quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hij vond dat ook wel interessant, had ik het idee.quote:
Niet goed?quote:
beetje cringe, wel leuk jaquote:
"Gegevens kwijt"?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
wat is dat voor excuus dan, die wonen 10 minuten van elkaar
Ik vond ze ook wel leuk samen.quote:
Werd toch een nee.quote:
man man manquote:
Ik ben hier geen liefhebber vanquote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles in de etalaaasje voor de liefhebbert @:sapstengel @:gurneyisbestoke
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef DKUp het volgende:
Wat is dit nou weer met die uiers en haren onder haar armen
Genoteerdquote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben hier geen liefhebber van
Parada de tettasquote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DKUp het volgende:
Brazilië oh ja daarom dat hoerige gebeuren….
En toch zijn die meestal nog nét iets slimmerquote:
Net iets misschien ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch zijn die meestal nog nét iets slimmer
Oktober jAaaaAaaquote:
Dat was nog leuk, lang geleden….quote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef Dutch_view het volgende:
Joey is een soort Matsoe Matsoe van Oh Oh Cherso
Ja, das natuurlijk niet zo handig voor de mannen van 1,70mquote:Op maandag 27 januari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen van 1.50m die ook de mannen van 1.90m willen![]()
Blijft prachtig
Ik snap er echt niks van.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, das natuurlijk niet zo handig voor de mannen van 1,70m
Stukadoorquote:Op maandag 27 januari 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Ik zap net in. Is deze gozer gehandicapt?
Keelontstekingquote:Op maandag 27 januari 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Ik zap net in. Is deze gozer gehandicapt?
Oh je bent er nogquote:
True Strugglesquote:
Te veel gelulquote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kim en Kenneth
Chin chin
@:dkup wil je wel bijblijven?
Heb je liever dat ze kaartjes trekken?quote:
Welk cijfer geef je haar etalaaasje?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:44 schreef RipCity het volgende:
Ze ziet de wereld met haar hand voor d'r gezicht
Biodanzaquote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Laura trekt ook een tarotkaart
Stukje tantra zonnevlecht reiki
Niks mis met U2.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
De haat op U2 is overdreven, maar om het nou als eerste te noemen als goede muziek uit de 80s ...
Offer jezelf op.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun deze man echt een leuke vrouw/relatie.
Leuk, kan m’n vader zijn.quote:
Zodra @Pisces29 aan de man is komt ze hier niet meer tijdens first dates.quote:
MEMPHISEDquote:
wtafquote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Type blond voor ons trio @:mortaxx @:tjacka @:coco
Typische Rotterdammer. Helemaal niks mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
Kim is vermoeiend
het zal je collega zijn
Echt te veelquote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
Kim is vermoeiend
het zal je collega zijn
Kleine drukke indo Jack Russelquote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
Kim is vermoeiend
het zal je collega zijn
Eens met beide statements hier.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef Evangelion het volgende:
Niet mijn type maar Grytske is wel leuk
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die rooie past echt in de Efteling lord of the rings Star Trek Harry Potter
Boobtape is niet duurzaam.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus van voren is het nog veel erger
Dit is toch niet nep?quote:
Dit is heel raar gewoonquote:Op maandag 27 januari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is toch niet nep?
Ze hangen zo gestoord als het maar kan wezen.
Zou je hem doen?quote:
@Drizzt_DoUrden kan de foto wel delenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Heb jij de boerinnenkalender? @:r-woud93
Hij heeft wel vrouwelijke vormen vanaf de buiknavel naar beneden.... wie weet. Misschien als Yvonne meedoet.quote:
Kun je dit specificeren?quote:
Wat een walgelijke lingerie en lelijke poses voor een leuke meidquote:Op maandag 27 januari 2025 20:01 schreef Dutch_view het volgende:
Instagram van Grytsje https://www.instagram.com/grytsjex/
Je bent een lieverdquote:
Word niet echt warm van die foto's, te hoog Kim Holland gehalte. Vind haar in First Dates veel leuker.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:01 schreef Dutch_view het volgende:
Instagram van Grytsje https://www.instagram.com/grytsjex/
Vooral mooie trekkers op de fotoquote:Op maandag 27 januari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke lingerie en lelijke poses voor een leuke meid
13 in een dozijn social media hoer tbhquote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Word niet echt warm van die foto's, te hoog Kim Holland gehalte. Vind haar in First Dates veel leuker.
Ze is leuk en lekker easy going in dit programma.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Word niet echt warm van die foto's, te hoog Kim Holland gehalte. Vind haar in First Dates veel leuker.
Moet nog wat kopen.quote:
Heb je die vriendin van Davy Klaassen al eens bekeken op instagram?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
link.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je die vriendin van Davy Klaassen al eens bekeken op instagram?
Nr1 persoon om je aan te ergeren
Ja waar houdt ze van?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedoel wat geef je als man aan je juffie
En toen had ik haar nog niet eens gehoord over winnen/verliezen (ik loop achter)quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Deze bordspelvrouw gaat sowieso hysterisch worden als ze verliest
Wanneer er nog steeds geen mooiere voetbalvrouw in Nederland is geweest sinds Sylvie Meisquote:
Is toch attent?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wil iets kleins valentijnsachtigs doen dus denk dat ik maar chocolade koop
Vooraf anders wacht ze de hele avond in het restaurant of er nog iets komt.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in restaurant geven of gewoon thuis?
dat ga ik doenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooraf anders wacht ze de hele avond in het restaurant of er nog iets komt.
Hij heeft prima facial features maar heeft zijn lichaam en voorkomen verslonst.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als deze jongen die baard nou scheert en nooit meer te strakke truien draagt…
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Heb jij de boerinnenkalender? @:r-woud93
Minder eten lijkt me beter.quote:
Ze was toch zelf ook gek van bordspellenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Polkadot vond die spelletjes en games een afknapper
Ja maar dit is weer net een tikje meerquote:Op maandag 27 januari 2025 20:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze was toch zelf ook gek van bordspellen
Die ketting is wel haaiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat T-hom een voetballer was
Ik ben heel charmant.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het nooit echt charmant als een vrouw naar hardcore of hardstyle luistert. Beetje lomp stampen.
Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drop hem weer:
Als je van festivals houdt, houd je dan alleen van uitgaan in die 3 maanden per jaar?
Dat spierwitte witte meisje met schattig kapsel?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet mijn type gezicht, maar wel lekker thicc en vriendelijke uitstraling
Oh ik weet niet wie Maud is, ik had het over die andere. Die met bril zou ik niet als cute omschrijven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat spierwitte witte meisje met schattig kapsel?
Cute is niet altijd seksueel cute he.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik weet niet wie Maud is, ik had het over die andere. Die met bril zou ik niet als cute omschrijven.
Wel voor Sapstengelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cute is niet altijd seksueel cute he.![]()
Ook niet altijd, kan een puppy best cute vinden en dat is ook niet seksueelquote:
Was iedereen bij Ajax maar zo bescheiden als deze Ariequote:
Heel mooiquote:
En zo zeker weer weg voor 12 minuten Heracles FC Groningen?quote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Thom en Roodharig meisje leuk. Hopelijk zeggen ze ja.
Als het maar nat isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:58 schreef Coco het volgende:
Ze hebben geen mening. Vinden alles goed.
Dat kijkt niemand.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
En zo zeker weer weg voor 12 minuten Heracles FC Groningen?
"wat wil je eten"?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:58 schreef Coco het volgende:
Ze hebben geen mening. Vinden alles goed.
Ik kies dan het meest gore.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
"wat wil je eten"?
"Doe maar wat" "kies jij maar"
meteen doei.
Schreeuw niet zo @GGMMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |