Nee is wel de huidige FB naam van BB ook.. de stagiaire is nog niet toegekomen aan het aanpassen van de naam vermoedelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh hahahah. Dan heeft iemand dus een oude screenshot gepost. Fake newssssss
Denk het niet. Heel de dag hebben ze het er al over om Niels en Jordy te nomineren en tegen elkaar uit te spelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze krijgen volgens mij langzaam allemaal door dat Niels niet zulke leuke uitspraken doet.
Ja nah hou die er dan ook maar in dan Elsa eruit haha en wickyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Dan houdt het voor mij wel op dat zijn juist de ratjes tot nu toe. Nieks en Jordy spelen het spel best open. Jordy heeft er totaal geen moeite mee om de strategie achteraf te delen en Jordy houdt zich heel sterk aan zijn eigeprinciepes. Dat kan ik wel waarderen.
Vindt het nogal meevallen maar kan me voorstellen dat ze er zo over denkt....Maar het moet kunnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Hznootje het volgende:
Milena is bang dat haar geflirt fucked up overkomt
Apartquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee is wel de huidige FB naam van BB ook.. de stagiaire is nog niet toegekomen aan het aanpassen van de naam vermoedelijk
Nee, dat snap ik ook niet helemaal ,maar ik vind het ook nergens op slaan van BB.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ze mogen toch geen spullen van andere gebruiken?
Puzzie viel het op dat de reactie was van Big Brother 2024. Het is een oude screenshot denk ik dusquote:
Hoezo? Ze hebben deze week niets verkeerd gedaan. Ze hebben het juiste eten gekozen ze hebben aan de juiste mensen kans op een bed gegeven ze hebben zelfs een eerlijke afweging bij het uitdelen van de pins gemaakt. Ze hebben geen extra geld gepakt en hebben het geld van het eten eerlijk verdeeld. Wat hebben ze verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jordy hebben het wel op zichzelf afgeroepen.
Oh, dat verandert de zaak weer 😂 Ik zit niet meer op Facebook dus kon niet checken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee is wel de huidige FB naam van BB ook.. de stagiaire is nog niet toegekomen aan het aanpassen van de naam vermoedelijk
nee het slaat nergens op, maar regels zijn regels. De 1 wel en de ander niet.....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook niet helemaal ,maar ik vind het ook nergens op slaan van BB.
Hmm ja het kan hoor, wat je zegt. Maar het kan ook zijn dat ze het gewoon allemaal zijn gaan zien en allemaal eens zijn. Er was volgens mij ook afgesproken om dus te doen alsof hun neus bloedt en niet te communiceren wat Mattheus heeft gehoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk het niet. Heel de dag hebben ze het er al over om Niels en Jordy te nomineren en tegen elkaar uit te spelen.
Ze gaan er allemaal in mee en doen zogenaamd aardig tegen ze en doen net of ze met hun mee stemmen.
Regels zijn er soms ook om overtreden te wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee het slaat nergens op, maar regels zijn regels. De 1 wel en de ander niet.....
Neuh, een beetje armoed, geen luxe, koud water zijn altijd standaart BB-dingetjes geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou ja, alles is ook aardig anders. Of dat positief is is de vraag, maar er is wel veel anders imo
Ja, mee eens. wat je zegt...klopt ook wel dat Jeffrey met het scheerapparaat bezig is geweest en dat had Willewa gezien. Staat er een beetje onduidelijk wat ik bedoe, En als geen kapperzijnde is het moelijk om er wat van te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee klopt niet, Niels kwam met de schaar en begon te hakken, waardoor Jeffrey er niet zoveel meer van kon maken
zou leuk zijn als de heft van zijn baardje er straks af is en dat BB dan zegt, stoppenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Regels zijn er soms ook om overtreden te worden![]()
Dat zie je nu maar weer
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zou leuk zijn als de heft van zijn baardje er straks af is en dat BB dan zegt, stoppen
Hij doet zijn geloof eer aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Dat Matthie een gevaarlijke speler is, wat ook zo is natuurlijk want Matthie is leuk maar glibbert ook overal doorheen
Zei Jolien dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey zijn geitenk*t moet korter vindt Jolien
Ik vind Wicky een heerlijkheid met zijn dramaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
Vind wicky ook niks toevoegen
Ze hangen allemaal maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |