- Jeffrey, Milena en Niels bepalen teveel in het huisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:52 schreef Hznootje het volgende:
De podcast staat op spotify ( Sharice, Wicky en Axel) is wel de moeite waard om even te luisteren
Nou ik was geen fan van ashley in tegendeel verafschuwde haar gedrag daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je kijkt teveel door een favorietenbril. Ashley heeft veel leugens verteld.
Als Jeffrey en niels weg zijn gaat het een stuk beter in die groep denk jkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
- Jeffrey, Milena en Niels bepalen teveel in het huis
- Niels en Jeff laten weinig ruimte voor een ander en niet te vertrouwen
Heb je ff video geDM’t ;pquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar kan me wat bij voorstellen....
Ze zijn verkeerd begonnen, en ook nog nix geven zowel op stream als op TV beroerde invulling .. ik snap het bestquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik ga maar eens wat anders doen, bij BB gaat er vandaag niets meer gebeuren
van mij mag de stekker er wel uit, of helemaal overnieuw met 'n nieuwe groep bewoners
Aan de andere kant kan zoiets ook het geroddel stoppen en dat er dan misschien wat meer positiviteit komt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
Heb net die papegaai gezien in die youtube.
Met terugwerkende kracht snap ik wel dat ze die nog niet gebruikt hebben,
Laat je Peter praten de eerste week, trekt niemand meer zijn smoel open
Niemand houdt er nu rekening mee dat die papegaai er staat met een reden.
Die 2 weg en 2 gezellige aanwezige energieke bewoners terug zou wel fijn zijn ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als Jeffrey en niels weg zijn gaat het een stuk beter in die groep denk jk
Ik zal gelijk weg zodra hij op de streams is. Maarja alternatief is ook niet best een haarplukkende whicky bij elsaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:16 schreef engine het volgende:
Jeffrey kan liegen, stoken en scheren tegelijk
Ik wou net wegswitchen bij Jeff, maar blijf nog wel ff hangenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zal gelijk weg zodra hij op de streams is. Maarja alternatief is ook niet best een haarplukkende whicky bij elsa
Matthiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hebben die 2 het nu ik snap er geen moer meer van
Ik snap sowieso Elsa nooit als ze aan t praten is..Vaag mensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hebben die 2 het nu ik snap er geen moer meer van
En de laatste die je een zoentje hebt gegeven moet met je meequote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:23 schreef Ireth het volgende:
Keanu hoopt dat de telefoon vandaag nog af gaat voor Jeff. Ik ook..
"Pak direct je spullen en rot op uit mijn huis!"
Is ook niet Jeff z’n schuld dat Jordy er zo bij loopt. Niels kwam er ineens bij en begon in Jordy z’n haar te knippenquote:
Haha okee heb daar niet veel van gezien. Dacht hier te lezen dat dat door Jeffrey kwam.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is ook niet Jeff z’n schuld dat Jordy er zo bij loopt. Niels kwam er ineens bij en begon in Jordy z’n haar te knippen
Keanu heeft een mooie kop met haar alleen een coupe dat ik denk: is Karen uw kapster?quote:
frey heeft een brede rug... alles is zijn schuld.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha okee heb daar niet veel van gezien. Dacht hier te lezen dat dat door Jeffrey kwam.
Oh ik weet er weinig van en vind er ook niet zoveel van. Dacht alleen dat Jordy’s coupe door Jeffrey was gedaan en had Jeffrey bij hem bezig gezien met dat scheerapparaatje. Verder nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
Jef
[..]
frey heeft een brede rug... alles is zijn schuld.
Blijf het zeggen, Jeffrey heeft zich niet op Jordy gestort en ook niet bedreigd als hij niet mocht knippen....Hij die altijd zo eerlijk is had echt nee kunnen zeggen....maar alle aandacht kwam hem wel goed uit.
Iedereen gaat gewoon mee met Mattheus en Jeffrey op dit moment. Op deze manier komen ze allemaal 1 week verder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef Willewa het volgende:
Niels heeft geen enkele support meer binnen de groep. Enkel Jordy nog denk ik?
Veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kom net een kleine sneak peak omtrent volgende week tegen.
Klopt ook wel hoor maar Jordy wilde zelf nog een beetje korter en Jeffrey heeft geen idee dat het bij jordy met zijn dikke mooie haar echt een techniek is om van vol naar stekels te gaan geleidelijk....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ik weet er weinig van en vind er ook niet zoveel van. Dacht alleen dat Jordy’s coupe door Jeffrey was gedaan en had Jeffrey bij hem bezig gezien met dat scheerapparaatje. Verder niet
Big Brother 2024..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet ik niet. Ze krijgen volgens mij langzaam allemaal door dat Niels niet zulke leuke uitspraken doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Iedereen gaat gewoon mee met Mattheus en Jeffrey op dit moment. Op deze manier komen ze allemaal 1 week verder.
Zal wel weer niks worden...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh hahahah. Dan heeft iemand dus een oude screenshot gepost. Fake newssssssquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Big Brother 2024..
Op zich een prima idee,
We gaan het zien
Komt sowieso raar over , vooral omdat ze er altijd zo'n duidelijke mening over heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Hznootje het volgende:
Milena is bang dat haar geflirt fucked up overkomt
Nee klopt niet, Niels kwam met de schaar en begon te hakken, waardoor Jeffrey er niet zoveel meer van kon makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor maar Jordy wilde zelf nog een beetje korter en Jeffrey heeft geen idee dat het bij jordy met zijn dikke mooie haar echt een techniek is om van vol naar stekels te gaan geleidelijk....
Nou ja, alles is ook aardig anders. Of dat positief is is de vraag, maar er is wel veel anders imoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven..
De belofte dat "Alles heel anders" zou worden klinkt nog na in de catacomben
Nee is wel de huidige FB naam van BB ook.. de stagiaire is nog niet toegekomen aan het aanpassen van de naam vermoedelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh hahahah. Dan heeft iemand dus een oude screenshot gepost. Fake newssssss
Denk het niet. Heel de dag hebben ze het er al over om Niels en Jordy te nomineren en tegen elkaar uit te spelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze krijgen volgens mij langzaam allemaal door dat Niels niet zulke leuke uitspraken doet.
Ja nah hou die er dan ook maar in dan Elsa eruit haha en wickyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Dan houdt het voor mij wel op dat zijn juist de ratjes tot nu toe. Nieks en Jordy spelen het spel best open. Jordy heeft er totaal geen moeite mee om de strategie achteraf te delen en Jordy houdt zich heel sterk aan zijn eigeprinciepes. Dat kan ik wel waarderen.
Vindt het nogal meevallen maar kan me voorstellen dat ze er zo over denkt....Maar het moet kunnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Hznootje het volgende:
Milena is bang dat haar geflirt fucked up overkomt
Apartquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee is wel de huidige FB naam van BB ook.. de stagiaire is nog niet toegekomen aan het aanpassen van de naam vermoedelijk
Nee, dat snap ik ook niet helemaal ,maar ik vind het ook nergens op slaan van BB.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ze mogen toch geen spullen van andere gebruiken?
Puzzie viel het op dat de reactie was van Big Brother 2024. Het is een oude screenshot denk ik dusquote:
Hoezo? Ze hebben deze week niets verkeerd gedaan. Ze hebben het juiste eten gekozen ze hebben aan de juiste mensen kans op een bed gegeven ze hebben zelfs een eerlijke afweging bij het uitdelen van de pins gemaakt. Ze hebben geen extra geld gepakt en hebben het geld van het eten eerlijk verdeeld. Wat hebben ze verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jordy hebben het wel op zichzelf afgeroepen.
Oh, dat verandert de zaak weer 😂 Ik zit niet meer op Facebook dus kon niet checken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee is wel de huidige FB naam van BB ook.. de stagiaire is nog niet toegekomen aan het aanpassen van de naam vermoedelijk
nee het slaat nergens op, maar regels zijn regels. De 1 wel en de ander niet.....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook niet helemaal ,maar ik vind het ook nergens op slaan van BB.
Hmm ja het kan hoor, wat je zegt. Maar het kan ook zijn dat ze het gewoon allemaal zijn gaan zien en allemaal eens zijn. Er was volgens mij ook afgesproken om dus te doen alsof hun neus bloedt en niet te communiceren wat Mattheus heeft gehoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk het niet. Heel de dag hebben ze het er al over om Niels en Jordy te nomineren en tegen elkaar uit te spelen.
Ze gaan er allemaal in mee en doen zogenaamd aardig tegen ze en doen net of ze met hun mee stemmen.
Regels zijn er soms ook om overtreden te wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee het slaat nergens op, maar regels zijn regels. De 1 wel en de ander niet.....
Neuh, een beetje armoed, geen luxe, koud water zijn altijd standaart BB-dingetjes geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou ja, alles is ook aardig anders. Of dat positief is is de vraag, maar er is wel veel anders imo
Ja, mee eens. wat je zegt...klopt ook wel dat Jeffrey met het scheerapparaat bezig is geweest en dat had Willewa gezien. Staat er een beetje onduidelijk wat ik bedoe, En als geen kapperzijnde is het moelijk om er wat van te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee klopt niet, Niels kwam met de schaar en begon te hakken, waardoor Jeffrey er niet zoveel meer van kon maken
zou leuk zijn als de heft van zijn baardje er straks af is en dat BB dan zegt, stoppenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Regels zijn er soms ook om overtreden te worden![]()
Dat zie je nu maar weer
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zou leuk zijn als de heft van zijn baardje er straks af is en dat BB dan zegt, stoppen
Hij doet zijn geloof eer aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Dat Matthie een gevaarlijke speler is, wat ook zo is natuurlijk want Matthie is leuk maar glibbert ook overal doorheen
Zei Jolien dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey zijn geitenk*t moet korter vindt Jolien
Ik vind Wicky een heerlijkheid met zijn dramaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
Vind wicky ook niks toevoegen
Ze hangen allemaal maar
Waar is die te zien de podcast want ik heb die nog niet gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Vraag me af wanneer axel gaat doen wat hij in de podcast zei. Even mensen opschudden. Is nu mooi moment om jordy en niels re vragen over wat mattie heeft verteld
Ja, dubbele tong of halve woorden....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
Het lijkt haast of Niels een spraakgebrek heeft
Aardigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
Axel is zelf naar het huis gereden , Jordy:' Dus je kan zo zelf naar huis als je weg moet'
Op Spotify te luisteren sowieso. Voor beeld erbij moet je wachten tot de nieuwe SL’s vanaf vanavond/morgen ofzo denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waar is die te zien de podcast want ik heb die nog niet gezien
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Wicky een heerlijkheid met zijn drama
Ik hoop dat Sharice dan maar vertrekt van de drie. Volgende keer graag een bank met een makkelijkere keuze.quote:
Die bewoners mogen wel eens komen vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop echt dat de nieuwe bewoners echt laten blijken hoe Jeffrey en co overkomen. Die Jeffrey zei hij we moeten oppassen voor de nieuwe want die kunnen leugens over ons vertellen in de groep
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sharice dan maar vertrekt van de drie. Volgende keer graag een bank met een makkelijkere keuze.
Heb meer het idee dat Jordy steekjes geeftquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Heb het idee dat Jordy een beetje zwarte humor heeft
Spotifyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waar is die te zien de podcast want ik heb die nog niet gezien
Had van de week ff gecheckt, vorig jaar kwamen Sabeau en Nouchka na de 3e liveshow op zaterdag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die bewoners mogen wel eens komen vind ik.
Wat is het laatste moment geweest dat er nog bewoners binnen kwamen?
Hoeft hij niet met de taxi is toch wel een voordeelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
Axel is zelf naar het huis gereden , Jordy:' Dus je kan zo zelf naar huis als je weg moet'
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoeft hij niet met de taxi is toch wel een voordeel
Daarom vond ik het idee wat hierboven ergens stond een prima idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Dat liggen en hangen op die bedden en banken zouden ze ook moeten verbieden.
Het officiele BB acount ziet er bij mij anders uit, zonder 2024 erbijquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar dit zou wel een mooie dagbesteding zijn voor ze, ipv lamlendig rondhangen en niets doen..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het officiele BB acount ziet er bij mij anders uit, zonder 2024 erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |