Nou ja, je biedt het aan, dat is toch mooi? Je kunt ze ook niet dwingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 06:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.
Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
Ja, Duran Duran. gelukkig geen Totoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef BE het volgende:
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.
Mijn kind wil acuut weer op pianoles!
Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.
https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb
Het was zo gaaf!
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
Mijn neefje speelde toen hij heel klein was Pirates of the Carribean en Star Wars en zo, dat speelt ie nu nog steeds, op alle instrumenten, echt tof!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd![]()
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
Hij is in groep 5 gestart bij een hele klassieke pianojuf. Die zat om de hoek. Alleen als hij dan vroeg om leuke kerstliedjes kwam ze aanzetten met psalmen. In groep 7 is hij overgestapt naar deze leraar, op advies van een andere pianojuf. Dat was echt een gouden greep.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Het is zo leuk als ze er hun eigen draai aan kunnen geven en niet alleen de standaard lessen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaargh dat is irritantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik wilde vanochtend naar de ikea om een kastje voor in de badkamer te scoren. Moest ik maar niet doen, want we hebben voor de keuken nog wat anders nodig en vanmiddag konden we samen gaan. Nu heeft meneer geen zin en ik heb me de hele dag zitten vervelen en verheugen om wel te gaan. Kerels
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik wilde vanochtend naar de ikea om een kastje voor in de badkamer te scoren. Moest ik maar niet doen, want we hebben voor de keuken nog wat anders nodig en vanmiddag konden we samen gaan. Nu heeft meneer geen zin en ik heb me de hele dag zitten vervelen en verheugen om wel te gaan. Kerels
Ik heb boodschappen gedaan en we eten vanavond pannenkoeken, want ik heb GEEN ZIN in wat anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar zou ik echt vet niet blij mee zijn Troel!
Hopelijk ben je alsnog lekker op pad gegaan?
Nouja, ik sn ap het wel, hele week gewerkt en voor zijn werk drie dagen naar Belgie geweest, dus ik snap dat ie blij is dat het weekend is. Maar: dan moet je niet gisteravond tegen me zeggen dat we dat vanmiddag kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef Schanu het volgende:
Oooh wat een rotstreek van hem Troel, ik zou daar ook echt door van slag raken. Volgende keer dus gewoon lekker gaan wanneer JIJ wil gaan!
Ow ik ben ook not amused hoor. Maar dit is gewoon niet meer het tijdstip om te gaan. Dus misschien dat ik morgenochtend gewoon om 10 uur bij de ikea sta om het in te laden ofzo, zodat ik volgende week wel bezig kan. Ik weet nog niet. Vanaf februari werk ik weer 4 dagen in de week, dus dan heb ik geen tijd meer. Dat vind ik eigenlijk nog wel het meest kutte, dat ie daar niet aan denkt. Maar ook dat is weer de man denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:47 schreef Schanu het volgende:
Nou dat dus, dat hij moe is kon hij gisteravond ook wetenmaar ik heb er echt de pest in als mijn planning wijzigt, helemaal als het zo last minute is. Ongeacht de reden van die wijziging
![]()
En dat nu ook je project wordt uitgesteld waar je naar uit keek is dubbel balen
Mijn man heeft het ook geprobeerd, maar is afgehaakt vanwege de prijs. Hij kon nog wel plekken voor 86 euro krijgen, maar ook dat vond hij te duur. Ik ben het met hem eens. Ik was sowieso niet meegegaan hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt, tis al uitverkocht![]()
![]()
![]()
Klikte steeds op plekken, kreeg melding verkocht, zoek andere plaatsen en dat ging zo door
Wacht wel op de doorverkoop via ticketmaster![]()
En anders lekker 2 x gaan toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar je zou alleen gaan en moest van hem samen toch? Dan ging ik niet een week zitten wachten tot ie weer te moe is om te gaan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man heeft het ook geprobeerd, maar is afgehaakt vanwege de prijs. Hij kon nog wel plekken voor 86 euro krijgen, maar ook dat vond hij te duur. Ik ben het met hem eens. Ik was sowieso niet meegegaan hoor.
¤86 voor een concert van zo’n naam is inderdaad niet veel behalve achter een pilaar, ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]86 euro is toch cheap 6 hoog achter achter een pilaar of zo al?
Ja, ik dacht: nog ff wachten en toen whoep, alles weer openquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig was je niet al door naar je lunch
Het ging echt kut met die site hoor. Eerst alles open, toen ineens alles weg, toen stond alles weer online... Ik klikte toen direct op de twee plaatsen die ik eerder wilde, zonder verder te kijken of het allemaal wel klopte. Maar het ging gelukkig goedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man heeft het ook geprobeerd, maar is afgehaakt vanwege de prijs. Hij kon nog wel plekken voor 86 euro krijgen, maar ook dat vond hij te duur. Ik ben het met hem eens. Ik was sowieso niet meegegaan hoor.
Neh, ik zit straks in vak 102 voor maar 78,40 ppquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
¤86 voor een concert van zo’n naam is inderdaad niet veel behalve achter een pilaar, ja.
Ik weet niet. Hij vond het echt een slechte plek voor die plaats. Hij gaat kijken voor ticketswap.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]86 euro is toch cheap 6 hoog achter achter een pilaar of zo al?
Efteling heeft een faciliteitenkaart. Die kun je in de app aanvragen maar dat stelt niet veel voor. Je hebt ook geen "bewijsmateriaal" nodig zoals een autipas dus er wordt nog wel eens misbruik van gemaakt. Wij hebben hem wel en voor sommige attracties is het superfijn, zoals voor de Baron, dan kun je buiten wachten en dan meteen instappen en dan heb je een stuk minder prikkels.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:26 schreef Schanu het volgende:
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar. En dat is dan een veel te dure gok voor ons. Bood iemand vanavond op Facebook opeens 3 x 4 gratis Efteling kaartjes aan van de Postcodeloterij en zijn wij o.a. uit de lootjes getrokken. Dus we kunnen toch nog naar de EftelingIk ben er even helemaal van onder de indruk
Nope, net na het eten alsnog even geweest zodat ik los kan gaan komende week.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Toch morgenochtend naar Ikea @:Troel?
Ooh, fijn @:Schanu! En wat lief dat die persoon ze gratis weggaf![]()
Inmiddels is het concert praktisch uitverkocht. Zijn nog een paar losse plekken te koop. In het vak waar wij zitten, kost 1 ticket nu 239,97 euro![]()
Had echt geen idee dat het zoo snel zou gaan.
Fijn, scheelt morgen weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nope, net na het eten alsnog even geweest zodat ik los kan gaan komende week.
We hadden het gelezen van het misbruik dat ervan wordt gemaakt inderdaad met als resultaat dat de faciliteitenkaart dus steeds minder toegevoegde waarde heeft daar. Fijn om te weten dat het wachten in ieder geval prikkelarmer is, dochter raakt echt al in paniek als ze een rij ziet waar ze in aan moet sluiten, complete error en meltdown levert dat op. We gaan hem in ieder geval aanvragen en gaan er sowieso een mooie dag van makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Efteling heeft een faciliteitenkaart. Die kun je in de app aanvragen maar dat stelt niet veel voor. Je hebt ook geen "bewijsmateriaal" nodig zoals een autipas dus er wordt nog wel eens misbruik van gemaakt. Wij hebben hem wel en voor sommige attracties is het superfijn, zoals voor de Baron, dan kun je buiten wachten en dan meteen instappen en dan heb je een stuk minder prikkels.
Wat lekker! Ga vooral iets doen waar JIJ zin in hebt en energie van krijgt, al is het lekker netflixen of een lange wandeling in stiltequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Fijn, scheelt morgen weer![]()
En veel bouwplezier!
Zoon logeert bij een vriend dus ik heb het rijk alleen. Morgen gaat ie de stad in, dus heb ik ook het rijk alleen. Geen idee wat ik met al die tijd moet doen
Denk dat ik dat ga doen idd,ongestoord the Tudors bingenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:27 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wat lekker! Ga vooral iets doen waar JIJ zin in hebt en energie van krijgt, al is het lekker netflixen of een lange wandeling in stilte
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:26 schreef Schanu het volgende:
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar. En dat is dan een veel te dure gok voor ons. Bood iemand vanavond op Facebook opeens 3 x 4 gratis Efteling kaartjes aan van de Postcodeloterij en zijn wij o.a. uit de lootjes getrokken. Dus we kunnen toch nog naar de EftelingIk ben er even helemaal van onder de indruk
Alweer jaren geleden maar wij hebben destijds best een aantal attracties via de uitgang bezocht, of via andere zijpaadjes. Niet perfect, maar stukken beter dan een uur in de rij tussen alle anderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:26 schreef Schanu het volgende:
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar.
Heel eerlijk, ik ben het niet met je eens dat de faciliteiten kaart minder toegevoegde waarde heeft. Je word echt heel netjes behandeld en ja ook met een faciliteiten kaart zul je op je beurt moeten wachten. Mijn ervaring is dat de wachttijden minder lang zijn behalve bij Symbolica. en dance de macabere heeft geen aparte rij meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef Schanu het volgende:
[..]
We hadden het gelezen van het misbruik dat ervan wordt gemaakt inderdaad met als resultaat dat de faciliteitenkaart dus steeds minder toegevoegde waarde heeft daar. Fijn om te weten dat het wachten in ieder geval prikkelarmer is, dochter raakt echt al in paniek als ze een rij ziet waar ze in aan moet sluiten, complete error en meltdown levert dat op. We gaan hem in ieder geval aanvragen en gaan er sowieso een mooie dag van maken
Fijn dit tegengeluid, dankjewel! Ik ben zelf nog nooit met de kinderen naar de Efteling geweest dus ik baseer mijn mening niet op eigen ervaring maar op wat ik hoor en lees van anderen. Die verhalen waren niet direct heel positief. Als in, ja er is een prikkelarme rij, maar dus ook dat in principe iedereen hier in kan gaan staan (ook die mensen die het niet nodig hebben) omdat ze werken op basis van vertrouwen en niet op basis van bewijs. En dat het dan dus voorkomt dat die prikkelarme rij zijn doel voorbij schiet. Met een kind dat écht niet tegen rijen en wachten kan, heeft dat ons altijd tegengehouden om naar de Efteling te gaan. Terwijl het er echt prachtig isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik ben het niet met je eens dat de faciliteiten kaart minder toegevoegde waarde heeft. Je word echt heel netjes behandeld en ja ook met een faciliteiten kaart zul je op je beurt moeten wachten. Mijn ervaring is dat de wachttijden minder lang zijn behalve bij Symbolica. en dance de macabere heeft geen aparte rij meer.
Voor mij is de Efteling een van de pretparken die het qua faciliteiten het beste geregeld heeft.
Ja het is inderdaad wel een vaste dag, goed dat je zegt dat het dan nog drukker zal zijn, dan kunnen we daar rekening mee houden. Maar inderdaad, ons kost het nu ook niets dus al gaan we na een halve dag weer weg omdat de koek op is, mij hoor je ook niet klagenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Gefeliciteerdzijn het tickets voor een speciale Postcode loterij-dag of ongedateerde tickets? De tickets voor speciale dagen zorgen namelijk ook voor extreme drukte. Check dit ook voor de dag die je uiteindelijk op het oog hebt. Wat ze op de agenda van de Efteling aangeven als drukte-verwachting.
Wij waren er zondag op de Unox-dag. Ook heel druk, maar met gratis tickets en kinderen die gewend zijn om in de rij te wachten hoor je mij niet klagen! We hebben alles kunnen doen, zelfs Danse Macabre (met een slecht geregelde babyswap die nog 30 minuten duurde). Alleen Joris en de Draak was voor de 3e keer op rij de hele dag dicht. Mijn kinderen hebben die nog nooit in actie gezien…
Heeft dat niet te maken met avg dingen, dat ze geen doktersverklaring meer mogen vragen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 06:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alweer jaren geleden maar wij hebben destijds best een aantal attracties via de uitgang bezocht, of via andere zijpaadjes. Niet perfect, maar stukken beter dan een uur in de rij tussen alle anderen.
Ah nvm dat is dus veranderd. Toen wij gingen moest je je kaart nog, met bewijs dat ie nodig was, ophalen bij de klantenservice.
Jammer dat toegankelijker maken zoiets ook minder de moeite maakt.
De meeste wachtrijen zijn buiten, waardoor er ook al extra ruimte is, staan bankjes en je staat niet te dringen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:01 schreef Schanu het volgende:
[..]
Fijn dit tegengeluid, dankjewel! Ik ben zelf nog nooit met de kinderen naar de Efteling geweest dus ik baseer mijn mening niet op eigen ervaring maar op wat ik hoor en lees van anderen. Die verhalen waren niet direct heel positief. Als in, ja er is een prikkelarme rij, maar dus ook dat in principe iedereen hier in kan gaan staan (ook die mensen die het niet nodig hebben) omdat ze werken op basis van vertrouwen en niet op basis van bewijs. En dat het dan dus voorkomt dat die prikkelarme rij zijn doel voorbij schiet. Met een kind dat écht niet tegen rijen en wachten kan, heeft dat ons altijd tegengehouden om naar de Efteling te gaan. Terwijl het er echt prachtig isKortom, ik ben alleen maar heel blij als de verhalen meevallen en het allemaal wel goed geregeld is!
Klopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met avg dingen, dat ze geen doktersverklaring meer mogen vragen?
Helaas kan iedereen daardoor nu zo'n kaart aanvragen en zijn er van die idioten die dat dus ook doen.
Jammer, want voor sommige mensen is zo'n kaart de mogelijkheid om wel een dagje pretpark te kunnen doen.
15 maart? (Bedrijfs)evenementquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad wel een vaste dag, goed dat je zegt dat het dan nog drukker zal zijn, dan kunnen we daar rekening mee houden. Maar inderdaad, ons kost het nu ook niets dus al gaan we na een halve dag weer weg omdat de koek op is, mij hoor je ook niet klagen
Symbolica duurde inderdaad erg lang. En bij de Piranha hebben we lang in de de brandende zon moeten wachten. Maar beter dan de smalle drukke wachtrijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik ben het niet met je eens dat de faciliteiten kaart minder toegevoegde waarde heeft. Je word echt heel netjes behandeld en ja ook met een faciliteiten kaart zul je op je beurt moeten wachten. Mijn ervaring is dat de wachttijden minder lang zijn behalve bij Symbolica. en dance de macabere heeft geen aparte rij meer.
Voor mij is de Efteling een van de pretparken die het qua faciliteiten het beste geregeld heeft.
Overnachten in het hotel een optie? Hebben wij een keer gedaan, ideaal!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef Schanu het volgende:
15 maart inderdaad, goed om te weten @:Ynske, dan gaan we nog even kijken hoe we dat in de ochtend gaan doen. Een uur van tevoren al in de entree rij gaan staan zou hier voor instant ellende zorgen nog voor we binnen zijn![]()
Misschien dan toch juist wat later gaan, maar dan zit je weer met parkeerplek misschien.
Wat lekker dat je zo goed geslapen hebt @:Mushanga!
Je hebt geen keuzequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb één dag de kinderen alleen en ben nu al kapot. Extra respect voor alleenstaande ouders. Hoe houd je dit vol joh? Ik ben al de hele dag politieagent aan het spelen, naar zwemles van de oudste geweest, naar de opticien geweest (voor oordopjes van de oudste) en nu staat het eten al aan omdat ik er echt helemaal klaar mee ben. Ze doen niks als zeuren en ruzie maken. Pffft.
Dit ongeveer... al is 19 meestal 21:00quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt geen keuzeEn dan ga je dus gewoon door
En in het ergste geval lig je zelf ook om 19 uur in bed
Dat concert woensdag in de Ziggo Dome kon je kaartjes krijgen vanaf 34 euro. Wij zitten er voor 57 euro (1e ring, geen paal). De tweede ring is niet eens in de verkoop gegaan. Maar er zijn ook nog genoeg plekken over op de 1e ring. Dus ze doen wel 'iets' kleinere dingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Zijn er concerten met goedkopere kaarten in zulke venues?
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn tuinvogeltellingscore:
1 rookworstje
Heeeeeey! Dat heet nostalgiequote:Op zondag 26 januari 2025 13:03 schreef oh-oh het volgende:
rookworstje!
Oh woensdag was die piano jongen in de Ziggo? Dat is ook echt geen A artiest nog.
Duran Duran is vergane glorie maar daar betalen mensen graag voor.
Dropkick Murphys is het woensdag. Ook geen bekende naam.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:03 schreef oh-oh het volgende:
rookworstje!
Oh woensdag was die piano jongen in de Ziggo? Dat is ook echt geen A artiest nog.
Duran Duran is vergane glorie maar daar betalen mensen graag voor.
Ik vind van wel hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dropkick Murphys is het woensdag. Ook geen bekende naam.
Ik dacht dat je ook een Hamiltontje had?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb twee Raya funko' s en een Mulder en Scully funko en ik vind ze leuk maar ze staan maar te staan![]()
En ik denk dus echt voortdurend tja wat moet ik er mee.
Nietusquote:Op zondag 26 januari 2025 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Duran Duran was met die mislukte comeback met Medezzaland al ver vergane glorie
Ik moest ze opzoeken maar ken ze nog steeds nietquote:Op zondag 26 januari 2025 16:51 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon smaak.
Iedereen die ik erover vertel vragen wie dat zijn
Joh, dan heb ik die er zomaar bij verzonnen.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn denk ik geen bands dat genre die echt huge zijn , of ze zijn meteen heel mainstream.
Ik heb geen Hamilton hoor @:vencodark , wel een hoody van Ham en dat boek
Oh speciaal voor jou nu op 8 herhalingen van de verhulstjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |