Waar is die te zien de podcast want ik heb die nog niet gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Vraag me af wanneer axel gaat doen wat hij in de podcast zei. Even mensen opschudden. Is nu mooi moment om jordy en niels re vragen over wat mattie heeft verteld
Ja, dubbele tong of halve woorden....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
Het lijkt haast of Niels een spraakgebrek heeft
Aardigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
Axel is zelf naar het huis gereden , Jordy:' Dus je kan zo zelf naar huis als je weg moet'
Op Spotify te luisteren sowieso. Voor beeld erbij moet je wachten tot de nieuwe SL’s vanaf vanavond/morgen ofzo denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waar is die te zien de podcast want ik heb die nog niet gezien
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Wicky een heerlijkheid met zijn drama
Ik hoop dat Sharice dan maar vertrekt van de drie. Volgende keer graag een bank met een makkelijkere keuze.quote:
Die bewoners mogen wel eens komen vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop echt dat de nieuwe bewoners echt laten blijken hoe Jeffrey en co overkomen. Die Jeffrey zei hij we moeten oppassen voor de nieuwe want die kunnen leugens over ons vertellen in de groep
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sharice dan maar vertrekt van de drie. Volgende keer graag een bank met een makkelijkere keuze.
Heb meer het idee dat Jordy steekjes geeftquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Heb het idee dat Jordy een beetje zwarte humor heeft
Spotifyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waar is die te zien de podcast want ik heb die nog niet gezien
Had van de week ff gecheckt, vorig jaar kwamen Sabeau en Nouchka na de 3e liveshow op zaterdag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die bewoners mogen wel eens komen vind ik.
Wat is het laatste moment geweest dat er nog bewoners binnen kwamen?
Hoeft hij niet met de taxi is toch wel een voordeelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
Axel is zelf naar het huis gereden , Jordy:' Dus je kan zo zelf naar huis als je weg moet'
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoeft hij niet met de taxi is toch wel een voordeel
Daarom vond ik het idee wat hierboven ergens stond een prima idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Dat liggen en hangen op die bedden en banken zouden ze ook moeten verbieden.
Het officiele BB acount ziet er bij mij anders uit, zonder 2024 erbijquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Willewa het volgende:
Kom net een kleine sneak peak omtrent volgende week tegen.
[ link | afbeelding ]
Maar dit zou wel een mooie dagbesteding zijn voor ze, ipv lamlendig rondhangen en niets doen..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het officiele BB acount ziet er bij mij anders uit, zonder 2024 erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |