quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klaslokalen halfleeg…Lekker joh, dat kinderen hier de dupe van worden.
Van je kinderen moet je het maar hebben. Die hebben zelf voor Trump gestemd.quote:De stad staat onder zware druk, zegt Sharifi. "Het is een stad met een lange migratiegeschiedenis. 1 op de 5 inwoners is niet geboren in de VS. En wat de situatie heel pijnlijk maakt, is het feit dat heel wat mensen van de Latijns-Amerikaanse gemeenschap in Chicago op Trump hebben gestemd."
"Vaak zijn dat kinderen van mensen zonder papieren. Zij mogen stemmen, hun ouders niet. Die jongere generatie zag de afgelopen jaren hoe asielzoekers met bussen naar Chicago werden gebracht en een beschermde status kregen van Biden. Zij kregen onderdak en zakgeld, terwijl de oudere generatie moest toekijken."
"Dat heeft veel spanning gecreëerd. Uit onvrede heeft een aanzienlijk deel van die jongere generatie op Trump gestemd. Maar dat betekent nu dat hun ouders in angst leven."
Daar kon je dan ook niet op stemmen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:30 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind Trump een enorme zak hooi maar je kan niet ontkennen dat hij veel meer energie uitstraalt dan Biden.
En die wisten dat dit zou gebeuren. Voor de verkiezingen heeft Trump dat al aangegeven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Van je kinderen moet je het maar hebben. Die hebben zelf voor Trump gestemd.
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
En die wisten dat dit zou gebeuren. Voor de verkiezingen heeft Trump dat al aangegeven.
Doel is ook dat het bij SCOTUS op tafel komt. Een EO draai je makkelijk weer terug.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:03 schreef Jippie het volgende:
Las gisteren dat er ruim 20 Staten naar de rechter stappen om het geboorterecht in stand te houden.
Dit klopt niet. Trump richt zich ook op illegalen zonder strafblad.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump gaat illegalen uitzetten met een strafblad
Genau.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:50 schreef Shotty het volgende:
Waarom blijft het hier eigenlijk doorgaan over de al-dan-niet hitlergroet van Musk, maar heeft niemand het hier over daadwerkelijke plannen die van de nazi’s gekopieerd zijn?
Neem het huidige deportatie plan. In 1940 hadden de nazi’s hetzelfde plan voor joden.
Toen dat niet uitvoerbaar bleek zijn ze overgegaan op de gaskamers. (Net zoals het huidige deportatieplan niet uitvoerbaar is)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Madagascar_Plan
Ja, zelfs de cijfers (1 miljoen per jaar voor 4 jaar) zijn hetzelfde.
Dit soort plannen heeft maar 1 doel: het ontmenselijken van immigranten. Zoals trump al jaren doet (“they are eating the cats and dogs” is een ander voorbeeld van deze ontmenselijking)
Ik wil niet weten wat de volgende stap is, maar als ik naar de geschiedenis kijk kan ik wel raden.
Iedereen die niet tot de in-groep behoort is de vijand. Zo infiltreert MAGA de samenleving.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:47 schreef poemojn het volgende:
[ x ]die Bekennende Kirche daar ontstaat waar je bij staat
Nou gecombineerd met die al dan niet hitlergroet is duidelijk dat delen van het Trumpanzee-gepeupel daar niet mee zal zitten. Dat begint al hier op fok.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:50 schreef Shotty het volgende:
Waarom blijft het hier eigenlijk doorgaan over de al-dan-niet hitlergroet van Musk, maar heeft niemand het hier over daadwerkelijke plannen die van de nazi’s gekopieerd zijn?
Neem het huidige deportatie plan. In 1940 hadden de nazi’s hetzelfde plan voor joden.
Toen dat niet uitvoerbaar bleek zijn ze overgegaan op de gaskamers. (Net zoals het huidige deportatieplan niet uitvoerbaar is)
Dit soort plannen heeft maar 1 doel: het ontmenselijken van immigranten. Zoals trump al jaren doet (“they are eating the cats and dogs” is een ander voorbeeld van deze ontmenselijking)
Ik wil niet weten wat de volgende stap is, maar als ik naar de geschiedenis kijk kan ik wel raden.
Op de korte termijn kan ik het daar wel mee eens zijn. Hanas kunnen ze militair niet vernietigen alleen verzwakken. Ik denk ook dat ze een hele goede voedingsbodem voor een nieuwe generatie terroristen hebben gemaakt met deze zeer zware reactie. Kortom, een tactische overwinning maar geen strategische.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Terechte vraag.
PR-technisch heeft Netanyahu het niet goed gedaan zover ik het kan beoordelen. Militair technisch hebben ze gedaan wat ze konden denk ik.
Dat zal door sommigen met gejuich worden ontvangen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef poemojn het volgende:
Het is amper bij te houden, ze gaan ook buitenlandse studenten deporteren op basis van hun politieke standpunten ('pro Hamas' dus pro Palestijnen)
Hij zo woke gaan aanpakken, dus een goede zet denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef poemojn het volgende:
Het is amper bij te houden, ze gaan ook buitenlandse studenten deporteren op basis van hun politieke standpunten ('pro Hamas' dus pro Palestijnen)
Ook dat veranderd niet. De massa kijkt toe, en zegt achteraf: ik wist het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:04 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nou gecombineerd met die al dan niet hitlergroet is duidelijk dat delen van het Trumpanzee-gepeupel daar niet mee zal zitten. Dat begint al hier op fok.
Leuke gaslightingquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere verzameling van illegale criminelen die uit het land gaan worden gezet. Moet je ook nagaan dat mensen hiertegen protesteren, man man man.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere verzameling van illegale criminelen die uit het land gaan worden gezet. Moet je ook nagaan dat mensen hiertegen protesteren, man man man.
[ twitter ]
Ja, heel gek dat mensen daar tegen protesteren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:50 schreef Shotty het volgende:
Ben benieuwd hoe dit geframed gaat worden.quote:
Protesteren tegen het uitzetten van criminele illegale migranten is inderdaad heel erg raar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:45 schreef Shotty het volgende:
[..]
[..]
Ja, heel gek dat mensen daar tegen protesteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |