Of een Roemeenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ha, die staat er wel herkenbaar op.
En zou best een Nederlander kunnen zijn.
Ik vind het achterlijk maar van een door en door verrot politiek correct medium kun je dit soort gedrag verwachten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan dekken ze zich dus in.
Vind het wel verstandig eigenlijk.
Dat zeg ik toch niet? Er zijn dus schijnbaar wel bepaalde journalistieke regels en wetten en daar willen ze zich aan houden. Ze hebben geen zin in gezeik achteraf. Dat vind ik verstandig van ze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
jij vindt dus het belang van de dader belangrijker dan het vinden van de gestolen waar en de belangen van de rechtmatige eigenaar.
Prima joh.
Waar hebben we 'diefstal' dan in de wetboeken opgenomen?
Zou kunnen maar die hebben vaak hogere jukbeenderen en een breder gezicht.quote:
De politie deelt zelf ook altijd van die 240p beelden terwijl ze ook voor 4K kunnen kiezen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik vind het achterlijk maar van een door en door verrot politiek correct medium kun je dit soort gedrag verwachten.
leuke zonnebril in je UIquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou kunnen maar die hebben vaak hogere jukbeenderen en een breder gezicht.
Dan zien zij andere regels dan dat er daadwerkelijk zijn gezien hun landelijke collega's dat hebben van andere media.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Er zijn dus schijnbaar wel bepaalde journalistieke regels en wetten en daar willen ze zich aan houden. Ze hebben geen zin in gezeik achteraf. Dat vind ik verstandig van ze.
Of die regels en wetten achterlijk zijn is een andere discussie.
Done deal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:40 schreef Zipportal het volgende:
@Nober en ik zijn op deze zaak gezet. Zodra er nieuws is sturen we de DSI aan.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch briljant dat je een, nota bene in dezelfde plaats net gekochte, voorhamer gaat dumpen vlakbij het museum waar vermoedelijk heel groot PRAXIS op staat.
Er stond Sencys op, ze hadden dus het huismerk van Praxis gekochtquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch briljant dat je een, nota bene in dezelfde plaats net gekochte, voorhamer gaat dumpen vlakbij het museum waar vermoedelijk heel groot PRAXIS op staat.
Welk gezeik achteraf? Als de politie dit deelt (en of dat mag is getoetst door het OM!) mogen ze het gewoon zonder problemen plaatsen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Er zijn dus schijnbaar wel bepaalde journalistieke regels en wetten en daar willen ze zich aan houden. Ze hebben geen zin in gezeik achteraf. Dat vind ik verstandig van ze.
Of die regels en wetten achterlijk zijn is een andere discussie.
En blijkbaar ook nog een dag voor de roof gekochtquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er stond Sencys op, ze hadden dus het huismerk van Praxis gekocht![]()
Lekker zuinig doen![]()
Maar daardoor wel makkelijker op te sporen
Joh, weer deze discussie. Ze hebben een duidelijke verklaring gegeven en moeten het verder zelf weten. Ze hebben geen zin in gezeik en zijn echt niet begaan met de privacy van die kerel natuurlijk. Maar hebben geen zin in aanklachten en een media-circus.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Welk gezeik achteraf? Als de politie dit deelt (en of dat mag is getoetst door het OM!) mogen ze het gewoon zonder problemen plaatsen.
nu.nl wil met hun actie wws graag even scoren dat zij het meest correct en woke zijn tov de rest van heel Nederlandquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef Red_85 het volgende:
Die quote ik net!
En dat is onbegrijpelijk gezien het inmiddels een zaak van landsbelang is geworden en de politie zelf de keuze al heeft gemaakt om de daderfoto te delen met de maatschappij.
Koekkoek!!
Ze weigeren dus de politie te helpen met hun kanaal, welke een best grote landelijke uitstraling heeft en juist bijdraagt aan het snel vinden van de dief.
Telegraaf, nos, rtlnieuws, alles en iedereen deelt de foto. Maar nu denkt 'daderprivacy!' en neemt de dader in bescherming.
Zou je best kunnen kwalificeren als een vorm van landverraad.
Totale verschrikking.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
nu.nl wil met hun actie wws graag even scoren dat zij het meest correct en woke zijn tov de rest van heel Nederland![]()
Als ze dan straks over getinte Nederlanders berichten dan hoeven ze dat niet bij het signalement te vermelden en is dan inmiddels landelijk bekend waarom ze dat zo correct doen![]()
#profileren #kansBenutten
Wist niet dat dit topic over nu.nl gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
nu.nl wil met hun actie wws graag even scoren dat zij het meest correct en woke zijn tov de rest van heel Nederland![]()
Als ze dan straks over getinte Nederlanders berichten dan hoeven ze dat niet bij het signalement te vermelden en is dan inmiddels landelijk bekend waarom ze dat zo correct doen![]()
#profileren #kansBenutten
Als ze niet snel verklaren over de items gewoon uitleveren aan een slagersbende uit Roemenië. Zijn die dingen zo weer terug.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:32 schreef rutger05 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)udroof-drents-museum
Ik hoop dat de stukken door deze aanhoudingen nu snel weer terug zijn en teruggegeven kunnen worden aan de Roemeense samenleving.
Nee, dit topic gaat over wat spullen die uit een museum zijn gestolen. Maar toevallig kwam ook even nu.nl ter sprake in verband met het wel of niet plaatsen van een foto.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wist niet dat dit topic over nu.nl gaat.
Misschien kunnen ze ook die hamers wel gebruiken om ze een beetje aan het praten te krijgenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:33 schreef TLC het volgende:
En nu de verdachten een beetje waterboarden om erachter te komen waar de gestolen kunstwerken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |