SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
we doen het er maar mee, afgelopen nacht ook maar liefst anderhalf uur geslapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
je kunt ook weinig andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja klein uur wandelen. Maar vertrek pas in de middag denk ik, nog niet zoveel zin. Ik probeer 2x per week te wandelen (1 dag heen en een andere dag terug ) omdat het gezond is enzo. Het terugwandelen vind ik leuk, kan ik gelijk de werkdag verwerken, maar het heen niet zo. Andere optie is s avonds na thuiskomst nog een uurtje wandelen, maar dat komt er vaak niet vanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:13 schreef sp3c het volgende: [..] nog een uurtje of over een uurtje? uur naar werk wandelen lijkt me matig man
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou ja, dat.. het is de laatste dagen 5 uurtjes wakker, een uurtje (met geluk) slapen.. slopend gewoonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
die snap ik welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja klein uur wandelen. Maar vertrek pas in de middag denk ik, nog niet zoveel zin. Ik probeer 2x per week te wandelen (1 dag heen en een andere dag terug ) omdat het gezond is enzo. Het terugwandelen vind ik leuk, kan ik gelijk de werkdag verwerken, maar het heen niet zo. Andere optie is s avonds na thuiskomst nog een uurtje wandelen, maar dat komt er vaak niet van
maar ik zou dan idd altijd de terugweg kiezen, anders zit je toch steeds naar de klok te kijkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Anderzijds lijkt de weg van huis naar werk langer dan van werk naar huisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik wilde zeggen dat dat niet gaat, maar ik zou natuurlijk ook met de bus heen kunnen gaan. Mja nu fiets ik meestal de andere dagen, dat is ook wel gezondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
die snap ik wel
maar ik zou dan idd altijd de terugweg kiezen, anders zit je toch steeds naar de klok te kijkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ah je laat je fiets daar en loopt dan terug, volgende keer loop je er naar toe en pak je de fiets terug?
dit klinkt logisch in mijn hoofdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dus zal het wel niet zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
justin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja klein uur wandelen. Maar vertrek pas in de middag denk ik, nog niet zoveel zin. Ik probeer 2x per week te wandelen (1 dag heen en een andere dag terug ) omdat het gezond is enzo. Het terugwandelen vind ik leuk, kan ik gelijk de werkdag verwerken, maar het heen niet zo. Andere optie is s avonds na thuiskomst nog een uurtje wandelen, maar dat komt er vaak niet van![]()
![]()
![]()
dit zat er een keer aan te komen!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een begroeting voor deze vent, maar ook gezellig dat jij er bentquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, @:JustinK is uit bed, het is weer gedaan met de pret
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()