkaar gekregen dat Denemarken 22 miljard gaat investeren in de bescherming van Groenland tegen Amerika.
Wie had dat een jaar geleden verwacht.
En grappig. Want het slaat natuurlijk nergens op. Al gooien ze 100 mijard er tegenaan. Denemarken die groenland gaat beschermen tegen Amerika. ahhahaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
2 miljard toch?
Alsnog bizar om jezelf (menen) te moeten beschermen tegen een bondgenoot natuurlijk.
Is meer om Groenland te laten voelen dat ze er toe doen. Ik las dat de voornaamste defensie berust op hondensledeteamsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En grappig. Want het slaat natuurlijk nergens op. Al gooien ze 100 mijard er tegenaan. Denemarken die groenland gaat beschermen tegen Amerika. ahhaha
Klopt zeker en dat zijn harde bazen. Bestaat al sinds WOII en zitten in het (strategeisch belangrijke) noord oostelijke kwadrant van Groenland:quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is meer om Groenland te laten voelen dat ze er toe doen. Ik las dat de voornaamste defensie berust op hondensledeteams
Geen idee of dat ook echt zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |