Luister man, ik vind jou gewoon een leuke gast maar als jij blijft roepen dat je nergens tijd voor hebt en het is te ver en en en mag ik het dan grappig vinden dat je overal omheen blijft reageren ipv gewoon zeggen dat je geen zin/tijd/whatever hebt?quote:
nou kom jij ook dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat eerste is opgelost want @:harrie komt naar jou toe
Dat laatste klinkt eerlijk
Fransie het de broek nog aanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet zo kakken maar mijn boek is uit.
Vroeger toen ik nog een lief in Brasschaat had ging ik maandelijks 4x met die trein. Hoe zuidelijker je kwam hoe meer de stilte coupe regels niet werden nageleefd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Tilburg is niet echt zuidelijker dan Den Bosch![]()
Meer westelijk
En de trein gaat rechtstreeks van Deventer (daar zou jij naar toereizen volgens mij) naar Roosendaal.
En 2 stations daarvóór is... Tilburg.
Hij vindt t spannendquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Luister man, ik vind jou gewoon een leuke gast maar als jij blijft roepen dat je nergens tijd voor hebt en het is te ver en en en mag ik het dan grappig vinden dat je overal omheen blijft reageren ipv gewoon zeggen dat je geen zin/tijd/whatever hebt?
waarop ik zei dat is ok? maar ff afspreken? ik zei niet dat at niet kon?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut?
@:Harrie biedt aan naar Leiden CS te komen, wat volgens jou het dichtstbijzijnde treinstation is bij Katwijk....
Ok.
Ik geef op.
Wel een goed idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T gaat helemaal niet over mij
Hoe is het met die telefoon vriendin?quote:
whehehehequote:
is/was geen telefoon vriendin. maar kom ik nog op terug na dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het met die telefoon vriendin?
Daar kan ik niks aan doen he. Zelf niet zo'n last van, meestal wel lekker rustig in de stiltecoupe..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een lief in Brasschaat had ging ik maandelijks 4x met die trein. Hoe zuidelijker je kwam hoe meer de stilte coupe regels niet werden nageleefd.
Okquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
is/was geen telefoon vriendin. maar kom ik nog op terug na dit.
Dat je mee gaat zuipen.quote:
Jij blijft maar zeggen dat het 'te ver' is.............. ELKE KEER....?!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
waarop ik zei dat is ok? maar ff afspreken? ik zei niet dat at niet kon?
Dat is makkelijker kakken tochquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet zo kakken maar mijn boek is uit.
niet altijd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij blijft maar zeggen dat het 'te ver' is.............. ELKE KEER....?!
2 uur is niks man, dat is gewoon 2 uurtjes relaxen met een koude pater in die lange gele zuipkeetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nog is dat 2 uur reistijd. vanaf hier.
Jonguh vroeger HAD je niet eens stiltecoupés.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een lief in Brasschaat had ging ik maandelijks 4x met die trein. Hoe zuidelijker je kwam hoe meer de stilte coupe regels niet werden nageleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |