SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog geen druppel. Dus het gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:54 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel koffie is er alweer geknoeid vandaag?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zo dan!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog geen druppel. Dus het gaat de goede kant op.![]()
![]()
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog geen druppel. Dus het gaat de goede kant op.![]()
![]()
Ik zeg helemaal niets, ik type ietsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen wat je allemaal durft te zeggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij gaat het dan weer redelijk.en met je papa?
Heyyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zo even douchen en dan op zoek naar een lief mens![]()
![]()
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Morguh Fogelquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
O dat is een stuk minder Mutskequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pinnenmutske in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17643] snelle
Hebben ze enig idee hoe dat komt en kunnen ze er wat aan doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij niet. Het valt dus gewoon mee vandaag.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook weleens fijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het valt dus gewoon mee vandaag.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Mensen die in een overvolle bus/trein de plaats naast zich bezet houden met hun tas
:')![]()
quote:
Ik neem nog een kop koffie. Iemand thee nog? 🫖Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja. Nou maar dan gooi je die tas eraf toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die in een overvolle bus/trein de plaats naast zich bezet houden met hun tasAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik pasquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem nog een kop koffie. Iemand thee nog? 🫖sinterklaaskapoentje
![]()
Heb het wel netjes gevraagdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. Nou maar dan gooi je die tas eraf toch?:')![]()
* gebrokenglas zet een heerlijk kopje thee voor Lovely 🫖Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat de trein zo vol zit, op een zaterdag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb het wel netjes gevraagdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En toen werd met frisse tegenzin de tas weggehaald?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb het wel netjes gevraagd![]()
![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet een heerlijk kopje thee voor Lovely 🫖
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja weet ook niet hoe dat komtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat de trein zo vol zit, op een zaterdag?:')![]()
Morguh Nijnquote:
O wat vervelend mutske.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader is terug in het ziekenhuis.
Nieren werkten niet meer goed. De lever blijft een probleem.
Pffff.
Sterkte hoor![]()
![]()
Morguh Mailyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
O wat vervelend mutske.
Sterkte hoor
Veel mensen erinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja weet ook niet hoe dat komt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:![]()
Nu wel in een rustige trein naar Roosendaal:')![]()
Ah dat is beterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu wel in een rustige trein naar Roosendaal![]()
![]()
Heb je niks sterkers in huis?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het al tijd voor bier? Ik ben er hard aan toe met de koters hier!![]()
![]()
![]()
@ToT Gewoon beetje sambuca of vodka door hun ranje doen, zijn ze zo rustig na een glaasje of 4
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vooral doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het al tijd voor bier? Ik ben er hard aan toe met de koters hier!![]()
En dan staat straks de ouder voor de deur.
Of blijven ze nog een nachtje?![]()
![]()
Goede tip welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
@:ToT Gewoon beetje sambuca of vodka door hun ranje doen, zijn ze zo rustig na een glaasje of 4![]()
![]()
En zit nu op een krakemikkige laptop waar ik de browser niet meer kan updaten, dus quoten lukt even niet meer
Ze blijft nog een nachtje, ja!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:51 schreef maily het volgende:
[..]
Vooral doen
En dan staat straks de ouder voor de deur.
Of blijven ze nog een nachtje?![]()
![]()
Ik zal jou eens quotenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
En zit nu op een krakemikkige laptop waar ik de browser niet meer kan updaten, dus quoten lukt even niet meer![]()
![]()
@JustinK we hebben je afgelopen nacht wel behoorlijk gemist en jij hebt ook een hele hoop gemist
Snel maar inhalen danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
@:justink we hebben je afgelopen nacht wel behoorlijk gemist en jij hebt ook een hele hoop gemistsinterklaaskapoentje
![]()
Het is nu middag dus het magquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het al tijd voor bier? Ik ben er hard aan toe met de koters hier!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Yes man!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:06 schreef maily het volgende:
In een rouwadvertentie:
Zeg zo vaak mogelijk ja,
want met nee kom je nergens
:')![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Middââggghh![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
HohoOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Met koters in huis euhhhhh niet echtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is nu middag dus het magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
BOLK.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie voor Dot Bolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank je wel GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow, riool bleef hier maar continu verstopt raken.
Net buren van een paar huizen verderop gesproken; als ik met de gootsteenontstopper bezig ben, borrelt bij hen de wc!
Samen besloten een ontstoppingsbedrijf in te gaan huren voor ons deel van de straat.![]()
Hmm. Of er is iets mis in het hoofdriool in de straat? Dan kun je de gemeente bellen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef ToT het volgende:
Sow, riool bleef hier maar continu verstopt raken.
Net buren van een paar huizen verderop gesproken; als ik met de gootsteenontstopper bezig ben, borrelt bij hen de wc!
Samen besloten een ontstoppingsbedrijf in te gaan huren voor ons deel van de straat.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 25-01-2025 14:13:50 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, deze huizen hebben door het gangpad aan de achterkant een gemeenschappelijke afvoer lopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Of er iets iets mis in het hoofdriool in de straat? Dan kun je de gemeente bellen?
Verderop is-ie al een keer ontstopt door de bewoners daar, alleen mijn deel is toen niet aangepakt.![]()
Klote weer, zoiets. Succes!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, deze huizen hebben door het gangpad aan de achterkant een gemeenschappelijke afvoer lopen.
Verderop is-ie al een keer ontstopt door de bewoners daar, alleen mijn deel is toen niet aangepakt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ontstoppingsbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik kom er niet onderuit, ik zal toch wel even naar de winkel moeten, even wat halen voor een pozza gezonde avondmaaltijd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ook vanavond?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even wat halen, of wat laten bezorgen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee iets anders makkelijks denk ikAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Soepje maken met wat stokbrood ofzoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even wat halen, of wat laten bezorgen?![]()
O, dat is inderdaad vrij eenvoudig. Ook wel eens fijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Soepje maken met wat stokbrood ofzoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Serious met een lach en een traanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw![]()
Al kan het ook een grapje zijn natuurlijk![]()
Ja niet te moeilijk doen in het weekendquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat is inderdaad vrij eenvoudig. Ook wel eens fijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja niet te moeilijk doen in het weekend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Serious met een lach en een traan?
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3633 / +148 / +88 / 11625 / 12543
2. _UserName_ / 1612 / +88 / +38 / 1642 / 2114
3. Harrie / 1195 / +28 / +8 / 3135 / 3572
4. Dr.Mikey / 660 / +50 / +7 / 1125 / 1432
5. KillemWieft / 528 / +10 / +6 / 906 / 1188
6. drakin / 472 / +5 / +0 / 1663 / 1939
7. Lovely / 415 / +19 / +1 / 2866 / 3240
8. kree / 406 / +30 / +74 / 2605 / 2895
9. ToT / 400 / +13 / +9 / 3948 / 4246
10. sinterklaaskapoentje / 334 / +19 / +11 / 2457 / 2771
11. hemarookworst / 319 / +13 / +10 / 1409 / 1661
12. HappyCharly / 315 / +14 / +4 / 2021 / 2249
13. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
14. MizzezAmy / 278 / +14 / +7 / 2529 / 2805
15. AardappelSchotel / 275 / +4 / +0 / 1898 / 2167
16. gebrokenglas / 229 / +6 / +30 / 1954 / 2176
17. maily / 225 / +14 / +7 / 2291 / 2513
18. sp3c / 223 / +18 / +23 / 1154 / 1306
19. devzero / 202 / +91 / +2 / 506 / 579
20. roos94 / 160 / +0 / +0 / 424 / 510SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Huilen van het lachen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Serious met een lach en een traan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:32 schreef Shii het volgende:
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maken, doe jij ook zelf soep maken of zelf een blik of een zak opentrekkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat is inderdaad vrij eenvoudig. Ook wel eens fijn.
Huil je wel iemand uit?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik lach niemand uit.![]()
Dat is autocorrect en tevens juistquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef devzero het volgende:
Andere tablet en direct weer gekloot met (Engelse) autocorrectie![]()
![]()
Hoeveel linkerhanden heb jij?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
Doe ik natuurlijk nooit, want ik ben niet onhandig![]()
Amen. Nu tijd voor theequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is autocorrect en tevens juist![]()
Dat laatste natuurlijk. Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maken, doe jij ook zelf soep maken of zelf een blik of een zak opentrekken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De markt voor tablets is tegenwoordig al heel klein toch? Telefoons van tegenwoordig zijn halve tabletsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh, ik bedoelde natuurlijk vanwege mijn geweldige humorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik lach niemand uit.
Inderdaad, ik vind een kleine telefoon juist fijn maar die zijn steeds lastiger te krijgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
De markt voor tablets is tegenwoordig al heel klein toch? Telefoons van tegenwoordig zijn halve tabletsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee waarom je altijd zo neerbuigend over jezelf bent. Ik leg de lat wel behoorlijk laag met mijn "grappen"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde natuurlijk vanwege mijn geweldige humor![]()
Nou nog steeds wel een behoorlijk verschil tussen 6,2 / 6,8 inch en 10 / 12 inch. Maar de markt is idd vrij beperkt met nog maar een paar spelers.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
De markt voor tablets is tegenwoordig al heel klein toch? Telefoons van tegenwoordig zijn halve tablets![]()
Telefoon is makkelijker typen dan een tablet. Maar een boek lezen op een tablet gaat veel beter.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind een kleine telefoon juist fijn maar die zijn steeds lastiger te krijgen.![]()
Is dit een verstopt compliment?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee waarom je altijd zo neerbuigend over jezelf bent. Ik leg de lat wel behoorlijk laag met mijn "grappen"
Ik hou meestal wel van jouw grappendie lat is een prima niveau
Geen sneer in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een verstopt compliment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Dank jequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een verstopt compliment?
![]()
ondanks de rode kaart plaats ik gewoon een bolk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man doet dat gewoon evenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
ondanks de rode kaart plaats ik gewoon een bolk.![]()
![]()
Ik probeer gewoon.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genotequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
ondanks de rode kaart plaats ik gewoon een bolk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ineens mijn postmogelijkheden weg zijn weet ik dat ik te ver ben gegaan 😳Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GenoteHad wel een TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zag hemquote:
Je speelt wel met vuur 🔥quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ineens mijn postmogelijkheden weg zijn weet ik dat ik te ver ben gegaan 😳![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
ondanks de rode kaart plaats ik gewoon een bolk.![]()
![]()
#freeGGquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ineens mijn postmogelijkheden weg zijn weet ik dat ik te ver ben gegaan 😳![]()
quote:
GG bolk
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah!
Nou ik heb die andere al wat gecropped, zo is het ook wat beter leesbaar.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Van mij part stuur je iedereen het veld af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
💑quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bril nodig?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Te klein. Doe dan een grote rode onderbroek met bolk in zijn hand![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Te klein. Doe dan een grote rode onderbroek met bolk in zijn hand![]()
![]()
Het is wel een hele kleine rode vlag. Her is wel te lezen, maar een meme moet geen zoekplaatje worden. Daarnaast lijkt het nu al alsof hij iets vies in zijn handen heeft, dus waarom geen grote rode onderbroekquote:![]()
![]()
Op mijn 4K beeldscherm is het prima te lezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel een hele kleine rode vlag. Her is wel te lezen, maar een meme moet geen zoekplaatje worden. Daarnaast lijkt het nu al alsof hij iets vies in zijn handen heeft, dus waarom geen grote rode onderbroek![]()
![]()
Blijft een vreemde manier om iemand mee op date te vragen devquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel een hele kleine rode vlag. Her is wel te lezen, maar een meme moet geen zoekplaatje worden. Daarnaast lijkt het nu al alsof hij iets vies in zijn handen heeft, dus waarom geen grote rode onderbroek![]()
![]()
WTF!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Blijft een vreemde manier om iemand mee op date te vragen dev![]()
![]()
ooh, vond deze scheids altijd zo engquote:![]()
![]()
Doe dan een bruine onderbroekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
Hey Koekie en Harrie
En nu wel thuis?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mijne is niet eens thuis gekomenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
ooh, vond deze scheids altijd zo eng![]()
![]()
Met make-up is-ie nog enger!![]()
![]()
Maar wel een goeiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
ooh, vond deze scheids altijd zo eng![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel een hele kleine rode vlag. Her is wel te lezen, maar een meme moet geen zoekplaatje worden. Daarnaast lijkt het nu al alsof hij iets vies in zijn handen heeft, dus waarom geen grote rode onderbroekDe resolutie is nu laag geworden (wrs ook door het croppen?). Op mijn full hd laptop scherm is het very pixilatedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Op mijn 4K beeldscherm is het prima te lezen.or fuzzy
Whut?!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met make-up is-ie nog enger!
Whut?I'm surrounded by morons!
![]()
Mini-ToTdinnetje hier zegt dat ik waarschijnlijk het meeste Lego van alle mensen heb!
Wie hier in DTS was er ook al weer zo fanatiek mee bezig? Dev?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel op die scheids lijken!![]()
Ik wist wel dat het niet dezelfde persoon was![]()
![]()
Ik doe niet meer aan dates. Te veel gezeurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Blijft een vreemde manier om iemand mee op date te vragen dev![]()
Lov en M00N (Aapje)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToTdinnetje hier zegt dat ik waarschijnlijk het meeste Lego van alle mensen heb!
Wie hier in DTS was er ook al weer zo fanatiek mee bezig? Dev?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@KoningWouterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
Ach jaaaaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan dates. Te veel gezeur
Nee, was iemand andersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
Gewoon gelijk oppikken in je pick up truckquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan dates. Te veel gezeurUw ADH vitamine Worst
Oh ja, en die!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trek in een breakfast sandwich nu, wat het ook mag zijnquote:
Uw ADH vitamine Worst
Breekvast zandheks.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Trek in een breakfast sandwich nu, wat het ook mag zijn![]()
![]()
Die klopt nietquote:![]()
Ik heb veel lego van mezelf vroeger. En toen mijn vrouw zwanger was kocht ik zelf nog een hoop lego erbij in de hoop dat mijn dochter ermee zou gaan spelen. Maar helaas, weinig interesse.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
Wie hier in DTS was er ook al weer zo fanatiek mee bezig? Dev?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En toch zijn er meisjes die er in hun jeugd mee spelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb veel lego van mezelf vroeger. En toen mijn vrouw zwanger was kocht ik zelf nog een hoop lego erbij in de hoop dat mijn dochter ermee zou gaan spelen. Maar helaas, weinig interesse.
(ben begonnen met de grotere Duplo blokken)
Ja duplo vond ze wel leuk. Maar lego is teveel zoeken volgens mijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En toch zijn er meisjes die er in hun jeugd mee spelen
(ben begonnen met de grotere Duplo blokken)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mini-ToTdinnetje hier is dol op de Lego van haar broer, die er zelf niet mee speelt!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb veel lego van mezelf vroeger. En toen mijn vrouw zwanger was kocht ik zelf nog een hoop lego erbij in de hoop dat mijn dochter ermee zou gaan spelen. Maar helaas, weinig interesse.![]()
![]()
Same. Mijn ouders huwelijken me maar uit en anders doe ik niet meer meequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan dates. Te veel gezeur![]()
Oh ik was/ben dol op puzzelen!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja duplo vond ze wel leuk. Maar lego is teveel zoeken volgens mij![]()
(op meerdere manieren)
quote:
Wel zo makkelijk. Mijn moeder herkende me amper nog met kerst, dus daar kan ik weinig meer van verwachtenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Same. Mijn ouders huwelijken me maar uit en anders doe ik niet meer mee![]()
![]()
Dat kan goed of slecht uitgepakt zijn..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk. Mijn moeder herkende me amper nog met kerst, dus daar kan ik weinig meer van verwachten![]()
Bah bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar leek me toch beterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmmm ninja edit die niet nodig was
Echt hequote:
![]()
En Mini-ToTdinnetje wil nu een kleurplaat van "een hond op de wc, zoals je net op het scherm had!"quote:![]()
![]()
O die kijken met je mee op de pcquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En Mini-ToTdinnetje wil nu een kleurplaat van "een hond op de wc, zoals je net op het scherm had!"
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: