abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2025 @ 15:54:32 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216403067
Tralalalalala....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 23 januari 2025 @ 15:56:02 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_216403079
Ik zing enkel vals.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216403334
Ik ook maar ik brul mooi mee als ik de muziek keihard in de auto aan heb staan :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 23 januari 2025 @ 17:23:04 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216403904
Ik zing met Hannah altijd uren als ze hier is. Ik vind het repertoire van koren echt afschuwelijk. Kerkrepertoire vind ik an wel weer heel erg tof, vroeger altijd in kerkkoren gezongen, maar hey die kerk he 😂.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216408780
Mijn zusje heeft van zingen haar werk gemaakt. Ze zingt zelf veel, geeft zangles en begeleid vaak backings in projectvorm.

Ik ben zelf vooral blij dat mijn ouders een instrument stimuleerden. Ik kan niet echt zingen (hoewel ik wel veel in koortjes heb gezongen vroeger), maar kan wel altijd muziek maken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 24 januari 2025 @ 06:52:25 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216409841
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.

Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216409889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 06:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.

Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
Nou ja, je biedt het aan, dat is toch mooi? Je kunt ze ook niet dwingen.

Ik ben ook gammel. Zo net niet ziek, maar ook niet fit te noemen.
Dus vandaag ook maar een rustige dag. Morgen werken en zondag repetitiedag, dus ik moet vandaag opknappen :')
pi_216409929
Beterschap voor de gammelen en zieken, er hangt weer vanalles in de lucht helaas :*

Zingen O+ meer dan toon houden kan ik echter niet dus ik bak er niks van :')

Operatie-magneet nog steeds nier afgerond. Ondertussen blijkt kind ik-poep-nooit-op-school minimaal 1 en soms zelfs 2 keer per dag op school te poepen :') gister eind van de middag de huisarts gebeld, assistent zou overleggen en we mogen deze ochtend terugbellen over hoe verder. Ik vermoed dat we eerst nog moeten gaan laxeren, al poept ze dus prima zonder en hoop ik ergens dat we het niet nog langer hoeven aan te kijken want ik heb mijn portie poepgraven wel gehad.

De juf stelde eergisteren: ach vrijdag zijn ze toch vrij (studiedag) dus hou haar donderdag ook maar lekker thuis. Daar heb ik nee bedankt op gezegd, want ik ga mijn kind dat niet ziek is en graag naar school wil niet thuis houden wegens een 'ongemak'. We zijn elke dag binnen 3 minuten bij de wc's op school als ze moet poepen. Wel de hint opgepikt dat ze het kennelijk toch vervelender vindt om ons dan een berichtje te moeten sturen dan ze eerst aangaf, of dat ze het te lang vindt duren, dus na lang nadenken over een andere oplossing bedacht ik opeens dat ze een one2track horloge heeft. Die mag ze van de juf nu om naar school en dan kan ze zelf bellen als ze op de wc zit. Problem solved O+
pi_216409949
Succes en sterkte voor de gammelen :*

Jee @Schanu het houdt jullie zo wel bezig he :{
Heeft ze niet toevallig een keer gepoept zonder dat jullie het wisten? Zal je dan net zien...
Afwachten maar wat de ha gaat zeggen. Sterkte ermee :*

@amaranta, hoe is de situatie nu met je moeder?

Om 10.00 uur zit ik in de startblokken voor tickets en daarna lunch met een vriendin :+
If they say
pi_216409975
Nee ze laat het ons echt altijd weten als ze heeft gepoept. Alleen op school heeft ze 1 keer zelf doorgetrokken omdat het volgens haar 2 mini keuteltjes waren. En dat heeft ze soms idd, dus dat vertrouw ik opzich wel. Maar had wel verwacht dat hij er nu al lang uit had moeten zijn. Dus ergens ga je dan toch twijfelen, dat ze straks wel een scan krijgt en hij nergens te bekennen is :X

Veel plezier met je lunch!

Hier laatste dagje kantoor deze week en morgen met de meiden en vrouwlief naar Pantropica O+
pi_216410199
Uhm...keuteltjes, weet je zeker dat het geen vermomde magneet was?
Nouja, met een scan ben je dan wél zeker of ie er nog in zit of niet. Geen idee wat ze daarna gaan doen, eigenlijk :{ Ik duim dat ie er gewoon al uit is.
Je dochter heeft hier iig wel van geleerd, hopelijk ;)

Jaa, dank! Jij alvast veel plezier morgen bij Pantropica :)
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:09:46 #12
176471 oh-oh
pi_216410396
Ik heb gisteren een halterkastje gekregen voor een week, kunnen ze ook mijn hart nog even door gaan lichten, gaan ze vast ook van alles vinden, ik ben er wel een beetje klaar mee met dat gezeik maar goed.
Nergens last van, overal vinden ze wel wat :+

Met never would I ever bedoelde ik dat ik nooit naar een coverband zou gaan, uiteraard zou ik wel mijn geld daarmee willen verdienen, ik snap niet dat mensen er voor betalen!

Bij mijn zusje spelen de kinderen allemaal van jongs af aan van alles en mijn neefje zit in een paar bands, ook in een bigband, en hij is altijd de ster van de show.
De meiden dansen alletwee op hoog niveau, die staan ook al in de dansschool sinds ze kunnen lopen eigenlijk.
Succes met die kaartjes zo Mush!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216410560
Dank! Nog ruim een half uur wachten. Dit keer dus wel om precies 10.00 uur.

Jij succes met het kastje. Joh, je moet maar denken: heb ik dat ook weer gehad. Als je nergens last van hebt zullen ze ook niets vinden, denk ik. En zowel, ben je er op tijd bij ;)
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:28:58 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216410580
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.

Mijn kind wil acuut weer op pianoles!

Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.

https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb

Het was zo gaaf! O+
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:52:02 #15
176471 oh-oh
pi_216410765
Oh daar was mijn neefje ook bij, grappig!
Die heeft geen pianoles maar zijn zussen wel en hij pikt alles sneller op, hij heeft wel drumles, schuiftromboneles en marimbales en dan de big band van school.
( Groucho Marx )
pi_216410929
Echt, tis al uitverkocht :'( :'( :'(
Klikte steeds op plekken, kreeg melding verkocht, zoek andere plaatsen en dat ging zo door :'(
Wacht wel op de doorverkoop via ticketmaster ;(
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:11:50 #17
176471 oh-oh
pi_216410957
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
( Groucho Marx )
pi_216410962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
Ja, Duran Duran. gelukkig geen Toto :+
If they say
pi_216410965
Ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Oh, er komen nu plaatsen voor 200 euro. Daggutniet :W
If they say
pi_216411065
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef BE het volgende:
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.

Mijn kind wil acuut weer op pianoles!

Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.

https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb

Het was zo gaaf! O+
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd :D
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
pi_216411085
Toch gelukt, ineens was alles weer open *O* *O* *O*
Wiehoeeeeeeeee!
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:30:59 #22
176471 oh-oh
pi_216411164
Gelukkig was je niet al door naar je lunch :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:32:30 #23
176471 oh-oh
pi_216411177
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd :D
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
Mijn neefje speelde toen hij heel klein was Pirates of the Carribean en Star Wars en zo, dat speelt ie nu nog steeds, op alle instrumenten, echt tof!
Het is zo leuk als ze er hun eigen draai aan kunnen geven en niet alleen de standaard lessen doen.
( Groucho Marx )
pi_216411193
Nee in die konijnenkeutels kan echt geen magneet van die grootte zitten :+
Nou huisarts heeft overlegd met de kinderarts, we mogen het nog een weekje aankijken en als hij volgende week nog niet is gevonden dan mag ze waarschijnlijk door voor een foto in het ziekenhuis. We graven dus nog even verder :')

@oh-oh, oef wat een onzekerheid met zo'n halterkastje, hopelijk komt er niks uit en is je hart helemaal in orde!

@Mushanga71, wat fijn dat je toch nog tickets hebt kunnen krijgen!! *O* Ik vind het zo bizar dat mensen kennelijk ook tickets opkopen om ze voor het dubbele direct weer door te verkopen. Dat zou gewoon niet moeten mogen...
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:35:50 #25
176471 oh-oh
pi_216411215
Ik denk dat die er toch al lang uit is hoor, maar wat een gedoe!
( Groucho Marx )
pi_216411235
Wat fijn mush! Was wel echt heel snel in 9 minuten anders. Al kan het ooit snel gaan natuurlijk. Maar goed dat je bent blijven kijken/proberen!

De jongste heeft hier gitaarles gehad. Ze was er oprecht best goed in. Maar vond het verplicht oefenen echt niet leuk. En ja het komt niet vanzelf.

Nu zou ze wel pianoles willen. Al zie ik de bui wel weer hangen. Maar als we hier wat meer gesetteld zijn en alles een beetje op zn plek staat mogen we van een kennis een groot keyboard lenen. Wel net anders dan een piano maar dat vind ik ook meteen wel heel groot om in de woonkamer te zetten eigenlijk.
pi_216411239
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Het is zo leuk als ze er hun eigen draai aan kunnen geven en niet alleen de standaard lessen doen.
Hij is in groep 5 gestart bij een hele klassieke pianojuf. Die zat om de hoek. Alleen als hij dan vroeg om leuke kerstliedjes kwam ze aanzetten met psalmen. In groep 7 is hij overgestapt naar deze leraar, op advies van een andere pianojuf. Dat was echt een gouden greep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:40:19 #28
176471 oh-oh
pi_216411276
Mijn neefje moet ook nog steeds uitgedaagd worden anders verveelt hij zichzelf en iedereen om hem heen.
Maar muziek is een van zijn hobbies, hij is de laatste tijd ook die hard voertbalfan en stort zich daar vol overgave in :D
( Groucho Marx )
pi_216414469
Ik ben eigenlijk wel weer redelijk oké vandaag.
Gelukkig maar, want gisteren ging de repetitie niet door en nu mogen we vanavond.

Verder echt zo’n lekkere gure vrijdagmiddag. Kinderen op tijd uit school, naar de bieb gefietst en nu lekker binnen aan de duplo samen O+
  vrijdag 24 januari 2025 @ 15:56:38 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_216414664
Ik wilde vanochtend naar de ikea om een kastje voor in de badkamer te scoren. Moest ik maar niet doen, want we hebben voor de keuken nog wat anders nodig en vanmiddag konden we samen gaan. Nu heeft meneer geen zin en ik heb me de hele dag zitten vervelen en verheugen om wel te gaan. Kerels :{w
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216414958
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik wilde vanochtend naar de ikea om een kastje voor in de badkamer te scoren. Moest ik maar niet doen, want we hebben voor de keuken nog wat anders nodig en vanmiddag konden we samen gaan. Nu heeft meneer geen zin en ik heb me de hele dag zitten vervelen en verheugen om wel te gaan. Kerels :{w
Aaargh dat is irritant :{ .
Soms mogen mannen ook achter het behang :') ik heb ook nog een exemplaar wat daar wel achter mag.
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:28:02 #32
176471 oh-oh
pi_216414968
Oh daar zou ik echt vet niet blij mee zijn Troel!
Hopelijk ben je alsnog lekker op pad gegaan?
( Groucho Marx )
pi_216415045
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Troel het volgende:
Herkenbaar. }:|
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:40:50 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_216415064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar zou ik echt vet niet blij mee zijn Troel!
Hopelijk ben je alsnog lekker op pad gegaan?
Ik heb boodschappen gedaan en we eten vanavond pannenkoeken, want ik heb GEEN ZIN in wat anders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216415089
Oooh wat een rotstreek van hem Troel, ik zou daar ook echt door van slag raken. Volgende keer dus gewoon lekker gaan wanneer JIJ wil gaan!
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:44:37 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_216415106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef Schanu het volgende:
Oooh wat een rotstreek van hem Troel, ik zou daar ook echt door van slag raken. Volgende keer dus gewoon lekker gaan wanneer JIJ wil gaan!
Nouja, ik sn ap het wel, hele week gewerkt en voor zijn werk drie dagen naar Belgie geweest, dus ik snap dat ie blij is dat het weekend is. Maar: dan moet je niet gisteravond tegen me zeggen dat we dat vanmiddag kunnen doen.
En in plaats van dat ik dus volgende week bezig kan met een leuk project wordt het een week uitgesteld, want morgen hebben we zeker geen zin om naar de ikea te gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216415140
Nou dat dus, dat hij moe is kon hij gisteravond ook weten ;) maar ik heb er echt de pest in als mijn planning wijzigt, helemaal als het zo last minute is. Ongeacht de reden van die wijziging :+

En dat nu ook je project wordt uitgesteld waar je naar uit keek is dubbel balen :N
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:55:19 #38
176471 oh-oh
pi_216415195
Maar je zou alleen gaan en moest van hem samen toch? Dan ging ik niet een week zitten wachten tot ie weer te moe is om te gaan.
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:08:50 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_216415325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:47 schreef Schanu het volgende:
Nou dat dus, dat hij moe is kon hij gisteravond ook weten ;) maar ik heb er echt de pest in als mijn planning wijzigt, helemaal als het zo last minute is. Ongeacht de reden van die wijziging :+

En dat nu ook je project wordt uitgesteld waar je naar uit keek is dubbel balen :N
Ow ik ben ook not amused hoor. Maar dit is gewoon niet meer het tijdstip om te gaan. Dus misschien dat ik morgenochtend gewoon om 10 uur bij de ikea sta om het in te laden ofzo, zodat ik volgende week wel bezig kan. Ik weet nog niet. Vanaf februari werk ik weer 4 dagen in de week, dus dan heb ik geen tijd meer. Dat vind ik eigenlijk nog wel het meest kutte, dat ie daar niet aan denkt. Maar ook dat is weer de man denk ik :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:16:49 #40
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216415398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt, tis al uitverkocht :'( :'( :'(
Klikte steeds op plekken, kreeg melding verkocht, zoek andere plaatsen en dat ging zo door :'(
Wacht wel op de doorverkoop via ticketmaster ;(
Mijn man heeft het ook geprobeerd, maar is afgehaakt vanwege de prijs. Hij kon nog wel plekken voor 86 euro krijgen, maar ook dat vond hij te duur. Ik ben het met hem eens. Ik was sowieso niet meegegaan hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_216415410
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar je zou alleen gaan en moest van hem samen toch? Dan ging ik niet een week zitten wachten tot ie weer te moe is om te gaan.
En anders lekker 2 x gaan toch.
1 x voor je eigen plan en als het meezit, kan je alsnog wel samen gaan voor zijn plan. :P
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:22:47 #42
176471 oh-oh
pi_216415437
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Mijn man heeft het ook geprobeerd, maar is afgehaakt vanwege de prijs. Hij kon nog wel plekken voor 86 euro krijgen, maar ook dat vond hij te duur. Ik ben het met hem eens. Ik was sowieso niet meegegaan hoor.
:o 86 euro is toch cheap 6 hoog achter achter een pilaar of zo al?
( Groucho Marx )
pi_216415478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]
¤86 voor een concert van zo’n naam is inderdaad niet veel behalve achter een pilaar, ja. :P
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:30:14 #44
176471 oh-oh
pi_216415492
Zijn er concerten met goedkopere kaarten in zulke venues?
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:00:08 #45
176471 oh-oh
pi_216415717
Blugh gewerkt van 9 tot 18 en nu mag ik zo gaan lopen en regent het dat het zeikt, zo geen zin in :')
( Groucho Marx )
pi_216415723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig was je niet al door naar je lunch :D
Ja, ik dacht: nog ff wachten en toen whoep, alles weer open :D Tis nu wel bijna uitverkocht, goedkoopste prijs is nu 112 euro en dan heb je niet eens een goede plek.

@Schanu, als het zulke keutels waren, dan zal daar geen batterijtje hebben ingezeten. Sterkte met graven ;)
Nou, ticketmaster heeft een doorverkoop van kaartjes voor exorbitante prijzen geëlimineerd. Zijn nu alleen nog mobile only tickets en die komen pas vlak voor het concert in je account te staan met een qr code. Doorverkopen kan wel, maar moet via ticketmaster zelf en dan voor de originele prijs. Wel een goed systeem :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Het ging echt kut met die site hoor. Eerst alles open, toen ineens alles weg, toen stond alles weer online... Ik klikte toen direct op de twee plaatsen die ik eerder wilde, zonder verder te kijken of het allemaal wel klopte. Maar het ging gelukkig goed :)
Ik betaalde 78,40 per ticket en dat vond ik zat. Zitten we ook nog es in een goed vak, dus ik ben zooo blij dat ik nog even gewacht had! Goedkoopste nu is 112 euro en das niet echt dichtbij het podium.
Tip voor je man: hou de site in de gaten want er komen doorverkooptickets, als het goed is. Die gaan dan voor de originele prijs en ook via ticketmaster. Te herkennen aan het rode stipje bij de stoelen.

Aaaah, das wel heel lullig @Troel :{ Zou idd morgenochtend om 10.00 uur gaan, dan is het goed te doen. Zelfs bij de ontbijtjes is het dan nog niet te druk ;)
If they say
pi_216415895
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
¤86 voor een concert van zo’n naam is inderdaad niet veel behalve achter een pilaar, ja. :P
Neh, ik zit straks in vak 102 voor maar 78,40 pp :D
Zelfde vak als voor Toto en daar betaalden we 800 euro voor 4 tickets :')
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:48:58 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_216416142
Nouja, we zijn er inmiddels uit wat we willen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:02:18 #49
37150 livelink
pi_216416245
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik weet niet. Hij vond het echt een slechte plek voor die plaats. Hij gaat kijken voor ticketswap.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:32:50 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_216417537
Als je maar lang genoeg dramt krijg je vanzelf je zin :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216418287
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar. En dat is dan een veel te dure gok voor ons. Bood iemand vanavond op Facebook opeens 3 x 4 gratis Efteling kaartjes aan van de Postcodeloterij en zijn wij o.a. uit de lootjes getrokken. Dus we kunnen toch nog naar de Efteling O+ Ik ben er even helemaal van onder de indruk O+
pi_216418384
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:26 schreef Schanu het volgende:
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar. En dat is dan een veel te dure gok voor ons. Bood iemand vanavond op Facebook opeens 3 x 4 gratis Efteling kaartjes aan van de Postcodeloterij en zijn wij o.a. uit de lootjes getrokken. Dus we kunnen toch nog naar de Efteling O+ Ik ben er even helemaal van onder de indruk O+
Efteling heeft een faciliteitenkaart. Die kun je in de app aanvragen maar dat stelt niet veel voor. Je hebt ook geen "bewijsmateriaal" nodig zoals een autipas dus er wordt nog wel eens misbruik van gemaakt. Wij hebben hem wel en voor sommige attracties is het superfijn, zoals voor de Baron, dan kun je buiten wachten en dan meteen instappen en dan heb je een stuk minder prikkels.
pi_216419049
Toch morgenochtend naar Ikea @Troel?

Ooh, fijn @Schanu! En wat lief dat die persoon ze gratis weggaf O+

Inmiddels is het concert praktisch uitverkocht. Zijn nog een paar losse plekken te koop. In het vak waar wij zitten, kost 1 ticket nu 239,97 euro :X
Had echt geen idee dat het zoo snel zou gaan.
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 22:02:50 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_216419144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Toch morgenochtend naar Ikea @:Troel?

Ooh, fijn @:Schanu! En wat lief dat die persoon ze gratis weggaf O+

Inmiddels is het concert praktisch uitverkocht. Zijn nog een paar losse plekken te koop. In het vak waar wij zitten, kost 1 ticket nu 239,97 euro :X
Had echt geen idee dat het zoo snel zou gaan.
Nope, net na het eten alsnog even geweest zodat ik los kan gaan komende week.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216419294
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Nope, net na het eten alsnog even geweest zodat ik los kan gaan komende week.
Fijn, scheelt morgen weer ;)
En veel bouwplezier!

Zoon logeert bij een vriend dus ik heb het rijk alleen. Morgen gaat ie de stad in, dus heb ik ook het rijk alleen. Geen idee wat ik met al die tijd moet doen :')
If they say
pi_216419555
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:32 schreef Kyara het volgende:

[..]
Efteling heeft een faciliteitenkaart. Die kun je in de app aanvragen maar dat stelt niet veel voor. Je hebt ook geen "bewijsmateriaal" nodig zoals een autipas dus er wordt nog wel eens misbruik van gemaakt. Wij hebben hem wel en voor sommige attracties is het superfijn, zoals voor de Baron, dan kun je buiten wachten en dan meteen instappen en dan heb je een stuk minder prikkels.
We hadden het gelezen van het misbruik dat ervan wordt gemaakt inderdaad met als resultaat dat de faciliteitenkaart dus steeds minder toegevoegde waarde heeft daar. Fijn om te weten dat het wachten in ieder geval prikkelarmer is, dochter raakt echt al in paniek als ze een rij ziet waar ze in aan moet sluiten, complete error en meltdown levert dat op. We gaan hem in ieder geval aanvragen en gaan er sowieso een mooie dag van maken O+
pi_216419608
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Fijn, scheelt morgen weer ;)
En veel bouwplezier!

Zoon logeert bij een vriend dus ik heb het rijk alleen. Morgen gaat ie de stad in, dus heb ik ook het rijk alleen. Geen idee wat ik met al die tijd moet doen :')
Wat lekker! Ga vooral iets doen waar JIJ zin in hebt en energie van krijgt, al is het lekker netflixen of een lange wandeling in stilte O+
pi_216419927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:27 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wat lekker! Ga vooral iets doen waar JIJ zin in hebt en energie van krijgt, al is het lekker netflixen of een lange wandeling in stilte O+
Denk dat ik dat ga doen idd,ongestoord the Tudors bingen O+
Hoef geen ontbijt te maken, geen lunch, heb vandaag gezuigstoft, gedweild enzo. Hoef echt helemaal niks morgen.
If they say
pi_216420610
quote:
Gefeliciteerd *O* zijn het tickets voor een speciale Postcode loterij-dag of ongedateerde tickets? De tickets voor speciale dagen zorgen namelijk ook voor extreme drukte. Check dit ook voor de dag die je uiteindelijk op het oog hebt. Wat ze op de agenda van de Efteling aangeven als drukte-verwachting.

Wij waren er zondag op de Unox-dag. Ook heel druk, maar met gratis tickets en kinderen die gewend zijn om in de rij te wachten hoor je mij niet klagen! We hebben alles kunnen doen, zelfs Danse Macabre (met een slecht geregelde babyswap die nog 30 minuten duurde). Alleen Joris en de Draak was voor de 3e keer op rij de hele dag dicht. Mijn kinderen hebben die nog nooit in actie gezien…
pi_216421453
quote:
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar.
Alweer jaren geleden maar wij hebben destijds best een aantal attracties via de uitgang bezocht, of via andere zijpaadjes. Niet perfect, maar stukken beter dan een uur in de rij tussen alle anderen.

Ah nvm dat is dus veranderd. Toen wij gingen moest je je kaart nog, met bewijs dat ie nodig was, ophalen bij de klantenservice.
Jammer dat toegankelijker maken zoiets ook minder de moeite maakt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 08:25:35 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216421812
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef Schanu het volgende:

[..]
We hadden het gelezen van het misbruik dat ervan wordt gemaakt inderdaad met als resultaat dat de faciliteitenkaart dus steeds minder toegevoegde waarde heeft daar. Fijn om te weten dat het wachten in ieder geval prikkelarmer is, dochter raakt echt al in paniek als ze een rij ziet waar ze in aan moet sluiten, complete error en meltdown levert dat op. We gaan hem in ieder geval aanvragen en gaan er sowieso een mooie dag van maken O+
Heel eerlijk, ik ben het niet met je eens dat de faciliteiten kaart minder toegevoegde waarde heeft. Je word echt heel netjes behandeld en ja ook met een faciliteiten kaart zul je op je beurt moeten wachten. Mijn ervaring is dat de wachttijden minder lang zijn behalve bij Symbolica. en dance de macabere heeft geen aparte rij meer.

Voor mij is de Efteling een van de pretparken die het qua faciliteiten het beste geregeld heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ynske op 25-01-2025 08:52:11 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216422069
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 08:25 schreef Ynske het volgende:

[..]
Heel eerlijk, ik ben het niet met je eens dat de faciliteiten kaart minder toegevoegde waarde heeft. Je word echt heel netjes behandeld en ja ook met een faciliteiten kaart zul je op je beurt moeten wachten. Mijn ervaring is dat de wachttijden minder lang zijn behalve bij Symbolica. en dance de macabere heeft geen aparte rij meer.

Voor mij is de Efteling een van de pretparken die het qua faciliteiten het beste geregeld heeft.
Fijn dit tegengeluid, dankjewel! Ik ben zelf nog nooit met de kinderen naar de Efteling geweest dus ik baseer mijn mening niet op eigen ervaring maar op wat ik hoor en lees van anderen. Die verhalen waren niet direct heel positief. Als in, ja er is een prikkelarme rij, maar dus ook dat in principe iedereen hier in kan gaan staan (ook die mensen die het niet nodig hebben) omdat ze werken op basis van vertrouwen en niet op basis van bewijs. En dat het dan dus voorkomt dat die prikkelarme rij zijn doel voorbij schiet. Met een kind dat écht niet tegen rijen en wachten kan, heeft dat ons altijd tegengehouden om naar de Efteling te gaan. Terwijl het er echt prachtig is O+ Kortom, ik ben alleen maar heel blij als de verhalen meevallen en het allemaal wel goed geregeld is! O+
pi_216422082
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 00:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O* zijn het tickets voor een speciale Postcode loterij-dag of ongedateerde tickets? De tickets voor speciale dagen zorgen namelijk ook voor extreme drukte. Check dit ook voor de dag die je uiteindelijk op het oog hebt. Wat ze op de agenda van de Efteling aangeven als drukte-verwachting.

Wij waren er zondag op de Unox-dag. Ook heel druk, maar met gratis tickets en kinderen die gewend zijn om in de rij te wachten hoor je mij niet klagen! We hebben alles kunnen doen, zelfs Danse Macabre (met een slecht geregelde babyswap die nog 30 minuten duurde). Alleen Joris en de Draak was voor de 3e keer op rij de hele dag dicht. Mijn kinderen hebben die nog nooit in actie gezien…
Ja het is inderdaad wel een vaste dag, goed dat je zegt dat het dan nog drukker zal zijn, dan kunnen we daar rekening mee houden. Maar inderdaad, ons kost het nu ook niets dus al gaan we na een halve dag weer weg omdat de koek op is, mij hoor je ook niet klagen O+
pi_216422083
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 06:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Alweer jaren geleden maar wij hebben destijds best een aantal attracties via de uitgang bezocht, of via andere zijpaadjes. Niet perfect, maar stukken beter dan een uur in de rij tussen alle anderen.

Ah nvm dat is dus veranderd. Toen wij gingen moest je je kaart nog, met bewijs dat ie nodig was, ophalen bij de klantenservice.
Jammer dat toegankelijker maken zoiets ook minder de moeite maakt.
Heeft dat niet te maken met avg dingen, dat ze geen doktersverklaring meer mogen vragen?
Helaas kan iedereen daardoor nu zo'n kaart aanvragen en zijn er van die idioten die dat dus ook doen.
Jammer, want voor sommige mensen is zo'n kaart de mogelijkheid om wel een dagje pretpark te kunnen doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 09:18:23 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216422210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:01 schreef Schanu het volgende:

[..]
Fijn dit tegengeluid, dankjewel! Ik ben zelf nog nooit met de kinderen naar de Efteling geweest dus ik baseer mijn mening niet op eigen ervaring maar op wat ik hoor en lees van anderen. Die verhalen waren niet direct heel positief. Als in, ja er is een prikkelarme rij, maar dus ook dat in principe iedereen hier in kan gaan staan (ook die mensen die het niet nodig hebben) omdat ze werken op basis van vertrouwen en niet op basis van bewijs. En dat het dan dus voorkomt dat die prikkelarme rij zijn doel voorbij schiet. Met een kind dat écht niet tegen rijen en wachten kan, heeft dat ons altijd tegengehouden om naar de Efteling te gaan. Terwijl het er echt prachtig is O+ Kortom, ik ben alleen maar heel blij als de verhalen meevallen en het allemaal wel goed geregeld is! O+
De meeste wachtrijen zijn buiten, waardoor er ook al extra ruimte is, staan bankjes en je staat niet te dringen.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 09:20:25 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216422233
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef Nijna het volgende:

[..]
Heeft dat niet te maken met avg dingen, dat ze geen doktersverklaring meer mogen vragen?
Helaas kan iedereen daardoor nu zo'n kaart aanvragen en zijn er van die idioten die dat dus ook doen.
Jammer, want voor sommige mensen is zo'n kaart de mogelijkheid om wel een dagje pretpark te kunnen doen.
Klopt.

Wat sommige parken doen is inderdaad een doktersverklaring maar je merkt dat men als men je ziekte niet kent ook al minder snel een faciliteiten kaart geeft ondanks doktersverklaring. Of in bijvoorbeeld België moet je een gehandicapten parkeerkaart tonen, net of iedereen die een beperking heeft deze heeft. Of de European disability card is nodig, en die kun je vanuit Nederland niet eens aanvragen.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 09:24:16 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216422286
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef Schanu het volgende:

[..]
Ja het is inderdaad wel een vaste dag, goed dat je zegt dat het dan nog drukker zal zijn, dan kunnen we daar rekening mee houden. Maar inderdaad, ons kost het nu ook niets dus al gaan we na een halve dag weer weg omdat de koek op is, mij hoor je ook niet klagen O+
15 maart? (Bedrijfs)evenement

Op deze datum vindt er een (bedrijfs)evenement plaats en wordt er grote drukte verwacht in het Park.

Houd er echt rekening mee dat dit echt extreem druk is.
Tip van flip zorg dat je echt op tijd bent en loop meteen door naar de kant van Droomvlucht voor te beginnen met wat rustigere locaties.
Ow en bij de entree is het gigantisch druk qua rijen bij opening. Die beginnen al tegen 9 uut te vormen terwijl het park open gaat om 10
Today is life -

Dale Carnegie
pi_216422316
Veel plezier vandaag bij Pantropica @Schanu!

Zoo, ik was knock-out vannacht. Ging om 0.30 slapen en werd om 7.30 wakker :D

Vandaag over twee weken: Totoooo 8-)
If they say
pi_216422509
15 maart inderdaad, goed om te weten @Ynske, dan gaan we nog even kijken hoe we dat in de ochtend gaan doen. Een uur van tevoren al in de entree rij gaan staan zou hier voor instant ellende zorgen nog voor we binnen zijn :X
Misschien dan toch juist wat later gaan, maar dan zit je weer met parkeerplek misschien.

Wat lekker dat je zo goed geslapen hebt @mushanga! O+
pi_216422833
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 08:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

Symbolica duurde inderdaad erg lang. En bij de Piranha hebben we lang in de de brandende zon moeten wachten. Maar beter dan de smalle drukke wachtrij

Hou er trouwens rekening mee dat het per attractie verschilt hoeveel begeleiders er mee mogen. En je krijgt vaak toegewezen plekken (en soms hangt er dan een lintje aan je bootje, soms vragen ze je naam. Per attractie verschilend.
pi_216422856
Een parkeerplek heb je wel, alleen wat verder weg misschien. Ik zou me daar iig niet druk over maken.

Wij waren er zondag 10:15 en toen was het ook nog mega druk bij de ingang, maar het liep wel heel snel door. Ik denk dat we er max 5 minuten hebben gestaan.
pi_216424611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef Schanu het volgende:
15 maart inderdaad, goed om te weten @:Ynske, dan gaan we nog even kijken hoe we dat in de ochtend gaan doen. Een uur van tevoren al in de entree rij gaan staan zou hier voor instant ellende zorgen nog voor we binnen zijn :X
Misschien dan toch juist wat later gaan, maar dan zit je weer met parkeerplek misschien.

Wat lekker dat je zo goed geslapen hebt @:Mushanga! O+
Overnachten in het hotel een optie? Hebben wij een keer gedaan, ideaal!
  zaterdag 25 januari 2025 @ 15:44:09 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_216425996
Zo, de keuken is verbouwd. We hebben uiteindelijk besloten om het badkamerkastje niet te doen, want eigenlijk moet de badkamer gewoon aangepakt worden en dan is het zonde geld.

Maar wat een verschil in de keuken: in plaats van een hoge tafel met drie barkrukken, drie kastjes met een werkblad op heerlijke hoogte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 januari 2025 @ 16:33:10 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216426520
Ik heb één dag de kinderen alleen en ben nu al kapot. Extra respect voor alleenstaande ouders. Hoe houd je dit vol joh? Ik ben al de hele dag politieagent aan het spelen, naar zwemles van de oudste geweest, naar de opticien geweest (voor oordopjes van de oudste) en nu staat het eten al aan omdat ik er echt helemaal klaar mee ben. Ze doen niks als zeuren en ruzie maken. Pffft.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 16:35:39 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_216426546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb één dag de kinderen alleen en ben nu al kapot. Extra respect voor alleenstaande ouders. Hoe houd je dit vol joh? Ik ben al de hele dag politieagent aan het spelen, naar zwemles van de oudste geweest, naar de opticien geweest (voor oordopjes van de oudste) en nu staat het eten al aan omdat ik er echt helemaal klaar mee ben. Ze doen niks als zeuren en ruzie maken. Pffft.
Je hebt geen keuze ;) En dan ga je dus gewoon door :D En in het ergste geval lig je zelf ook om 19 uur in bed :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 januari 2025 @ 18:07:29 #76
176471 oh-oh
pi_216427542
Doe mij maar liever 10 honden dan 1 kind :D
( Groucho Marx )
pi_216428631
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 16:35 schreef Troel het volgende:

[..]
Je hebt geen keuze ;) En dan ga je dus gewoon door :D En in het ergste geval lig je zelf ook om 19 uur in bed :D
Dit ongeveer... al is 19 meestal 21:00 :')

Maar ik weet niet anders dan dat ik t alleen doe dus dan sta je er anders in dan wanneer je altijd iemand heb om op terug te vallen. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_216434453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Zijn er concerten met goedkopere kaarten in zulke venues?
Dat concert woensdag in de Ziggo Dome kon je kaartjes krijgen vanaf 34 euro. Wij zitten er voor 57 euro (1e ring, geen paal). De tweede ring is niet eens in de verkoop gegaan. Maar er zijn ook nog genoeg plekken over op de 1e ring. Dus ze doen wel 'iets' kleinere dingen.
  zondag 26 januari 2025 @ 09:36:49 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216434607
Er ontploft hier net zo'n squishbal met een netje erom...je weet wel, met van dat glitterslijmspul erin.

Gadverdamme

Dus op m'n niksdoedag staat nu de wasmachine aan.
pi_216434631
Ow getver @Tink89
pi_216435575
Mijn tuinvogeltellingscore:
1 rookworstje
6 musjes
4 koolmeesjes
:)

Ieuw Tink! Had zoon een keer bij action. Kneep er in eentje en toen blubberde zo het binnenwerk eruit :')

Prijs valt mee voor woensdag @Deepfreeze Vak 102 en 111 zijn het dichtsbij het podium. Ziggo heeft gelukkig geen Arenaformaat en geen palen :P

En de zon schijnt! Dacht dat ie stuk was maar hij doet ut weer. Zo lekker fietsen met zoon. Even bewegen en das hard nodig hier.
If they say
pi_216435804
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn tuinvogeltellingscore:
1 rookworstje

:D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_216435996
Laat je het rookworstje weer vrij mush of ga je er stamppot bij maken vanavond?
pi_216436225
Ik had gister al de stamppot voor vandaag gemaakt, Hillie dus hij kwam precies op tijd voorbij :P

Toen zoon nog klein was, had ik er al eentje in de tuin. Hij noemde het toen een rookworstje en das dus blijven hangen :D
If they say
pi_216436802
Rookworstje. :D

Anyway: ik heb mijn hele weekend energie gisteren al verbruikt.
Ben niet vooruit te branden, chagrijnig, stil en meh. |:(

Man daarentegen is druk, luid, actief en vrolijk. :')

Help. :P
  zondag 26 januari 2025 @ 13:03:52 #86
176471 oh-oh
pi_216436805
:D rookworstje!
Oh woensdag was die piano jongen in de Ziggo? Dat is ook echt geen A artiest nog.
Duran Duran is vergane glorie maar daar betalen mensen graag voor.
( Groucho Marx )
  zondag 26 januari 2025 @ 13:27:45 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_216437040
Ik ben zo blij met hoe de keuken nu is. Het is echt een stuk ruimer. We hadden dus een bartafel met drie krukken staan. Bedolven onder andere spullen die niet in de kastjes pasten. En nu:

En wat nog het meest fijn is: het is fatsoenlijke Troel-hoogte :D (het oorspronkelijke keukenblok heeft de standaard hoogte, deze is hoger omdat het blad op hogere kastjes rust)

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 26-01-2025 13:57:21 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216437872
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh woensdag was die piano jongen in de Ziggo? Dat is ook echt geen A artiest nog.
Heeeeeey! Dat heet nostalgie }:| :P

Ziet er goed uit @Troel!

Ik kreeg gister een funko van zoon: Jon Snow O+
If they say
  zondag 26 januari 2025 @ 14:39:22 #89
176471 oh-oh
pi_216438007
Ik heb twee Raya funko' s en een Mulder en Scully funko en ik vind ze leuk maar ze staan maar te staan :D
En ik denk dus echt voortdurend tja wat moet ik er mee.
( Groucho Marx )
  zondag 26 januari 2025 @ 14:40:09 #90
176471 oh-oh
pi_216438018
:D Duran Duran was met die mislukte comeback met Medezzaland al ver vergane glorie _O-
( Groucho Marx )
pi_216439225
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Dropkick Murphys is het woensdag. Ook geen bekende naam.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:39:03 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_216439252
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dropkick Murphys is het woensdag. Ook geen bekende naam.
Ik vind van wel hoor :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216439354
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vind van wel hoor :D
Dan heb je gewoon smaak.

Iedereen die ik erover vertel vragen wie dat zijn :P
pi_216439472
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb twee Raya funko' s en een Mulder en Scully funko en ik vind ze leuk maar ze staan maar te staan :D
En ik denk dus echt voortdurend tja wat moet ik er mee.
Ik dacht dat je ook een Hamiltontje had?
Die overweeg ik weleens te kopen maar ik doe het nooit. :P
pi_216439486
Ik ken de Dropkick Murphy’s alleen van naam…telt dat ook?
pi_216439918
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:40 schreef oh-oh het volgende:
:D Duran Duran was met die mislukte comeback met Medezzaland al ver vergane glorie _O-
Nietus :6
Maar ze worden wél oud dus dit is misschien de laatste keer dat ik ze kan zien :D

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:51 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dan heb je gewoon smaak.

Iedereen die ik erover vertel vragen wie dat zijn :P
Ik moest ze opzoeken maar ken ze nog steeds niet :@
Nou ben ik ergens in de jaren 80 blijven hangen dus zal het daar wel aan liggen :P
If they say
  zondag 26 januari 2025 @ 18:02:17 #97
176471 oh-oh
pi_216440161
Er zijn denk ik geen bands dat genre die echt huge zijn , of ze zijn meteen heel mainstream.
Ik heb geen Hamilton hoor @vencodark , wel een hoody van Ham en dat boek
Oh speciaal voor jou nu op 8 herhalingen van de verhulstjes!
( Groucho Marx )
pi_216440368
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn denk ik geen bands dat genre die echt huge zijn , of ze zijn meteen heel mainstream.
Ik heb geen Hamilton hoor @:vencodark , wel een hoody van Ham en dat boek
Oh speciaal voor jou nu op 8 herhalingen van de verhulstjes!
Joh, dan heb ik die er zomaar bij verzonnen. :P

Er wordt hier gegamed. }:|
pi_216440591
De Verhulstjes O+ staan ook op Videoland, alle seizoenen.
If they say
  zondag 26 januari 2025 @ 19:44:01 #100
176471 oh-oh
pi_216441385
Dat heeft venco niet!
( Groucho Marx )
pi_216441847
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Dat heeft venco niet!
Ah, zo. Nee, dan heb je er niks an ;)
If they say
  zondag 26 januari 2025 @ 21:45:06 #102
176471 oh-oh
pi_216443159
Zo, mijn broer en zus zijn begonnen aan De Grote Verhuizing en ik mag niet meedoen, he wat naar 🥳
( Groucho Marx )
pi_216444223
Oeh, wat zal jij balen! ;)
Sterkte voor hen dan maar. Hopelijk lukt het ze zonder al te veel gedoe.
If they say
pi_216446715
Wat ziet dat er gaaf uit @Troel O+

@oh-oh, Mulder en Scully! O+ Ik was als tiener echt zo'n enorme fan van the X-files, ik maakte zelfs deel uit van een fanclub en kreeg daar na een meet verkering met een mede X-phile :') :')
  maandag 27 januari 2025 @ 09:05:03 #105
176471 oh-oh
pi_216446724
Ik ben nog steeds fan, en echt vanaf dat het uitgezonden werd.
Als ik niet kan slapen zet ik het op, ze praten zo fijn, dan slaap ik zo :D
( Groucho Marx )
  maandag 27 januari 2025 @ 10:37:06 #106
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216447503
Dropkick Murphys vind ik wel een grote naam :-D In mijn bubbel (35, houdt van alternatievere muziek) kennen meer mensen de Murphys dan Duran Duran. Ik ken DD alleen van naam, zou er geen liedje van kunnen noemen.

En verder is een buikvirus op m'n werk aan het rondwaren en vindt van mijn angststoornis dat echt een feestje en ben ik nu neurotisch aan het handen wassen en desinfecteren en wil ik eigenlijk het allerliefst heel snel naar huis rijden en alles ontsmetten enzo. Maar verder gaat het goed joh...
  maandag 27 januari 2025 @ 10:41:21 #107
176471 oh-oh
pi_216447542
Ja maar Duran Duran is gewoon echt van voor jouw tijd.
Sterkte met de ziektekiemen...
( Groucho Marx )
pi_216447603
Getver @Tink89 daar zou ik ook niet heel lekker op gaan... ik hoop dat je de dans ontspringt :*

Hier een zieke thuis... verhoging, keelpijn, hoofdpijn. Niet handig in de toetsweek, maar goed.
pi_216447838
Oh bah Tink, kan mij voorstellen dat je dan niet lekker op je werk zit. Hier heerst ook van alles. Twee collega's waren vrijdag en dit weekend ziek, de directeur komt net 80% hersteld na een buikgroep hoestend het kantoor binnen wandelen. Gelukkig ben ik wel wat gewend met de kinderen thuis en heb ik al 2 keer buikgriep gehad in december :')
pi_216448989
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:03 schreef Schanu het volgende:
Wat ziet dat er gaaf uit @:Troel O+

@:oh-oh, Mulder en Scully! O+ Ik was als tiener echt zo'n enorme fan van the X-files, ik maakte zelfs deel uit van een fanclub en kreeg daar na een meet verkering met een mede X-phile :') :')
Ik ben alle seizoenen opnieuw aan het kijken op Disney+. Het eerste seizoen is echt heel slecht gemaakt. Maar het wordt daarna wel beter. Als 12-15 jarige was alles natuurlijk fantastisch :D.

Ik keek altijd X-files met mijn vader (hij overleed toen ik 16 was), dus het heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart. We hebben samen nog net de bioscoopfilm kunnen zien voordat hij ziek werd. Dat is denk ik wel mijn favoriete herinnering aan/met hem O+.

@Tink89 dan zit je niet fijn nee -O-. Wij hebben in huis net ook eerst gewone griep gehad (5 dagen met koorts in bed gelegen). Was ik net 1 dag weer beter, kwam er een buikgriepvirus overheen. Nu wil ik lente!! Sterkte, hopelijk fiets jij er veilig doorheen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 januari 2025 @ 14:00:42 #111
176471 oh-oh
pi_216449482
Ik keek het in de UK met mijn aupair kids van toen 15, en dan gingen we daarna joggen in de bossen daar en zo :D
S1 is echt vreselijk om terug te kijken, de acteerprestaties zijn ook cringe, maar ook weer zo cult dat het tof is.
Mijn neefje en nichtjes zijn dankzij Sex Ed en the Crown helemaal Gillian fan en kijken het nu ook graag!
( Groucho Marx )
  maandag 27 januari 2025 @ 14:04:07 #112
176471 oh-oh
pi_216449518
Het hoogte en dieptepunt van mijn fan zijn was trouwens dat ik met een vriendin van me die ook echt fan is ( en die Mulder heet met haar achternaam, too many puns to mention ) een x naar een concert van DD ging in de Melkweg.
En hij was zo slecht maar we hebben gewoon compleet in katzwijm gelegen :D :'( :*
( Groucho Marx )
pi_216449703
@exode
De Mill hangt! *O*
Wat een temperatuur :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216449920
De 2-jarige is ook al sinds dinsdag ziek. Eerst 4 a 5 dagen koorts. Is ze vandaag eindelijk koortsvrij, krijgt ze netelroos. :') :') :')
Ik ben er zoooooo klaar mee. Ze eet ook niet, drinkt bijna niet, slaapt slecht waardoor ik ook slecht slaap dus het is een groot feest hier.
pi_216450327
@Nijna beterschap voor de zieke :*

@Bami, slecht drinken is kut. Probeer waterijsjes. Sterkte :*

@Tink89, jij succes met het ontwijken van de bacillen. Griepgolf schijnt er ook weer te zijn.

@Phaidra, weer opgeknapt?

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Het hoogte en dieptepunt van mijn fan zijn was trouwens dat ik met een vriendin van me die ook echt fan is ( en die Mulder heet met haar achternaam, too many puns to mention ) een x naar een concert van DD ging in de Melkweg.
En hij was zo slecht maar we hebben gewoon compleet in katzwijm gelegen :D :'( :*
:D
Geen idee meer hoe het in 1987 was, daar heb ik geen actieve herinneringen aan :')
Ik ga puur voor de nostalgie, luister al decennia hun muziek niet meer. Pas weer es gedaan en ik ken dus heel veel nog uit mn hoofd :@
Toto echter schalt dagelijks keihard door de auto. En die gasten zingen live écht altijd zuiver O+
Dochter zat op haar vierde al headbangend op Angela in de auto, zoon kent inmiddels ook een heel repertoire uit zn hoofd. Tis ze beide met de paplepel ingegoten >:)
If they say
  maandag 27 januari 2025 @ 15:49:37 #116
176471 oh-oh
pi_216450602
Oh met DD bedoel ik daar David Duchovny van de X-Files :D
Duran Duran heb ik me nooit aan gewaagd hoor.

Mijn ouders luisterden naar Bob Marley, Peter Tosh, Bob Dylan, Neil Young, de Beatles, Stones, Tina Turner, the Eagles, Paul Simon. Op Bob Marley en de Beatles na heb ik die geloof ik ook allemaal wel live gezien want mijn vader nam me vaak mee.
( Groucho Marx )
  maandag 27 januari 2025 @ 15:53:59 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_216450652
Mijn hamburgerbroodjesdeeg staat te rijzen. Straks dus lekkere hamburgers (home made) en lekkere broodjes (home made). Zo nog even de kaasschaaf om de bacon van mijn lijf te schaven en dan is ook dat home made (dat is uiteraard een geintje).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216451112
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:21 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Phaidra, weer opgeknapt?
Nog niet 100%. Nog wat slapjes. Maar komt vast goed!

@Bami wat rot is dat. Beterschap, hoop dat ze snel opknapt! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 januari 2025 @ 18:12:56 #119
176471 oh-oh
pi_216452154
Tot 16:45 gewerkt en nog met daglicht met de honden kunnen kopen, en nog droog ook, heerlijk!
( Groucho Marx )
pi_216452628
Rondje hardgelopen in het zonnetje O+ .
Zieke heeft wel wat praatjes, maar lag net voor het eten op de bank te bibberen. Maar nu stond ze net naast me haar haar te kammen en constateerde ze dat ze er niet uit zag, want ze leek op een vierkant... :? (want zelfs ziek op de bank moet je er goed uitzien blijkbaar)
Niet fit, maar so far ook niet heel ziek... fingers crossed.
pi_216456353
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh met DD bedoel ik daar David Duchovny van de X-Files :D
Duran Duran heb ik me nooit aan gewaagd hoor.

Mijn ouders luisterden naar Bob Marley, Peter Tosh, Bob Dylan, Neil Young, de Beatles, Stones, Tina Turner, the Eagles, Paul Simon. Op Bob Marley en de Beatles na heb ik die geloof ik ook allemaal wel live gezien want mijn vader nam me vaak mee.
Aaah, die DD :D
Bij ons vroegah, stond altijd de radio aan. Ging s'morgens aan en s'avonds pas weer uit. Radio Veronica en later Sky radio.

:D @Troel Knap, ook zelf de broodjes maken :) Hoe waren de hamburgers?

Beterschap voor de laatste loodjes dan @Phaidra :*

Een vierkant hoofd, @Nijna? Ach ja, pubers he ;)

Straks naar de ha. Zoon heeft steeds hoofdpijn na sporten. Hij belde me een keer zelfs vanuit school op dat het niet meer ging.

Niet quoten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
  dinsdag 28 januari 2025 @ 07:55:20 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_216456516
Het was heerlijk! @Mushanga71
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:17:41 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216456604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 06:45 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aaah, die DD :D
Bij ons vroegah, stond altijd de radio aan. Ging s'morgens aan en s'avonds pas weer uit. Radio Veronica en later Sky radio.

:D @:Troel Knap, ook zelf de broodjes maken :) Hoe waren de hamburgers?

Beterschap voor de laatste loodjes dan @:Phaidra :*

Een vierkant hoofd, @:Nijna? Ach ja, pubers he ;)

Straks naar de ha. Zoon heeft steeds hoofdpijn na sporten. Hij belde me een keer zelfs vanuit school op dat het niet meer ging.

Niet quoten.
SPOILER
Het kunnen de naweeën van een flinke hersenschudding of hersenkneuzing zijn. Succes!
pi_216456694
Fijn @Troel!

Ik hoop dat het zoiets is @Tink89 Die klap was in september 2022, dacht korter geleden. Tijd vliegt... Maar sinds die salto's heeft ie er weer last van.
Hij is doorgestuurd naar een kinderarts en daar gaan ze hem onderzoeken. Word gebeld voor een afspraak.
If they say
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:42:21 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216456730
Goed dat het onderzocht wordt Mush. Maar snap dat het spannend is.
pi_216456759
Nou, dat. Bloedonderzoek wordt ook daar gedaan dus het is nu afwachten. Haat aan afwachten :{
Zelf mankeer ik ook weer vanalles maar dat boeit me dan weer niet. Gaat wel weer over.
If they say
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:58:20 #127
176471 oh-oh
pi_216456825
Ben heel benieuwd wat daar uit kan komen, zou het niet meer iets zijn voor scans?
Succes!
( Groucho Marx )
pi_216456917
Dank! Ja, dat dacht ik zelf ook, maar geen idee wat ze gaan doen. Komt misschien nog?
Wel weer een fijne stressfactor erbij. Zoon is vrij vandaag en wil met me gaan lunchen. Haha :')
If they say
pi_216456970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 06:45 schreef Mushanga71 het volgende:

Een vierkant hoofd, @:Nijna? Ach ja, pubers he ;)

Ja, ik denk een vierkant hoofd... ze is nog steeds snotterig enzo, maar niet meer zo warm als gisteren :).

Fijn dat ze voor je zoon verder gaan kijken!
Pas ook goed op jezelf! Hoe wil je er voor je zoon zijn als je zelf omvalt?
Lunch ze!
pi_216457099
@Mushanga71 getsie. Hopelijk geen enge dingen! :*.

Ik heb oudste zoon vanmorgen sipjes naar school gebracht. Hij was ook nog niet 100% fit, maar er is met een nieuwe periode gestart met weer nieuwe vakken en ik wil liever niet dat hij gelijk weer dingen mist. Voelt wel gemeen, maar hoop dat het ook wel fijne afleiding is voor hem.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216457148
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:24 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja, ik denk een vierkant hoofd... ze is nog steeds snotterig enzo, maar niet meer zo warm als gisteren :).

Fijn dat ze voor je zoon verder gaan kijken!
Pas ook goed op jezelf! Hoe wil je er voor je zoon zijn als je zelf omvalt?
Lunch ze!
Fijn dat het beter met haar gaat :)

Dank :) Ik doe mn best maar die stress slaat op mn maag. Zit een knoop in en die wordt er niet kleiner op zo. Lang leve de voedingssupplementen ;)
If they say
pi_216457182
Nee, dat idd @Phaidra Ik google ook maar even niet.

En het is niet gemeen om je zoon naar school te sturen bij niet 100% fitheid. Mocht het echt niet gaan, dan kan hij dat aangeven en naar huis gaan. Mijn ervaring is dat als ze eenmaal op school zijn, het wel weer gaat :)
Dus, no worries :*
If they say
pi_216457315
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Het kunnen de naweeën van een flinke hersenschudding of hersenkneuzing zijn. Succes!
Dat kan
Werewolf
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:39:41 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_216459838
O jongens, nou kreeg ik naast vorige week een kaartje van HR, vandaag een bloemetje van mijn nieuwe team. Is het al maandag? Ik heb zo'n zin om te beginnen aan mijn nieuwe werk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216459978
We hadden gisteren het kinderfeestje van onze dochter. Die was vlak voor kerst 7 jaar geworden.
Leuk feestje, leuke kinderen.

Mijn vraag: als je slijm cadeau doet, haat je dan de ouders van de jarige? }:| :P
pi_216460580
Spannend mush!

Leuk troel! Snap dat je zin hebt om te beginnen!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:28:35 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216460603
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:39 schreef Troel het volgende:
O jongens, nou kreeg ik naast vorige week een kaartje van HR, vandaag een bloemetje van mijn nieuwe team. Is het al maandag? Ik heb zo'n zin om te beginnen aan mijn nieuwe werk!
Boks! Ik begon ook maandag aan een nieuwe baan. Heel veel werkplezier alvast!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:59:57 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216461857
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:56 schreef vencodark het volgende:
We hadden gisteren het kinderfeestje van onze dochter. Die was vlak voor kerst 7 jaar geworden.
Leuk feestje, leuke kinderen.

Mijn vraag: als je slijm cadeau doet, haat je dan de ouders van de jarige? }:| :P
Nee. Je vindt het kind gewoon leuk genoeg om iets te geven wat ze wilt. Als het mijn dochter was tenminste...
pi_216462148
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Nee. Je vindt het kind gewoon leuk genoeg om iets te geven wat ze wilt. Als het mijn dochter was tenminste...
Het was een grapje.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:57:36 #140
176471 oh-oh
pi_216462694
Als ik het je kind zou geven zou ik echt een hekel aan je hebben :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:57:38 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216462697
quote:
Mijn vraag: als je slijm cadeau doet, haat je dan de ouders van de jarige?
Nee, dan vraag je eigenlijk om bij de verjaardag van je eigen kind buisjes (of zakjes) glitters cadeau te geven. Heel veel, hele kleine glitters.
pi_216463026
Ik zie net een geblokkeerde en dus gemiste oproep van de kinderarts, die dus aangemerkt is als spam :? Heb het nummer maar aan mijn contacten toegevoegd en morgenochtend maar even bellen. Weird }:|

De controller van zoon heeft weer es stickdrift. Hij kiepert in games dus van gebouwen enzo en das niet handig. Waren we de bon kwijt dus op naar mm. Had alleen de datum waarop de controller was omgeruild voor een tegoedbon voor een nieuwe controller die er direct mee was gekocht. De nieuwe was ietsje duurder en ik had er nog een Toto *) cd bijgekocht maar daarvan wisten we ook de prijs niet meer precies. En de klantenservicemedewerker heeft gewoon die bon gevonden he? O+ Had zoon alleen zn controller niet mee, wilde naar huis om die te halen maar daar had ik weer geen zin in. Komt eerdaags wel. We hebben iig de bon.
If they say
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:46:37 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_216463624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik zie net een geblokkeerde en dus gemiste oproep van de kinderarts, die dus aangemerkt is als spam :? Heb het nummer maar aan mijn contacten toegevoegd en morgenochtend maar even bellen. Weird }:|

De controller van zoon heeft weer es stickdrift. Hij kiepert in games dus van gebouwen enzo en das niet handig. Waren we de bon kwijt dus op naar mm. Had alleen de datum waarop de controller was omgeruild voor een tegoedbon voor een nieuwe controller die er direct mee was gekocht. De nieuwe was ietsje duurder en ik had er nog een Toto *) cd bijgekocht maar daarvan wisten we ook de prijs niet meer precies. En de klantenservicemedewerker heeft gewoon die bon gevonden he? O+ Had zoon alleen zn controller niet mee, wilde naar huis om die te halen maar daar had ik weer geen zin in. Komt eerdaags wel. We hebben iig de bon.
Fijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216463757
quote:

Wij deden paar jaar geleden een slijmfeestje: allemaal slijm maken en mee naar huis nemen! Al die ouders blij joh 8-)
pi_216463800
_O-
If they say
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:13:50 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_216463948
Ik ben aan t wachten totdat Pantera begint.

Het eerste bandje was vaaaag. Childbite. De gitarist was gewoon hartstikke stoned ofzo. Stond constant met zijn tong naar buiten alsof hij een hond was die het warm had. En ook nummers zoals 'fist fuck' en 'pass me the glue'.
Tweede bandje was al beter, Powertrip. En nu dus een frontdrop van Pantera en een flinke soundcheck.
En dat alles met dank aan mijn oude baan :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216464022
Gezellige muziek dus @Troel :P
Nou het echte werk, geniet ervan!
If they say
pi_216466458
Mushanga, wat een onzekerheid met je zoon, hopelijk komt er niks spannends uit de bloedtest. Heel veel sterkte!

@Phaidra, niks gemeens aan om je kind niet fit naar school te sturen. Ik probeer mijn 8 jarige juist het verschil te leren tussen ziek zijn en niet fit zijn. Ziek zijn is een gegronde reden om niet naar school te hoeven, niet fit zijn in de meeste gevallen niet omdat dan het einde zoek is (dan zou zij bijvoorbeeld vaker niet dan wel naar school gaan).

@Troel, wauw jouw nieuwe werkgever, wat lief O+ Fijn dat je zoveel zin hebt om te starten maandag!

@vencodark, haha ik geef hier alleen slijm aan jarige vriendjes/vriendinnetjes als er specifiek om wordt gevraagd. Anders is het een absolute no go wat mij betreft :')

@Kyara, jij ook alvast veel succes en plezier maandag op je nieuwe werkdag!
  woensdag 29 januari 2025 @ 08:16:42 #149
176471 oh-oh
pi_216466573
Zelfs als ze er om vragen koop ik wat anders.
Hannah wordt morgen 10 en die had het ook op haar lijstje :D
Niet van mij vriendin!

Zo, de ouders zijn om en mijn moeder sloeg om als een blad aan een boom en heeft zich voorbeeldig gedragen en niks gesaboteerd en gedaan alsof het haar geniale idee was om daar te gaan wonen!
( Groucho Marx )
pi_216466576
@Schanu dat precies inderdaad! Ik ga vaak genoeg niet fit aan het werk (elke maand wel een keer, iig), al zien zij dat natuurlijk niet echt. Maar ja, (onze) jongens zijn met een kleine verkoudheid al ongelofelijk zielig (vinden zij zelf). Lastig om dan dat onderscheid te leren.

De jongste was vorige week voor het eerst verdrietig dat hij nog NIET naar school kon. Hij had ‘s avonds gedacht dat het wel zou gaan, maar in de ochtend was het toch echt nog niet ok. Hij was zo teleurgesteld. En dat voor een kind dat de afgelopen jaren juist elke strohalm aangreep om thuis te blijven. Inclusief groot drama met IK WIL NIET NAAR SCHOOL! IK GA ECHT NIET :'( :'( :'(. Hij zit zoveel beter in zijn vel dit jaar O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216466581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:16 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs als ze er om vragen koop ik wat anders.
Hannah wordt morgen 10 en die had het ook op haar lijstje :D
Niet van mij vriendin!

Zo, de ouders zijn om en mijn moeder sloeg om als een blad aan een boom en heeft zich voorbeeldig gedragen en niks gesaboteerd en gedaan alsof het haar geniale idee was om daar te gaan wonen!
:D Er is best wat overlap tussen ouderen en peuters :+ :P. Maar fijn!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 januari 2025 @ 08:22:01 #152
176471 oh-oh
pi_216466591
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]
:D Er is best wat overlap tussen ouderen en peuters :+ :P. Maar fijn!!
:D Jaja.
Mijn nichtje van 18 zou eigenlijk op ze komen passen, mijn zus en haar vriend waren twee dagen hier voor die verhuizing, maar mijn neefje had de griep en was terminaal ( mijn zusje zei dat ze blij was dat ze er niet was hahahaha ) en dus moest ze thuis blijven om haar broertje te verplegen :+ :')
( Groucho Marx )
pi_216466603
@Troel wat ontzettend lief van je nieuwe werkgever! Dat soort kleine dingen zorgt ervoor dat je je direct welkom voelt O+. Is het een groot bedrijf? Toen omwikkelde nog met ca. 40 medewerkers waren, werd er ook echt een feestje gemaakt als een nieuwe collega startte. Maar nu met 500+ niet echt iets meer. Ligt aan het team zelf of die iets doet.

@Kyara ook een nieuwe baan! Succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 januari 2025 @ 08:33:00 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_216466638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:24 schreef Phaidra het volgende:
@:Troel wat ontzettend lief van je nieuwe werkgever! Dat soort kleine dingen zorgt ervoor dat je je direct welkom voelt O+. Is het een groot bedrijf? Toen omwikkelde nog met ca. 40 medewerkers waren, werd er ook echt een feestje gemaakt als een nieuwe collega startte. Maar nu met 500+ niet echt iets meer. Ligt aan het team zelf of die iets doet.

@:Kyara ook een nieuwe baan! Succes!
16.000 man, dus best groot ;) maar wel verdeeld over tig bv's en werkplekken natuurlijk. Het kaartje dat ik kreeg was vanuit HR, maar het bloemetje ook echt met de namen van mijn teamleden. En zelfs als dat georganiseerd is, dan is het wel goed georganiseerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 januari 2025 @ 08:34:36 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_216466647
Hier had er vanochtend ook eentje geen zin hoor. Was ook niet helemaal lekker. Wat niet meehielp was dat er drie tussenuren waren en dan nog een uur les. Maar hij is uiteindelijk toch gegaan ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216466665
@Phaidra wat fijn dat ie beter in z’n vel zit! Dat hij zelfs graag naar school wil als het eigenlijk nog niet gaat ipv andersom.

Wat fijn oh-oh dat de verhuizing goed verlopen is, haar lekker in de waan laten dat het haar idee was om te verhuizen ;)
  woensdag 29 januari 2025 @ 08:52:34 #157
176471 oh-oh
pi_216466747
Dat doen we zeker!
( Groucho Marx )
pi_216467126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:37 schreef hilliebillie het volgende:
@:phaidra wat fijn dat ie beter in z’n vel zit! Dat hij zelfs graag naar school wil als het eigenlijk nog niet gaat ipv andersom.

Wat fijn oh-oh dat de verhuizing goed verlopen is, haar lekker in de waan laten dat het haar idee was om te verhuizen ;)
Het is zo fijn om onze gezellige zoon terug te hebben O+. Nu pas merk ik hoeveel stress het gaf dat zijn emmer gewoon eigenlijk altijd op het randje vol zat (en dus overstroomde bij het minste of geringste). Hij was laatst zijn schooljaren een cijfer aan het geven: groep 4 kreeg een 4, groep 5 een 6 en nu groep 6/7 een 8,35 (ja echt zo precies, uitgesproken als acht komma drie-en-een-half :D).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216467160
Goooodmorning!

Net de kinderarts gebeld. Moest mn naam en nummer inspreken. Haha. Daggutniet he. Maar het contactformulier ingevuld :')

@Kyara, succes met je nieuwe baan!

@Phaidra, niets is zo veranderlijk als een kind ;) Fijn dat hij nu lekker in zn velletje zit :)

Nou, mooi opgelost zo @oh-oh Hopelijk blijft je moeder hierbij en komen er geen problemen meer. Als het toch haar eigen idee was :P

Haha @Troel, ik had er vanmorgen ook eentje, eerste uur uitval en of ik hem het tweede ook af kon melden. Nope :+
If they say
pi_216467201
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Goooodmorning!

Net de kinderarts gebeld. Moest mn naam en nummer inspreken. Haha. Daggutniet he. Maar het contactformulier ingevuld :')
Hoezo niet?

Ik heb weeeer de huisarts gebeld. Dochter eet en drinkt nog steeds bijna niks (weigert al haar lievelingsen, dus ook ijsjes) en heeft ondanks (drie)dubbele medicatie nog ontzettend veel jeuk en rode plekken van de netelroos. Ik wil zo graag mijn vrolijke meisje terug. ;( Gisteren was ze wel een stuk actiever en gezelliger, dus er is een stijgende lijn maar het gaat zo langzaaaaaam.
pi_216467221
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:56 schreef Bami het volgende:

[..]
Hoezo niet?

Ik heb weeeer de huisarts gebeld. Dochter eet en drinkt nog steeds bijna niks (weigert al haar lievelingsen, dus ook ijsjes) en heeft ondanks (drie)dubbele medicatie nog ontzettend veel jeuk en rode plekken van de netelroos. Ik wil zo graag mijn vrolijke meisje terug. ;( Gisteren was ze wel een stuk actiever en gezelliger, dus er is een stijgende lijn maar het gaat zo langzaaaaaam.
Boh ;(. Rot is dat toch he. Soms kan het ook ineens heel hard gaan, hopelijk is ze nu snel opgeknapt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216467304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Boh ;(. Rot is dat toch he. Soms kan het ook ineens heel hard gaan, hopelijk is ze nu snel opgeknapt.
Ja het is nu al meer dan een week. ;( Ik hoop het heel erg, vind het zo rot voor haar.
pi_216467311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:56 schreef Bami het volgende:

[..]
Hoezo niet?

Omdat ik altijd weiger om iets in de spreken. Antwoordapparaat, voicemail... :N

Aaaw, je kleine meisje, zo sneu ;( Je kan zo weinig he, dat maakt je zo machteloos. Het komt wel goed maar voor het zover is... :*
If they say
pi_216467544
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Omdat ik altijd weiger om iets in de spreken. Antwoordapparaat, voicemail... :N

Aaaw, je kleine meisje, zo sneu ;( Je kan zo weinig he, dat maakt je zo machteloos. Het komt wel goed maar voor het zover is... :*
Ahhh oke. Ik vind het altijd juist irritant als een voicemail uitstaat en ik dus niet in kan spreken. :D

Ja ik heb wel gisteren voor het eerst in 5 dagen een hele dag niet gehuild erom! It's something. :')
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:56:29 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_216467827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef Bami het volgende:

[..]
Ahhh oke. Ik vind het altijd juist irritant als een voicemail uitstaat en ik dus niet in kan spreken. :D

Ja ik heb wel gisteren voor het eerst in 5 dagen een hele dag niet gehuild erom! It's something. :')
Ik vind het ook wel irritant, want dat betekent dat ik nog een keer moet bellen in plaats van dat ik de bal bij de ander leg ;)

En ik vind bellen eigenlijk niet zo'n probleem :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216467990
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel irritant, want dat betekent dat ik nog een keer moet bellen in plaats van dat ik de bal bij de ander leg ;)

En ik vind bellen eigenlijk niet zo'n probleem :D
Nou dat dus hahaha. Ik wil het afvinken van mijn to-do en dat kan niet als je niet opneemt maar ook geen voicemail hebt.
pi_216468304
Ik ga hakkelen als ik wat moet inspreken, vergeet ik mn naam, of mn nummer :X
Heb de mijn voicemail dus uitstaan, scheelt terugbellen :P

Och @Bami ;( Bij kleintjes is het gewoon zo kut dat je niet goed kan uitleggen hoe en wat.
Zoon was 13 maanden dat ie Kawasaki kreeg. Mehn, drama's om zn ab en ascal naar binnen te krijgen. Dat gaat je echt niet in de kouwe kleren zitten.

Ik ga zo lunchen met een vriendin *)
If they say
pi_216468368
@Phaidra, wat fijn dat hij nu echt zijn plekje op school heeft gevonden en dat hij het naar zijn zin heeft! O+

@oh-oh, super dat het goed is gegaan met en bij je ouders!

@Bami, beterschap voor je dochter, hopelijk zet die stijgende lijn snel door!

Hier was het vanmorgen huilen en paniek bij de 8 jarige, die wilde ook echt niet naar school want buikpijn en hoofdpijn. Ik sprak de juf kort en zij gaf aan dat de klas gisteren cito rekenen heeft gehad, maar dat zij zag dat het bij Jewel niet lukte door teveel prikkels. Dus zij mocht stoppen en vandaag met de juf alleen de cito maken. Daar kwam de paniek waarschijnlijk ook vandaan, want gisteren reageerde ze ook best heftig op die cito gaf de juf aan. Heel fijn dat de juffen er zo goed op inspringen O+ Maar wat school dan toch weer kan doen met een kind vind ik heel heftig.

Maar, het hoogtepunt van de dag begon al 5 minuten voor we naar school moesten: de 6 jarige heeft de magneet eruit gepoept!! *O*
ik begon al bijna te twijfelen of hij er uberhaupt nog wel in zat :')
pi_216468425
Bami, fijn dat er wel een stijgende lijn is. Maar ik snap dat je de huisarts belt als ze niet eet of drinkt. Zo sneu als ze ziek zijn :*
pi_216468427
Oeh yeah Schanu *O*
Uitgepoepgraaft dus *O*
If they say
  woensdag 29 januari 2025 @ 11:46:45 #171
176471 oh-oh
pi_216468464
Zo dan, applaus voor de mangeet , zag je hem meteen of moest je graven?
( Groucho Marx )
pi_216468492
Wat fijn schanu dat de magneet er uit is!
Niet fijn dat ze zo geprikkeld raakt van de Cito. Hopelijk gaat het vandaag samen met de juf wel goed dat ze merkt dat de stress die ze er van kreeg niet nodig was.

Ik herken het wel. Hier de jongste krijgt ook stress van de Cito (en volgende week de eindtoets). Zelfs nu de leraar gezegd heeft dat haar voorlopig advies niet naar beneden kan naar aanleiding van de eindtoets, alleen maar omhoog, heeft ze toch stress dat ze het zooo slecht maakt dat haar advies toch naar beneden gaat.
pi_216468565
Beterschap voor alle zieken :*

Hoera voor de magneet *O*

N is ook ziek, met interessante gevolgen (spoiler vanwege goorheid). Fascinerend waar het menselijk lichaam toe in staat is!
SPOILER
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_216468669
Jaaaa magneet is terecht! *O*

Ohh Saskia dat klinkt echt naar.
SPOILER
pi_216468873
Heee, ik ga zo lunchen! _O-

Beterschap voor N @SaskiaR!
If they say
pi_216469416
Jeetje @Schanu dat heeft dan ook lang geduurd zeg! :o Maar wat fijn dat de magneet nu heel zeker weten weg is! *O*. En sneu voor de oudste, dat zo'n Cito dan toch veel spanning kan geven...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 januari 2025 @ 13:55:19 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_216469954
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef Mushanga71 het volgende:

Ik ga zo lunchen met een vriendin *)
Ik moest lachen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 januari 2025 @ 13:57:04 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_216469966
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef SaskiaR het volgende:

SPOILER
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 januari 2025 @ 13:57:30 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_216469973
En mijn laatste werkdag zit erop *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216469974
Dat die magneet er nu pas uit is! Wat zijn we, een week verder? :D
Of zitten we inmiddels op 2? :') Tijd vliegt.
pi_216470103
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 13:57 schreef vencodark het volgende:
Dat die magneet er nu pas uit is! Wat zijn we, een week verder? :D
Of zitten we inmiddels op 2? :') Tijd vliegt.
Bijna 2 weken alweer, maar gevoelsmatig langer:')
  woensdag 29 januari 2025 @ 14:12:59 #182
176471 oh-oh
pi_216470131
Damn, dat is echt lang ja!
Maar die tampon duurde ook forever weet ik nog wel :')
( Groucho Marx )
pi_216470410
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2025 13:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik moest lachen :D
:P

quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2025 13:57 schreef Troel het volgende:
En mijn laatste werkdag zit erop *O*
Yay! *O*
If they say
pi_216480217
Fijn dat de magneet gevonden is!

En @Kyara en @Troel veel plezier bij jullie nieuwe banen!

Hier zit het deuntje van "The boys are back" in mijn hoofd. Nouja, gisteren was het geen deuntje, maar knal lekkere herrie :P

Toch nog 6 uur slaap gehad. Dus een kop koffie extra vandaag en dan wachten op het volgende concert (the Offspring in November)
pi_216480662
Lekker avondje gehad dus @Deepfreeze! :)

Ik leef vandaag op vrijdag en das niet handig. Zoon heeft morgen studiedag, denk dat dat een error geeft :')
If they say
pi_216481027
Ik heb 2 zieke thuis. Oudste begon zaterdagavond met ik ben niet lekker en die had zondag meer dan 40 graden koorts. Nu hoest ze vooral nog heel veel en heeft nog spierpijn. Jongste begon gisteren met ik voel mij niet lekker. Nog geen heel hoge koorts gelukkig. Volgende week heeft ze de doorstroomtoets hopelijk is ze dan weer beter.

Vorig jaar rond deze tijd had ik er 3 met griep wat overging in kinkhoest. Hopelijk blijft het hierbij

Hoe is het met je moeder @amaranta
Fijn dat de verhuizing goed is gegaan ohoh

Deepfreeze geniet nog even na van je leuke concert
  donderdag 30 januari 2025 @ 11:35:40 #187
176471 oh-oh
pi_216481879
Oh die kinkhoest had ik ook vorig jaar, wat een ellende was me dat zeg!
( Groucho Marx )
pi_216481974
Jongste was weer naar school vanmorgen, die kon ik om kwart over 10 ophalen, had overgegeven.
Geen inhaaltoets dus vandaag... ligt nu op de bank en lijkt redelijk te pas.
pi_216483235

[ Bericht 100% gewijzigd door Verida op 30-01-2025 14:14:48 (foute plek) ]
pi_216483551
Hier is man het kneusje. Is vandaag in z’n rug geschoten. Heb hem opgehaald en bij het in en uit de auto stappen hem (met hulp) van de grond af moeten rapen. Daarna bij de douche nog een keer, dat lukte me gelukkig wel alleen.

Nu met de bus van de timmerman naar de fysio. In de auto durfde we allebei niet meer aan en te voet bleek na 20 meter ook geen succes te worden. (En z’n eigen werkbus staat nog op de bouw die komen collega’s straks terug brengen).
Hij hoopt als herboren weer op te staan nadat hij hier klaar is.
Ik denk dat de huisarts en spierverslappers nodig gaan zijn om er nog iets van te maken 😂

Maar goed even kijken hoe het gaat. We hebben voor morgen een etentje en kaartjes voor cabaret met nog een stukje rijden voor we daar zijn.
Zo als ik er nu naar uit kijk gaan we pech hebben..
pi_216483571
Beterschap daar @hilliebillie :*
pi_216483920
Ohhh jongens, het gaat opeens zoveel beter met onze peuter. Ze is er weer. *O*
Ik ben zo gelukkig nu. O+ O+

(eten is wel nog minder maar dat interesseert me niks, ze eet, dus dat komt ook wel weer goed)
pi_216483951
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:51 schreef hilliebillie het volgende:
Hier is man het kneusje. Is vandaag in z’n rug geschoten. Heb hem opgehaald en bij het in en uit de auto stappen hem (met hulp) van de grond af moeten rapen. Daarna bij de douche nog een keer, dat lukte me gelukkig wel alleen.

Nu met de bus van de timmerman naar de fysio. In de auto durfde we allebei niet meer aan en te voet bleek na 20 meter ook geen succes te worden. (En z’n eigen werkbus staat nog op de bouw die komen collega’s straks terug brengen).
Hij hoopt als herboren weer op te staan nadat hij hier klaar is.
Ik denk dat de huisarts en spierverslappers nodig gaan zijn om er nog iets van te maken 😂

Maar goed even kijken hoe het gaat. We hebben voor morgen een etentje en kaartjes voor cabaret met nog een stukje rijden voor we daar zijn.
Zo als ik er nu naar uit kijk gaan we pech hebben..
Oei dat klinkt pittig, wat balen. ;( Beterschap!
pi_216483961
Ach Hillie, dat doet pijn. Ik had een keer spit, kon niet eens meer rechtop staan. Toen is en eer injectie met pijnstilling in mn rug gejast. Was fijn.
Spierverslappers willen ook wel werken, maar die pijn is zo kut. Sterkte voor hem :*

Oei @Nijna, das ook sneu. Inhaaltoets maar inhalen dan ;) Beterschap voor haar :*

@F_r, jij ook beterschap voor de jouwe!

Yay @Bami *O* Eten komt wel weer, zo fijn dat ze beterder wordt!
If they say
pi_216484026
Oeh hillie, beterschap voor je man... spit doet echt takke zeer...

Beterschap voor alle zieke kindjes, ik had gisteravond ineens keelpijn, en vandaag een algeheel jakkie gevoel. Dus maar citroenen gaan uitpersen want ziek worden heb ik echt geen zin in nu...
S. 2014
J. 2016
pi_216484342
@Bami, wat fijn!!!

@gewoonmezelf87, beterschap!

@Mushanga71, het was een grotere toets en ze hadden dus de week na toetsweek, inhaaltoetsweek.
Geen idee wanneer de herkansing is, past niet in een gewoon lesuur dus zal wel ergens buiten de reguliere lessen om worden. Kijken of morgen wel lukt.
pi_216487316
Ai, das dan wel vervelend @Nijna Bij zoon moet het vaak na school worden ingehaald. Maar ziek is ziek, daar zal school ook wel rekening mee houden.
If they say
pi_216490162
Team ziekenboeg :W
We hadden zondag repetitiedag en deze week zijn er geloof ik 8 van onze groep geveld met griep (of virus of weetikhet) :')
Superspreaderevent.

Ik ben aan het manifesteren dat ik morgen met een lading paracetamollen in mijn mik alsnog mee kan met het kinderfeestje van oudste. Ben dus ook al 2 dagen in een soort quarantaine op de slaapkamer (was sowieso te ziek om iets anders te doen), zodat niet de hele familie het feestje moet missen.

Beterschap voor iedereen, het heerst echt zo enorm.
pi_216490579
Ik ben tot nu toe alleen een paar dagen goed verkouden geweest. *klopt hard af*
Op mijn werk vallen ze met bosjes en zijn ze minstens 2w ziek. Mijn man is na 2 weken weer aan de beterende hand, maar nu begint T weer te snotteren. Waar blijft die zon??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216490593
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:39 schreef Vicky het volgende:
Op mijn werk vallen ze met bosjes en zijn ze minstens 2w ziek. Mijn man is na 2 weken weer aan de beterende hand, maar nu begint T weer te snotteren. Waar blijft die zon??
Dit weekend heb ik uit onbetrouwbare bron :Y
Ik snap alles, begrijp er niets van.
pi_216490599
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Dit weekend heb ik uit onbetrouwbare bron :Y
Ik teken ervoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216490616
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:41 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik teken ervoor..
Het is hier al de hele avond een kraakhelder sterrenparadijs!
Ik snap alles, begrijp er niets van.
pi_216491241
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:39 schreef Vicky het volgende:
Bij mij lijkt t voor nu ook tot snot en hoest te beperken *klopt af*

Kom inderdaad maar op met de zon, ben er aan toe.

Beterschap lesage, hopenlijk kun je vandaag mee met t feestje van de oudste. (Is hij jarig vandaag? Dan natuurlijk ook gefeliciteerd)
S. 2014
J. 2016
pi_216491345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Het is hier al de hele avond een kraakhelder sterrenparadijs!
Dat was het hier ook, praktisch. Zoon zei: heee, ik zie sterren! En bleef vervolgens tig omhoog kijken alsof ie ze nooit eerder had gezien :')

Boh, beterschap LeSage!

Zoon heeft studiedag en wil naar de mm om zn controller om te ruilen. Hij verliest steeds met gamen :') Heb heel geen zin want dan wil ie ook meteen naar Paddington en daar heb ik ookal geen zin in :@

Ik heb een scrollduim dus kocht maar een nieuwe brace want om laatst bij de ha vergeten te zeggen dus kon ie er geen injectie in jassen. Hoop ik dat die brace helpt en anders maar een nieuwe afspraak maken.
If they say
pi_216491445
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 08:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat was het hier ook, praktisch. Zoon zei: heee, ik zie sterren! En bleef vervolgens tig omhoog kijken alsof ie ze nooit eerder had gezien :')

Boh, beterschap LeSage!

Zoon heeft studiedag en wil naar de mm om zn controller om te ruilen. Hij verliest steeds met gamen :') Heb heel geen zin want dan wil ie ook meteen naar Paddington en daar heb ik ookal geen zin in :@

Ik heb een scrollduim dus kocht maar een nieuwe brace want om laatst bij de ha vergeten te zeggen dus kon ie er geen injectie in jassen. Hoop ik dat die brace helpt en anders maar een nieuwe afspraak maken.
Hij kan toch ook zelf naar MM?
En je kan ook zeggen dat je wel meegaat naar MM en niet naar paddington, jij hebt ook een keuze daarin.

Succes met je duim! Hopelijk helpt de brace.

Beterschap voor alle zieken. Ik heb de jongste thuisgehouden vandaag. Toets moet ze maar maken als ze echt weer fit is.
pi_216491508
Hij vindt het gezellig als ik meega @Nijna ;)
Keek net voor tickets maar op de achterste rij zijn de stoelen aan de buitenkant al bezet, dus dat wordt sowieso geen film vandaag :P
Gaan we wel even langs de mm en dan komt de film wel. Hij is toch net uit.
En dank!

Beter hoor, dat je dochter thuis is vandaag. Nu heeft ze lekker het weekend om fitter te worden. Ze heeft het gister geprobeerd dus school kan niet zeggen dat ze haar best niet gedaan heeft :)
Beterschap voor haar :*

Edit: hij wil eerst de andere twee films zien voor we naar de bios gaan. Doen we dat en vanmiddag wel even de mm.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mushanga71 op 31-01-2025 08:49:20 ]
If they say
pi_216491739
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Hij vindt het gezellig als ik meega @:Nijna ;)
Keek net voor tickets maar op de achterste rij zijn de stoelen aan de buitenkant al bezet, dus dat wordt sowieso geen film vandaag :P
Gaan we wel even langs de mm en dan komt de film wel. Hij is toch net uit.
En dank!

Beter hoor, dat je dochter thuis is vandaag. Nu heeft ze lekker het weekend om fitter te worden. Ze heeft het gister geprobeerd dus school kan niet zeggen dat ze haar best niet gedaan heeft :)
Beterschap voor haar :*

Edit: hij wil eerst de andere twee films zien voor we naar de bios gaan. Doen we dat en vanmiddag wel even de mm.
Maar ook als hij het gezellig vindt, is het geen moeten voor jou he.
Als jij geen zin/tijd/whatever hebt, dan kan hij ook alleen gaan.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 09:11:04 #208
176471 oh-oh
pi_216491804
Maar dan niet klagen dat je geen me time hebt!
Ik blijf het bijzonder vinden, ik deed echt dat soort dingen niet met mijn moeder op die leeftijd :D
( Groucho Marx )
pi_216491862
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 09:02 schreef Nijna het volgende:

[..]
Maar ook als hij het gezellig vindt, is het geen moeten voor jou he.
Als jij geen zin/tijd/whatever hebt, dan kan hij ook alleen gaan.
Weet ik maar dan komt bij mij het schuldgevoel om de hoek kijken :') :@
We gaan dus zo naar de mm en écht alleen voor de controller dus geen lunch wat hij ook graag wilde. Compromissen sluiten ;)
If they say
pi_216491872
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan niet klagen dat je geen me time hebt!
Ik blijf het bijzonder vinden, ik deed echt dat soort dingen niet met mijn moeder op die leeftijd :D
Ik ook niet, maar zowel dochter als zoon hebben het altijd fijn gevonden, samen dingen doen. Ik ben gewoon een leuke mama :P
If they say
pi_216492162
Hoe oud is je zoon dan mush? In mijn beeld is hij rond de 10 maar als ik deze reacties lees denk ik dat ik er naast zit :D
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 januari 2025 @ 10:01:19 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_216492179
Ik vind het van tijd tot tijd ook leuk om met één of beide zoons wat te doen. Ik denk dat het goed is om ook voldoende één op één tijd te hebben met elkaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216492338
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 07:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Bij mij lijkt t voor nu ook tot snot en hoest te beperken *klopt af*

Kom inderdaad maar op met de zon, ben er aan toe.

Beterschap lesage, hopenlijk kun je vandaag mee met t feestje van de oudste. (Is hij jarig vandaag? Dan natuurlijk ook gefeliciteerd)
Hij was woensdag jarig (en toen kon ik m dus niet uitgebreid knuffelen ;( ) *O*

Ik ben oké-ish, dus maak me nu klaar voor een pittige middag. Vanavond stort ik wel weer in en waarschijnlijk sla ik het grotemensenfeest morgen maar deels over 8)7
  vrijdag 31 januari 2025 @ 10:39:07 #214
176471 oh-oh
pi_216492469
Ik zwierf echt jaren met vriendinnen door de stad vanaf de brugklas, alleen maar met mijn moeder als ik iets nodig had, maar ik geloof dat we daar gewoon kleedgeld voor hadden !
( Groucho Marx )
pi_216492865
@gewoonmezelf87, hij is 14 ;)

quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 10:01 schreef Troel het volgende:
Ik vind het van tijd tot tijd ook leuk om met één of beide zoons wat te doen. Ik denk dat het goed is om ook voldoende één op één tijd te hebben met elkaar.
Deed dat vroeger met dochter ook, had zij uitval of studiedag, zoon wel naar school en dan ging ik met haar lunchen, shoppen...
Maar zoon zit idd best wel tegen me aangeplakt :@

Hij heeft zn nieuwe controller, ging vlot bij de mm :) En al had ik geen zin, ben blij dat hij blij is.
Heeft ie net besloten vandaag te gaan werken dus, halloooo me-time :D

Aaah, das idd sneu dat je niet kon knuffelen @LeSage Heb je straks nog knuffeltijd tegoed als je weer beter bent ;) En alsnog gefeliciteerd!

Ik was ook altijd buiten @oh-oh Pas toen ik volwassenen was, deed ik veel meer met mn moeder.
Toen ze plots stierf, zei een vriend: je raakt nu twee mensen kwijt, je mam én je beste vriendin...
If they say
  vrijdag 31 januari 2025 @ 11:25:33 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216492902
Ik vind het wel heel leuk om iets 1 op 1 met mijn meiden te doen. Dat komt bijna nooit voor omdat ze toch vaak samen zijn.

Nu wel een vakantie geboekt voor de zomer van oudste en jongste. Middelste blijft thuis met papa. Wel heel raar maar het is even niet anders.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 11:33:43 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_216492988
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 11:21 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Gewoonmezelf87, hij is 14 ;)
[..]
Deed dat vroeger met dochter ook, had zij uitval of studiedag, zoon wel naar school en dan ging ik met haar lunchen, shoppen...
Maar zoon zit idd best wel tegen me aangeplakt :@

Hij heeft zn nieuwe controller, ging vlot bij de mm :) En al had ik geen zin, ben blij dat hij blij is.
Heeft ie net besloten vandaag te gaan werken dus, halloooo me-time :D

Aaah, das idd sneu dat je niet kon knuffelen @:LeSage Heb je straks nog knuffeltijd tegoed als je weer beter bent ;) En alsnog gefeliciteerd!

Ik was ook altijd buiten @:oh-oh Pas toen ik volwassenen was, deed ik veel meer met mn moeder.
Toen ze plots stierf, zei een vriend: je raakt nu twee mensen kwijt, je mam én je beste vriendin...
Ik denk dat het nu met je zoon ook is dat hij natuurlijk als geen ander de sfeer thuis voelt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216493164
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik denk dat het nu met je zoon ook is dat hij natuurlijk als geen ander de sfeer thuis voelt.
Klopt, hij is net als ik, nogal sfeergevoelig en daarom trekt hij nog meer mijn kant op. De vibes hier zijn niet best :N
If they say
pi_216493619
Is misschien ook net waar je woont of je makkelijk alleen of met vrienden/vriendinnen de stad in gaat. Ik woonde vroeger op 5 km fietsen van een bushalte en dan nog een 40-45 min met de bus naar de stad. Dus dat deed je niet zo maar even. Ik denk dat vanaf een jaar of 13/14 dat wel eens deed met vriendinnen. Maar dan voor een hele dag shoppen of shoppen en bios. Maar om even iets om te ruilen was het wel een hele exercitie.
(En ik kreeg wel kleedgeld als ik wilde maar als ik met m’n moeder ging shoppen had ik altijd voor meer geld kleding uiteindelijk dus dat heb ik ook nog een tijdje wel gedaan ;) )

De oudste is hier 13, heeft wel 2x willen plannen om met de bus naar de bios te gaan met vrienden. Maar 1x zou de ander kaartjes boeken en die had niet bij de bios in de stad geboekt maar ergens anders, waar de bus niet in de buurt komt vanaf hier. Dus zijn ze gebracht en gehaald door de ouders. En de ander keer wilde ze naar een 16+ film en dat kan alleen in België maar daar kunnen ze ook niet heen met de bus, dus heb ik ze gebracht en een andere ouder ze gehaald.

Ach het komt vast goed. Ik heb er in ieder geval geen probleem mee hem allen die kant in de sturen voor de bios. Een shopper is het niet zo, doet ie liever online
pi_216493628
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 11:25 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het wel heel leuk om iets 1 op 1 met mijn meiden te doen. Dat komt bijna nooit voor omdat ze toch vaak samen zijn.

Nu wel een vakantie geboekt voor de zomer van oudste en jongste. Middelste blijft thuis met papa. Wel heel raar maar het is even niet anders.
Lijkt me inderdaad raar, maar wel fijn dat het zo kan en voor iedereen zo goed is!
  vrijdag 31 januari 2025 @ 12:38:06 #221
176471 oh-oh
pi_216493699
Ach ja waar maak ik me druk om ook!
Mijn bovenbuurman is al 4 weken non stop de hele dag aan het timmeren, dat is pas irritant, de hele flat wordt er moordlustig van :')
( Groucho Marx )
pi_216494794
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 11:25 schreef Kyara het volgende:

Mijn kinderen en vriend zijn al een halve week weg en ik volg later met de trein, omdat ik nog moet werken.
Ook anders dan anders, mensen vinden er wat van, maar het belangrijkste is dat het voor jullie werkt :*
Fijn dat je toch op vakantie kunt, ik las volgens mij laatst al de struggles daarmee.
pi_216494872
Ieder doet de dingen op zn eigen manier toch en als t werkt dan werkt t...

Ik probeer hier ook regelmatig wel even 1 op 1 te doen maar ze zijn pas 10 en 8 dus dat gaat toch wat makkelijker nog.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 januari 2025 @ 15:09:15 #224
176471 oh-oh
pi_216495083
Ik zei het ook alleen maar omdat ze er zelf opmerkingen over maakte dat hij erg aanhankelijk was.
Maar prima, dan is het zo toch?
( Groucho Marx )
pi_216497744
T en ik zijn spontaan bij Frozen. Ik kon gisteren voor heel goedkoop 2 kaartjes krijgen 🥰
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_216498246
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei het ook alleen maar omdat ze er zelf opmerkingen over maakte dat hij erg aanhankelijk was.
Ik snap het in dit geval wel, jouw opmerking.
Daarbij spreken de moeders die het over een op een tijd hebben volgens mij allemaal vanuit het perspectief van meerdere thuiswonende kinderen. Dat is sowieso al anders.
Daarnaast klinkt het voor mij ook alsof Mushanga erg veel ‘moet’ doen met haar zoon en dat nee zeggen ingewikkeld is. Niet alleen met claimen trouwens, ik heb het gevoel dat hij ook vrij vaak krijgt wat hij maar wil hebben :@
En ik snap dat je schuldgevoel hebt, maar nee horen is ook hartstikke gezond hè? Voor zowel zoon als moeder ;)
pi_216498348
Mijn man gaat met jongste op wintersport. Oudste en ik gaan niet mee. Ik ga echt nooit meer skiën en om nooit alleen maar daar wat te kunnen wandelen vind ik niks. Ik ga misschien wel met mijn vader in de meivakantie naar Auschwitz
pi_216498625
quote:
Ik denk ook dat ook iedereen het er over eens is dat het mooi is om samen met je kind dingen te doen.
Maar waar het logisch is dat peuters en kleuters over je grens heen gaan is het voor Mush zeker in deze situaties ook wel belangrijk om grenzen te stellen. Voor haar maar ook zeker voor haar zoon.
pi_216498815
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:24 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik snap het in dit geval wel, jouw opmerking.
Daarbij spreken de moeders die het over een op een tijd hebben volgens mij allemaal vanuit het perspectief van meerdere thuiswonende kinderen. Dat is sowieso al anders.
Daarnaast klinkt het voor mij ook alsof Mushanga erg veel ‘moet’ doen met haar zoon en dat nee zeggen ingewikkeld is. Niet alleen met claimen trouwens, ik heb het gevoel dat hij ook vrij vaak krijgt wat hij maar wil hebben :@
En ik snap dat je schuldgevoel hebt, maar nee horen is ook hartstikke gezond hè? Voor zowel zoon als moeder ;)
Mooi verwoord. Ik weet uit ervaring dat je bij een scheiding vaak t gevoel kunt hebben je kind(eren) te kort te doen en daardoor vaak over je eigen grenzen heen dendert...

Hoe is het gegaan op het feestje? Lukte het om vol te houden?
S. 2014
J. 2016
pi_216499031
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Mooi verwoord. Ik weet uit ervaring dat je bij een scheiding vaak t gevoel kunt hebben je kind(eren) te kort te doen en daardoor vaak over je eigen grenzen heen dendert...

Hoe is het gegaan op het feestje? Lukte het om vol te houden?
Dat snap ik ook. Maar ook gescheiden ouders hebben hun grenzen nodig en ook kinderen van hebben grenzen nodig.

Feestje was heel leuk! Ik heb het op mijn tenen volgehouden. Ben wel zeer gelukkig met mijn warme bed nu O+
pi_216499072
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat snap ik ook. Maar ook gescheiden ouders hebben hun grenzen nodig en ook kinderen van hebben grenzen nodig.

Feestje was heel leuk! Ik heb het op mijn tenen volgehouden. Ben wel zeer gelukkig met mijn warme bed nu O+
Heb je helemaal gelijk in, ik zou nu achteraf willen dat ik die grenzen beter bewaakt had.

Slaap lekker 😉
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:38:18 #232
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_216499219
Ach, maar we bedoelen daarmee altijd het beste he? Met de beste intenties kun je het alleen nog steeds niet goed genoeg doen. Dat is het lastige van ouder zijn. Denken: wat heeft mijn kind nodig en niet wat ik nodig heb.

Ook ik ben aan het compenseren geweest de afgelopen tijd, niet na een scheiding, maar na een tijdje ziekzijn.

We ploeteren allemaal *;
pi_216499232
Wow :@ maar jullie hebben wel gelijk. Ik kan heel moeilijk nee tegen hem zeggen. Ik zeg het wel, maar dan wordt het alsnog vaak een ja. Tegen anderen ben ik heel stellig met nee, bij zoon dus niet.
Ik vind het moeilijk, juist omdat ik de enige ouder ben die er 24/7 voor hem is en altijd bereid is om te doen wanneer hij wat wil, al heb ik daar niet altijd zin in. Nou wil hij best veel en krijgt hij écht niet met alles zijn zin. Maar vandaag dus wél, door naar de mm te gaan. Win-win situatie: hij blij met een controller die het doet, ik omdat hij weer kan gamen en zo iets voor zichzelf doet.
Hij is net terug van werk dus had ik echt een me-time dagje. Heb niks gedaan :')
Ik zou wat meer op mijn strepen moeten gaan staan, dat weet ik. Hij is nu 14, denk niet dat ie nog heel lang dingen met me wil doen. Maar dat dacht ik een jaar of vier geleden ook al :')
Morgen gaan we Paddington 1 en 2 kijken, gewoon thuis, op de bank. En daar heb ik echt zin in :)

Was getekend: softie :P

Rust lekker uit @LeSage! Fijn dat je toch bij het feestje kon zijn :)
If they say
pi_216499456
Tis nog steeds jammer dat we bij de geboorte van een kind er geen gebruiksaanwijzing bij uitpoepen ;)
If they say
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:51:00 #235
176471 oh-oh
pi_216499479
Als 14 jarige heb je normaal gezien niet 24/7 een van je ouders nodig, dat is eigenlijk wat ik aan wil geven.

Maar genoeg is genoeg daarover!

Ik ben zo gaaaaar!
Maar het eindejaarswerk zit er weer op voor dit jaar en ik was weer verbaasd over de mensen die tussen 17 en 18 vandaag nog gingen bellen om te informeren hoe ze verzekerd zijn en wat ze nog konden wijzigen 😂
( Groucho Marx )
pi_216499583
Nee, maar ik ben er wel 24/7 voor hem ;)

Zooo, nu nog wijzigen? Wat zal jij blij zijn geweest toen je werkdag erop zat :D
If they say
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:17:55 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_216500060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Tis nog steeds jammer dat we bij de geboorte van een kind er geen gebruiksaanwijzing bij uitpoepen ;)
Blij toe. Anders was ik echt gigantisch uitgelubberd geweest :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216500129
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Blij toe. Anders was ik echt gigantisch uitgelubberd geweest :X
Das idd wel een risico :D
If they say
pi_216503530
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Daarom was mijn 1e een exacte kopie van mij... Dan zou je denken dat je weet hoe ze werkt omdat jij ook zo werkt... maar zelfs dat is trial and error :')
S. 2014
J. 2016
pi_216503609
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Wow :@ maar jullie hebben wel gelijk. Ik kan heel moeilijk nee tegen hem zeggen. Ik zeg het wel, maar dan wordt het alsnog vaak een ja.
Je kunt nog beter op alles ja zeggen dan van nee naar ja gaan. Dat laatste leert een kind dat nee geen nee is, dat zeuren, boos doen of whatever een nee in een ja kan veranderen.
Das voor zijn toekomst geen handige les, niet voor hem zelf maar zeker niet voor anderen bij wie hij dat ook gaat verwachten.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 08:29:45 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216503619
quote:
Ik snap je hoor, ik lees hier regelmatig over dat Mush geen zin heeft om iets te doe maar hij wel en dat zij dan toch gaat. Maar wat voor lieve moeder je ook wil zijn, daar hoort vlgs mij ook bij dat je je kinderen moet leren dat een ander grenzen heeft en dat die best aangegeven mogen worden. Dat niet altijd alles gaat hoe en op het moment dat jij wil. Dat je soms even moet wachten of anders dat je zelf je ding moet gaan doen.
Ik denk dat ze daar later een heleboel aan hebben. :Y

#spuit11

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Wow :@ maar jullie hebben wel gelijk. Ik kan heel moeilijk nee tegen hem zeggen. Ik zeg het wel, maar dan wordt het alsnog vaak een ja. Tegen anderen ben ik heel stellig met nee, bij zoon dus niet.
Ik vind het moeilijk, juist omdat ik de enige ouder ben die er 24/7 voor hem is en altijd bereid is om te doen wanneer hij wat wil, al heb ik daar niet altijd zin in. Nou wil hij best veel en krijgt hij écht niet met alles zijn zin. Maar vandaag dus wél, door naar de mm te gaan. Win-win situatie: hij blij met een controller die het doet, ik omdat hij weer kan gamen en zo iets voor zichzelf doet.
Hij is net terug van werk dus had ik echt een me-time dagje. Heb niks gedaan :')
Ik zou wat meer op mijn strepen moeten gaan staan, dat weet ik. Hij is nu 14, denk niet dat ie nog heel lang dingen met me wil doen. Maar dat dacht ik een jaar of vier geleden ook al :')
Morgen gaan we Paddington 1 en 2 kijken, gewoon thuis, op de bank. En daar heb ik echt zin in :)

Was getekend: softie :P

Rust lekker uit @:LeSage! Fijn dat je toch bij het feestje kon zijn :)
Dit in bold vind ik sowieso al helemaal nooit een normale gang van zaken. Niet in een gezond huwelijk, niet in een gebroken huwelijk, niet bij ziekte... gewoon niet... een mens moet toch weten dat je niet altijd alles kunt krijgen wanneer jij dat wil. :o

[ Bericht 26% gewijzigd door BE op 01-02-2025 08:35:09 ]
pi_216504563
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 08:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je kunt nog beter op alles ja zeggen dan van nee naar ja gaan. Dat laatste leert een kind dat nee geen nee is, dat zeuren, boos doen of whatever een nee in een ja kan veranderen.
Das voor zijn toekomst geen handige les, niet voor hem zelf maar zeker niet voor anderen bij wie hij dat ook gaat verwachten.
Nee, juist niet. Hij weet écht wel wat nee betekent maar ik laat me toch vaak overhalen. Dan zeg ik misschien of, ik weet het nog niet en dan denkt hij al dat het ja is. We zijn gister ook niet naar de film geweest, al wilde hij dat graag. Die nee was een permanente nee en dat weet hij dan ook.

@BE ik weet dat deze situatie niet normaal is maar ik zit er wél in.
Al jaren komt de opvoeding op mij neer, ook in ziekte en nu in een gebroken huwelijk. En het is niet alleen maar kommer en kwel met zoon. We hebben ook ontzettend veel lol samen. De laatste tijd wordt het me wat teveel en daar wordt aan gewerkt.

Het is ongelooflijk fijn als je een partner hebt met wie je samen de opvoeding doet. Wat dat betreft heeft dochter het prima voor elkaar. Als ik zie hoe zij het met zn twee doen O+
If they say
pi_216506567
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:31 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nee, juist niet. Hij weet écht wel wat nee betekent maar ik laat me toch vaak overhalen. Dan zeg ik misschien of, ik weet het nog niet en dan denkt hij al dat het ja is. We zijn gister ook niet naar de film geweest, al wilde hij dat graag. Die nee was een permanente nee en dat weet hij dan ook.

@:BE ik weet dat deze situatie niet normaal is maar ik zit er wél in.
Al jaren komt de opvoeding op mij neer, ook in ziekte en nu in een gebroken huwelijk. En het is niet alleen maar kommer en kwel met zoon. We hebben ook ontzettend veel lol samen. De laatste tijd wordt het me wat teveel en daar wordt aan gewerkt.

Het is ongelooflijk fijn als je een partner hebt met wie je samen de opvoeding doet. Wat dat betreft heeft dochter het prima voor elkaar. Als ik zie hoe zij het met zn twee doen O+
Ik voed al 8 jaar 2 kinderen alleen op, sta altijd voor ze klaar, dat weten ze allebei, maar ze mogen echt niet alles, en als ik misschien zeg en ze gaan drammen gebeurt het sowieso niet...
Trek op tijd aan de bel, zeker met een 14 jarige kun je goede afspraken maken, juist omdat jij de enige stabiele factor bent moet je zorgen dat je overeind blijft en dat doe je door ook voor jezelf te zorgen. 😉
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 1 februari 2025 @ 15:10:39 #244
176471 oh-oh
pi_216507783
De buurbaby mag al naar huis vandaag!
Na twee weken en een dag,acht weken prematuur geboren.
Toppertje.
( Groucho Marx )
pi_216508663
Dat je alleen bent in de opvoeding, is geen ‘excuus’ of argument om makkelijk ja te zeggen of je over te laten halen.
Je bent ook nog gewoon Mush zonder ouder te zijn.
Heb je lol samen, hartstikke fijn maar regelmatig lekker je eigen plan trekken is absoluut goed. :)
pi_216509064
Beschikbaar zijn een aandacht geven betekent niet dat het altijd nú en op deze manier moet. Althans, niet bij een puber.

Mijn oudste is 11 jaar alleen geweest en altijd veel beschikbaarheid van ons gehad omdat we ons in zijn weekenden heel veel op hem richtten. Die heeft toen zijn broertje kwam echt moeten leren dat ik niet meer altijd in het gareel kan schieten en dat dat niet betekent dat hij tekort komt. Dat mijn aandacht en beschikbaarheid ook in kleine dingen kan zitten en dat we ook afspraken kunnen maken. Dat ik in de avond een uur tijd heb voor huiswerkvragen bijvoorbeeld en dat hij kan nadenken waar hij me voor nodig heeft. Ik denk uiteindelijk dat hij hier veel van geleerd heeft :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216509423
Vanavond zouden mijn ouders langskomen voor een spelletje Catan. Doen we regelmatig.
Maar man en ik kregen een zodanig conflict dat ik dat bezoek heb afgezegd.
Geen zin in toneelspel en emotioneel gezien kan ik me dan slecht beheersen.

Het lullige is, de dag begon echt goed.
Maar nog voor de lunch kregen we woorden, ben ik samen met onze zoon naar de stad geweest en bij terugkomst was mijn man nog steeds boos.
Toen ik vroeg hoelang hij nog boos bleef (met het idee, valt er over te praten), zei hij: “Nog 5 weken”. }:|

Ik weet dat dit geen serieus antwoord is maar ik ben wel degene die toch weer normaal wil doen, praten erover en door wil gaan. :{w
Ik heb ook geen vrienden om naar toe te gaan en het huis te ontvluchten.
De spanning is gewoon om te snijden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 17:32:56 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216509504
Oi Venco, dat is klote zeg! :o
  Manager PR/Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 17:51:42 #249
269689 crew  Viv
pi_216509800
Venco, kun je jezelf niet bij je ouders uitnodigen om daar een spelletje te doen? Catan kan ook prima met 3 spelers
pi_216509967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:58 schreef FlyingFish het volgende:
Venco, kun je jezelf niet bij je ouders uitnodigen om daar een spelletje te doen? Catan kan ook prima met 3 spelers
I know maar dat is echt totaal niet hetzelfde en zij weten ook waarom ik nu heb afgezegd.
Helemaal geen zin om daar nu gezellig te gaan zitten doen.
Dan zie ik net zo lief niemand.

Overigens heb ik volgens man nu ook de avond verpest door af te zeggen. :')
Grutjes nog aan toe!!
pi_216510223
Het is gewoon heel lastig @gewoonmezelf87 als je er in je uppie voor staat. Mijn voordeel is het grote leeftijdsverschil tussen dochter en zoon geweest. Dochter is 13 jaar in dr uppie geweest en zoon nu ook al een aantal jaar.
Dochter is goed gelukt, ga ik ervanuit dat ik zoon ook goed aflever ;)

Ooh, ik trek ook echt wel mn eigen plan, Venco. Woensdag lunch met een vriendin O+

Das zooo kut dat je verder geen plekje hebt om even naartoe te gaan. Omdat je ouders weten hoe en wat, zou je juist even bij ze langs kunnen gaan als afleiding? Je hoeft niet gezellig te gaan zitten doen, toch? Maar verandering van omgeving, even afstand nemen.
Uiteraard is het jouw schuld dat het avondje niet doorgaat :') Boeie. Jij moet nu ook even aan jezelf denken :*
If they say
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:11:17 #253
176471 oh-oh
pi_216510712
That man is a whole mood, sterkte XX
( Groucho Marx )
pi_216510969
Wat balen venco. En wat had hij dan verwacht dat het catannen gewoon door ging en dat jullie de hele avond lekker schijn-gezellig zouden gaan doen?

Hopelijk duurt het geen vijf weken :*
pi_216511040
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef hilliebillie het volgende:
Wat balen venco. En wat had hij dan verwacht dat het catannen gewoon door ging en dat jullie de hele avond lekker schijn-gezellig zouden gaan doen?

Hopelijk duurt het geen vijf weken :*
Yes. En dan zijn mijn ouders de deur uit en gaan we daarna zwijgend slapen ofzo.
Of opnieuw ruziën.
Jeej. :')

Ik lig nu in bad met mijn telefoon. :{w
pi_216511060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Het is gewoon heel lastig @:gewoonmezelf87 als je er in je uppie voor staat. Mijn voordeel is het grote leeftijdsverschil tussen dochter en zoon geweest. Dochter is 13 jaar in dr uppie geweest en zoon nu ook al een aantal jaar.
Dochter is goed gelukt, ga ik ervanuit dat ik zoon ook goed aflever ;)

Ooh, ik trek ook echt wel mn eigen plan, Venco. Woensdag lunch met een vriendin O+

Das zooo kut dat je verder geen plekje hebt om even naartoe te gaan. Omdat je ouders weten hoe en wat, zou je juist even bij ze langs kunnen gaan als afleiding? Je hoeft niet gezellig te gaan zitten doen, toch? Maar verandering van omgeving, even afstand nemen.
Uiteraard is het jouw schuld dat het avondje niet doorgaat :') Boeie. Jij moet nu ook even aan jezelf denken :*
Nee, dat leidt niet af. In mijn emotie zou ik alles uit de doeken doen en dat is. A. Niet chique. B. Krijg ik achteraf altijd spijt en C. Verpest dat meer dan me lief is.
Heeft echt niemand wat aan.
pi_216511199
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, dat leidt niet af. In mijn emotie zou ik alles uit de doeken doen en dat is. A. Niet chique. B. Krijg ik achteraf altijd spijt en C. Verpest dat meer dan me lief is.
Dan is in je uppie badderen wel het slimste ja ;) Hoop ik wel dat je een beetje tot rust komt.
If they say
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:38:51 #258
176471 oh-oh
pi_216511205
Nou ik snap dat je dat niet bij je ouders tot in detail neer wil leggen, dan was een vriendin in de buurt idd wel even fijn geweest!
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:40:13 #259
37150 livelink
pi_216511232
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik snap dat heel goed, ja.
Wel heel vervelend dat je dag en avond zo rot is verlopen, nu :*
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:44:09 #260
176471 oh-oh
pi_216511290
Ik moest net een nieuwe pinpas bestellen want ik sloopte mijn pinpas toen ik in de bus wilde stappen met een zwaar pakket van Zooplus dat ik een eind verderop ben moeten gaan halen omdat DHL het niet op de afgesproken plek had kunnen bezorgen gisteren.
De afgesproken plek was gewoon beneden in de hal.
Hoe kun je daar het pakket niet bezorgen, er lagen allemaal pakketten, mijn pakket zal wel net een teveel geweest zijn, echt, wat een luie motherfuckers zijn die bezorgers toch...
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:49:07 #261
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216511348
Venco, ik weet niet in welke regio je zit, maar je bent hier altijd welkom! Maar ook online, je hart luchten mag altijd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest net een nieuwe pinpas bestellen want ik sloopte mijn pinpas toen ik in de bus wilde stappen met een zwaar pakket van Zooplus dat ik een eind verderop ben moeten gaan halen omdat DHL het niet op de afgesproken plek had kunnen bezorgen gisteren.
De afgesproken plek was gewoon beneden in de hal.
Hoe kun je daar het pakket niet bezorgen, er lagen allemaal pakketten, mijn pakket zal wel net een teveel geweest zijn, echt, wat een luie motherfuckers zijn die bezorgers toch...
Ik vind je laatste zin wat denegrerend. Alsof alle bezorgers zo doen... De meesten die ik ken werken heel erg hard voor een niet zo best loon. Het is rot voor jou nu, maar ik vind dit toch niet zo netjes.

Ik zit naast een slapende zoon. Eigenlijk kan ik allang weg, maar ik geniet gewoon even van z'n slaapkoppie en z'n snurkje en het feit dattie me nog de allerleukste van de wereld vindt.
pi_216511366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik snap dat je dat niet bij je ouders tot in detail neer wil leggen, dan was een vriendin in de buurt idd wel even fijn geweest!
Nou, zeker. Spuien al vaker gedaan bij pa en ma maar ik wil echt de goede verhoudingen niet verpesten.
Dat houdt ook wel een keer op.
pi_216511391
@Tink89 Lief van je, ik zit in Zeeland trouwens. Niemand woont ooit in de buurt. :P
Maar dat spuien zit wel goed hoor. Thanks. :)
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:53:37 #264
176471 oh-oh
pi_216511413
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:49 schreef Tink89 het volgende:
Venco, ik weet niet in welke regio je zit, maar je bent hier altijd welkom! Maar ook online, je hart luchten mag altijd.
[..]
Ik vind je laatste zin wat denegrerend. Alsof alle bezorgers zo doen... De meesten die ik ken werken heel erg hard voor een niet zo best loon. Het is rot voor jou nu, maar ik vind dit toch niet zo netjes.

Ik zit naast een slapende zoon. Eigenlijk kan ik allang weg, maar ik geniet gewoon even van z'n slaapkoppie en z'n snurkje en het feit dattie me nog de allerleukste van de wereld vindt.
DHL doet het echt standaard.
Ze mochten het in de hal leggen maar nee.
Je wil niet weten hoeveel pakketten ik gewoon retour laat gaan en opnieuw bestel...
( Groucho Marx )
pi_216511504
Geniet van je slapende zoon Tink :)

Oh-oh, het ligt écht aan de bezorger. Hier nooit problemen, de laatste tijd dan. Postnl belt aan, legt het voor de deur en rent weg, dhl belt aan, wacht even en geeft het pakketje in mn handen. Als ik niet open doe, legt ie het ook voor de deur. Prima geregeld.
If they say
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:05:53 #266
176471 oh-oh
pi_216511565
Nou ja dan ben ik maar denigrerend, naar MIJN DHL bezorgers ieg.
Die zitten met afschuwelijke muziek in blauwgerookte bussen te bellen en stappen liever niet uit hun bus.
( Groucho Marx )
pi_216511864
Dan heb je het idd niet getroffen met jouw bezorger.
Hier zijn het steeds dezelfde, al weet ik dat van postnl niet helemaal zeker ;)

Hoe is het met je hartkastje gegaan?
If they say
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:35:11 #268
176471 oh-oh
pi_216511980
Hier zijn het steeds wisselende bezorgers van DHL maar allemaal dezelfde werkdrift.
Ik heb dat kastje donderdag weer ingeleverd. Woensdagmiddag heb ik een afspraak.
( Groucho Marx )
pi_216512277
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Geniet van je slapende zoon Tink :)

Oh-oh, het ligt écht aan de bezorger. Hier nooit problemen, de laatste tijd dan. Postnl belt aan, legt het voor de deur en rent weg, dhl belt aan, wacht even en geeft het pakketje in mn handen. Als ik niet open doe, legt ie het ook voor de deur. Prima geregeld.
Wij hebben geen bel 8)7
Eergisteren klopte hij aan, maar ik was met mijn zieke kop niet snel genoeg beneden, dus hij zat al in z’n bus. Die stopte hij weer en kwam alsnog het pakketje bezorgen O+
En vandaag stond het pakketje in onze gezamenlijke achteromgangetje (géén brandgang!!). Helemaal fijn.
pi_216512299
Dit herken ik zo goed Tink, en vooral op dagen dat het niet echt lekker liep samen.
pi_216512343
De feesten zijn volbracht *O*
Mijn hoofd ontploft door de pijn in mijn holtes, ik trilde het laatste half uur op mijn benen, maar de boel is beneden best opgeruimd, de kinderen zijn fijn gaan slapen, mijn kruik ligt al te wachten in bed en ik geniet nog van een stomend bad met badedas O+

Morgenochtend nog een verjaardagsfeestje, maar is van de zoon van een goede vriendin en die zei vandaag al: kijk maar of het lukt, ik snap als je in bed blijft en ga dadelijk in bad! Haha.
pi_216516839
Hopenlijk heb je lekker geslapen lesage!

Hier werd ik vannacht wakker en plopte in mn hoofd dat als mn dochter 18 wordt mn inkomen daalt en hoe t dan moet... let wel, dit duurt nog 8 jaar he... dus waarom dit ineens zo in mn hoofd zit weet ik niet maar echt lekker geslapen heb ik daarna ook niet meer...
S. 2014
J. 2016
pi_216516948
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 08:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Hier werd ik vannacht wakker en plopte in mn hoofd dat als mn dochter 18 wordt mn inkomen daalt en hoe t dan moet... let wel, dit duurt nog 8 jaar he... dus waarom dit ineens zo in mn hoofd zit weet ik niet maar echt lekker geslapen heb ik daarna ook niet meer...
Waarschijnlijk zijn dan de regels anders, maar ik verwacht dat ze met het huidige systeem haar basisbeurs krijgt en maximaal thuiswonend aanvullend. Dat komt neer op zo’n ¤530 per maand. Gaat je inkomen wel echt omlaag? Of komt het dan op een andere manier binnen en kun je dan je dochter uitleggen en vragen bij te dragen? ;)
pi_216517107
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 08:54 schreef Puala het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zijn dan de regels anders, maar ik verwacht dat ze met het huidige systeem haar basisbeurs krijgt en maximaal thuiswonend aanvullend. Dat komt neer op zo’n ¤530 per maand. Gaat je inkomen wel echt omlaag? Of komt het dan op een andere manier binnen en kun je dan je dochter uitleggen en vragen bij te dragen? ;)
Nou er valt dan per maand sowieso kgb weg.. maar goed in 8 jaar kan er nog zoveel gebeuren en veranderen, en misschien werkt ze dan al wel fulltime en is bijdragen idd wel mogelijk, of heb ik de loterij gewonnen.. je weet t niet
S. 2014
J. 2016
pi_216517211
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Nou er valt dan per maand sowieso kgb weg.. maar goed in 8 jaar kan er nog zoveel gebeuren en veranderen, en misschien werkt ze dan al wel fulltime en is bijdragen idd wel mogelijk, of heb ik de loterij gewonnen.. je weet t niet
Ik weet niet hoeveel kgb is, er komt stufi + aanvullend voor terug. Dus misschien compenseert dat wel :)
pi_216517381
quote:

Dat zijn geen dingen om nu al wakker van te liggen (makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan ook over zulk soort ver weg dingen gaan liggen malen :* ).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 2 februari 2025 @ 10:17:46 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216517835
Boh, die koorts van de griep die heerst gaat nog maar nu is mn hoofd zo vacuüm dat als ik moet hoesten ik het idee heb dat mijn hoofd barst van de pijn :{
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 2 februari 2025 @ 10:24:01 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_216517897
quote:

Herkenbaar hoor. Alleen is de oudste hier 18 en telt het inkomen van pa wel mee voor zijn stufi. Maar met mijn nieuwe baan, mogelijkheden, dus komt goed!
En in 8 jaar kun je nog alle kanten op he :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216518204
I feel you GMZ :* Hier al over 6 jaar..
Zoon wil (voor nu ;-) ) BBL gaan doen na het VMBO, dus dat vult het gat weer.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_216519266
Ik weet niet wat me overkomt.
Werd 11:15 pas wakker, iedereen was beneden en ik heb er niks van meegekregen.
Er moest nog ontbeten worden. :')

Prachtig weer dus ik neem de kinderen maar mee naar buiten. Man is nog steeds boos, geloof ik. :{w -O-
  zondag 2 februari 2025 @ 12:18:26 #281
176471 oh-oh
pi_216519506
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:58 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt.
Werd 11:15 pas wakker, iedereen was beneden en ik heb er niks van meegekregen.
Er moest nog ontbeten worden. :')

Prachtig weer dus ik neem de kinderen maar mee naar buiten. Man is nog steeds boos, geloof ik. :{w -O-
Hij eist vast dat ie mee mag, gezellig!
( Groucho Marx )
pi_216520661
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 12:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Hij eist vast dat ie mee mag, gezellig!
Mag hoor, nieuwe dag, nieuwe kansen!
I don’t hold a grudge.
Zuur en zwijgend zitten doen daar word ik zo kriebelig van.
Kunnen we weer gewoon een beetje normaal doen!?
  zondag 2 februari 2025 @ 13:22:16 #283
176471 oh-oh
pi_216520685
Oh, dat ie nog steeds boos is heeft hij dus niet geuit nog?
Gelukkig!
( Groucho Marx )
pi_216520929
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dat ie nog steeds boos is heeft hij dus niet geuit nog?
Gelukkig!
Niet sinds vanmorgen.

Gelukkig hadden we Z’s feestje vorige week al. :')
  zondag 2 februari 2025 @ 15:00:00 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_216522232
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef vencodark het volgende:

[..]
Mag hoor, nieuwe dag, nieuwe kansen!
I don’t hold a grudge.
Zuur en zwijgend zitten doen daar word ik zo kriebelig van.
Kunnen we weer gewoon een beetje normaal doen!?
Daar heb ik ook een gloeiende hekel aan. En dan vooral als ze niet willen zeggen wat er mis is. Maar als ik liever mijn mond over iets dichthoud, omdat het geen verschil maakt als ik het zeg en ik weet dat er vervolgens zo'n bui komt, moet ik het wel vertellen van hem. Het leven is gewoon oneerlijk :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216527133
Ik maakte vandaag een doorgeef legpuzzel. Miste er 1 stukje :') zo jammer.
pi_216528731
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Hupje het volgende:
Ik maakte vandaag een doorgeef legpuzzel. Miste er 1 stukje :') zo jammer.
Dat heb ik ook een keer gehad... na 997 stukjes erachter komen dat hij niet compleet was... toch frustrerend
S. 2014
J. 2016
pi_216528838
Ik leen puzzels meestal bij de bibliotheek. Maar heel af en toe mist er dan een stukje, dat is toch wel balen als de andere 999 stukjes prima passen.
pi_216530914
Als we hier onenigheid hebben, dan ben ik juist degene waar het blijft hangen. Voor mijn man is het na een nacht slapen weer klaar, voor mij niet.
Gewoon gaan slapen en het er verder niet over hebben, werkt voor mij niet. Afgezien van het feit dat ik er ook beroerd van slaap dan vaak.
pi_216531340
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 07:41 schreef Nijna het volgende:
Als we hier onenigheid hebben, dan ben ik juist degene waar het blijft hangen. Voor mijn man is het na een nacht slapen weer klaar, voor mij niet.
Gewoon gaan slapen en het er verder niet over hebben, werkt voor mij niet. Afgezien van het feit dat ik er ook beroerd van slaap dan vaak.
Het ligt er natuurlijk wel aan waar het over ging.
Als het voor mij geen pijnlijke kwestie is maar gewoon irritatie of wat dan ook, is het niet zo gek dat even afstand en een nachtje erover heen laten gaan, beter is.
Maar over sommige dingen stap je niet zo makkelijk heen.
pi_216531583
Ik moe(s)t een gaatje laten vullen. Alles gepland. Is de tandarts ziek -O-
  maandag 3 februari 2025 @ 09:36:16 #292
176471 oh-oh
pi_216531837
Oh crap, dat verwacht je ook niet he!
Ik moet woensdagochtend naar de tandarts, en vanmiddag naar de oogarts, en woensdagmiddag naar de cardioloog.
Ik zou liever werken :')
( Groucho Marx )
pi_216531894
Nou ja, niet heel gek in deze griepgolf tijd. Maar ik moest al 6 weken wachten op deze afspraak (heb geen klachten) en het is niet echt m'n hobby ;) Dus was er liever vanaf geweest.
  maandag 3 februari 2025 @ 09:44:14 #294
176471 oh-oh
pi_216531919
:D Ik moest vorig jaar in mei mijn afspraak verzetten,komende woensdag was de eerste optie :')
( Groucho Marx )
pi_216531953
-O- Das ook niet tof.
pi_216532254
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 09:15 schreef Hupje het volgende:
Ik moe(s)t een gaatje laten vullen. Alles gepland. Is de tandarts ziek -O-
Stom :{. Heb je er veel pijn aan?

Ik moest 2 weken geleden zelf afzeggen wegens griep. Toen was het volgende plekje op mijn verjaardag -O-. "Wat ga je doen op je verjaardag?" Naar de tandarts ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216532300
De kapper van mijn voorkeur heeft een wachtrij van 2,5 maand ofzo. :') Zo irritant.
pi_216532376
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 10:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Stom :{. Heb je er veel pijn aan?

Ik moest 2 weken geleden zelf afzeggen wegens griep. Toen was het volgende plekje op mijn verjaardag -O-. "Wat ga je doen op je verjaardag?" Naar de tandarts ;(.
Haha, ook fijn, ja.
Nee, het gaatje was alleen te zien op de foto die gemaakt is in december. Ik voel nog niks. Dus dat scheelt.
pi_216533029
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 08:39 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan waar het over ging.
Als het voor mij geen pijnlijke kwestie is maar gewoon irritatie of wat dan ook, is het niet zo gek dat even afstand en een nachtje erover heen laten gaan, beter is.
Maar over sommige dingen stap je niet zo makkelijk heen.
Ligt er inderdaad wel aan waar het over gaat.

@Hupje dat is onhandig... hopelijk kan je snel terecht voor een nieuwe afspraak.

@oh-oh, dat is een weekvullend programma bijna...

Ik belde vorige week de ortho af voor de jongste die niet fit was, kreeg helemaal complimenten dat ik afbelde... 8)7 blijkbaar is dat niet zo gebruikelijk ofzo...
Jongste had gisteren in het rooster gekeken, eerste uur vrij. Tas ingepakt. Gaat vanmorgen weg, kijkt bij vriendinnetje in het rooster, hebben ze wel het eerste uur les... :') handig...
pi_216533889
Hier vanmorgen met de jongste naar de ortho en ze bleek een gaatje te hebben (en een bijna gaatje). Dus twee plaatjes er af gehaald en de opdracht om een afspraak te maken bij de tandarts. Maar die is vandaag niet bereikbaar vanwege onderbezetting.
Dat vind ik ook irritant want ik wil gewoon die afspraak inplannen zodat ik ook de ortho weer kan plannen om die plaatjes weer terug te laten zetten en een goede draad er door te doen.

Bij mijn tandarts eerst ook wel iets ‘vaags’ gehad.
Er was een stuk vulling afgebroken, garantiegeval en de tandarts zei dat ik daar binnen twee weken voor terug moest komen ivm tandvlees dat er over heen ging groeien. Prima, dus ik wil een afspraak maken, kan ik over 5 weken terecht. Dus uitgelegd dat de tandarts zei binnen twee weken. Zij al gepikeerd maar zei dat het dan bij een andere tandarts zou moeten. Wat mij betreft prima, maar heb al eerder een garantie ding gehad en dat moest om die reden bij de eigen tandarts. Dus dat meisje helemaal over de rooie dat de tandarts dat soort dingen blijkbaar roept als ie weet dat ie vol zit..

Maar goed, zij checken en het moest idd bij hem en binnen twee weken. Dus dan moest het maar in een pauze (en dan voel ik me dus ook weer bezwaard terwijl ik er niets aan kan doen).
pi_216533896
Ipv van gaatjes vullen, zal ik dit topic maar vullen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')