abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216416512

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar December
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:25:35 #2
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216416514
:B :B
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:26:24 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216416518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:23 schreef kree het volgende: [..] tuurlijk kun je dat wel? Wat vind je leuk diploma's etc technisch? Etc. de markt is best goed namelijk voor werkzoekenden nu en veel bedrijven nemen wel mensen aan ook onder kwalificatie en met intern opleiden enzo?
Ik denk dat voorlopig de kringloop het hoogst haalbare is. Ik moet mij gewoon normaal voelen verdomme
:')
pi_216416519
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ach nee !

SPOILER
SPOILER
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216416521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ik denk dat voorlopig de kringloop het hoogst haalbare is. Ik moet mij gewoon normaal voelen verdomme
En omdat te bereiken ben je daar. Stapje voor stapje
pi_216416532
al met al is die bijstand een gedoe........ en vooral meer ellende als het oplevert. daarom zie het als noodzaak als echt niet anders kan, daar is het ook voor bedoelt

In mijn ervaring het werkte wel, maar je wordt wel gedwongen aan regels van dat ook. Maar denk niemand hier in NL hoeft zonder inkomen te komen of niet meer te kunnen overleven of op straat komen.

Je moet de weg wel vinden erin, en je neerleggen bij hun regels. of ze nu goed of slecht zijn.
En verplicht bullshit cursussen volgen.

Hoewel paar ervan waren nog wel aardig. en mss nog wat uitgehaald.
Maar bedenk ook als je daaraan meedoet. zijn vaak zelfde die in dat soort posities zitten. en schept ook band. Ik vond het altijd wel gezellig moet ik zeggen.
Maar het is een hoop gedoe, dat wel

Gewoon solliciteren onderhand en je motivatie aangeven zo kwam er voor mij wat 10x beters uit als daarin blijven hangen iig.
Do what you love, love what you do!
pi_216416533
Romen is ook niet in 1 dag gebouwd @sinterklaaskapoentje
Komt wel goed..stap 1 is al gezet :*
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:28:38 #8
pi_216416537
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En omdat te bereiken ben je daar. Stapje voor stapje
Ja lieverd :@
pi_216416542
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja lieverd :@
Je kan beter kleine stapjes doen en vooruit gaan dan een grote stap en dan keihard terug vallen
pi_216416546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
nouja maar je zegt zelf wil meer?

Wat wil je dan meer op het moment? of wat lukt?
pi_216416552
Whoop whoop :B
pi_216416554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan beter kleine stapjes doen en vooruit gaan dan een grote stap en dan keihard terug vallen
eens
pi_216416555
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ja? :D
Niet?
pi_216416560
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:30 schreef devzero het volgende:

[..]
Niet?
Geen idee misschien wel of niet
Lastig lastig :D
pi_216416573
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Omdat dat mij voldoening geeft (als het lukt)... Ik wil graag presteren. Ik wil iets onderzoeken en opschrijven waar mensen wat aan hebben. Dat geeft mijn leven zin. Heb geen religie om zingeving uit te halen. Ben eigenlijk een nihilist.

Haal zin uit zinvol werk. De kringloop doet dat maar in beperkte mate voor mij. Het werk is te simpel en heeft niet genoeg impact
Ik ben ook een nihilist; na je dood ben je wormenvoer, en over zoveel miljard jaar dooft onze zon uit.

Over triljard keer triljard keer triljard jaar gaat het universum ook kapot.
Lekker boeiend wat we hier in deze < 100 jaar van onze levens hier doen.

Maar goed; voor ons zelf is het hier wel boeiend.
Voldoening halen uit prestatie, ik ken wel meer mensen die dat hebben.

Sommigen presteren op topniveau en krijgen SOMS erkenning van hun superieuren, vaak ook niet. Ik heb op minstens 2 verschillende werkplekken gehoord van een leidinggevende dat hij NOOIT complimenten of blijk van waardering geeft, omdat mensen daar alleen maar laks en lui van worden.
Sommigen proberen dat en branden tot hun enkels af.
Sommigen proberen het minder extreem te doen en werken gewoon om te leven en vinden hun voldoening elders, zoals met mooie vakanties enzo, of fijne vriendschappen, of elkaar gewoonweg volkomen de moeder bolken.
Sommige mensen doen iets voor lezers of zo zoals hier op FOK!. Van sommigen krijgen ze complimenten terwijl ze door anderen helemaal afgebrand worden om allerlei uiteenlopende redenen.
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:32:34 #16
421867 greysbones
pi_216416574
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:30 schreef Lovely het volgende:
Whoop whoop :B
Party met the one and only O+ ly *O*
pi_216416578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:

[..]
Geen idee misschien wel of niet
Lastig lastig :D
De waarheid ligt in het midden.

SPOILER
pi_216416588
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Party met the one and only O+ ly *O*
Jaa gaan we feesten *O* *O*

Greesie feesie O+ *O*
pi_216416597
moet wel zeggen, en weet niet hoe het voor anderen is?
Maar ik had die verslavingshulp erbij natuurlijk waar ik langer mee praatte en die weten de wegen enzo beter als ik wist.

Nu kun je dit allemaal alleen in feite doen, maar soms is de juiste weg vinden in de wir-war van regelingen die er zijn wel lastig.
Daar hebben hun mij wel mee geholpen moet ik zeggen.

gemeente consulent daarna trouwens ook, toen eenmaal in bijstand.

en trof ik het met hele goeie lokale min of meer organisatie hoor, de brug/katwijk. zoek het maar op.

want alleen zijn die dingen nog wel eens lastig, zeker als je door de bomen het bos niet meer ziet.
pi_216416599
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef devzero het volgende:

[..]

SPOILER
Om de lege TT
Maar het gaat nu nergens over _O-
pi_216416607
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef devzero het volgende:

[..]

De vagijn is de ultieme vorm van waarheid ja! :Y
Het is de essentie van al dat is!

SPOILER
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:35:24 #22
pi_216416613
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:28 schreef Lovely het volgende:
Romen is ook niet in 1 dag gebouwd @:sinterklaaskapoentje
Komt wel goed..stap 1 is al gezet :*
Dank je O+
pi_216416629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik ben ook een nihilist; na je dood ben je wormenvoer, en over zoveel miljard jaar dooft onze zon uit.

Sommigen presteren op topniveau en krijgen SOMS erkenning van hun superieuren, vaak ook niet. Ik heb op minstens 2 verschillende werkplekken gehoord van een leidinggevende dat hij NOOIT complimenten of blijk van waardering geeft, omdat mensen daar alleen maar laks en lui van worden.
Sommigen proberen het minder extreem te doen en werken gewoon om te leven en vinden hun voldoening elders, zoals met mooie vakanties enzo, of fijne vriendschappen, of elkaar gewoonweg volkomen de moeder bolken.
Sommige mensen doen iets voor lezers of zo zoals hier op FOK!. Van sommigen krijgen ze complimenten terwijl ze door anderen helemaal afgebrand worden om allerlei uiteenlopende redenen.
Bolluk! ):O
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_216416631
Waarom niet alles is klote
Altijd maar weer met het vrouwlijk geslacht schelden manŗ :(

SPOILER
pi_216416633
quote:
80s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Waarheid als een koe! :Y
pi_216416644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:

SPOILER
Om dat die slechts gemiddeld in het middel liggen, niet volledig! :P
pi_216416646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:

SPOILER
Kut klinkt beter. Denk omdat zo'n grot gewoon van nature een betere akoestiek heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_216416647
quote:

[..]

Wel een heel erg lang verhaal om te zeggen i don't care i love it :muziek:
pi_216416652
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef devzero het volgende:

[..]
Wel een heel erg lang verhaal om te zeggen i don't care i love it : muziek:
*O*
pi_216416654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef ToT het volgende:

[..]
Om dat die slechts gemiddeld in het middel liggen, niet volledig! :P
Ah juist ja :D
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 19:38:10 #31
388664 crew  Dotteke
pi_216416658
quote:
80s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Kut klinkt beter. Denk omdat zo'n grot gewoon van nature een betere akoestiek heeft.
_O-
pi_216416667
quote:

[..]
Haha, zo ver kan je ook gaan denken _O-
pi_216416668
quote:

[..]

het is zoals je zegt iemand van die niet weet wat te doen?

Wat je zegt. in bedrijven gaat het nog steeds zo, daarom ook, het gaat erom waarmee je zelf tevreden bent?
Niet het idee hebben om aan de top te staan wss?

Je moet je bedenken. het beste is gewoon werk te hebben wat je leuk vind. leuke collega's. en je verdient genoeg om rond te komen zo op je zelf.

Dat is de eerste stap, verder moet je niet eens kijken nu op jouw moment als ik zo lees.

Vervolgens krijg je wel een vast contract en kun je je ontwikkelen binnen bedrijf?

Ik was binnen jaar schaal hoger kan ik je zeggen. terwijl als ik bijstand was blijven hangen was ik nu wss verkeersregelaar.
pi_216416670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
_O-
Oh hoi Dottert, had je niet gezien, anders had ik het wel fatsoenlijk gehouden. :@
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:38:42 #35
421867 greysbones
pi_216416671
quote:
80s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Panterrrrrrrr *O* O+
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:38:50 #36
pi_216416675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
True
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef kree het volgende:

[..]
nouja maar je zegt zelf wil meer?

Wat wil je dan meer op het moment? of wat lukt?
Ik denk niet dat meer dan dit nu gaat lukken ;(
pi_216416681
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Panterrrrrrrr *O* O+
Boons! :B
pi_216416684
quote:

[..]
Dat geeft de uitdrukking holle grotten klinken het hardst toch een andere betekenis
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 19:39:24 #39
388664 crew  Dotteke
pi_216416686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Oh hoi Dottert, had je niet gezien, anders had ik het wel fatsoenlijk gehouden. :@
Wees gewoon je zelf. Ik kan wel wat hebben
pi_216416692
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wees gewoon je zelf. Ik kan wel wat hebben
In dat geval: BOLLUK! :B
pi_216416693
[moet dit topic nog van vooraf aan lezen... :@]

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ik kan geen stap maken vanaf de kringloop. Wat ik wil is gelijk een hele trap hoger. Zou niet weten wat een kleinere opstap zou kunnen zijn.
Is een test op internet een optie? Beroepskeuze zeg maar.
Wat je zou willen doen?
Wat je kan?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_216416694
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef kree het volgende:

[..]

Wat je zegt. in bedrijven gaat het nog steeds zo, daarom ook, het gaat erom waarmee je zelf tevreden bent?

Je moet je bedenken. het beste is gewoon werk te hebben wat je leuk vind. leuke collega's. en je verdient genoeg om rond te komen zo op je zelf.

Dat is de eerste stap, verder moet je niet eens kijken nu op jouw moment als ik zo lees.

Vervolgens krijg je wel een vast contract en kun je je ontwikkelen binnen bedrijf?

Ik was binnen jaar schaal hoger kan ik je zeggen. terwijl als ik bijstand was blijven hangen was ik nu wss verkeersregelaar.
Precies, ik heb vroeger ook veel gezeik gehad omdat ik hogerop wilde komen en ik het duidelijk ook echt verdiende, maar anderen gingen er steeds met de promotie vandoor.
Nu achteraf denk ik: was ik toen maar gewoon tevreden geweest met wat ik had.
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 19:40:27 #43
388664 crew  Dotteke
pi_216416697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
True
[..]
Gewoon ook nog niet over nadenken. Kijk eerst maar eens of je van je depressie af kan komen. Dat is al hard werken genoeg (mijn idee)
pi_216416698
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
True
[..]
nou je moet het ook tijd geven, dan zie ik je posts als wensen voor toekomst. dat is best ok. doel hebben enzo?

Dan moet je het rustig aan doen. en moet zeggen het werk bij de kringloop vond ik opzich wel leuk, geeft je de kans wel om ook met anderen te praten enzo, want je zult niet de enige zijn met problemen.
pi_216416699
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ik mis een "vat samen" optie op FOK! ;(
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 19:40:53 #46
388664 crew  Dotteke
pi_216416704
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
In dat geval: BOLLUK! :B
Yeahh you did’t
pi_216416705
quote:
83s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:

[..]
Gewoon een AI agent voor gebruiken toch.
pi_216416710
Ik trek er ff eentje open hoor jongens. Kan zijn dat ik daarna nog eentje pak. :7
pi_216416712
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]

Dan ben je wel een uurtje zoet met al die lange posts :@
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 19:41:58 #50
388664 crew  Dotteke
pi_216416717
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek er ff eentje open hoor jongens. Kan zijn dat ik daarna nog eentje pak. :7
B:)B geniet er van
pi_216416723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Gewoon een AI agent voor gebruiken toch.
Ja, maar dan moet je alles weer selecteren en zo. Gewoon geīntegreerd in FOK! zou zo makkelijk zijn
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:42:36 #52
421867 greysbones
pi_216416727
quote:

[..]
Die kan jij toch wel implementeren :!
pi_216416735
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
De TL;DR knop! *O*

pi_216416743
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Precies, ik heb vroeger ook veel gezeik gehad omdat ik hogerop wilde komen en ik het duidelijk ook echt verdiende, maar anderen gingen er steeds met de promotie vandoor.
Nu achteraf denk ik: was ik toen maar gewoon tevreden geweest met wat ik had.
ik kom er ook aardig op terug wel, dacht dat vroeger ook.

En nu denk ik, meer salaris altijd beter. maar helemaal geen zin in joh al die verantwoordelijkheden en gezeik
Verdien opzich echt meer dan genoeg om rond te komen en meer.

Tja moet je dat dan willen al dat streven en stress erbij die het weer geeft?

Ik ben opzich qua salaris helemaal ok ermee en met wat ik doe.
Het is alleen wil me wel beetje blijven ontwikkelen natuurlijk anders gaat het saai worden.

Maar in feite hiermee?> zou het kunnen uitzitten tot pensioen.
pi_216416748
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef devzero het volgende:

[..]
Ja, maar dan moet je alles weer selecteren en zo. Gewoon geīntegreerd in FOK! zou zo makkelijk zijn
Dat valt allemaal nog niet mee, dat integreren. Het gaat er constant over in de polletiek.
pi_216416752
quote:

[..]
vraag het AI. je weet ik doe er niet aan, of lees het nog 3 keer enzo, snap je wel wat ik bedoel :P
pi_216416757
quote:

[..]
Je MOET niks, lieverd :*

Bovendien... Wat is 'normaal' ? :) ;)

:*
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:44:40 #58
421867 greysbones
pi_216416761
:O
pi_216416766
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:43 schreef kree het volgende:

[..]
ik kom er ook aardig op terug wel, dacht dat vroeger ook.

En nu denk ik, meer salaris altijd beter. maar helemaal geen zin in joh al die verantwoordelijkheden en gezeik
Verdien opzich echt meer dan genoeg om rond te komen en meer.

Tja moet je dat dan willen al dat streven en stress erbij die het weer geeft?

Ik ben opzich qua salaris helemaal ok ermee en met wat ik doe.
Het is alleen wil me wel beetje blijven ontwikkelen natuurlijk anders gaat het saai worden.

Maar in feite hiermee?> zou het kunnen uitzitten tot pensioen.
"Ja maar als je geen ambitie in het leven hebt kun je beter maar meteen achter een vuilniswagen aan gaan rennen!" :')
pi_216416769
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Kan: vast wel
Wil: niet echt. Diverse mensen die iets nuttigs wilde bijdrage aan FOK! zijn gedesillusioneerd verdwenen. Het valt me nog mee dat monitor nog werkt
pi_216416776
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:

[..]
"Ja maar als je geen ambitie in het leven hebt kun je beter maar meteen achter een vuilniswagen aan gaan rennen!" :')
tja het "strever" gedachtegoed. min of meer door ouders mss aangewakkerd. :P
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:45:48 #62
421867 greysbones
pi_216416780
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef devzero het volgende:

[..]
Kan: vast wel
Wil: niet echt. Diverse mensen die iets nuttigs wilde bijdrage aan FOK! zijn gedesillusioneerd verdwenen. Het valt me nog mee dat monitor nog werkt
Tja
Wat moet ik er op zeggen
Ik zeg maar zo
Ik zeg maar niks
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:45:49 #63
pi_216416781
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Is een test op internet een optie? Beroepskeuze zeg maar.
Wat je zou willen doen?
Wat je kan?
Ik weet wel wat ik wil. Journalist, tekstschrijver of community manager oid. Liefst eens een vaste baan. Ben dat freelancen wel zat. Maar niks van dit kan ik nu aan. Tijdens de burnout kon ik nog wel 8 uur werken. Toen 10 uur en toen 14 uur. Tot alles weet eens in elkaar zakte.
pi_216416787
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef kree het volgende:

[..]
vraag het AI. je weet ik doe er niet aan, of lees het nog 3 keer enzo, snap je wel wat ik bedoel :P
hihi LOL :') mss gwn niet?
pi_216416790
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tja
Wat moet ik er op zeggen
Ik zeg maar zo
Ik zeg maar niks
Deze vrouw ^O^
pi_216416793
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef kree het volgende:

[..]
tja het "strever" gedachtegoed. min of meer door ouders mss aangewakkerd. :P
Ja dat was bij mij thuis in ieder geval wel zo.
God, hoe vaak ik die preken heb gehad in steeds dezelfde bewoordingen.... :X
pi_216416799
ik noem dingen over mezelf he. die ik over 2 jaar mss wel verteld heb.
Tja sorry dat ik dat niet in 1 post kan samenvatten, maar mss is die hele reeks nog van toepassing om eens te lezen als je 10000 uur tijd hebt. :)
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:46:51 #68
pi_216416803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Je MOET niks, lieverd :*

Bovendien... Wat is 'normaal' ? :) ;)

Normaal is niet depressief. In staat om mezelf nuttig te maken en te genieten. Of in elk geval niet constant in pijn te zitten.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:47:01 #69
421867 greysbones
pi_216416808
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:46 schreef devzero het volgende:

[..]
Deze vrouw ^O^
Af en toe heb ik een uitspatting
Zoals vanmorgen
:@
pi_216416811
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tja
Wat moet ik er op zeggen
Ik zeg maar zo
Ik zeg maar niks
Ik zeg maar bolk! :Y
pi_216416829
quote:

[..]
:D _O-
pi_216416832
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ik weet wel wat ik wil. Journalist, tekstschrijver of community manager oid. Liefst eens een vaste baan. Ben dat freelancen wel zat. Maar niks van dit kan ik nu aan. Tijdens de burnout kon ik nog wel 8 uur werken. Toen 10 uur en toen 14 uur. Tot alles weet eens in elkaar zakte.
Mijn ambities reiken voorlopig niet verder dan weer 24 uur per week duurzaam aan het (betaald) arbeidsproces deel kunnen nemen. Zit nu op 16 uur per week onbetaald.

Als ik die 24 uur haal en vol houd spring ik al een gat in de lucht en verdere ambitie zien we dan wel weer. oO<
pi_216416837
quote:

[..]
even tussen haakjes? jij weet dat verhaal wel van mij en ging niet echt om jou?

waarom vraag je het eigenlijk?
pi_216416848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mijn ambities reiken voorlopig niet verder dan weer 24 uur per week duurzaam aan het (betaald) arbeidsproces deel kunnen nemen. Zit nu op 16 uur per week onbetaald.

Als ik die 24 uur haal en vol houd spring ik al een gat in de lucht en verdere ambitie zien we dan wel weer. oO<
wat doe je nu dan betaald?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:49:24 #75
421867 greysbones
pi_216416856
quote:

[..]

Stapje voor stapje _O_
pi_216416860
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef kree het volgende:

[..]
wat doe je nu dan betaald?
Uitkering trekken, m'n werk is momenteel onbetaald :T
pi_216416870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Uitkering trekken, m'n werk is momenteel onbetaald :T
en onbetaald? eigenlijk zit je nl op halve werkweek dan met werk?
pi_216416873
quote:

[..]

Bolk ambitie 8-) :7
Smile, it's free therapy.
pi_216416875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:46 schreef kree het volgende:
ik noem dingen over mezelf he. die ik over 2 jaar mss wel verteld heb.
Tja sorry dat ik dat niet in 1 post kan samenvatten, maar mss is die hele reeks nog van toepassing om eens te lezen als je 10000 uur tijd hebt. :)
Ook nova kon me niet helpen -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Nova het volgende:

[..]
Sorry, devzero! Ik heb geen specifieke informatie over gebruikers zoals @:kree of hun levensverhaal. Elk leven is uniek en ik respecteer de privacy van iedereen! Maar als je vragen hebt over algemene onderwerpen of iets anders wilt bespreken, laat het me weten!*smile*
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:51:16 #80
pi_216416890
quote:

[..]

Mijn ambitie is 32 uur betaald werk
pi_216416894
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef devzero het volgende:

[..]
[..]

nou had ook niet gedacht dat een AI mij zou begrijpen. LOL

Maar ik weet ook niet of iedereen het hele verhaal van mij kent?

Topic zoveel delen is vast nog wel te linken als iemand het wil zoeken.
pi_216416899
:R
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:52:00 #83
421867 greysbones
pi_216416901
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef devzero het volgende:

[..]
[..]

Kan zou mee posten met die smile
pi_216416912
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef devzero het volgende:

[..]
Nah, ik lees er zo doorheen.

Maar soms gaat het wel ineens offtopic - maar vooruit :')
pi_216416914
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef kree het volgende:

[..]
en onbetaald? eigenlijk zit je nl op halve werkweek dan met werk?
16 uur onbetaald dus nu. Met mogelijk vanaf maart een arbeidsovereenkomst. Al merk ik dat mijn leidinggevende niet bepaald overstroomt van enthousiasme. Die neemt niet heel graag mensen met ''een vlekje" aan als ik het zo zie en hoor.
pi_216416922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Mijn ambitie is 32 uur betaald werk
Dat bekijk ik wel weer als ik een jaar of wat 24 uur normaal vol kan houden zonder de rest van de week bij te liggen komen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:55:50 #87
pi_216416969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
16 uur onbetaald dus nu. Met mogelijk vanaf maart een arbeidsovereenkomst. Al merk ik dat mijn leidinggevende niet bepaald overstroomt van enthousiasme. Die neemt niet heel graag mensen met ''een vlekje" aan als ik het zo zie en hoor.
Hoop voor je dat het gaat lukken
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat bekijk ik wel weer als ik een jaar of wat 24 uur normaal vol kan houden zonder de rest van de week bij te liggen komen.
Ja hier ook hoor. Ik was aardig op weg met 14 uur betaald. Maar dat is alweer twee jaar geleden of zo.
pi_216416972
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ergens vrijwilligerswerk doen?

Schrijven voor een lokaal weekblad?

Ik snap dat je echt nieuws-journalist was... maar rustig en laag beginnen?
pi_216416987
Ik was net buiten en die 9 graden voelde bijna aan als 'warm' :o
pi_216416988
:D
pi_216416995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Normaal is niet depressief. In staat om mezelf nuttig te maken en te genieten. Of in elk geval niet constant in pijn te zitten.
Komt vast wel weer goed, en hopelijk snel.

Zeker nu je een lieve dame aan je zijde hebt :*
pi_216417010
:M *O*
pi_216417025
quote:

[..]
Kun je nova niet ook aanroepen voor dit?
♡♡♡♡
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:58:06 #94
421867 greysbones
pi_216417028
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was net buiten en die 9 graden voelde bijna aan als 'warm' :o
Heb je geen wind daar?
Hier voelt het echt koud
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:58:17 #95
pi_216417030
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:

[..]
Ergens vrijwilligerswerk doen?

Schrijven voor een lokaal weekblad?

Ik snap dat je echt nieuws-journalist was... maar rustig en laag beginnen?
Vrijwilligerswerk doe ik nu bij de kringloop. Ik heb het geprobeerd: aan de slag bij de lokale krant. Politiek nieuws. Maar het ging niet.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:58:25 #96
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216417033
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef devzero het volgende:

[..]
Het was even een zit maar heb alles bijgelezen. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik kan woest worden om mensen die zulke dingen zeggen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 19:58:33 #97
pi_216417037
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Sally het volgende:

[..]
Komt vast wel weer goed, en hopelijk snel.

Zeker nu je een lieve dame aan je zijde hebt :*
Jaaaa O+
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:59:01 #98
421867 greysbones
pi_216417046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
[..]
Doe eens dan :P
pi_216417047
:s)
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:59:22 #100
421867 greysbones
pi_216417052
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
:s)
oO<
pi_216417055
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je geen wind daar?
Hier voelt het echt koud
Wel wat maar niet super hard. Had m'n muts op en had echt een warme kop toen ik thuiskwam. De afgelopen weken hield ik dat ding altijd nog op als ik binnen kwam. Nu moest ie meteen af.

OP NAAR DE LENTE!1!!!!
pi_216417063
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
zoals ik al zei dus.....

Weet je wat ik jammer vind. en sommige denken mss dat ik dan eigenlijk mijn hele levensverhaal heb opgeschreven voor alleen de likes etc....

Dat was nooit mijn bedoeling eigenlijk.

Het begon bij mij vooral uit frustratie van rijbewijs kwijt etc (nou lees het terug, maar staan niet meer in vervolg gelijkend denk)

maar waarom ik dat deed is meer om toch te helpen en meen ik oprecht.
En mss kan het geen kwaad als je mijn verhaal niet kent om te lezen, want het ging wel van klagen naar helpt en toen ook met fok die min of meer positief meehelpt wel.

Maar het is natuurlijk een persoonlijk verhaal en hoop echt dat iemand daar wat aan had/heeft

Nu terug lezen heb je er wss hele kluif aan, maar alles wat ik hier nu lees, kwam ik ook tegen. naja dat staat min of meer beschreven iig van week tot week hoe het met mij ging en valkuilen tips. maar moet je het teruglezen.
pi_216417075
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
oO<
:S___D
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:01:00 #104
pi_216417079
quote:

[..]
[..]
Je bent goed op de hoogte dus inmiddels :D
pi_216417082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Vrijwilligerswerk doe ik nu bij de kringloop. Ik heb het geprobeerd: aan de slag bij de lokale krant. Politiek nieuws. Maar het ging niet.
lokale omroep vrijwilliger? daar is bijstand ook wss ok mee?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:01:26 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216417083
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Doe eens dan :P
Op een forum klik ik het weg.
Op werk is het een ander verhaal.
Jij wilt mij niet boos meemaken. :)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216417088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:52 schreef Sally het volgende:

[..]
Nah, ik lees er zo doorheen.

Maar soms gaat het wel ineens offtopic - maar vooruit :')
Direct een TR zetten als iemand offtopic gaat :( Dat kan toch niet in een forum als ONZ
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:02:32 #108
421867 greysbones
pi_216417100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Wel wat maar niet super hard. Had m'n muts op en had echt een warme kop toen ik thuiskwam. De afgelopen weken hield ik dat ding altijd nog op als ik binnen kwam. Nu moest ie meteen af.

OP NAAR DE LENTE!1!!!!
Heb vanmiddag al een eind gewandeld
Minder koud dan afgelopen dagen
Maar nu heb je weer die ….wind
:X
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:02:48 #109
pi_216417102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef kree het volgende:

[..]
lokale omroep vrijwilliger? daar is bijstand ook wss ok mee?
De lokale omroep is zo slecht. Daar wil ik niet voor werken. :P
Weet nog niet hoe dat zit met eisen voor de bijstand.
pi_216417103
:7
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:03:04 #111
421867 greysbones
pi_216417105
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jij wil mij niet boos meemaken. :)
Eigenlijk wel eens
Ik wil wel eens weten hoe een boze GG reageert :Y
pi_216417107
quote:

[..]
[..]
Huh?
♡♡♡♡
pi_216417108
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
en regen.. veel regen
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:03:20 #114
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216417113
quote:

[..]
Ja, brrrr. Ik ben de deur niet uitgeweest vandaag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216417114
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
De lokale omroep is zo slecht. Daar wil ik niet voor werken. :P
Weet nog niet hoe dat zit met eisen voor de bijstand.
verkeerde instelling is dat he?

Je zou het mss kunnen verbeteren?
pi_216417121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef kree het volgende:

[..]
zoals ik al zei dus.....

Weet je wat ik jammer vind. en sommige denken mss dat ik dan eigenlijk mijn hele levensverhaal heb opgeschreven voor alleen de likes etc....

Dat was nooit mijn bedoeling eigenlijk.

Het begon bij mij vooral uit frustratie van rijbewijs kwijt etc (nou lees het terug, maar staan niet meer in vervolg gelijkend denk)

maar waarom ik dat deed is meer om toch te helpen en meen ik oprecht.
En mss kan het geen kwaad als je mijn verhaal niet kent om te lezen, want het ging wel van klagen naar helpt en toen ook met fok die min of meer positief meehelpt wel.

Maar het is natuurlijk een persoonlijk verhaal en hoop echt dat iemand daar wat aan had/heeft

Nu terug lezen heb je er wss hele kluif aan, maar alles wat ik hier nu lees, kwam ik ook tegen. naja dat staat min of meer beschreven iig van week tot week hoe het met mij ging en valkuilen tips. maar moet je het teruglezen.
quote:
De schrijver uit zijn frustratie over de indruk die sommige mensen krijgen van zijn verhaal, namelijk dat het alleen om aandacht of "likes" zou gaan. Hij benadrukt dat zijn oorspronkelijke intentie was om anderen te helpen, vooral na het verliezen van zijn rijbewijs. In plaats van enkel te klagen, wilde hij zijn ervaringen delen om anderen te ondersteunen, ondanks de persoonlijke aard van zijn verhaal. Hij hoopt dat zijn verhaal nuttig is voor anderen, en dat zijn tips en valkuilen, die hij van week tot week beschrijft, van waarde kunnen zijn voor wie het leest.
pi_216417124
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jij wilt mij niet boos meemaken. :)
Ik kan me er totaal niks bj voorstellen... ben jij ooit echt boos?
♡♡♡♡
pi_216417131
|:(
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:04:19 #119
421867 greysbones
pi_216417134
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef devzero het volgende:

[..]
[..]

Korter }:|
pi_216417135
ChatGPT geeft wel een positieve draai aan de kree verhalen
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:04:29 #121
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216417139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Huh?
Ik lees zelden terug maar ik heb de laatste topics nu wel even gelezen. Nuttige informatie.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216417141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Het lokale weekblad is niet 'de krant' hč ;)
Hier zie ik eigenlijk nooit politiek nieuws in dat weekblad staan, dat op vrijdag of zaterdag in de bus valt :D

Meer alleen de aankondigingen en de stukjes over wat geweest is.
En de gemeentelijke zaken/ agenda en zo.
pi_216417143
pi_216417144
owh over eisen bijstand. in begin niet zo als je goeie redenen hebt om niet te werken.

verkeersregelaar worden was wel een dingetje toen bij mij. als je niet meewerkt, gekort op bijstand.

dus zou alvast kijken of je niet wat anders kunt aandragen wat beter past.

dat is de harde waarheid en je hebt niet echt een keus.
pi_216417146
quote:

[..]
Ik ben al heel content met het feit dat het niet meer elke nacht vriest :P
pi_216417148
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Korter }:|
quote:
De schrijver wilde zijn verhaal delen om anderen te helpen, niet voor aandacht. Hij hoopte dat zijn ervaringen en tips, ondanks de persoonlijke aard, nuttig zouden zijn voor anderen.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:05:18 #127
421867 greysbones
pi_216417151
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:04 schreef devzero het volgende:
ChatGPT geeft wel een positieve draai aan de kree verhalen
Misschien is je bril bij het lezen van Kree niet roze maar donker blauw *)
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:05:40 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216417161
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Eigenlijk wel eens
Ik wil wel eens weten hoe een boze GG reageert :Y
:D
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:05:41 #129
421867 greysbones
pi_216417162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ben al heel content met het feit dat het niet meer elke nacht vriest :P
Ik hou er wel van
Vrieskou O+
pi_216417171
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien is je bril bij het lezen van Kree niet roze maar donker blauw *)
Ik had mijn bril niet op :@
pi_216417174
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik hou er wel van
Vrieskou O+
Mijn slecht geīsoleerde appartement houdt er niet van.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:06:31 #132
421867 greysbones
pi_216417180
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:06 schreef devzero het volgende:

[..]
Ik had mijn bril niet op :@
Kijk
Dat is het probleem _O_
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:07:10 #133
421867 greysbones
pi_216417192
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mijn slecht geīsoleerde appartement houdt er niet van.
Ow das kak ja
Hebben hier houtkachels
Anders zouden we ons ook blauw betalen
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:07:32 #134
pi_216417196
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef kree het volgende:

[..]
verkeerde instelling is dat he?

Je zou het mss kunnen verbeteren?
Zou het werk op het moment ook niet aankunnen
pi_216417199
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef devzero het volgende:

[..]
[..]

zoals ik zei dus, maar AI heeft vast niet het hele verhaal nu :)
pi_216417200
Laptop op schoot, kopje thee bij de hand en open haard aan. Nog even wat dingen doen en dan weekend *O*
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:08:46 #137
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216417214
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:07 schreef devzero het volgende:
Laptop op schoot, kopje thee bij de hand en open haard aan. Nog even wat dingen doen en dan weekend *O*
Die is hier gelukkig allang begonnen. Netflix aan, DTS lezen en ☝️ uiteraard ☝️ koffie c_/
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216417221
Hoe moeilijk is het wel niet om mobiel te liken :@ ;(
pi_216417233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Zou het werk op het moment ook niet aankunnen
ok maar dan is er toch ook niks mee om bv even bij de kringloop te blijven?

Ik vond het wel gezellig altijd hoor en kun je altijd daar ff vragen of er mss wat dingen zijn die beter bij je passen?

Vast dat ze wel willen helpen.
pi_216417236
♡♡♡♡
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:09:45 #141
421867 greysbones
pi_216417238
quote:
83s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:08 schreef devzero het volgende:
Hoe moeilijk is het wel niet om mobiel te liken :@ ;(
Wel of niet
Voor het geval wel..
Zwaaaaaar k..
pi_216417248
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
dat gaap smiley wordt ik nog steeds moe van haha

of is dat jou signaturen nu?

Kan nooit inschatten ze is moe of wordt moe van het verhaal hier in topic?
pi_216417263
Weekend! B:)B

Plopperdeplop!!! @Harrie
pi_216417265
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wel of niet
Voor het geval wel..
Zwaaaaaar k..
quote:
Combinaties als wel niet en wel geen komen vooral voor in gesproken taal als we een boodschap emotioneel willen kleuren. Als u in een zakelijke tekst de formulering neutraal wilt houden, kunt u in dat soort combinaties wel beter weglaten.
Ik zal proberen wat zakelijker te reageren :o
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:12:29 #146
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216417270
Slapen is wel O+
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_216417280
terzijde trouwens over kringloop want in 2 gedaan.

eentje via hulpverlening en die was ok en hielp
Andere gedaan omdat ik 80 uur taakstraf had. en die draaide daarop.

Dus zit ook nog verschil in, wtf man kwam er voor als straf met drank op rijden. en stonden whiskey flessen op tafel enzo. Ik weet niet hoe die screening is voor taakstraf bedrijven. maar die maakte er dik misbruik van.

Tis ten gronde die trouwens onderhand, en terecht, maargoed ik heb mijn straf er afgetekend.

mooie figuren wel ontmoet daar trouwens, ervaring opzich.
pi_216417283
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Slapen is wel O+
Ik zou nu wel kunnen slapen,maar nog een beetje vroeg :@
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:13:45 #149
388664 crew  Dotteke
pi_216417284
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Slapen is wel O+
Kan lekker zijn
pi_216417286
quote:
84s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:10 schreef kree het volgende:

[..]

hihi LOL :') glkig wrden we van jou verhl nooidt moe
pi_216417291
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lief O+
♡♡♡♡
pi_216417292
:B
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:14:34 #153
421867 greysbones
pi_216417293
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:13 schreef devzero het volgende:

[..]
hihi LOL :') glkig wrden we van jou verhl nooidt moe
Sowwww dev
Gaat goed ?
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:14:41 #154
388664 crew  Dotteke
pi_216417294
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:13 schreef kree het volgende:
terzijde trouwens over kringloop want in 2 gedaan.

eentje via hulpverlening en die was ok en hielp
Andere gedaan omdat ik 80 uur taakstraf had. en die draaide daarop.

Dus zit ook nog verschil in, wtf man kwam er voor als straf met drank op rijden. en stonden whiskey flessen op tafel enzo. Ik weet niet hoe die screening is voor taakstraf bedrijven. maar die maakte er dik misbruik van.

Tis ten gronde die trouwens onderhand, en terecht, maargoed ik heb mijn straf er afgetekend.

mooie figuren wel ontmoet daar trouwens, ervaring opzich.
Whisky flessen bij de kringloop?
pi_216417299
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:13 schreef devzero het volgende:

[..]
hihi LOL :') glk wrden we van jou verhl nooidt moe
niet zuigerig doen want daar ben jij een ster in.

Ik meen dit ff serieus allemaal :)
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:15:06 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216417304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]
De TL;DR knop! *O*

[ afbeelding ]
George O+
pi_216417313
quote:
84s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:10 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben vaak moe en vind dit de allerliefste smiley
Zelfs mijn UItje kan gapen O+
Het is niet omdat ik je verhaal saai vind
♡♡♡♡
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:16:11 #158
421867 greysbones
pi_216417314
Oeps O+ :*
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:17:06 #159
pi_216417321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:09 schreef kree het volgende:

[..]
ok maar dan is er toch ook niks mee om bv even bij de kringloop te blijven?

Ik vond het wel gezellig altijd hoor en kun je altijd daar ff vragen of er mss wat dingen zijn die beter bij je passen?

Vast dat ze wel willen helpen.
Ik denk dat ik voorlopig bij de kringloop blijf
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 januari 2025 @ 20:17:33 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216417325
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_216417330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_216417331
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Die is hier gelukkig allang begonnen. Netflix aan, DTS lezen en ☝️ uiteraard ☝️ koffie c_/
DTS aan, bolks lezen en uiteraard B:)B bier!
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:18:47 #163
388664 crew  Dotteke
pi_216417341
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
We weten wie het zegt. Die neem ik niet serieus 🤣🤣🤬
pi_216417343
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:14 schreef kree het volgende:

[..]
niet zuigerig doen want daar ben jij een ster in.

Ik meen dit ff serieus allemaal :)
Jij loopt toch zelf ook te klagen over een andere user? Dan kun je bal terug verwachten
pi_216417349
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Whisky flessen bij de kringloop?
die wel jah? en dacht echt wtf. want je zit daar met merendeel taakstraffers enzo dan he. en meerendeel kleine dingen je weet wel drugs gebruik dealen, teveel alcohol op in verkeer.

En werd door paar zeg maar "kamper" figuren gerund (handelaars). en ok er was iemand van reclassering of hoe je het noemt die dan kwam he met intake.

Controle 0,0. ik was er zwaar verbaasd over.
Nu maakte mij het niet uit want zat in begeleid wonen en dronk niks en ook niet gedaan daar.

maargoed heb ze dronken gezien daar etc etc, maakte niet uit als "kringloop" uren aftekende (waar ook mee werd gesjoemeld). dan was het ok voor rapportage aan justitie enzo.

Zeg maar zo ziet een taakstraf eruit. laat staan veiligheid. met hoogwerkers kettingzagen etc etc etc.
Als ik dit op mijn werk zou doen zou ik gelijk ontslagen worden...

bizar wel, maar wel een uniek ervaring.

En ok dat was de straf van justitie, ik heb mijn uren er wel gemaakt gewoon tov de maatschappij omdat ik een fout maakte.

maar zat er met messenstekers en weet ik veel wat niet meer. wtf....
pi_216417352
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Sowwww dev
Gaat goed ?
Nu weer wel c_/
pi_216417355
Woei! En zondag gaat de zon nog schijnen ook! Als ik niet te erge kater van fissa morgen heb ga ik misschien nog wel eind fietsen dan! :B

We weten allemaal dat ik zondag een mega hangover heb van dat feest morgen maar tis toch leuk om eventjes te dromen :')
pi_216417360
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik ben vaak moe en vind dit de allerliefste smiley
Zelfs mijn UItje kan gapen O+
Het is niet omdat ik je verhaal saai vind
owh nou gelukkig doe maar deze dan O+
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:20:13 #169
421867 greysbones
pi_216417363
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:19 schreef devzero het volgende:

[..]
Nu weer wel c_/
:D ^O^
pi_216417370
:lijstje:
pi_216417371
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ik denk dat ik voorlopig bij de kringloop blijf
goed toch niks mis mee, denk je kunt beter je tijd ff nemen als keihard doorgaan.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:21:10 #172
421867 greysbones
pi_216417376
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woei! En zondag gaat de zon nog schijnen ook! Als ik niet te erge kater van fissa morgen heb ga ik misschien nog wel eind fietsen dan! :B

We weten allemaal dat ik zondag een mega hangover heb van dat feest morgen maar tis toch leuk om eventjes te dromen :')
Of wel gaan wandelen met hangover en al, ben je er eerder vanaf
pi_216417377
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:19 schreef devzero het volgende:

[..]
Jij loopt toch zelf ook te klagen over een andere user? Dan kun je bal terug verwachten
klaag?
pi_216417378
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Oh lekker vooruitzicht dat de zon weer eens gaat schijnen.

En dan lekker wat later in de middag gaan fietsen. ^O^
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 januari 2025 @ 20:21:30 #175
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216417382
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_216417384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef kree het volgende:

[..]
owh nou gelukkig doe maar deze dan O+
Ja of deze :O
♡♡♡♡
pi_216417385
Godskanonne, hele topics op FOK! worden om zeep geholpen om dat kansloze zogenaamde "Hitlergroet"-gezeik van Musk. :')
Sommige mensen hebben echt geen leven.
pi_216417389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
:@ O+
pi_216417395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:21 schreef ToT het volgende:
Godskanonne, hele topics op FOK! worden om zeep geholpen om dat kansloze zogenaamde "Hitlergroet"-gezeik van Musk. :')
?
♡♡♡♡
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:22:49 #180
421867 greysbones
pi_216417398
quote:
En toen dacht jij
Laat ik er hier over beginnen _O- _O-
pi_216417400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik lees zelden terug maar ik heb de laatste topics nu wel even gelezen. Nuttige informatie.
Over?
Moet ik ook teruglezen?
♡♡♡♡
pi_216417409
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:21 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ja of deze :O
doe de wat positievere en leukere Haha past meer bij je :)
pi_216417416
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Of wel gaan wandelen met hangover en al, ben je er eerder vanaf
Ik ga m'n best doen :T
pi_216417419
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:22 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
?
Musk bedankte een aantal mensen uit de grond van z'n hart, legde zijn hand op zijn hart en maakte toen een werpende beweging naar een aantal mensen, vanuit zijn hart naar hen toe dus.
Als je die clip op exact het juiste moment stil zet en daar een screenshot van maakt, lijkt het iets op een Hitlergroet.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:23:52 #185
421867 greysbones
pi_216417420
quote:
84s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:23 schreef kree het volgende:

[..]
Haha ?
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:23:54 #186
197773 crew  maily
pi_216417421
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
Oeps O+ :*
garijsje O+ _O_
pi_216417422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:22 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
?
die elon musk joh wat helemaal overdreven werd als hitlergroet.
pi_216417424
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
En toen dacht jij
Laat ik er hier over beginnen _O- _O-
Echt hier zal het niet zo idioot aan slaan.
pi_216417428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:23 schreef kree het volgende:

[..]
die elon musk joh wat helemaal overdreven werd als hitlergroet.
Als zelfs jij et overdreven vindt, is het wel duidelijk! :D ^O^
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:24:37 #190
421867 greysbones
pi_216417429
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Echt hier zal het niet zo idioot aan slaan.
You’d be surprised :P
pi_216417439
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Haha ?
nou het is altijd gaap smiley of iets anders.

voor mij komt dat over als boeit niet of etc of wordt er moe van.

Maar eigenlijk happy is wel happy. mag best wat meer leukers bij. doet ze deze ofzo *O*
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:25:57 #192
197773 crew  maily
pi_216417443
quote:
NIET DTS!!!!!!!!!
pi_216417448
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:25 schreef maily het volgende:

[..]
NIET DTS!!!!!!!!!
Whehe! :D

Bolk :T
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:26:29 #194
pi_216417450
quote:
Voor allebei de meningen over wat het was is wel wat te zeggen. Heeft Elon er zelf niet wat over gezegd?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:26:36 #195
421867 greysbones
pi_216417451
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:25 schreef kree het volgende:

[..]

Maar eigenlijk happy is wel happy. mag best wat meer leukers bij. doet ze deze ofzo *O*
De juich smiley
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:26:54 #196
197773 crew  maily
pi_216417456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:25 schreef kree het volgende:

[..]

ehm
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:27:16 #197
197773 crew  maily
pi_216417463
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:26 schreef ToT het volgende:

[..]
Whehe! :D

Bolk :T
braaf O+ ^O^
pi_216417464
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Voor allebei de meningen over wat het was is wel wat te zeggen. Heeft Elon er zelf niet wat over gezegd?
Geen idee eigenlijk, maar iets zegt me dat hij het niet zou bekennen als het echt wel zo was geweest! _O-
pi_216417471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:25 schreef maily het volgende:

[..]
NIET DTS!!!!!!!!!
zie filmpje

Bekijk deze YouTube-video

Euhm ik denk dat dat niet met opzet was enzo. zeker niet naar hitler.

maargoed hele wereld weer mee bezig, leuk die media :')
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:27:53 #200
197773 crew  maily
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:28:16 #201
197773 crew  maily
pi_216417481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:27 schreef kree het volgende:

[..]
zie filmpje

het ging van zijn hart naar iedereen.

nixte hitler
pi_216417485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:28 schreef maily het volgende:

[..]
het ging van zijn hart naar iedereen.

nixte hitler
Dit dus, luisteren lijkt echt erg moeilijk te zijn voor sommigen.
pi_216417490
pi_216417502
hij heeft daar nooit over gedacht natuurlijk. kwam uit gevoel enzo.

Hij is btw Zuid-afrikaan voor wie niet weten.

Maar dit is typisch media. het is totale bullshit en of ik het eens ben met hem of niet maakt niet uit.
Maar ik zie er niet iets in van aanhang naar hitler ofzo.

naja kudde volk wss wel, of meer die er gezeik over willen maken.
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:31:02 #205
197773 crew  maily
pi_216417513
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:29 schreef Shii het volgende:
Shii flies on strange wings O+

pi_216417520
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:31 schreef maily het volgende:

[..]
[..]

Van een vreemde vogel? :P
pi_216417521
het plaatje wat ervan gemaakt werd uit dit. tjaaaaa voer voor de media. :')

dat komt wel overeen natuurlijk met hitler. :')
pi_216417525
quote:

[..]
[..]

Golden Earring. O+
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:32:41 #209
197773 crew  maily
pi_216417536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:27 schreef kree het volgende:

[..]
zie filmpje

Gelukkig doet hij geen rare dingen die verkeerd zouden kunnen worden geīnterpreteerd, zoals het AfD aanprijzen.

Maar goed, dit topic is niet voor die discussie
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:33:04 #211
197773 crew  maily
pi_216417547
pi_216417552
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:33:57 #214
197773 crew  maily
pi_216417563
:G
pi_216417564
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:34:26 #217
197773 crew  maily
pi_216417566
ppppeople try to get us down

ttttttalking bout my generation
pi_216417575
Shii shii :B :B
pi_216417582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef JustinK het volgende:
Shii shii :B :B
JK :J :J
pi_216417591
Bakkie thee c_/
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:37:36 #221
197773 crew  maily
pi_216417614
|:(
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:38:51 #223
421867 greysbones
pi_216417622
quote:

[..]

Huh ik kan jouw post scrollen :o
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:38:53 #224
197773 crew  maily
pi_216417623
Dit weerbericht is mede mogelijk gemaakt door Vincent van Gogh
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:39:14 #225
197773 crew  maily
pi_216417628
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Huh ik kan jouw post scrollen :o
wat?
pi_216417639
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Worden we een oor aan genaaid door die storm?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:40:20 #227
421867 greysbones
pi_216417640
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:39 schreef maily het volgende:

[..]
wat?
Ja jeetje
Hoe leg ik dit nu uit
Normaal is een post hoe lang dan ook
Een vaste post
Jouw post kan ik heen en weer doen
Jezus wat klinkt dit slecht _O-
pi_216417643
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:32 schreef devzero het volgende:

[..]
Gelukkig doet hij geen rare dingen die verkeerd zouden kunnen worden geīnterpreteerd, zoals het AfD aanprijzen.

ik zeg niet dat ik het eens ben met hem over alles. maargoed het gaat wat ver om hem als hitler aanhanger te beschouwen voor dit he? of niet?
pi_216417645
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja jeetje
Hoe leg ik dit nu uit
Normaal is een post hoe lang dat ook
Een vaste post
Gaat ie lekker greysie? :+
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:41:07 #230
197773 crew  maily
pi_216417648
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja jeetje
Hoe leg ik dit nu uit
Normaal is een post hoe lang dat ook
Een vaste post
het is dat jij het bent :Y

ik geloof je :*
pi_216417652
quote:

[..]

En schuurt hij niet met zijn tweets tegen het antisemitisme aan. :T

Maar antisemitisme is in bepaalde kringen alleen kwalijk als moslims het doen natuurlijk. :+
pi_216417654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:41 schreef maily het volgende:

[..]
het is dat jij het bent :Y

ik geloof je :*
Nou ik niet hoor :*
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:42:42 #233
421867 greysbones
pi_216417661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:41 schreef JustinK het volgende:

[..]
Gaat ie lekker greysie? :+
Ik post mobiel
Die ene post van Maily
Kan ik scrollen :X
pi_216417663
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
En schuurt hij niet met zijn tweets tegen het antisemitisme aan. :T

Maar antisemitisme is in bepaalde kringen alleen kwalijk als moslims het doen natuurlijk. :+
wat hang jij aan?

heb een beetje moeite met termen en dingen maar neerzetten hier enzo om iets uit te lokken?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:43:09 #235
421867 greysbones
pi_216417667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:41 schreef JustinK het volgende:

[..]
Nou ik niet hoor :*
Ik zal jou nog eens wat sturen }:|
pi_216417669
quote:
84s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:23 schreef kree het volgende:

[..]
:O deze is de leukste
♡♡♡♡
pi_216417670
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik post mobiel
Die ene post van Maily
Jij kan dat gewoon :Y
pi_216417671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:42 schreef kree het volgende:

[..]
wat hang jij aan?

heb een beetje moeite met termen en dingen maar neerzetten hier enzo om iets uit te lokken?
Ik hang de Bolk aan _O_ ):O :B
pi_216417674
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zal jou nog eens wat sturen }:|

SPOILER
pi_216417676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:43 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
:O deze is de leukste
sjah vind niet, maar ok als ie voor jou leuk is ok :)
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:43:59 #241
421867 greysbones
pi_216417677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:43 schreef JustinK het volgende:

[..]
Jij kan dat gewoon :Y
o|O o|O o|O
Je gelooft me niet -O-
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:44:00 #242
197773 crew  maily
pi_216417678
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik post mobiel
Die ene post van Maily
snap er nog steeds geen kont van :D
pi_216417680
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
De Bolk _O_
pi_216417681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Musk bedankte een aantal mensen uit de grond van z'n hart, legde zijn hand op zijn hart en maakte toen een werpende beweging naar een aantal mensen, vanuit zijn hart naar hen toe dus.
Als je die clip op exact het juiste moment stil zet en daar een screenshot van maakt, lijkt het iets op een Hitlergroet.
Ohja dat heb ik gezien
Valt voor beide wat te zeggen ..
♡♡♡♡
pi_216417684
quote:

[..]
Immer de bolk aanhangen _O_ ):O :B
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:44:27 #246
421867 greysbones
pi_216417685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef maily het volgende:

[..]
snap er nog steeds geen kont van :D
Kijk je app :D
pi_216417687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:40 schreef kree het volgende:

[..]
ik zeg niet dat ik het eens ben met hem over alles. maargoed het gaat wat ver om hem als hitler aanhanger te beschouwen voor dit he? of niet?
Die arm was raar, maar zonder context kan het op meerdere manieren uitgelegd worden. Alleen heeft hij al eerder diverse rare dingen gezegd, zoals dat interview met Alice Weidel.

Maar goed, daar hou ik het echt bij. Dit is niet het topic voor die discussie.
pi_216417688
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O o|O
Je gelooft me niet -O-
Jawel hoor, ik dol maar wat :@

SPOILER
pi_216417689
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:

[..]
De Bolk _O_
Jahaaahaaa! Wij zijn allen broeders in de Bolk! _O_
pi_216417691
quote:

[..]
euehueh. alleen kritiek of dingen op reageren enzo dan en geen mening hebben?
pi_216417695
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef Shii het volgende:

[..]
Immer de bolk aanhangen _O_ ):O :B
Maar dan ook echt immer!
pi_216417696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:26 schreef maily het volgende:

[..]
ehm
Waarom de behoefte om nog even zo raar stil te staan bij hoe kut ik me vaak voel?
♡♡♡♡
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:45:14 #253
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_216417698
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Het regende hier bijna de hele dag en er stond best wel wat wind.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_216417703
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef kree het volgende:

[..]
Snap je de hint? ;)
pi_216417705
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ohja dat heb ik gezien
Valt voor beide wat te zeggen ..
jawel, maar uiteindelijk was het wel duidelijk dat het geen hitlergroet was of iig niet zo bedoelt. althans dat denk ik he? als mee oneens dan hoor ik het graag :)
pi_216417706
quote:

[..]

Nee gelukkig idd
♡♡♡♡
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:45:55 #257
421867 greysbones
pi_216417708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Waarom de behoefte om nog even zo raar stil te staan bij hoe down ik ben?
Maily is nimmer raar
pi_216417709
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef kree het volgende:

[..]
Ik heb een heel duidelijke mening over Elon Musk maar laten het we het hier gezellig houden :+
pi_216417712
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maily is nimmer raar
Zelluf :P
  Spellchecker vrijdag 24 januari 2025 @ 20:46:44 #260
197773 crew  maily
pi_216417718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:

[..]
Jawel hoor, ik dol maar wat :@

SPOILER
nee nee jus, jij dolt nooit :(
pi_216417719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef kree het volgende:

[..]
jawel, maar uiteindelijk was het wel duidelijk dat het geen hitlergroet was of iig niet zo bedoelt. althans dat denk ik he? als mee oneens dan hoor ik het graag :)
Neehoor niet duidelijk
Daarom is er ook discussie over ;)
♡♡♡♡
pi_216417722
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef devzero het volgende:

[..]
Die arm was raar, maar zonder context kan het op meerdere manieren uitgelegd worden. Alleen heeft hij al eerder diverse rare dingen gezegd, zoals dat interview met Alice Weidel.

dat weet ik niet? als aan aanhang van hitler idee dus?

Enne denk kan prima in dit topic want min of meer gaat alles zolang netjes. is niet echt een onderwerp he?
pi_216417724
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maily is nimmer raar
Blijkbaar wel
♡♡♡♡
pi_216417726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:46 schreef maily het volgende:

[..]
nee nee jus, jij dolt nooit :(
Ohnee :+

SPOILER
pi_216417732
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef JustinK het volgende:

[..]
Snap je de hint? ;)
doe niet aan hints? zeg het dan maar duidelijk enzo. :)
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:47:53 #266
421867 greysbones
pi_216417734
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:46 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Blijkbaar wel
Blijkbaar niet
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:48:11 #267
pi_216417738
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik vind hem vooral een irritante aandachtshoer
pi_216417739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:47 schreef kree het volgende:

[..]
Men heeft hier duidelijk geen zin in die discussie :)
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:48:16 #269
421867 greysbones
pi_216417740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:47 schreef kree het volgende:

[..]
Politiek in dts werkt niet
Punt
Uit
pi_216417754
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:

[..]
ok dat is duidelijk iig, ik hou daarvan :)
goed dat je het samenvat voor iedereen denk ook.....?

Of dat zo is is vraag twee, maar ok/. begrepen :)
pi_216417758
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Blijkbaar niet
Blijkbaar wel
♡♡♡♡
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:49:08 #272
pi_216417759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef kree het volgende:

[..]
Ik denk dat het er wel een was. Maar niet bedoeld.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:49:44 #273
421867 greysbones
pi_216417765
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Blijkbaar wel
Blijkbaar niet
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2025 @ 20:49:54 #274
pi_216417767
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:

[..]
Sorry ik hou al op :@
pi_216417768
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Punt
Uit
Helemaal mee eens
pi_216417769
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Blijkbaar niet
Blijkbaar wel
♡♡♡♡
pi_216417770
nou ik begrijp niet gewenst jullie zitten er niet op te wachten, dan laat ik het er maar bij
pi_216417772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef kree het volgende:

[..]
ok dat is duidelijk iig, ik hou daarvan :)
goed dat je het samenvat voor iedereen denk ook.....?

Of dat zo is is vraag twee, maar ok/. begrepen :)
Wel diegene waar je de discussie mee probeert aan te gaan
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:50:08 #279
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_216417774
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Punt
Uit
Wat werkt er wel?
~FEYENOORD~
pi_216417777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ik denk dat het er wel een was. Maar niet bedoeld.
Per ongeluk een hitlergroet?
♡♡♡♡
pi_216417779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Sorry ik hou al op :@
Sint _O_
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:50:47 #282
421867 greysbones
pi_216417782
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Wat werkt er wel?
Jij
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:50:57 #283
421867 greysbones
pi_216417785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Blijkbaar wel
Niet
pi_216417786
Moet iedereen lekker zelf weten. *O*
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:51:02 #285
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_216417787
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jij
Nu weekendgenot
~FEYENOORD~
pi_216417789
quote:

[..]
Wat werkt er wel?
Snoei en snoeihard bolken
pi_216417790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:

[..]
Wel diegene waar je de discussie mee probeert aan te gaan
tis algemeen he. geen zorgen.
pi_216417794
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef kree het volgende:

[..]
tis algemeen he. geen zorgen.
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:51:16 #289
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_216417795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:

[..]
Snoei en snoeihard bolken
Akkoord.
~FEYENOORD~
pi_216417798
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Niet
Blijkbaar wel
♡♡♡♡
pi_216417800
quote:

[..]
Wat werkt er wel?
Bölken gaat hier al tig seizoenen vrij aardig wel. :B ):O

En zuipen, veel zuipen. Dat werkt hier ook wel.
pi_216417802
zo jammer weer. ok ik neem ff pauze kunnen jullie bolken.
pi_216417805
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef kree het volgende:
zo jammer weer. ok ik neem ff pauze kunnen jullie bolken.
Krolk! ):O
pi_216417807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

B:)B
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:52:16 #295
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_216417808
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kan eindelijk weer een klein pilsje nemen, vorig weekend ziek :(
~FEYENOORD~
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:52:20 #296
421867 greysbones
pi_216417811
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Nu weekendgenot
Lekker woudje :*
pi_216417812
Grrrrrolk
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:52:27 #298
421867 greysbones
pi_216417813
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:51 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Blijkbaar wel
Niet
pi_216417817
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:52 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik kan eindelijk weer een klein pilsje nemen, vorig weekend ziek :(
Ik zou zeggen, probeer een grote. Weet zeker dat je het lekker vindt!
pi_216417818
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Niet
:{w
pi_216417821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
Grrrrrolk
Haha! Too slow!
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 23:57:15 #302
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216420545
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Waarom de behoefte om nog even zo raar stil te staan bij hoe kut ik me vaak voel?
Omdat je het zelf zo vaak meldt?
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')