abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2025 @ 15:54:32 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216403067
Tralalalalala....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 23 januari 2025 @ 15:56:02 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_216403079
Ik zing enkel vals.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216403334
Ik ook maar ik brul mooi mee als ik de muziek keihard in de auto aan heb staan :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 23 januari 2025 @ 17:23:04 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216403904
Ik zing met Hannah altijd uren als ze hier is. Ik vind het repertoire van koren echt afschuwelijk. Kerkrepertoire vind ik an wel weer heel erg tof, vroeger altijd in kerkkoren gezongen, maar hey die kerk he 😂.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216408780
Mijn zusje heeft van zingen haar werk gemaakt. Ze zingt zelf veel, geeft zangles en begeleid vaak backings in projectvorm.

Ik ben zelf vooral blij dat mijn ouders een instrument stimuleerden. Ik kan niet echt zingen (hoewel ik wel veel in koortjes heb gezongen vroeger), maar kan wel altijd muziek maken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 24 januari 2025 @ 06:52:25 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216409841
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.

Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216409889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 06:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.

Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
Nou ja, je biedt het aan, dat is toch mooi? Je kunt ze ook niet dwingen.

Ik ben ook gammel. Zo net niet ziek, maar ook niet fit te noemen.
Dus vandaag ook maar een rustige dag. Morgen werken en zondag repetitiedag, dus ik moet vandaag opknappen :')
pi_216409929
Beterschap voor de gammelen en zieken, er hangt weer vanalles in de lucht helaas :*

Zingen O+ meer dan toon houden kan ik echter niet dus ik bak er niks van :')

Operatie-magneet nog steeds nier afgerond. Ondertussen blijkt kind ik-poep-nooit-op-school minimaal 1 en soms zelfs 2 keer per dag op school te poepen :') gister eind van de middag de huisarts gebeld, assistent zou overleggen en we mogen deze ochtend terugbellen over hoe verder. Ik vermoed dat we eerst nog moeten gaan laxeren, al poept ze dus prima zonder en hoop ik ergens dat we het niet nog langer hoeven aan te kijken want ik heb mijn portie poepgraven wel gehad.

De juf stelde eergisteren: ach vrijdag zijn ze toch vrij (studiedag) dus hou haar donderdag ook maar lekker thuis. Daar heb ik nee bedankt op gezegd, want ik ga mijn kind dat niet ziek is en graag naar school wil niet thuis houden wegens een 'ongemak'. We zijn elke dag binnen 3 minuten bij de wc's op school als ze moet poepen. Wel de hint opgepikt dat ze het kennelijk toch vervelender vindt om ons dan een berichtje te moeten sturen dan ze eerst aangaf, of dat ze het te lang vindt duren, dus na lang nadenken over een andere oplossing bedacht ik opeens dat ze een one2track horloge heeft. Die mag ze van de juf nu om naar school en dan kan ze zelf bellen als ze op de wc zit. Problem solved O+
pi_216409949
Succes en sterkte voor de gammelen :*

Jee @Schanu het houdt jullie zo wel bezig he :{
Heeft ze niet toevallig een keer gepoept zonder dat jullie het wisten? Zal je dan net zien...
Afwachten maar wat de ha gaat zeggen. Sterkte ermee :*

@amaranta, hoe is de situatie nu met je moeder?

Om 10.00 uur zit ik in de startblokken voor tickets en daarna lunch met een vriendin :+
If they say
pi_216409975
Nee ze laat het ons echt altijd weten als ze heeft gepoept. Alleen op school heeft ze 1 keer zelf doorgetrokken omdat het volgens haar 2 mini keuteltjes waren. En dat heeft ze soms idd, dus dat vertrouw ik opzich wel. Maar had wel verwacht dat hij er nu al lang uit had moeten zijn. Dus ergens ga je dan toch twijfelen, dat ze straks wel een scan krijgt en hij nergens te bekennen is :X

Veel plezier met je lunch!

Hier laatste dagje kantoor deze week en morgen met de meiden en vrouwlief naar Pantropica O+
pi_216410199
Uhm...keuteltjes, weet je zeker dat het geen vermomde magneet was?
Nouja, met een scan ben je dan wél zeker of ie er nog in zit of niet. Geen idee wat ze daarna gaan doen, eigenlijk :{ Ik duim dat ie er gewoon al uit is.
Je dochter heeft hier iig wel van geleerd, hopelijk ;)

Jaa, dank! Jij alvast veel plezier morgen bij Pantropica :)
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:09:46 #12
176471 oh-oh
pi_216410396
Ik heb gisteren een halterkastje gekregen voor een week, kunnen ze ook mijn hart nog even door gaan lichten, gaan ze vast ook van alles vinden, ik ben er wel een beetje klaar mee met dat gezeik maar goed.
Nergens last van, overal vinden ze wel wat :+

Met never would I ever bedoelde ik dat ik nooit naar een coverband zou gaan, uiteraard zou ik wel mijn geld daarmee willen verdienen, ik snap niet dat mensen er voor betalen!

Bij mijn zusje spelen de kinderen allemaal van jongs af aan van alles en mijn neefje zit in een paar bands, ook in een bigband, en hij is altijd de ster van de show.
De meiden dansen alletwee op hoog niveau, die staan ook al in de dansschool sinds ze kunnen lopen eigenlijk.
Succes met die kaartjes zo Mush!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216410560
Dank! Nog ruim een half uur wachten. Dit keer dus wel om precies 10.00 uur.

Jij succes met het kastje. Joh, je moet maar denken: heb ik dat ook weer gehad. Als je nergens last van hebt zullen ze ook niets vinden, denk ik. En zowel, ben je er op tijd bij ;)
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:28:58 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216410580
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.

Mijn kind wil acuut weer op pianoles!

Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.

https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb

Het was zo gaaf! O+
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:52:02 #15
176471 oh-oh
pi_216410765
Oh daar was mijn neefje ook bij, grappig!
Die heeft geen pianoles maar zijn zussen wel en hij pikt alles sneller op, hij heeft wel drumles, schuiftromboneles en marimbales en dan de big band van school.
( Groucho Marx )
pi_216410929
Echt, tis al uitverkocht :'( :'( :'(
Klikte steeds op plekken, kreeg melding verkocht, zoek andere plaatsen en dat ging zo door :'(
Wacht wel op de doorverkoop via ticketmaster ;(
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:11:50 #17
176471 oh-oh
pi_216410957
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
( Groucho Marx )
pi_216410962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
Ja, Duran Duran. gelukkig geen Toto :+
If they say
pi_216410965
Ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Oh, er komen nu plaatsen voor 200 euro. Daggutniet :W
If they say
pi_216411065
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef BE het volgende:
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.

Mijn kind wil acuut weer op pianoles!

Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.

https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb

Het was zo gaaf! O+
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd :D
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
pi_216411085
Toch gelukt, ineens was alles weer open *O* *O* *O*
Wiehoeeeeeeeee!
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:30:59 #22
176471 oh-oh
pi_216411164
Gelukkig was je niet al door naar je lunch :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:32:30 #23
176471 oh-oh
pi_216411177
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd :D
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
Mijn neefje speelde toen hij heel klein was Pirates of the Carribean en Star Wars en zo, dat speelt ie nu nog steeds, op alle instrumenten, echt tof!
Het is zo leuk als ze er hun eigen draai aan kunnen geven en niet alleen de standaard lessen doen.
( Groucho Marx )
pi_216411193
Nee in die konijnenkeutels kan echt geen magneet van die grootte zitten :+
Nou huisarts heeft overlegd met de kinderarts, we mogen het nog een weekje aankijken en als hij volgende week nog niet is gevonden dan mag ze waarschijnlijk door voor een foto in het ziekenhuis. We graven dus nog even verder :')

@oh-oh, oef wat een onzekerheid met zo'n halterkastje, hopelijk komt er niks uit en is je hart helemaal in orde!

@Mushanga71, wat fijn dat je toch nog tickets hebt kunnen krijgen!! *O* Ik vind het zo bizar dat mensen kennelijk ook tickets opkopen om ze voor het dubbele direct weer door te verkopen. Dat zou gewoon niet moeten mogen...
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:35:50 #25
176471 oh-oh
pi_216411215
Ik denk dat die er toch al lang uit is hoor, maar wat een gedoe!
( Groucho Marx )
pi_216411235
Wat fijn mush! Was wel echt heel snel in 9 minuten anders. Al kan het ooit snel gaan natuurlijk. Maar goed dat je bent blijven kijken/proberen!

De jongste heeft hier gitaarles gehad. Ze was er oprecht best goed in. Maar vond het verplicht oefenen echt niet leuk. En ja het komt niet vanzelf.

Nu zou ze wel pianoles willen. Al zie ik de bui wel weer hangen. Maar als we hier wat meer gesetteld zijn en alles een beetje op zn plek staat mogen we van een kennis een groot keyboard lenen. Wel net anders dan een piano maar dat vind ik ook meteen wel heel groot om in de woonkamer te zetten eigenlijk.
pi_216411239
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Het is zo leuk als ze er hun eigen draai aan kunnen geven en niet alleen de standaard lessen doen.
Hij is in groep 5 gestart bij een hele klassieke pianojuf. Die zat om de hoek. Alleen als hij dan vroeg om leuke kerstliedjes kwam ze aanzetten met psalmen. In groep 7 is hij overgestapt naar deze leraar, op advies van een andere pianojuf. Dat was echt een gouden greep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:40:19 #28
176471 oh-oh
pi_216411276
Mijn neefje moet ook nog steeds uitgedaagd worden anders verveelt hij zichzelf en iedereen om hem heen.
Maar muziek is een van zijn hobbies, hij is de laatste tijd ook die hard voertbalfan en stort zich daar vol overgave in :D
( Groucho Marx )
pi_216414469
Ik ben eigenlijk wel weer redelijk oké vandaag.
Gelukkig maar, want gisteren ging de repetitie niet door en nu mogen we vanavond.

Verder echt zo’n lekkere gure vrijdagmiddag. Kinderen op tijd uit school, naar de bieb gefietst en nu lekker binnen aan de duplo samen O+
  vrijdag 24 januari 2025 @ 15:56:38 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_216414664
Ik wilde vanochtend naar de ikea om een kastje voor in de badkamer te scoren. Moest ik maar niet doen, want we hebben voor de keuken nog wat anders nodig en vanmiddag konden we samen gaan. Nu heeft meneer geen zin en ik heb me de hele dag zitten vervelen en verheugen om wel te gaan. Kerels :{w
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216414958
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik wilde vanochtend naar de ikea om een kastje voor in de badkamer te scoren. Moest ik maar niet doen, want we hebben voor de keuken nog wat anders nodig en vanmiddag konden we samen gaan. Nu heeft meneer geen zin en ik heb me de hele dag zitten vervelen en verheugen om wel te gaan. Kerels :{w
Aaargh dat is irritant :{ .
Soms mogen mannen ook achter het behang :') ik heb ook nog een exemplaar wat daar wel achter mag.
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:28:02 #32
176471 oh-oh
pi_216414968
Oh daar zou ik echt vet niet blij mee zijn Troel!
Hopelijk ben je alsnog lekker op pad gegaan?
( Groucho Marx )
pi_216415045
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Troel het volgende:
Herkenbaar. }:|
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:40:50 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_216415064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar zou ik echt vet niet blij mee zijn Troel!
Hopelijk ben je alsnog lekker op pad gegaan?
Ik heb boodschappen gedaan en we eten vanavond pannenkoeken, want ik heb GEEN ZIN in wat anders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216415089
Oooh wat een rotstreek van hem Troel, ik zou daar ook echt door van slag raken. Volgende keer dus gewoon lekker gaan wanneer JIJ wil gaan!
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:44:37 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_216415106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef Schanu het volgende:
Oooh wat een rotstreek van hem Troel, ik zou daar ook echt door van slag raken. Volgende keer dus gewoon lekker gaan wanneer JIJ wil gaan!
Nouja, ik sn ap het wel, hele week gewerkt en voor zijn werk drie dagen naar Belgie geweest, dus ik snap dat ie blij is dat het weekend is. Maar: dan moet je niet gisteravond tegen me zeggen dat we dat vanmiddag kunnen doen.
En in plaats van dat ik dus volgende week bezig kan met een leuk project wordt het een week uitgesteld, want morgen hebben we zeker geen zin om naar de ikea te gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216415140
Nou dat dus, dat hij moe is kon hij gisteravond ook weten ;) maar ik heb er echt de pest in als mijn planning wijzigt, helemaal als het zo last minute is. Ongeacht de reden van die wijziging :+

En dat nu ook je project wordt uitgesteld waar je naar uit keek is dubbel balen :N
  vrijdag 24 januari 2025 @ 16:55:19 #38
176471 oh-oh
pi_216415195
Maar je zou alleen gaan en moest van hem samen toch? Dan ging ik niet een week zitten wachten tot ie weer te moe is om te gaan.
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:08:50 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_216415325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:47 schreef Schanu het volgende:
Nou dat dus, dat hij moe is kon hij gisteravond ook weten ;) maar ik heb er echt de pest in als mijn planning wijzigt, helemaal als het zo last minute is. Ongeacht de reden van die wijziging :+

En dat nu ook je project wordt uitgesteld waar je naar uit keek is dubbel balen :N
Ow ik ben ook not amused hoor. Maar dit is gewoon niet meer het tijdstip om te gaan. Dus misschien dat ik morgenochtend gewoon om 10 uur bij de ikea sta om het in te laden ofzo, zodat ik volgende week wel bezig kan. Ik weet nog niet. Vanaf februari werk ik weer 4 dagen in de week, dus dan heb ik geen tijd meer. Dat vind ik eigenlijk nog wel het meest kutte, dat ie daar niet aan denkt. Maar ook dat is weer de man denk ik :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:16:49 #40
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216415398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt, tis al uitverkocht :'( :'( :'(
Klikte steeds op plekken, kreeg melding verkocht, zoek andere plaatsen en dat ging zo door :'(
Wacht wel op de doorverkoop via ticketmaster ;(
Mijn man heeft het ook geprobeerd, maar is afgehaakt vanwege de prijs. Hij kon nog wel plekken voor 86 euro krijgen, maar ook dat vond hij te duur. Ik ben het met hem eens. Ik was sowieso niet meegegaan hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_216415410
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar je zou alleen gaan en moest van hem samen toch? Dan ging ik niet een week zitten wachten tot ie weer te moe is om te gaan.
En anders lekker 2 x gaan toch.
1 x voor je eigen plan en als het meezit, kan je alsnog wel samen gaan voor zijn plan. :P
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:22:47 #42
176471 oh-oh
pi_216415437
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Mijn man heeft het ook geprobeerd, maar is afgehaakt vanwege de prijs. Hij kon nog wel plekken voor 86 euro krijgen, maar ook dat vond hij te duur. Ik ben het met hem eens. Ik was sowieso niet meegegaan hoor.
:o 86 euro is toch cheap 6 hoog achter achter een pilaar of zo al?
( Groucho Marx )
pi_216415478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]
¤86 voor een concert van zo’n naam is inderdaad niet veel behalve achter een pilaar, ja. :P
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:30:14 #44
176471 oh-oh
pi_216415492
Zijn er concerten met goedkopere kaarten in zulke venues?
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:00:08 #45
176471 oh-oh
pi_216415717
Blugh gewerkt van 9 tot 18 en nu mag ik zo gaan lopen en regent het dat het zeikt, zo geen zin in :')
( Groucho Marx )
pi_216415723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig was je niet al door naar je lunch :D
Ja, ik dacht: nog ff wachten en toen whoep, alles weer open :D Tis nu wel bijna uitverkocht, goedkoopste prijs is nu 112 euro en dan heb je niet eens een goede plek.

@Schanu, als het zulke keutels waren, dan zal daar geen batterijtje hebben ingezeten. Sterkte met graven ;)
Nou, ticketmaster heeft een doorverkoop van kaartjes voor exorbitante prijzen geëlimineerd. Zijn nu alleen nog mobile only tickets en die komen pas vlak voor het concert in je account te staan met een qr code. Doorverkopen kan wel, maar moet via ticketmaster zelf en dan voor de originele prijs. Wel een goed systeem :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Het ging echt kut met die site hoor. Eerst alles open, toen ineens alles weg, toen stond alles weer online... Ik klikte toen direct op de twee plaatsen die ik eerder wilde, zonder verder te kijken of het allemaal wel klopte. Maar het ging gelukkig goed :)
Ik betaalde 78,40 per ticket en dat vond ik zat. Zitten we ook nog es in een goed vak, dus ik ben zooo blij dat ik nog even gewacht had! Goedkoopste nu is 112 euro en das niet echt dichtbij het podium.
Tip voor je man: hou de site in de gaten want er komen doorverkooptickets, als het goed is. Die gaan dan voor de originele prijs en ook via ticketmaster. Te herkennen aan het rode stipje bij de stoelen.

Aaaah, das wel heel lullig @Troel :{ Zou idd morgenochtend om 10.00 uur gaan, dan is het goed te doen. Zelfs bij de ontbijtjes is het dan nog niet te druk ;)
If they say
pi_216415895
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
¤86 voor een concert van zo’n naam is inderdaad niet veel behalve achter een pilaar, ja. :P
Neh, ik zit straks in vak 102 voor maar 78,40 pp :D
Zelfde vak als voor Toto en daar betaalden we 800 euro voor 4 tickets :')
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:48:58 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_216416142
Nouja, we zijn er inmiddels uit wat we willen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:02:18 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216416245
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik weet niet. Hij vond het echt een slechte plek voor die plaats. Hij gaat kijken voor ticketswap.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 20:32:50 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_216417537
Als je maar lang genoeg dramt krijg je vanzelf je zin :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216418287
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar. En dat is dan een veel te dure gok voor ons. Bood iemand vanavond op Facebook opeens 3 x 4 gratis Efteling kaartjes aan van de Postcodeloterij en zijn wij o.a. uit de lootjes getrokken. Dus we kunnen toch nog naar de Efteling O+ Ik ben er even helemaal van onder de indruk O+
pi_216418384
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:26 schreef Schanu het volgende:
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar. En dat is dan een veel te dure gok voor ons. Bood iemand vanavond op Facebook opeens 3 x 4 gratis Efteling kaartjes aan van de Postcodeloterij en zijn wij o.a. uit de lootjes getrokken. Dus we kunnen toch nog naar de Efteling O+ Ik ben er even helemaal van onder de indruk O+
Efteling heeft een faciliteitenkaart. Die kun je in de app aanvragen maar dat stelt niet veel voor. Je hebt ook geen "bewijsmateriaal" nodig zoals een autipas dus er wordt nog wel eens misbruik van gemaakt. Wij hebben hem wel en voor sommige attracties is het superfijn, zoals voor de Baron, dan kun je buiten wachten en dan meteen instappen en dan heb je een stuk minder prikkels.
pi_216419049
Toch morgenochtend naar Ikea @Troel?

Ooh, fijn @Schanu! En wat lief dat die persoon ze gratis weggaf O+

Inmiddels is het concert praktisch uitverkocht. Zijn nog een paar losse plekken te koop. In het vak waar wij zitten, kost 1 ticket nu 239,97 euro :X
Had echt geen idee dat het zoo snel zou gaan.
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 22:02:50 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_216419144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Toch morgenochtend naar Ikea @:Troel?

Ooh, fijn @:Schanu! En wat lief dat die persoon ze gratis weggaf O+

Inmiddels is het concert praktisch uitverkocht. Zijn nog een paar losse plekken te koop. In het vak waar wij zitten, kost 1 ticket nu 239,97 euro :X
Had echt geen idee dat het zoo snel zou gaan.
Nope, net na het eten alsnog even geweest zodat ik los kan gaan komende week.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216419294
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Nope, net na het eten alsnog even geweest zodat ik los kan gaan komende week.
Fijn, scheelt morgen weer ;)
En veel bouwplezier!

Zoon logeert bij een vriend dus ik heb het rijk alleen. Morgen gaat ie de stad in, dus heb ik ook het rijk alleen. Geen idee wat ik met al die tijd moet doen :')
If they say
pi_216419555
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:32 schreef Kyara het volgende:

[..]
Efteling heeft een faciliteitenkaart. Die kun je in de app aanvragen maar dat stelt niet veel voor. Je hebt ook geen "bewijsmateriaal" nodig zoals een autipas dus er wordt nog wel eens misbruik van gemaakt. Wij hebben hem wel en voor sommige attracties is het superfijn, zoals voor de Baron, dan kun je buiten wachten en dan meteen instappen en dan heb je een stuk minder prikkels.
We hadden het gelezen van het misbruik dat ervan wordt gemaakt inderdaad met als resultaat dat de faciliteitenkaart dus steeds minder toegevoegde waarde heeft daar. Fijn om te weten dat het wachten in ieder geval prikkelarmer is, dochter raakt echt al in paniek als ze een rij ziet waar ze in aan moet sluiten, complete error en meltdown levert dat op. We gaan hem in ieder geval aanvragen en gaan er sowieso een mooie dag van maken O+
pi_216419608
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Fijn, scheelt morgen weer ;)
En veel bouwplezier!

Zoon logeert bij een vriend dus ik heb het rijk alleen. Morgen gaat ie de stad in, dus heb ik ook het rijk alleen. Geen idee wat ik met al die tijd moet doen :')
Wat lekker! Ga vooral iets doen waar JIJ zin in hebt en energie van krijgt, al is het lekker netflixen of een lange wandeling in stilte O+
pi_216419927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:27 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wat lekker! Ga vooral iets doen waar JIJ zin in hebt en energie van krijgt, al is het lekker netflixen of een lange wandeling in stilte O+
Denk dat ik dat ga doen idd,ongestoord the Tudors bingen O+
Hoef geen ontbijt te maken, geen lunch, heb vandaag gezuigstoft, gedweild enzo. Hoef echt helemaal niks morgen.
If they say
pi_216420610
quote:
Gefeliciteerd *O* zijn het tickets voor een speciale Postcode loterij-dag of ongedateerde tickets? De tickets voor speciale dagen zorgen namelijk ook voor extreme drukte. Check dit ook voor de dag die je uiteindelijk op het oog hebt. Wat ze op de agenda van de Efteling aangeven als drukte-verwachting.

Wij waren er zondag op de Unox-dag. Ook heel druk, maar met gratis tickets en kinderen die gewend zijn om in de rij te wachten hoor je mij niet klagen! We hebben alles kunnen doen, zelfs Danse Macabre (met een slecht geregelde babyswap die nog 30 minuten duurde). Alleen Joris en de Draak was voor de 3e keer op rij de hele dag dicht. Mijn kinderen hebben die nog nooit in actie gezien…
pi_216421453
quote:
Ik wil al een tijdje met de meiden naar de Efteling, maar we durfden het niet aan omdat de Efteling niet veel schijnt te doen met een autipas en we bang zijn dat onze 8 jarige het daardoor maar kort volhoudt daar.
Alweer jaren geleden maar wij hebben destijds best een aantal attracties via de uitgang bezocht, of via andere zijpaadjes. Niet perfect, maar stukken beter dan een uur in de rij tussen alle anderen.

Ah nvm dat is dus veranderd. Toen wij gingen moest je je kaart nog, met bewijs dat ie nodig was, ophalen bij de klantenservice.
Jammer dat toegankelijker maken zoiets ook minder de moeite maakt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 08:25:35 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216421812
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef Schanu het volgende:

[..]
We hadden het gelezen van het misbruik dat ervan wordt gemaakt inderdaad met als resultaat dat de faciliteitenkaart dus steeds minder toegevoegde waarde heeft daar. Fijn om te weten dat het wachten in ieder geval prikkelarmer is, dochter raakt echt al in paniek als ze een rij ziet waar ze in aan moet sluiten, complete error en meltdown levert dat op. We gaan hem in ieder geval aanvragen en gaan er sowieso een mooie dag van maken O+
Heel eerlijk, ik ben het niet met je eens dat de faciliteiten kaart minder toegevoegde waarde heeft. Je word echt heel netjes behandeld en ja ook met een faciliteiten kaart zul je op je beurt moeten wachten. Mijn ervaring is dat de wachttijden minder lang zijn behalve bij Symbolica. en dance de macabere heeft geen aparte rij meer.

Voor mij is de Efteling een van de pretparken die het qua faciliteiten het beste geregeld heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ynske op 25-01-2025 08:52:11 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216422069
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 08:25 schreef Ynske het volgende:

[..]
Heel eerlijk, ik ben het niet met je eens dat de faciliteiten kaart minder toegevoegde waarde heeft. Je word echt heel netjes behandeld en ja ook met een faciliteiten kaart zul je op je beurt moeten wachten. Mijn ervaring is dat de wachttijden minder lang zijn behalve bij Symbolica. en dance de macabere heeft geen aparte rij meer.

Voor mij is de Efteling een van de pretparken die het qua faciliteiten het beste geregeld heeft.
Fijn dit tegengeluid, dankjewel! Ik ben zelf nog nooit met de kinderen naar de Efteling geweest dus ik baseer mijn mening niet op eigen ervaring maar op wat ik hoor en lees van anderen. Die verhalen waren niet direct heel positief. Als in, ja er is een prikkelarme rij, maar dus ook dat in principe iedereen hier in kan gaan staan (ook die mensen die het niet nodig hebben) omdat ze werken op basis van vertrouwen en niet op basis van bewijs. En dat het dan dus voorkomt dat die prikkelarme rij zijn doel voorbij schiet. Met een kind dat écht niet tegen rijen en wachten kan, heeft dat ons altijd tegengehouden om naar de Efteling te gaan. Terwijl het er echt prachtig is O+ Kortom, ik ben alleen maar heel blij als de verhalen meevallen en het allemaal wel goed geregeld is! O+
pi_216422082
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 00:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O* zijn het tickets voor een speciale Postcode loterij-dag of ongedateerde tickets? De tickets voor speciale dagen zorgen namelijk ook voor extreme drukte. Check dit ook voor de dag die je uiteindelijk op het oog hebt. Wat ze op de agenda van de Efteling aangeven als drukte-verwachting.

Wij waren er zondag op de Unox-dag. Ook heel druk, maar met gratis tickets en kinderen die gewend zijn om in de rij te wachten hoor je mij niet klagen! We hebben alles kunnen doen, zelfs Danse Macabre (met een slecht geregelde babyswap die nog 30 minuten duurde). Alleen Joris en de Draak was voor de 3e keer op rij de hele dag dicht. Mijn kinderen hebben die nog nooit in actie gezien…
Ja het is inderdaad wel een vaste dag, goed dat je zegt dat het dan nog drukker zal zijn, dan kunnen we daar rekening mee houden. Maar inderdaad, ons kost het nu ook niets dus al gaan we na een halve dag weer weg omdat de koek op is, mij hoor je ook niet klagen O+
pi_216422083
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 06:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Alweer jaren geleden maar wij hebben destijds best een aantal attracties via de uitgang bezocht, of via andere zijpaadjes. Niet perfect, maar stukken beter dan een uur in de rij tussen alle anderen.

Ah nvm dat is dus veranderd. Toen wij gingen moest je je kaart nog, met bewijs dat ie nodig was, ophalen bij de klantenservice.
Jammer dat toegankelijker maken zoiets ook minder de moeite maakt.
Heeft dat niet te maken met avg dingen, dat ze geen doktersverklaring meer mogen vragen?
Helaas kan iedereen daardoor nu zo'n kaart aanvragen en zijn er van die idioten die dat dus ook doen.
Jammer, want voor sommige mensen is zo'n kaart de mogelijkheid om wel een dagje pretpark te kunnen doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 09:18:23 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216422210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:01 schreef Schanu het volgende:

[..]
Fijn dit tegengeluid, dankjewel! Ik ben zelf nog nooit met de kinderen naar de Efteling geweest dus ik baseer mijn mening niet op eigen ervaring maar op wat ik hoor en lees van anderen. Die verhalen waren niet direct heel positief. Als in, ja er is een prikkelarme rij, maar dus ook dat in principe iedereen hier in kan gaan staan (ook die mensen die het niet nodig hebben) omdat ze werken op basis van vertrouwen en niet op basis van bewijs. En dat het dan dus voorkomt dat die prikkelarme rij zijn doel voorbij schiet. Met een kind dat écht niet tegen rijen en wachten kan, heeft dat ons altijd tegengehouden om naar de Efteling te gaan. Terwijl het er echt prachtig is O+ Kortom, ik ben alleen maar heel blij als de verhalen meevallen en het allemaal wel goed geregeld is! O+
De meeste wachtrijen zijn buiten, waardoor er ook al extra ruimte is, staan bankjes en je staat niet te dringen.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 09:20:25 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216422233
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef Nijna het volgende:

[..]
Heeft dat niet te maken met avg dingen, dat ze geen doktersverklaring meer mogen vragen?
Helaas kan iedereen daardoor nu zo'n kaart aanvragen en zijn er van die idioten die dat dus ook doen.
Jammer, want voor sommige mensen is zo'n kaart de mogelijkheid om wel een dagje pretpark te kunnen doen.
Klopt.

Wat sommige parken doen is inderdaad een doktersverklaring maar je merkt dat men als men je ziekte niet kent ook al minder snel een faciliteiten kaart geeft ondanks doktersverklaring. Of in bijvoorbeeld België moet je een gehandicapten parkeerkaart tonen, net of iedereen die een beperking heeft deze heeft. Of de European disability card is nodig, en die kun je vanuit Nederland niet eens aanvragen.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 januari 2025 @ 09:24:16 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216422286
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef Schanu het volgende:

[..]
Ja het is inderdaad wel een vaste dag, goed dat je zegt dat het dan nog drukker zal zijn, dan kunnen we daar rekening mee houden. Maar inderdaad, ons kost het nu ook niets dus al gaan we na een halve dag weer weg omdat de koek op is, mij hoor je ook niet klagen O+
15 maart? (Bedrijfs)evenement

Op deze datum vindt er een (bedrijfs)evenement plaats en wordt er grote drukte verwacht in het Park.

Houd er echt rekening mee dat dit echt extreem druk is.
Tip van flip zorg dat je echt op tijd bent en loop meteen door naar de kant van Droomvlucht voor te beginnen met wat rustigere locaties.
Ow en bij de entree is het gigantisch druk qua rijen bij opening. Die beginnen al tegen 9 uut te vormen terwijl het park open gaat om 10
Today is life -

Dale Carnegie
pi_216422316
Veel plezier vandaag bij Pantropica @Schanu!

Zoo, ik was knock-out vannacht. Ging om 0.30 slapen en werd om 7.30 wakker :D

Vandaag over twee weken: Totoooo 8-)
If they say
pi_216422509
15 maart inderdaad, goed om te weten @Ynske, dan gaan we nog even kijken hoe we dat in de ochtend gaan doen. Een uur van tevoren al in de entree rij gaan staan zou hier voor instant ellende zorgen nog voor we binnen zijn :X
Misschien dan toch juist wat later gaan, maar dan zit je weer met parkeerplek misschien.

Wat lekker dat je zo goed geslapen hebt @mushanga! O+
pi_216422833
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 08:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

Symbolica duurde inderdaad erg lang. En bij de Piranha hebben we lang in de de brandende zon moeten wachten. Maar beter dan de smalle drukke wachtrij

Hou er trouwens rekening mee dat het per attractie verschilt hoeveel begeleiders er mee mogen. En je krijgt vaak toegewezen plekken (en soms hangt er dan een lintje aan je bootje, soms vragen ze je naam. Per attractie verschilend.
pi_216422856
Een parkeerplek heb je wel, alleen wat verder weg misschien. Ik zou me daar iig niet druk over maken.

Wij waren er zondag 10:15 en toen was het ook nog mega druk bij de ingang, maar het liep wel heel snel door. Ik denk dat we er max 5 minuten hebben gestaan.
pi_216424611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef Schanu het volgende:
15 maart inderdaad, goed om te weten @:Ynske, dan gaan we nog even kijken hoe we dat in de ochtend gaan doen. Een uur van tevoren al in de entree rij gaan staan zou hier voor instant ellende zorgen nog voor we binnen zijn :X
Misschien dan toch juist wat later gaan, maar dan zit je weer met parkeerplek misschien.

Wat lekker dat je zo goed geslapen hebt @:Mushanga! O+
Overnachten in het hotel een optie? Hebben wij een keer gedaan, ideaal!
  zaterdag 25 januari 2025 @ 15:44:09 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_216425996
Zo, de keuken is verbouwd. We hebben uiteindelijk besloten om het badkamerkastje niet te doen, want eigenlijk moet de badkamer gewoon aangepakt worden en dan is het zonde geld.

Maar wat een verschil in de keuken: in plaats van een hoge tafel met drie barkrukken, drie kastjes met een werkblad op heerlijke hoogte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 januari 2025 @ 16:33:10 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216426520
Ik heb één dag de kinderen alleen en ben nu al kapot. Extra respect voor alleenstaande ouders. Hoe houd je dit vol joh? Ik ben al de hele dag politieagent aan het spelen, naar zwemles van de oudste geweest, naar de opticien geweest (voor oordopjes van de oudste) en nu staat het eten al aan omdat ik er echt helemaal klaar mee ben. Ze doen niks als zeuren en ruzie maken. Pffft.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 16:35:39 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_216426546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb één dag de kinderen alleen en ben nu al kapot. Extra respect voor alleenstaande ouders. Hoe houd je dit vol joh? Ik ben al de hele dag politieagent aan het spelen, naar zwemles van de oudste geweest, naar de opticien geweest (voor oordopjes van de oudste) en nu staat het eten al aan omdat ik er echt helemaal klaar mee ben. Ze doen niks als zeuren en ruzie maken. Pffft.
Je hebt geen keuze ;) En dan ga je dus gewoon door :D En in het ergste geval lig je zelf ook om 19 uur in bed :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 januari 2025 @ 18:07:29 #76
176471 oh-oh
pi_216427542
Doe mij maar liever 10 honden dan 1 kind :D
( Groucho Marx )
pi_216428631
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 16:35 schreef Troel het volgende:

[..]
Je hebt geen keuze ;) En dan ga je dus gewoon door :D En in het ergste geval lig je zelf ook om 19 uur in bed :D
Dit ongeveer... al is 19 meestal 21:00 :')

Maar ik weet niet anders dan dat ik t alleen doe dus dan sta je er anders in dan wanneer je altijd iemand heb om op terug te vallen. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_216434453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Zijn er concerten met goedkopere kaarten in zulke venues?
Dat concert woensdag in de Ziggo Dome kon je kaartjes krijgen vanaf 34 euro. Wij zitten er voor 57 euro (1e ring, geen paal). De tweede ring is niet eens in de verkoop gegaan. Maar er zijn ook nog genoeg plekken over op de 1e ring. Dus ze doen wel 'iets' kleinere dingen.
  zondag 26 januari 2025 @ 09:36:49 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216434607
Er ontploft hier net zo'n squishbal met een netje erom...je weet wel, met van dat glitterslijmspul erin.

Gadverdamme

Dus op m'n niksdoedag staat nu de wasmachine aan.
pi_216434631
Ow getver @Tink89
pi_216435575
Mijn tuinvogeltellingscore:
1 rookworstje
6 musjes
4 koolmeesjes
:)

Ieuw Tink! Had zoon een keer bij action. Kneep er in eentje en toen blubberde zo het binnenwerk eruit :')

Prijs valt mee voor woensdag @Deepfreeze Vak 102 en 111 zijn het dichtsbij het podium. Ziggo heeft gelukkig geen Arenaformaat en geen palen :P

En de zon schijnt! Dacht dat ie stuk was maar hij doet ut weer. Zo lekker fietsen met zoon. Even bewegen en das hard nodig hier.
If they say
pi_216435804
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn tuinvogeltellingscore:
1 rookworstje

:D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_216435996
Laat je het rookworstje weer vrij mush of ga je er stamppot bij maken vanavond?
pi_216436225
Ik had gister al de stamppot voor vandaag gemaakt, Hillie dus hij kwam precies op tijd voorbij :P

Toen zoon nog klein was, had ik er al eentje in de tuin. Hij noemde het toen een rookworstje en das dus blijven hangen :D
If they say
pi_216436802
Rookworstje. :D

Anyway: ik heb mijn hele weekend energie gisteren al verbruikt.
Ben niet vooruit te branden, chagrijnig, stil en meh. |:(

Man daarentegen is druk, luid, actief en vrolijk. :')

Help. :P
  zondag 26 januari 2025 @ 13:03:52 #86
176471 oh-oh
pi_216436805
:D rookworstje!
Oh woensdag was die piano jongen in de Ziggo? Dat is ook echt geen A artiest nog.
Duran Duran is vergane glorie maar daar betalen mensen graag voor.
( Groucho Marx )
  zondag 26 januari 2025 @ 13:27:45 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_216437040
Ik ben zo blij met hoe de keuken nu is. Het is echt een stuk ruimer. We hadden dus een bartafel met drie krukken staan. Bedolven onder andere spullen die niet in de kastjes pasten. En nu:

En wat nog het meest fijn is: het is fatsoenlijke Troel-hoogte :D (het oorspronkelijke keukenblok heeft de standaard hoogte, deze is hoger omdat het blad op hogere kastjes rust)

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 26-01-2025 13:57:21 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216437872
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh woensdag was die piano jongen in de Ziggo? Dat is ook echt geen A artiest nog.
Heeeeeey! Dat heet nostalgie }:| :P

Ziet er goed uit @Troel!

Ik kreeg gister een funko van zoon: Jon Snow O+
If they say
  zondag 26 januari 2025 @ 14:39:22 #89
176471 oh-oh
pi_216438007
Ik heb twee Raya funko' s en een Mulder en Scully funko en ik vind ze leuk maar ze staan maar te staan :D
En ik denk dus echt voortdurend tja wat moet ik er mee.
( Groucho Marx )
  zondag 26 januari 2025 @ 14:40:09 #90
176471 oh-oh
pi_216438018
:D Duran Duran was met die mislukte comeback met Medezzaland al ver vergane glorie _O-
( Groucho Marx )
pi_216439225
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Dropkick Murphys is het woensdag. Ook geen bekende naam.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:39:03 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_216439252
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dropkick Murphys is het woensdag. Ook geen bekende naam.
Ik vind van wel hoor :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216439354
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vind van wel hoor :D
Dan heb je gewoon smaak.

Iedereen die ik erover vertel vragen wie dat zijn :P
pi_216439472
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb twee Raya funko' s en een Mulder en Scully funko en ik vind ze leuk maar ze staan maar te staan :D
En ik denk dus echt voortdurend tja wat moet ik er mee.
Ik dacht dat je ook een Hamiltontje had?
Die overweeg ik weleens te kopen maar ik doe het nooit. :P
pi_216439486
Ik ken de Dropkick Murphy’s alleen van naam…telt dat ook?
pi_216439918
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:40 schreef oh-oh het volgende:
:D Duran Duran was met die mislukte comeback met Medezzaland al ver vergane glorie _O-
Nietus :6
Maar ze worden wél oud dus dit is misschien de laatste keer dat ik ze kan zien :D

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:51 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dan heb je gewoon smaak.

Iedereen die ik erover vertel vragen wie dat zijn :P
Ik moest ze opzoeken maar ken ze nog steeds niet :@
Nou ben ik ergens in de jaren 80 blijven hangen dus zal het daar wel aan liggen :P
If they say
  zondag 26 januari 2025 @ 18:02:17 #97
176471 oh-oh
pi_216440161
Er zijn denk ik geen bands dat genre die echt huge zijn , of ze zijn meteen heel mainstream.
Ik heb geen Hamilton hoor @vencodark , wel een hoody van Ham en dat boek
Oh speciaal voor jou nu op 8 herhalingen van de verhulstjes!
( Groucho Marx )
pi_216440368
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn denk ik geen bands dat genre die echt huge zijn , of ze zijn meteen heel mainstream.
Ik heb geen Hamilton hoor @:vencodark , wel een hoody van Ham en dat boek
Oh speciaal voor jou nu op 8 herhalingen van de verhulstjes!
Joh, dan heb ik die er zomaar bij verzonnen. :P

Er wordt hier gegamed. }:|
pi_216440591
De Verhulstjes O+ staan ook op Videoland, alle seizoenen.
If they say
  zondag 26 januari 2025 @ 19:44:01 #100
176471 oh-oh
pi_216441385
Dat heeft venco niet!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')