Ik presenteer slechts de feiten. Ik nodig je uit om zelf alle details van beide plannen op te zoeken, en een vergelijking te maken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Protesteren tegen het uitzetten van criminele illegale migranten is inderdaad heel erg raar.
En de vergelijking die jij herhaaldelijk probeert te maken met de Tweede Wereldoorlog zijn verwerpelijk en respectloos.
dit is meer dan 'woke aanpakken', dit is mensen met dezelfde mening een signaal afgeven dat ze minder welkom zijn al zijn ze Amerikaans. Dat je degenen die zich schuldig maken aan antisemitisme (hé, Hitlergroet! daar kan hij niets meer tegen doen nu) strafrechtelijk aanpakt, en de mensen die spullen vernielen enz enz is van een andere orde dan domweg iedereen met een andere mening je land uit zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij zo woke gaan aanpakken, dus een goede zet denk ik.
Grondigheid is belangrijk.
Nee, je presenteert geen feiten. Je grijpt een grootschalige systematische genocide aan om te doen alsof dit vergelijkbaar is met het uitzetten van illegale migranten. Dat is het niet en zoals ik al aangaf is die vergelijking verwerpelijk en respectloos.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik presenteer slechts de feiten. Ik nodig je uit om zelf alle details van beide plannen op te zoeken, en een vergelijking te maken.
En dat jij vind dat het “verwerpelijk en respectloos” is om die feiten te presenteren, maar het niet “verwerpelijk en respectloos” vind dat 4 miljoen mensen rucksichtloss worden gedeporteerd of erger(en niet 4 miljoen criminelen, dat is een hele doorzichtige poging to dehumanisatie) zegt meer over jou dan over mij.
Sorry hoor, maar ik heb feiten met bronnen en secundaire bronnen gegeven. Huilen “het zijn geen feiten” veranderd daar erg weinig aan. Je kan zelf de plannen van toen van a-z lezen. Je kan het zelf vergelijken met de plannen van Trump.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, je presenteert geen feiten. Je grijpt een grootschalige systematische genocide aan om te doen alsof dit vergelijkbaar is met het uitzetten van illegale migranten. Dat is het niet en zoals ik al aangaf is die vergelijking verwerpelijk en respectloos.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:53 schreef Shotty het volgende:
En dat jij vind dat het “verwerpelijk en respectloos” is om die feiten te presenteren, maar het niet “verwerpelijk en respectloos” vind dat 4 miljoen mensen rucksichtloss worden gedeporteerd of erger(en niet 4 miljoen criminelen, dat is een hele doorzichtige poging to dehumanisatie) zegt meer over jou dan over mij.
Dat laatste kan ik bevestigenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef Jippie het volgende:
Trump heeft zojuist een aantal uitvoerende besluiten ondertekend in het Oval Office. Dit zijn ze:
Van de BBC
Oprichting van een werkgroep over cryptovaluta
Oprichting van een adviescommissie voor wetenschap en technologie
Erkenning van de Lumbee-stam van North Carolina
Pardon voor 23 "vreedzame" anti-abortus demonstranten
Vrijgeven van de dossiers met betrekking tot de moorden op JFK, RFK en MLK Jr.
Geef de dems de schuld zoals het vaker gebeurtquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit geframed gaat worden.
De schuld geven aan partijdige rechters is wat lastig want het staat gewoon zo in de grondwet+amendementen en die wordt er doorgaans maar al te graag bijgesleept door de patriotten en oer-conservatieven.
Als hij ballen heeft geeft hij ook het onderzoek naar hemzelf vrij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik bevestigen![]()
[ x ]
Ja vooral toen hij zei dat Spanje onderdeel van Brics is, een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te kijken naar Trump op WEF, maar hij is sterker fitters en zelfverzekerder dan ooit. De tering.
Duurt meestal een paar decennia voor ze dat soort info vrijgeven. Nog even geduld dusquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij ballen heeft geeft hij ook het onderzoek naar hemzelf vrij.
De projectie is wel mooi weer. Als er 1 slag mensen is dat religie heeft weaponized dan zijn het wel republikeinen. En de zelf niet-religieuze Trump ook ergens wel. Die dweept met God in zijn speeches terwijl hij zelf alles doet wat God verboden heeft en nog nooit een bijbel heeft gelezen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:47 schreef poemojn het volgende:
[ x ]die Bekennende Kirche daar ontstaat waar je bij staat
Ik heb je geen feiten zien delen, alleen je mening. En dat mag natuurlijk, maar laten we die twee niet verwarren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:11 schreef Shotty het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb feiten met bronnen en secundaire bronnen gegeven. Huilen “het zijn geen feiten” veranderd daar erg weinig aan. Je kan zelf de plannen van toen van a-z lezen. Je kan het zelf vergelijken met de plannen van Trump.
En zoals ik al aangaf:
[..]
Mijn “meningen” zijn historische feiten, die door jarenlang onderzoek ondersteund worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:29 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Ik heb je geen feiten zien delen, alleen je mening. En dat mag natuurlijk, maar laten we die twee niet verwarren.
Dat jij er volledig van overtuigd bent van de gelijkenissen tussen de huidige plannen van Trump en je WO2-vergelijking maakt het natuurlijk niet waar. Ook niet als je steeds harder gaat schreeuwen.
Mensen geloven met de meest grote overtuiging in van alles.
Die eieren zijn de afgelopen dagen enkel duurder geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:43 schreef Vincent_student het volgende:
Je kunt van Trump vinden wat je wilt, maar hij laat er geen gras over groeien. Hij komt zijn beloften na. Hij is veel daadkrachtiger in die paar dagen dan die hele Biden in die vier jaar.
Er is eindelijk vrede in Oekraïnequote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:43 schreef Vincent_student het volgende:
Je kunt van Trump vinden wat je wilt, maar hij laat er geen gras over groeien. Hij komt zijn beloften na. Hij is veel daadkrachtiger in die paar dagen dan die hele Biden in die vier jaar.
Zijn er zoveel illegalen in Chicago dan??quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:56 schreef zuco het volgende:
Halflege klaslokalen, stille straten en gesloten winkels: angst voor deportaties heerst in Chicago
In Chicago, in de Amerikaanse staat Illinois, heerst een grote angst voor de deportaties die de Amerikaanse president Donald Trump heeft aangekondigd. De stad wordt genoemd als de startlocatie van de invallen. "De angst is hier tastbaar", vertelt correspondent Maral Noshad Sharifi. "Veel mensen durven niet meer buitenkomen. Klaslokalen zijn halfleeg."
https://www.vrt.be/vrtnws(...)nald-trump-migratie/
Ik heb wat filmpjes gezien van amerikaanse rechts extremisten die met nazi vlaggen zwaaien zijn die eigenlijk daar wel toegestaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De regenboogvlag kan uit. Oohnee dat mag niet meer, prioriteiten.
Graag ook de Roswell documenten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef Jippie het volgende:
Trump heeft zojuist een aantal uitvoerende besluiten ondertekend in het Oval Office. Dit zijn ze:
Van de BBC
Oprichting van een werkgroep over cryptovaluta
Oprichting van een adviescommissie voor wetenschap en technologie
Erkenning van de Lumbee-stam van North Carolina
Pardon voor 23 "vreedzame" anti-abortus demonstranten
Vrijgeven van de dossiers met betrekking tot de moorden op JFK, RFK en MLK Jr.
Op ambassades hebben die echt nooit gewapperd…quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb wat filmpjes gezien van amerikaanse rechts extremisten die met nazi vlaggen zwaaien zijn die eigenlijk daar wel toegestaan?
In 1939 in Washington op de Duitse ambassade.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op ambassades hebben die echt nooit gewapperd…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |