SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
we doen het er maar mee, afgelopen nacht ook maar liefst anderhalf uur geslapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
je kunt ook weinig andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja klein uur wandelen. Maar vertrek pas in de middag denk ik, nog niet zoveel zin. Ik probeer 2x per week te wandelen (1 dag heen en een andere dag terug ) omdat het gezond is enzo. Het terugwandelen vind ik leuk, kan ik gelijk de werkdag verwerken, maar het heen niet zo. Andere optie is s avonds na thuiskomst nog een uurtje wandelen, maar dat komt er vaak niet vanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:13 schreef sp3c het volgende: [..] nog een uurtje of over een uurtje? uur naar werk wandelen lijkt me matig man
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou ja, dat.. het is de laatste dagen 5 uurtjes wakker, een uurtje (met geluk) slapen.. slopend gewoonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
die snap ik welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja klein uur wandelen. Maar vertrek pas in de middag denk ik, nog niet zoveel zin. Ik probeer 2x per week te wandelen (1 dag heen en een andere dag terug ) omdat het gezond is enzo. Het terugwandelen vind ik leuk, kan ik gelijk de werkdag verwerken, maar het heen niet zo. Andere optie is s avonds na thuiskomst nog een uurtje wandelen, maar dat komt er vaak niet van
maar ik zou dan idd altijd de terugweg kiezen, anders zit je toch steeds naar de klok te kijkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Anderzijds lijkt de weg van huis naar werk langer dan van werk naar huisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik wilde zeggen dat dat niet gaat, maar ik zou natuurlijk ook met de bus heen kunnen gaan. Mja nu fiets ik meestal de andere dagen, dat is ook wel gezondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
die snap ik wel
maar ik zou dan idd altijd de terugweg kiezen, anders zit je toch steeds naar de klok te kijkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ah je laat je fiets daar en loopt dan terug, volgende keer loop je er naar toe en pak je de fiets terug?
dit klinkt logisch in mijn hoofdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dus zal het wel niet zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
justin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja klein uur wandelen. Maar vertrek pas in de middag denk ik, nog niet zoveel zin. Ik probeer 2x per week te wandelen (1 dag heen en een andere dag terug ) omdat het gezond is enzo. Het terugwandelen vind ik leuk, kan ik gelijk de werkdag verwerken, maar het heen niet zo. Andere optie is s avonds na thuiskomst nog een uurtje wandelen, maar dat komt er vaak niet van![]()
![]()
![]()
dit zat er een keer aan te komen!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een begroeting voor deze vent, maar ook gezellig dat jij er bentquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, @:JustinK is uit bed, het is weer gedaan met de pret
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, heb jij geen pret in bed?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een begroeting voor deze vent, maar ook gezellig dat jij er bent![]()
Amyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes vandaagquote:![]()
Mag je in het weekend naar huis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ik ga naar mijn meidquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes vandaag![]()
Mag je in het weekend naar huis?:')![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ga naar mijn meid
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Woeiiiiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ga naar mijn meid![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is nu dag 4quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja snap ik![]()
En de eerste week hier ook weer overleefd
Begin wel een beetje te integreren:')![]()
Welkom @specquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:47 schreef ToT het volgende:
@ TTT!
@:spec moet hier weer lekker actief worden!
En hee peeps!
geen idee wie dat is
Smile, it's free therapy.![]()
Oh mooi man. Toch alweer heel anders dan op dag 1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is nu dag 4
Begin wel een beetje te integreren![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dag 1 was echt nog wennen ... En klagenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooi man. Toch alweer heel anders dan op dag 1:')![]()
Geloof dat die nog de jas aan het aantrekken isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hallo, is er een dokter in de zaal?
Ja soms moet je gewoon even klagenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dag 1 was echt nog wennen ... En klagen![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:52 schreef KillemWieft het volgende:
Ik begin steeds meer te desintegreren.Smile, it's free therapy.![]()
Zo kennen we jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:52 schreef KillemWieft het volgende:
Ik begin steeds meer te desintegreren.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat die nog de jas aan het aantrekken is
Proud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
En dat kan hierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja soms moet je gewoon even klagen
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Daar had ik mijn eigen topic maar al een tijdje niet in gereageerdquote::')![]()
Kaatje!quote:
Hmmmm als jij ooit een kleine berg ontdekt en er je vlag in plant, ga je het dan Kaat's heuvel noemen?
Gelijk er ff een pretpark op gooien enzo.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is nu dag 4
Begin wel een beetje te integrerenMooi man!
sinterklaaskapoentje
![]()
Die film hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!
[ afbeelding ]:')![]()
@sp3c dus!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Welkom @:spec
geen idee wie dat is![]()
![]()
Is wel een idee jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kaatje!
Hmmmm als jij ooit een kleine berg ontdekt en er je vlag in plant, ga je het dan Kaat's heuvel noemen?
Gelijk er ff een pretpark op gooien enzo.![]()
![]()
Waar de fuck is dat in godesnaam van?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voelt als een warm bad.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is toch het afvoerputje van FOK! ?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!
[ afbeelding ]
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ben ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Uhu jij ook daarom vind ik jou als een van de weinige mensen leuk hierquote:![]()
![]()
![]()
Rare vogelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu jij ook daarom vind ik jou als een van de weinige mensen leuk hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nuecken?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu jij ook daarom vind ik jou als een van de weinige mensen leuk hier![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar wel blije vogel![]()
![]()
[..]
Lekker![]()
![]()
![]()
Ik heb zo’n zin!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar wel blije vogel![]()
![]()
[..]
Lekker
Zouden ze dit daar ook schenken?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zo’n zin!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee daarvoor moet je hier zijn:quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zouden ze dit daar ook schenken?
[ afbeelding ]
Lust wel watquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zo’n zin!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
GG verzaakt weer met zijn virtuele koffie![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan er geen piemol van maken hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
zie er 3 piemols in in het bruine stuk
Muis in het rode stuk:')![]()
Ja, ik had eerst een overleg (die is standaard elke ochtend 9 uur), en de wasmachine aan het werk gezet, maar ik ben er nu.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
GG verzaakt weer met zijn virtuele koffie
Koffie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een lekker bakkie AI koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Amsterdammertjes dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan er geen piemol van maken hoor![]()
Tss... het is lekkerder als je er eerst nog even naar kunt kijken.. voelen..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht je stopt ‘m meteen in je mond.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft ook Jus een knuffelt![]()
![]()
Ik ben gewoon 4 volle dagen bezig geweest met werk joh![]()
Vandaag eindelijk een rustig dagje om de niet afgeronde klusjes af te makenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
GREESIEquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft ook Jus een knuffelt![]()
Best heftig he, dat werkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gewoon 4 volle dagen bezig geweest met werk joh![]()
Vandaag eindelijk een rustig dagje om de niet afgeronde klusjes af te maken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft AS een teiltje![]()
![]()
Neuh dat valt over het algemeen wel mee, maar ik houd er niet van als ik te druk ben op werk.quote:Trotste mama van Ambar
* greysbones hopt in het warme bad van Kiwiquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig nu een rustiger dagje en bijna weekendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh dat valt over het algemeen wel mee, maar ik houd er niet van als ik te druk ben op werk.![]()
![]()
Waar?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig nu een rustiger dagje en bijna weekendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* greysbones kijkt naar buiten en denkt waaarrrr
Kan je beter niet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones hopt in het warme bad van Kiwi
Hier in DTSquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
* greysbones kijkt naar buiten en denkt waaarrrr![]()
Dacht je dat het badschuim was?quote:
Les 1 ging over sokken. Les 2 schuim op het badwater is niet altijd badschuim!
Ruiken?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tss... het is lekkerder als je er eerst nog even naar kunt kijken.. voelen..
Je bent liefquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft KB een knuffelt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben allergisch voor badschuimquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht je dat het badschuim was?
Les 1 ging over sokken. Les 2 schuim op het badwater is niet altijd badschuim!
Dus stap er sowieso niet in
Ik heb geleerd dat warme plekken in water niet altijd even hygiënisch zijn.
Al is urine wel gewoon steriel natuurlijk
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moet eraan ruiken als ‘ie uit de oven komt.
Dan mag jij bij Kiwi in badquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geleerd dat warme plekken in water niet altijd even hygiënisch zijn.
Al is urine wel gewoon steriel natuurlijk
Beter, dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat je misschien op m’n lul gaat staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor badschuim
Dus stap er sowieso niet inProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
* gebrokenglas ziet @greysbones staan, herinnert zich de ontzettende teleurstelling van gisteren dat er geen heerlijke koffie klaar stond, maakt dus snel koffie en schenkt de aanwezigen de kopjes vol.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar je keek een beetje als die smiley
Trotste mama van Ambar
Deze man hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas ziet @:greysbones staan, herinnert zich de ontzettende teleurstelling van gisteren dat er geen heerlijke koffie klaar stond, maakt dus snel koffie en schenkt de aanwezigen de kopjes vol.
[ afbeelding ]![]()
Dan moet er wel wat zijn om op te gaan staanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter, dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat je misschien op m’n lul gaat staan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas ziet @:greysbones staan, herinnert zich de ontzettende teleurstelling van gisteren dat er geen heerlijke koffie klaar stond, maakt dus snel koffie en schenkt de aanwezigen de kopjes vol.
[ afbeelding ]
Nee, jij zit daar toch ook al?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk niet dat kiwi daar op zit te wachten
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat zijn om op te gaan staan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maak dan een TTquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Blijft maar met die vieze koffie aanzetten
Geen thee van GG
Ik heb deze TTquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak dan een TT
Geen thee van GG![]()
![]()
Er is genoeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat zijn om op te gaan staan
Iets minder als het water koud is, maar nog altijd meer dan voldoende.
Pics or It didn’t happenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is genoeg.
Iets minder als het water koud is, maar nog altijd meer dan voldoende.
Greys is niet zo gehoorzaamquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan maak je zin. Zegt je man dat nooit tegen je?
Mag hij proberenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan maak je zin. Zegt je man dat nooit tegen je?
Dit kan echt niet, Amy.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker queenen
Bekijk deze YouTube-video
Owja sorry. Oeps. 🫣quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Blijft maar met die vieze koffie aanzetten
* gebrokenglas maakt snel een kop thee voor Amy. 🫖Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja sorry. Oeps. 🫣
* gebrokenglas maakt snel een kop thee voor Amy. 🫖![]()
![]()
Jeejquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja sorry. Oeps. 🫣
* gebrokenglas maakt snel een kop thee voor Amy. 🫖![]()
* MizzezAmy hoopt dat het sterrenmunt isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Komop nu
Kap allemaal eens met dat gezeur onder elkaar
Negeer elkaar
Of niet
Maar kap eens met dat gezeik
AllemaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oeh. Ja, Justin natuurlijk ook. 😧quote:
Wil je thee Justin? Hier, asjeblieft. 🫖☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:18 schreef greysbones het volgende:
Komop nu
Negeer elkaar
Of niet
Allemaal![]()
![]()
Dankuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeh. Ja, Justin natuurlijk ook. 😧
Wil je thee Justin? Hier, asjeblieft. 🫖☕️![]()
![]()
Volgens mij heb ik diverse popcorn momenten gemist deze week
Trotste mama van Ambar
Ik heb groene thee, Engelse thee en bosvruchtenthee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej![]()
* MizzezAmy hoopt dat het sterrenmunt is
Geen sterrenmunt. 😔Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geldt dit voor IEDEREEN?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:18 schreef greysbones het volgende:
Komop nu
Negeer elkaar
Of niet
Allemaal![]()
Kan me er vrij weinig van herrinneren, dus zal niet de moeite waard geweest zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heb ik diverse popcorn momenten gemist deze week![]()
Beetje lastig he, je ziet het toch zelf ook?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:18 schreef greysbones het volgende:
Komop nu
Negeer elkaar
Of niet
AllemaalSmile, it's free therapy.![]()
neuh hoop shit van iedereen prive geweest in dtsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heb ik diverse popcorn momenten gemist deze week
Mooi dat het hier kan
maar niet echt een plek om even af te komen schakelen als je het niet allemaal steeds wil lezen.Smile, it's free therapy.![]()
Ik zie het niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje lastig he, je ziet het toch zelf ook?![]()
Join the clubquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke ik snap er helemaal niets meer van.![]()
Eigenlijk werkt het net als met banners. Ik zie ze wel, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh hoop shit van iedereen prive geweest in dts
Mooi dat het hier kan
maar niet echt een plek om even af te komen schakelen als je het niet allemaal steeds wil lezen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eigenlijk werkt het net als met banners. Ik zie ze wel, maar ook weer niet.
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: