dat valt wel mee. Het is zomer daar, dat is de reden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:02 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie partijen.
Apart trouwens. Het is daar 22.00 u. en is het is kennelijk nog licht.Maar goed, ze zitten natuurlijk vlak bij de evenaar.
De immer clean spelende Sinner. Hoewel erkend vrouwenmepper Zverev er langzamerhand wel recht op heeft.quote:
O, gewoon zomertijd dus. Wist ik niet. Thanks.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
dat valt wel mee. Het is zomer daar, dat is de reden.
Ook kwestie van kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:05 schreef superniger het volgende:
1-1 gelijk.
Is Keys mentaal geknakt?
Zij is toch gewoon upper class met hoe goed ze Engels praat, sowieso haar manier van praten en humor etc.? Of onderschat ik nu het Engels van de gemiddelde Belarus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:07 schreef DeeBee het volgende:
Erkend dopeur tegen regelmatig vrouwen- en vadermepper, ik hoop dat ze beiden hun servicearmen brekenDus niet alleen zijn vriendinnetjes, maar ook zijn vader moet met angst en beven deze wedstrijd aanschouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat alleen tsitsipas was erkend als vadermepper.
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:07 schreef DeeBee het volgende:
Erkend dopeur tegen regelmatig vrouwen- en vadermepper, ik hoop dat ze beiden hun servicearmen brekenWe stellen vast dat DeeBee de verdenking van dopinggebruik erger vindt dan je vrouw in elkaar meppen. Waarvang akte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.
Wordt steeds later voor m'n gevoel.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat die finale zo laat begint, ik zit al vanaf half 7 klaar
Zverev kan er ook wat van, al lijkt het mij ook wel ergerlijk als je pa je coach is.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus niet alleen zijn vriendinnetjes, maar ook zijn vader moet met angst en beven deze wedstrijd aanschouwen?
Ik dacht dat alleen tsitsipas was erkend als vadermepper.
Sowww, hier wordt uitgedeeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We stellen vast dat DeeBee de verdenking van dopinggebruik erger vindt dan je vrouw in elkaar meppen. Waarvang akte.
Ik snap je wel hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 10:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zverev kan er ook wat van, al lijkt het mij ook wel ergerlijk als je pa je coach is.
[..]
Sowww, hier wordt uitgedeeld.
Aangezien tennis sowieso loller is, valt erkend dopeur vast ook wel toe te schrijven aan Zverev overigens.
In de regel ben ik wel voor 'nieuwe' winnaars, blijft wel mooi als er meerderen slams kunnen pakken. Er zijn echter weinig interessante figuren tegenwoordig, tennis is echt ontzettend gekelderd qua interesse voor mij. Het feit dat elke pot ongeacht de speler of ondergrond tegenwoordig hetzelfde is draagt hier ook wel aan bij, hier is het al vaker over gegaan.
Voor mijn gevoel duurde het bij Murray eindeloos maar die was 25 toen hij zijn eerste won, Zverev wordt in april 28.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:47 schreef EP3 het volgende:
Het zou toch wat zijn als Zverev met al zijn kwaliteiten nooit n GS titel weet te pakken.
Dat ie na zijn tenniscarriere wordt beschouwd als de eeuwige runner up.
Het is niet uit te sluiten. Hij is ook alweer 27 inmiddels.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:47 schreef EP3 het volgende:
Het zou toch wat zijn als Zverev met al zijn kwaliteiten nooit n GS titel weet te pakken.
Zijn speelplan is goed inderdaad, maar Sinner is verdedigend zo sterk.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De constant gehoorde kritiek op Zverev (te passief, vooral op belangrijke punten), heeft hij tot nu toe wel goed opgepakt deze wedstrijd. Alleen Sinner is gewoon de betere speler, en creëert zo veel kansen dat er uiteindelijk wel eentje valt.
Ja het is ongelukkig dat rallies langer zijn geworden terwijl onze concentratiespanne juist is afgenomen. Fpersoonlijkheden interessant vinden is toch echt je leeftijdquote:Op zondag 26 januari 2025 10:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zverev kan er ook wat van, al lijkt het mij ook wel ergerlijk als je pa je coach is.
[..]
Sowww, hier wordt uitgedeeld.
Aangezien tennis sowieso loller is, valt erkend dopeur vast ook wel toe te schrijven aan Zverev overigens.
In de regel ben ik wel voor 'nieuwe' winnaars, blijft wel mooi als er meerderen slams kunnen pakken. Er zijn echter weinig interessante figuren tegenwoordig, tennis is echt ontzettend gekelderd qua interesse voor mij. Het feit dat elke pot ongeacht de speler of ondergrond tegenwoordig hetzelfde is draagt hier ook wel aan bij, hier is het al vaker over gegaan.
Hij was gewoon beter op de belangrijke momenten. Zoals altijd, eigenlijk.quote:
2 keer gewoon mazzel..meer nietquote:Op zondag 26 januari 2025 11:50 schreef EP3 het volgende:
[..]
Hij was gewoon beter op de belangrijke momenten. Zoals altijd, eigenlijk.
Is goed joh,quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef leukeditter het volgende:
[..]
2 keer gewoon mazzel..meer niet
De crux zit hem in het woordje altijd. Dan is het dus geen mazzel.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef leukeditter het volgende:
[..]
2 keer gewoon mazzel..meer niet
Eens. Ik zie overigens nog steeds briljante punten hoor. Ik geef het je ook te doen om de big 3 op te volgen. Qua niveau waarschijnlijk het beste ooit. En toch vind ik met name Sinner en Alcaraz op hun top daar niet eens veel voor onder doen. Het tennis is gewoon geëvolueerd. Je kunt wel korte punten willen spelen, maar de echte toppers hebben daar een antwoord op. Ze retourneren beter dan ooit, ze passeren de moeilijkste aanvalsballen moeiteloos. Is het daar veel leuker op geworden? Nee. Maar dat kun je de spelers niet euvel duiden.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja het is ongelukkig dat rallies langer zijn geworden terwijl onze concentratiespanne juist is afgenomen. Fpersoonlijkheden interessant vinden is toch echt je leeftijd, daar valt volgens mij totaal geen casus voor te maken. Sampras en Agassi waren in ieder geval doodsaaie persoonlijkheden, Federer en Nadal ook. In de subtop had je ook altijd wel interessantere en minder interessante types.
Inderdaad, daarbij had Sinner op een paar belangrijke punten al pech gehad, dat de bal net bleef hangen. Maar als kijker altijd zuur als zo'n punt de beslissing brengt.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:45 schreef Marcoss het volgende:
Die netbal in de TB van set 2 was mazzel voor Sinner (zeker op zo’n cruciaal punt), maar over de gehele wedstrijd was hij gewoon een klasse beter..
(En dat merkte je ook wel aan de houding van Zverev op de baan, zeker in set 3)
Absoluut, normaal is er altijd wel één epische wedstrijd in het toernooi, nu geen enkele. Alcaraz - Djokovic kwam dan nog het meest in de buurt denk ik?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:43 schreef mitt het volgende:
Wat een dominantie.
Al met al een matig mannentoernoou
Hij mist gewoon een echt wapen waar hij op terug kan vallen, waarmee hij echt het verschil kan maken. En door zijn passieve speelstijl wordt hij dan vaak gestuit door een speler die op dat moment de vorm heeft (of door een Sinner die allround op veel vlakken net wat beter is).quote:Op zondag 26 januari 2025 10:47 schreef EP3 het volgende:
Iemand in het publiek speelt politieagentje en refereert aan de beschuldigingen van huiselijk geweld tegen Zverev.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |