SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De linkjes werken gewoon, in Safari.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
even tussendoor. hadden jullie zo iets zelfde gister of andere keer?
melden even hier dan
Danny in FB / YouTube "in-line" werken niet meer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, kinderen barsten van de energie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar keer ja, en vanmorgen waren ze ook goddeloos vroeg wakker, de hele tijd rond aan het stampen op de houten vloer op zolder en luidkeels lol aan het maken.
De buren aan beide kanten zullen ook wel blij geweest zijn.
Als je wat ouder bent en je bent bijvoorbeeld de vijftig gepasseerd, dan wil je toch wel wat meer rust en uitslapen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aldus een oude manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen barsten van de energie. Echt ongelooflijk.
Als je wat ouder bent en je bent bijvoorbeeld de vijftig gepasseerd, dan wil je toch wel wat meer rust en uitslapen.![]()
![]()
Ja nee ja, okéquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, de koffie is alweer op. Even nieuwe zetten ☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik had een paar paterkes gehapt en werd een paar keer wakker omdat ze weer naar de wc moesten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen barsten van de energie.
Als je wat ouder bent en je bent bijvoorbeeld de vijftig gepasseerd, dan wil je toch wel wat meer rust en uitslapen.![]()
En nu ff naar de supermarkt omdat ze afbakbroodjes met kruidenboter willen eten!Ik ben soms ook te goed.
![]()
Zoals Tot ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen barsten van de energie.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat hebben ze gedronken dan, dat ze zo vaak moesten? Chocomelk toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik had een paar paterkes gehapt en werd een paar keer wakker omdat ze weer naar de wc moesten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Citroenlimonade, VEEL chocolademelk en waterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedronken dan, dat ze zo vaak moesten? Chocomelk toch?![]()
Tsja, jij bent gastheer, het is weekend dus ze verwachten service en verwennerij.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:59 schreef ToT het volgende:
En nu ff naar de supermarkt omdat ze afbakbroodjes met kruidenboter willen eten!Ik ben soms ook te goed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gaat @:Gebrokenglas uit van zichzelf
Voelt hij zich een oude man
quote:![]()
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gaat @:Gebrokenglas uit van zichzelf
Voelt hij zich een oude man![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of wacht ging over leeftijd. haha dan een vraag aan jullie allemaal en ben dan benieuwd naar vrouwen maar ook mannen. wat is acceptabel nog dan?Do what you love, love what you do!![]()
oke als basis lijn hoewel ook neit altijd mee eens.quote:
maar dat vroeg ik niet, hoeveel verschil in jullie leeftijd?Do what you love, love what you do!![]()
Met wie?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef kree het volgende:
[..]
oke als basis lijn hoewel ook neit altijd mee eens.
maar dat vroeg ik niet, hoeveel verschil in jullie leeftijd?![]()
Je bedoelt leeftijdsverschil? Dat verschilt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:02 schreef kree het volgende:
of wacht ging over leeftijd. haha dan een vraag aan jullie allemaal en ben dan benieuwd naar vrouwen maar ook mannen. wat is acceptabel nog dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De mijne is niet eens thuis gekomenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Zaterdagochtend je dochter naar de crea cursus hebben bolk.
De vraag stellen is de vraag beantwoorden: wat vind je zelf?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
wat ok is als met partner enzo. dat verschil.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja lastig om daar een precies getal op te zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
wat ok is als met partner enzo. dat verschil.![]()
Eigenlijk is het wat maatschappelijk geaccepteerd wordt, en dat verschilt per cultuur en per land. Tsja.
Ik ga geen getal noemen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
owh voor wie dat weten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden: wat vind je zelf?
ik trek er niet te hard aan eigenlijk. maar mss ook omdat er nooit wat van kwam.
maar ik kan wel tegen een leeftijdsverschil. maar hangt beetje af op welke leeftijd dat speelt denk?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal dr zo naar huis sturenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mijne is niet eens thuis gekomen![]()
![]()
Ja of ze ligt al uren in bed en heb je het niet gehoord?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mijne is niet eens thuis gekomenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of ze ligt al uren in bed en heb je het niet gehoord?![]()
![]()
en voor wie nog meer weten
vergis je niet over meid waar ik zo verdriet van had die kwam er aantal jaar na, mss iets te jong was daarvoor. maak. twijfel wel eigenlijk. had dr keihard moeten doen enzo wss. maargoed afgehouden maar.Do what you love, love what you do!![]()
ja wel waar. naja mss was het beter zo, denk ook voor die meid enzo. nam de verstandige keuze geestelijk iig. de rest was er tegen.quote:Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wat is acceptabel voor wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:02 schreef kree het volgende:
of wacht ging over leeftijd. haha dan een vraag aan jullie allemaal en ben dan benieuwd naar vrouwen maar ook mannen. wat is acceptabel nog dan?:')![]()
ja dat was beetje mijn vraag eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is acceptabel voor wat?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Acceptabel voor een partner. Nu 15 jaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat was beetje mijn vraag eigenlijk?
Verschil in leeftijd dus he
:')![]()
Telefoonnummer ook geblokkeerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel waar. naja mss was het beter zo, denk ook voor die meid enzo. nam de verstandige keuze geestelijk iig. de rest was er tegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
er zit nog wat in hoe oud zelf denk ik dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Acceptabel voor een partner. Nu 15 jaar
ik ben zelf eigenlijk best ok met leeftijdsverschillen? als het 10-20-30 is?
Nu schat ik rond de 10 wil ik nog. maar toch beetje daarbuiten? of heel lief en klik lijkt het me vreemd
maarja who cares het is de mensen van die alles beter weten? mss werkt t wel.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Zij is 15 jaar ouder dan ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
er zit nog wat in hoe oud zelf denk ik dan.
ik ben zelf eigenlijk best ok met leeftijdsverschillen? als het 10-20-30 is?
Nu schat ik rond de 10 wil ik nog. maar toch beetje daarbuiten? of heel lief en klik lijkt het me vreemd
maarja who cares het is de mensen van die alles beter weten? mss werkt t wel.:')![]()
Hoe ouder je wordt hoe groter het leeftijdsverschil met je partner kan zijn?
Het is een open deur. Maar als je exacte getallen wil horen (zo van als je als man 40 jaar bent dan mag het zoveel jaar schelen), dat ga je hier niet krijgen. Iedereen vindt er weer wat anders van ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaat het nu nog over een dame voor Kree![]()
Man 3 KreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou niks mis mee wmb. maar zo zou ik het ook zeggen naar andere kant ervan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij is 15 jaar ouder dan ik.
als het liefde is? wie houd je tegen he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, gezellig bespreken tijdens de koffiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Man 3 Kree
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze is wel dichter bij jou dan bij mijquote:
ze is met de auto weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of ze ligt al uren in bed en heb je het niet gehoord?
Tenzij die ook in haar bed ligt
Moet ook iedereen lekker zelf weten denk ik dan, als de persoon in kwestie de volwassen leeftijd heeft moeten ze het lekker allemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is een open deur. Maar als je exacte getallen wil horen (zo van als je als man 40 jaar bent dan mag het zoveel jaar schelen), dat ga je hier niet krijgen. Iedereen vindt er weer wat anders van ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel gezellig, gelukkig is dit de eerste keer dat we dit gesprek hier voerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gezellig bespreken tijdens de koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor zoals ik zei. wacht af, die is btw 1 jaar ouder als mij. maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Man 3 KreeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel gezellig, gelukkig is dit de eerste keer dat we dit gesprek hier voeren
Bij een vriendje/vriendin geslapen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is wel dichter bij jou dan bij mij
[..]
ze is met de auto weg.
Tenzij die ook in haar bed ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die daarvoor 3 jaar jonger
en daarvoor was beetje op randje enzo denk, hahaha dat scheelde wel 10 jaar. maar was toen 25 ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Over een week weet je waar ze geweest is want dan komt er een brief met een acceptgiro uit Leeuwarden?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ze is met de auto weg.
Tenzij die ook in haar bed ligt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Door de helft + 7 was de regel geloof ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is een open deur. Maar als je exacte getallen wil horen (zo van als je als man 40 jaar bent dan mag het zoveel jaar schelen), dat ga je hier niet krijgen. Iedereen vindt er weer wat anders van ook.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Niks. Ik ben gek op d'r.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou niks mis mee wmb. maar zo zou ik het ook zeggen naar andere kant ervan.
als het liefde is? wie houd je tegen he?:')![]()
Jepquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij een vriendje/vriendin geslapen?
Netjes een berichtje gedaan
Ze is ook 20 hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dan ga je dat krijgen, en fijn dat ze een berichtje doet. Zijn er genoeg die dat niet doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ze is ook 20 hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gezegd ook tegen dr?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gek op d'r.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet waar ze isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een week weet je waar ze geweest is want dan komt er een brief met een acceptgiro uit Leeuwarden?
Ze heeft een app die ze aan heeft zodat we weten waar ze is
( dat is iets wat ze zelf wil, komt niet van ons )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lief.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ze is ook 20 hè
Ja dan staan ze al op eigen benen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoelaat mag je naar haar toe?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gek op d'r.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde dat als grapje opmerken inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet waar ze is
Ze heeft een app die ze aan heeft zodat we weten waar ze is
( dat is iets wat ze zelf wil, komt niet van ons )
Maar da's erg tof dat ze dat doet, locatie delen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wil daar tussen 12 en 13 zijn. Maar doe rustig aan hoor. Eerst koffie.quote::')![]()
nouja? en dan. laat je niet druk maken door hier allemaal. gehehe haal me ff verhalen in gedachten waar ik toen voor uit gemaakt werd en dan valt het hier meequote:
gewoon zeggen en gaan ervoor als het liefde is, who caresDo what you love, love what you do!![]()
Waar zit je nu eigenlijk, is dat in je eigen woonplaats of elders?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil daar tussen 12 en 13 zijn. Maar doe rustig aan hoor. Eerst koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit in Utrecht. Woon zelf in Amersfoort dus in de buurt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zit je nu eigenlijk, is dat in je eigen woonplaats of elders?:')![]()
lessen skippen om bij vriendinnetje te zijn, zou doen. of heb gedaan wel eigenlijk.
Do what you love, love what you do!![]()
O dat is te doen, en naar Klodder moet je lang reizen>?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit in Utrecht. Woon zelf in Amersfoort dus in de buurt.
Doe je haar de groetjes en zeg haar dat ze het bier moet verstoppen omdat je het niet mag drinken nu
![]()
Ja meer dan 2 uur wegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is te doen, en naar Klodder moet je lang reizen>?
Doe je haar de groetjes en zeg haar dat ze het bier moet verstoppen omdat je het niet mag drinken nu![]()
Maar ik vermaak me wel met boek en fok
En niks drinken indd
Dottiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is te doen, en naar Klodder moet je lang reizen>?
Doe je haar de groetjes en zeg haar dat ze het bier moet verstoppen omdat je het niet mag drinken nu![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef kree het volgende:
lessen skippen om bij vriendinnetje te zijn, zou doen. of heb gedaan wel eigenlijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toch nog een greysie in de buurtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ze is met de auto weg.
Tenzij die ook in haar bed ligt![]()
![]()
O dat is wel een eindje. maar je hebt daarna leuke dingen dus te doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja meer dan 2 uur weg![]()
Maar ik vermaak me wel met boek en fok
En niks drinken inddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lieffiequote:
![]()
Ik heb het er voor overquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een eindje. maar je hebt daarna leuke dingen dus te doen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over
Mooi manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: