SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik denk dat voorlopig de kringloop het hoogst haalbare is. Ik moet mij gewoon normaal voelen verdommequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:23 schreef kree het volgende: [..] tuurlijk kun je dat wel? Wat vind je leuk diploma's etc technisch? Etc. de markt is best goed namelijk voor werkzoekenden nu en veel bedrijven nemen wel mensen aan ook onder kwalificatie en met intern opleiden enzo?
:')![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach nee !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En omdat te bereiken ben je daar. Stapje voor stapjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat voorlopig de kringloop het hoogst haalbare is. Ik moet mij gewoon normaal voelen verdommeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al met al is die bijstand een gedoe........ en vooral meer ellende als het oplevert. daarom zie het als noodzaak als echt niet anders kan, daar is het ook voor bedoelt
In mijn ervaring het werkte wel, maar je wordt wel gedwongen aan regels van dat ook. Maar denk niemand hier in NL hoeft zonder inkomen te komen of niet meer te kunnen overleven of op straat komen.
Je moet de weg wel vinden erin, en je neerleggen bij hun regels. of ze nu goed of slecht zijn.
En verplicht bullshit cursussen volgen.
Hoewel paar ervan waren nog wel aardig. en mss nog wat uitgehaald.
Maar bedenk ook als je daaraan meedoet. zijn vaak zelfde die in dat soort posities zitten. en schept ook band. Ik vond het altijd wel gezellig moet ik zeggen.
Maar het is een hoop gedoe, dat wel
Gewoon solliciteren onderhand en je motivatie aangeven zo kwam er voor mij wat 10x beters uit als daarin blijven hangen iig.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja lieverdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En omdat te bereiken ben je daar. Stapje voor stapje
Je kan beter kleine stapjes doen en vooruit gaan dan een grote stap en dan keihard terug vallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja maar je zegt zelf wil meer?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat voorlopig de kringloop het hoogst haalbare is. Ik moet mij gewoon normaal voelen verdomme
Wat wil je dan meer op het moment? of wat lukt?Do what you love, love what you do!![]()
eensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter kleine stapjes doen en vooruit gaan dan een grote stap en dan keihard terug vallenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben ook een nihilist; na je dood ben je wormenvoer, en over zoveel miljard jaar dooft onze zon uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat dat mij voldoening geeft (als het lukt)... Ik wil graag presteren. Ik wil iets onderzoeken en opschrijven waar mensen wat aan hebben. Dat geeft mijn leven zin. Heb geen religie om zingeving uit te halen. Ben eigenlijk een nihilist.
Haal zin uit zinvol werk. De kringloop doet dat maar in beperkte mate voor mij. Het werk is te simpel en heeft niet genoeg impact
Over triljard keer triljard keer triljard jaar gaat het universum ook kapot.
Lekker boeiend wat we hier in deze < 100 jaar van onze levens hier doen.
Maar goed; voor ons zelf is het hier wel boeiend.
Voldoening halen uit prestatie, ik ken wel meer mensen die dat hebben.
Sommigen presteren op topniveau en krijgen SOMS erkenning van hun superieuren, vaak ook niet. Ik heb op minstens 2 verschillende werkplekken gehoord van een leidinggevende dat hij NOOIT complimenten of blijk van waardering geeft, omdat mensen daar alleen maar laks en lui van worden.
Sommigen proberen dat en branden tot hun enkels af.
Sommigen proberen het minder extreem te doen en werken gewoon om te leven en vinden hun voldoening elders, zoals met mooie vakanties enzo, of fijne vriendschappen, of elkaar gewoonweg volkomen de moeder bolken.
Sommige mensen doen iets voor lezers of zo zoals hier op FOK!. Van sommigen krijgen ze complimenten terwijl ze door anderen helemaal afgebrand worden om allerlei uiteenlopende redenen.
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.![]()
De waarheid ligt in het midden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee misschien wel of niet
Lastig lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet wel zeggen, en weet niet hoe het voor anderen is?
Maar ik had die verslavingshulp erbij natuurlijk waar ik langer mee praatte en die weten de wegen enzo beter als ik wist.
Nu kun je dit allemaal alleen in feite doen, maar soms is de juiste weg vinden in de wir-war van regelingen die er zijn wel lastig.
Daar hebben hun mij wel mee geholpen moet ik zeggen.
gemeente consulent daarna trouwens ook, toen eenmaal in bijstand.
en trof ik het met hele goeie lokale min of meer organisatie hoor, de brug/katwijk. zoek het maar op.
want alleen zijn die dingen nog wel eens lastig, zeker als je door de bomen het bos niet meer ziet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden.Om de lege TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het gaat nu nergens over
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De vagijn is de ultieme vorm van waarheid ja!quote:
Het is de essentie van al dat is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:28 schreef Lovely het volgende:
Romen is ook niet in 1 dag gebouwd @:sinterklaaskapoentje
Komt wel goed..stap 1 is al gezet
Bolluk!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook een nihilist; na je dood ben je wormenvoer, en over zoveel miljard jaar dooft onze zon uit.
Sommigen presteren op topniveau en krijgen SOMS erkenning van hun superieuren, vaak ook niet. Ik heb op minstens 2 verschillende werkplekken gehoord van een leidinggevende dat hij NOOIT complimenten of blijk van waardering geeft, omdat mensen daar alleen maar laks en lui van worden.
Sommigen proberen het minder extreem te doen en werken gewoon om te leven en vinden hun voldoening elders, zoals met mooie vakanties enzo, of fijne vriendschappen, of elkaar gewoonweg volkomen de moeder bolken.
Sommige mensen doen iets voor lezers of zo zoals hier op FOK!. Van sommigen krijgen ze complimenten terwijl ze door anderen helemaal afgebrand worden om allerlei uiteenlopende redenen.
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom niet alles is klote
Altijd maar weer met het vrouwlijk geslacht schelden man³
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
Om dat die slechts gemiddeld in het middel liggen, niet volledig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
Kut klinkt beter. Denk omdat zo'n grot gewoon van nature een betere akoestiek heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel een heel erg lang verhaal om te zeggen i don't care i love itquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook een nihilist; na je dood ben je wormenvoer, en over zoveel miljard jaar dooft onze zon uit.
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een heel erg lang verhaal om te zeggen i don't care i love it : muziek:![]()
![]()
Ah juist jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Om dat die slechts gemiddeld in het middel liggen, niet volledig!
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kut klinkt beter. Denk omdat zo'n grot gewoon van nature een betere akoestiek heeft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, zo ver kan je ook gaan denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kut klinkt beter. Denk omdat zo'n grot gewoon van nature een betere akoestiek heeft.
het is zoals je zegt iemand van die niet weet wat te doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
Wat je zegt. in bedrijven gaat het nog steeds zo, daarom ook, het gaat erom waarmee je zelf tevreden bent?
Niet het idee hebben om aan de top te staan wss?
Je moet je bedenken. het beste is gewoon werk te hebben wat je leuk vind. leuke collega's. en je verdient genoeg om rond te komen zo op je zelf.
Dat is de eerste stap, verder moet je niet eens kijken nu op jouw moment als ik zo lees.
Vervolgens krijg je wel een vast contract en kun je je ontwikkelen binnen bedrijf?
Ik was binnen jaar schaal hoger kan ik je zeggen. terwijl als ik bijstand was blijven hangen was ik nu wss verkeersregelaar.Do what you love, love what you do!![]()
Oh hoi Dottert, had je niet gezien, anders had ik het wel fatsoenlijk gehouden.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Truequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter kleine stapjes doen en vooruit gaan dan een grote stap en dan keihard terug vallenIk denk niet dat meer dan dit nu gaat lukkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
nouja maar je zegt zelf wil meer?
Wat wil je dan meer op het moment? of wat lukt?
Boons!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat geeft de uitdrukking holle grotten klinken het hardst toch een andere betekenisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kut klinkt beter. Denk omdat zo'n grot gewoon van nature een betere akoestiek heeft.![]()
Wees gewoon je zelf. Ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh hoi Dottert, had je niet gezien, anders had ik het wel fatsoenlijk gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In dat geval: BOLLUK!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees gewoon je zelf. Ik kan wel wat hebben
[moet dit topic nog van vooraf aan lezen...]
Is een test op internet een optie? Beroepskeuze zeg maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan geen stap maken vanaf de kringloop. Wat ik wil is gelijk een hele trap hoger. Zou niet weten wat een kleinere opstap zou kunnen zijn.
Wat je zou willen doen?
Wat je kan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Precies, ik heb vroeger ook veel gezeik gehad omdat ik hogerop wilde komen en ik het duidelijk ook echt verdiende, maar anderen gingen er steeds met de promotie vandoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
het is zoals je zegt iemand van die niet weet wat te doen?
Wat je zegt. in bedrijven gaat het nog steeds zo, daarom ook, het gaat erom waarmee je zelf tevreden bent?
Je moet je bedenken. het beste is gewoon werk te hebben wat je leuk vind. leuke collega's. en je verdient genoeg om rond te komen zo op je zelf.
Dat is de eerste stap, verder moet je niet eens kijken nu op jouw moment als ik zo lees.
Vervolgens krijg je wel een vast contract en kun je je ontwikkelen binnen bedrijf?
Ik was binnen jaar schaal hoger kan ik je zeggen. terwijl als ik bijstand was blijven hangen was ik nu wss verkeersregelaar.
Nu achteraf denk ik: was ik toen maar gewoon tevreden geweest met wat ik had.![]()
Gewoon ook nog niet over nadenken. Kijk eerst maar eens of je van je depressie af kan komen. Dat is al hard werken genoeg (mijn idee)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
True
[..]
Ik denk niet dat meer dan dit nu gaat lukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou je moet het ook tijd geven, dan zie ik je posts als wensen voor toekomst. dat is best ok. doel hebben enzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
True
[..]
Ik denk niet dat meer dan dit nu gaat lukken
Dan moet je het rustig aan doen. en moet zeggen het werk bij de kringloop vond ik opzich wel leuk, geeft je de kans wel om ook met anderen te praten enzo, want je zult niet de enige zijn met problemen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik mis een "vat samen" optie op FOK!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
het is zoals je zegt iemand van die niet weet wat te doen?
Ik was binnen jaar schaal hoger kan ik je zeggen. terwijl als ik bijstand was blijven hangen was ik nu wss verkeersregelaar.![]()
![]()
Yeahh you did’tquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon een AI agent voor gebruiken toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis een "vat samen" optie op FOK!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik trek er ff eentje open hoor jongens. Kan zijn dat ik daarna nog eentje pak.
Dan ben je wel een uurtje zoet met al die lange postsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek er ff eentje open hoor jongens. Kan zijn dat ik daarna nog eentje pak.geniet er van
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar dan moet je alles weer selecteren en zo. Gewoon geïntegreerd in FOK! zou zo makkelijk zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon een AI agent voor gebruiken toch.![]()
Die kan jij toch wel implementerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis een "vat samen" optie op FOK!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De TL;DR knop!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kan jij toch wel implementeren![]()
![]()
ik kom er ook aardig op terug wel, dacht dat vroeger ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, ik heb vroeger ook veel gezeik gehad omdat ik hogerop wilde komen en ik het duidelijk ook echt verdiende, maar anderen gingen er steeds met de promotie vandoor.
Nu achteraf denk ik: was ik toen maar gewoon tevreden geweest met wat ik had.
En nu denk ik, meer salaris altijd beter. maar helemaal geen zin in joh al die verantwoordelijkheden en gezeik
Verdien opzich echt meer dan genoeg om rond te komen en meer.
Tja moet je dat dan willen al dat streven en stress erbij die het weer geeft?
Ik ben opzich qua salaris helemaal ok ermee en met wat ik doe.
Het is alleen wil me wel beetje blijven ontwikkelen natuurlijk anders gaat het saai worden.
Maar in feite hiermee?> zou het kunnen uitzitten tot pensioen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat valt allemaal nog niet mee, dat integreren. Het gaat er constant over in de polletiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je alles weer selecteren en zo. Gewoon geïntegreerd in FOK! zou zo makkelijk zijn"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
vraag het AI. je weet ik doe er niet aan, of lees het nog 3 keer enzo, snap je wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Do what you love, love what you do!![]()
Je MOET niks, lieverdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat voorlopig de kringloop het hoogst haalbare is. Ik moet mij gewoon normaal voelen verdomme![]()
Bovendien... Wat is 'normaal' ?![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
"Ja maar als je geen ambitie in het leven hebt kun je beter maar meteen achter een vuilniswagen aan gaan rennen!"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom er ook aardig op terug wel, dacht dat vroeger ook.
En nu denk ik, meer salaris altijd beter. maar helemaal geen zin in joh al die verantwoordelijkheden en gezeik
Verdien opzich echt meer dan genoeg om rond te komen en meer.
Tja moet je dat dan willen al dat streven en stress erbij die het weer geeft?
Ik ben opzich qua salaris helemaal ok ermee en met wat ik doe.
Het is alleen wil me wel beetje blijven ontwikkelen natuurlijk anders gaat het saai worden.
Maar in feite hiermee?> zou het kunnen uitzitten tot pensioen.![]()
![]()
Kan: vast welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kan jij toch wel implementeren
Wil: niet echt. Diverse mensen die iets nuttigs wilde bijdrage aan FOK! zijn gedesillusioneerd verdwenen. Het valt me nog mee dat monitor nog werkt![]()
tja het "strever" gedachtegoed. min of meer door ouders mss aangewakkerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar als je geen ambitie in het leven hebt kun je beter maar meteen achter een vuilniswagen aan gaan rennen!"
Do what you love, love what you do!![]()
Tjaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan: vast wel
Wil: niet echt. Diverse mensen die iets nuttigs wilde bijdrage aan FOK! zijn gedesillusioneerd verdwenen. Het valt me nog mee dat monitor nog werkt
Wat moet ik er op zeggen
Ik zeg maar zo
Ik zeg maar niksThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik weet wel wat ik wil. Journalist, tekstschrijver of community manager oid. Liefst eens een vaste baan. Ben dat freelancen wel zat. Maar niks van dit kan ik nu aan. Tijdens de burnout kon ik nog wel 8 uur werken. Toen 10 uur en toen 14 uur. Tot alles weet eens in elkaar zakte.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Is een test op internet een optie? Beroepskeuze zeg maar.
Wat je zou willen doen?
Wat je kan?:')![]()
hihi LOLquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
vraag het AI. je weet ik doe er niet aan, of lees het nog 3 keer enzo, snap je wel wat ik bedoelmss gwn niet?
![]()
Deze vrouwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Wat moet ik er op zeggen
Ik zeg maar zo
Ik zeg maar niks![]()
![]()
Ja dat was bij mij thuis in ieder geval wel zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
tja het "strever" gedachtegoed. min of meer door ouders mss aangewakkerd.
God, hoe vaak ik die preken heb gehad in steeds dezelfde bewoordingen....![]()
![]()
ik noem dingen over mezelf he. die ik over 2 jaar mss wel verteld heb.
Tja sorry dat ik dat niet in 1 post kan samenvatten, maar mss is die hele reeks nog van toepassing om eens te lezen als je 10000 uur tijd hebt.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Normaal is niet depressief. In staat om mezelf nuttig te maken en te genieten. Of in elk geval niet constant in pijn te zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Je MOET niks, lieverd![]()
Bovendien... Wat is 'normaal' ?![]()
Af en toe heb ik een uitspattingquote:
Zoals vanmorgen
Ik zeg maar bolk!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Wat moet ik er op zeggen
Ik zeg maar zo
Ik zeg maar niks![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kut klinkt beter. Denk omdat zo'n grot gewoon van nature een betere akoestiek heeft.![]()
Mijn ambities reiken voorlopig niet verder dan weer 24 uur per week duurzaam aan het (betaald) arbeidsproces deel kunnen nemen. Zit nu op 16 uur per week onbetaald.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik wil. Journalist, tekstschrijver of community manager oid. Liefst eens een vaste baan. Ben dat freelancen wel zat. Maar niks van dit kan ik nu aan. Tijdens de burnout kon ik nog wel 8 uur werken. Toen 10 uur en toen 14 uur. Tot alles weet eens in elkaar zakte.
Als ik die 24 uur haal en vol houd spring ik al een gat in de lucht en verdere ambitie zien we dan wel weer.
even tussen haakjes? jij weet dat verhaal wel van mij en ging niet echt om jou?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
waarom vraag je het eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
wat doe je nu dan betaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ambities reiken voorlopig niet verder dan weer 24 uur per week duurzaam aan het (betaald) arbeidsproces deel kunnen nemen. Zit nu op 16 uur per week onbetaald.
Als ik die 24 uur haal en vol houd spring ik al een gat in de lucht en verdere ambitie zien we dan wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Stapje voor stapjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ambities reiken voorlopig niet verder dan weer 24 uur per week duurzaam aan het (betaald) arbeidsproces deel kunnen nemen. Zit nu op 16 uur per week onbetaald.
Als ik die 24 uur haal en vol houd spring ik al een gat in de lucht en verdere ambitie zien we dan wel weer.
Uitkering trekken, m'n werk is momenteel onbetaaldquote:
en onbetaald? eigenlijk zit je nl op halve werkweek dan met werk?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitkering trekken, m'n werk is momenteel onbetaaldDo what you love, love what you do!![]()
Bolk ambitiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik die 24 uur haal en vol houd spring ik al een gat in de lucht en verdere ambitie zien we dan wel weer.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ook nova kon me niet helpenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:46 schreef kree het volgende:
ik noem dingen over mezelf he. die ik over 2 jaar mss wel verteld heb.
Tja sorry dat ik dat niet in 1 post kan samenvatten, maar mss is die hele reeks nog van toepassing om eens te lezen als je 10000 uur tijd hebt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, devzero! Ik heb geen specifieke informatie over gebruikers zoals @:kree of hun levensverhaal. Elk leven is uniek en ik respecteer de privacy van iedereen! Maar als je vragen hebt over algemene onderwerpen of iets anders wilt bespreken, laat het me weten!*smile*sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn ambitie is 32 uur betaald werkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik die 24 uur haal en vol houd spring ik al een gat in de lucht en verdere ambitie zien we dan wel weer.:')![]()
nou had ook niet gedacht dat een AI mij zou begrijpen. LOLquote:
Maar ik weet ook niet of iedereen het hele verhaal van mij kent?
Topic zoveel delen is vast nog wel te linken als iemand het wil zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
Nah, ik lees er zo doorheen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben je wel een uurtje zoet met al die lange posts
Maar soms gaat het wel ineens offtopic - maar vooruit
16 uur onbetaald dus nu. Met mogelijk vanaf maart een arbeidsovereenkomst. Al merk ik dat mijn leidinggevende niet bepaald overstroomt van enthousiasme. Die neemt niet heel graag mensen met ''een vlekje" aan als ik het zo zie en hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
en onbetaald? eigenlijk zit je nl op halve werkweek dan met werk?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat bekijk ik wel weer als ik een jaar of wat 24 uur normaal vol kan houden zonder de rest van de week bij te liggen komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn ambitie is 32 uur betaald werk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Hoop voor je dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
16 uur onbetaald dus nu. Met mogelijk vanaf maart een arbeidsovereenkomst. Al merk ik dat mijn leidinggevende niet bepaald overstroomt van enthousiasme. Die neemt niet heel graag mensen met ''een vlekje" aan als ik het zo zie en hoor.Ja hier ook hoor. Ik was aardig op weg met 14 uur betaald. Maar dat is alweer twee jaar geleden of zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bekijk ik wel weer als ik een jaar of wat 24 uur normaal vol kan houden zonder de rest van de week bij te liggen komen.:')![]()
Ergens vrijwilligerswerk doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik wil. Journalist, tekstschrijver of community manager oid. Liefst eens een vaste baan. Ben dat freelancen wel zat. Maar niks van dit kan ik nu aan. Tijdens de burnout kon ik nog wel 8 uur werken. Toen 10 uur en toen 14 uur. Tot alles weet eens in elkaar zakte.
Schrijven voor een lokaal weekblad?
Ik snap dat je echt nieuws-journalist was... maar rustig en laag beginnen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik was net buiten en die 9 graden voelde bijna aan als 'warm'
Komt vast wel weer goed, en hopelijk snel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Normaal is niet depressief. In staat om mezelf nuttig te maken en te genieten. Of in elk geval niet constant in pijn te zitten.
Zeker nu je een lieve dame aan je zijde hebt
Kun je nova niet ook aanroepen voor dit?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis een "vat samen" optie op FOK!♡♡♡♡![]()
Heb je geen wind daar?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was net buiten en die 9 graden voelde bijna aan als 'warm'
Hier voelt het echt koudThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Vrijwilligerswerk doe ik nu bij de kringloop. Ik heb het geprobeerd: aan de slag bij de lokale krant. Politiek nieuws. Maar het ging niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens vrijwilligerswerk doen?
Schrijven voor een lokaal weekblad?
Ik snap dat je echt nieuws-journalist was... maar rustig en laag beginnen?:')![]()
Het was even een zit maar heb alles bijgelezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben je wel een uurtje zoet met al die lange postsIk kan woest worden om mensen die zulke dingen zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar als je geen ambitie in het leven hebt kun je beter maar meteen achter een vuilniswagen aan gaan rennen!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt vast wel weer goed, en hopelijk snel.
Zeker nu je een lieve dame aan je zijde hebt
Doe eens danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was even een zit maar heb alles bijgelezen.
[..]
Ik kan woest worden om mensen die zulke dingen zeggen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: