En de laatste die je een zoentje hebt gegeven moet met je meequote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:23 schreef Ireth het volgende:
Keanu hoopt dat de telefoon vandaag nog af gaat voor Jeff. Ik ook..
"Pak direct je spullen en rot op uit mijn huis!"
Is ook niet Jeff z’n schuld dat Jordy er zo bij loopt. Niels kwam er ineens bij en begon in Jordy z’n haar te knippenquote:
Haha okee heb daar niet veel van gezien. Dacht hier te lezen dat dat door Jeffrey kwam.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is ook niet Jeff z’n schuld dat Jordy er zo bij loopt. Niels kwam er ineens bij en begon in Jordy z’n haar te knippen
Keanu heeft een mooie kop met haar alleen een coupe dat ik denk: is Karen uw kapster?quote:
frey heeft een brede rug... alles is zijn schuld.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha okee heb daar niet veel van gezien. Dacht hier te lezen dat dat door Jeffrey kwam.
Oh ik weet er weinig van en vind er ook niet zoveel van. Dacht alleen dat Jordy’s coupe door Jeffrey was gedaan en had Jeffrey bij hem bezig gezien met dat scheerapparaatje. Verder nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
Jef
[..]
frey heeft een brede rug... alles is zijn schuld.
Blijf het zeggen, Jeffrey heeft zich niet op Jordy gestort en ook niet bedreigd als hij niet mocht knippen....Hij die altijd zo eerlijk is had echt nee kunnen zeggen....maar alle aandacht kwam hem wel goed uit.
Iedereen gaat gewoon mee met Mattheus en Jeffrey op dit moment. Op deze manier komen ze allemaal 1 week verder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef Willewa het volgende:
Niels heeft geen enkele support meer binnen de groep. Enkel Jordy nog denk ik?
Veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kom net een kleine sneak peak omtrent volgende week tegen.
Klopt ook wel hoor maar Jordy wilde zelf nog een beetje korter en Jeffrey heeft geen idee dat het bij jordy met zijn dikke mooie haar echt een techniek is om van vol naar stekels te gaan geleidelijk....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ik weet er weinig van en vind er ook niet zoveel van. Dacht alleen dat Jordy’s coupe door Jeffrey was gedaan en had Jeffrey bij hem bezig gezien met dat scheerapparaatje. Verder niet
Big Brother 2024..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet ik niet. Ze krijgen volgens mij langzaam allemaal door dat Niels niet zulke leuke uitspraken doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Iedereen gaat gewoon mee met Mattheus en Jeffrey op dit moment. Op deze manier komen ze allemaal 1 week verder.
Zal wel weer niks worden...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh hahahah. Dan heeft iemand dus een oude screenshot gepost. Fake newssssssquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Big Brother 2024..
Op zich een prima idee,
We gaan het zien
Komt sowieso raar over , vooral omdat ze er altijd zo'n duidelijke mening over heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Hznootje het volgende:
Milena is bang dat haar geflirt fucked up overkomt
Nee klopt niet, Niels kwam met de schaar en begon te hakken, waardoor Jeffrey er niet zoveel meer van kon makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor maar Jordy wilde zelf nog een beetje korter en Jeffrey heeft geen idee dat het bij jordy met zijn dikke mooie haar echt een techniek is om van vol naar stekels te gaan geleidelijk....
Nou ja, alles is ook aardig anders. Of dat positief is is de vraag, maar er is wel veel anders imoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven..
De belofte dat "Alles heel anders" zou worden klinkt nog na in de catacomben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |