abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216404283
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klaslokalen halfleeg…Lekker joh, dat kinderen hier de dupe van worden.
:{
quote:
De stad staat onder zware druk, zegt Sharifi. "Het is een stad met een lange migratiegeschiedenis. 1 op de 5 inwoners is niet geboren in de VS. En wat de situatie heel pijnlijk maakt, is het feit dat heel wat mensen van de Latijns-Amerikaanse gemeenschap in Chicago op Trump hebben gestemd."

"Vaak zijn dat kinderen van mensen zonder papieren. Zij mogen stemmen, hun ouders niet. Die jongere generatie zag de afgelopen jaren hoe asielzoekers met bussen naar Chicago werden gebracht en een beschermde status kregen van Biden. Zij kregen onderdak en zakgeld, terwijl de oudere generatie moest toekijken."

"Dat heeft veel spanning gecreëerd. Uit onvrede heeft een aanzienlijk deel van die jongere generatie op Trump gestemd. Maar dat betekent nu dat hun ouders in angst leven."
Van je kinderen moet je het maar hebben. Die hebben zelf voor Trump gestemd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216404303
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:30 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind Trump een enorme zak hooi maar je kan niet ontkennen dat hij veel meer energie uitstraalt dan Biden.
Daar kon je dan ook niet op stemmen. :P
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216404360
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 18:00 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Van je kinderen moet je het maar hebben. Die hebben zelf voor Trump gestemd.
En die wisten dat dit zou gebeuren. Voor de verkiezingen heeft Trump dat al aangegeven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216404412
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 18:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
En die wisten dat dit zou gebeuren. Voor de verkiezingen heeft Trump dat al aangegeven.
Ja.
Voor de verkiezingen was ie zelf nog veel harder in zijn taal.
Migranten zonder papieren heeft ie ongedierte genoemd. En ze "vergiftigen het bloed van ons land".
There is a name for it:
We call them Poor"
  Vis een optie? donderdag 23 januari 2025 @ 18:17:28 #156
70532 loveli
N
pi_216404415
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:03 schreef Jippie het volgende:
Las gisteren dat er ruim 20 Staten naar de rechter stappen om het geboorterecht in stand te houden.
Doel is ook dat het bij SCOTUS op tafel komt. Een EO draai je makkelijk weer terug.
crap in = crap out
pi_216404536
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Trump gaat illegalen uitzetten met een strafblad
Dit klopt niet. Trump richt zich ook op illegalen zonder strafblad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216404740
twitter
die Bekennende Kirche daar ontstaat waar je bij staat
pi_216404779
Waarom blijft het hier eigenlijk doorgaan over de al-dan-niet hitlergroet van Musk, maar heeft niemand het hier over daadwerkelijke plannen die van de nazi’s gekopieerd zijn?

Neem het huidige deportatie plan. In 1940 hadden de nazi’s hetzelfde plan voor joden.
Toen dat niet uitvoerbaar bleek zijn ze overgegaan op de gaskamers. (Net zoals het huidige deportatieplan niet uitvoerbaar is)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Madagascar_Plan

Ja, zelfs de cijfers (1 miljoen per jaar voor 4 jaar) zijn hetzelfde.

Dit soort plannen heeft maar 1 doel: het ontmenselijken van immigranten. Zoals trump al jaren doet (“they are eating the cats and dogs” is een ander voorbeeld van deze ontmenselijking)

Ik wil niet weten wat de volgende stap is, maar als ik naar de geschiedenis kijk kan ik wel raden.
pi_216404827
ik krijg steeds reclame voor deze film in beeld op social media https://rumble.com/v5749h(...)vn5eq47o6lhlf848ymy#
van wie komt dit?
  donderdag 23 januari 2025 @ 18:57:07 #161
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216404862
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 18:50 schreef Shotty het volgende:
Waarom blijft het hier eigenlijk doorgaan over de al-dan-niet hitlergroet van Musk, maar heeft niemand het hier over daadwerkelijke plannen die van de nazi’s gekopieerd zijn?

Neem het huidige deportatie plan. In 1940 hadden de nazi’s hetzelfde plan voor joden.
Toen dat niet uitvoerbaar bleek zijn ze overgegaan op de gaskamers. (Net zoals het huidige deportatieplan niet uitvoerbaar is)

Dit soort plannen heeft maar 1 doel: het ontmenselijken van immigranten. Zoals trump al jaren doet (“they are eating the cats and dogs” is een ander voorbeeld van deze ontmenselijking)

Ik wil niet weten wat de volgende stap is, maar als ik naar de geschiedenis kijk kan ik wel raden.
Genau.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 23 januari 2025 @ 18:57:48 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216404873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 18:47 schreef poemojn het volgende:
[ x ]die Bekennende Kirche daar ontstaat waar je bij staat
Iedereen die niet tot de in-groep behoort is de vijand. Zo infiltreert MAGA de samenleving.

Nu kan men zich daar nog straffeloos tegen verzetten. Op den duur kan dat ook niet meer.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 23 januari 2025 @ 19:04:27 #163
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216404943
quote:

Nou gecombineerd met die al dan niet hitlergroet is duidelijk dat delen van het Trumpanzee-gepeupel daar niet mee zal zitten. Dat begint al hier op fok.
pi_216404979
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Terechte vraag.
PR-technisch heeft Netanyahu het niet goed gedaan zover ik het kan beoordelen. Militair technisch hebben ze gedaan wat ze konden denk ik.
Op de korte termijn kan ik het daar wel mee eens zijn. Hanas kunnen ze militair niet vernietigen alleen verzwakken. Ik denk ook dat ze een hele goede voedingsbodem voor een nieuwe generatie terroristen hebben gemaakt met deze zeer zware reactie. Kortom, een tactische overwinning maar geen strategische.
pi_216405004
Het is amper bij te houden, ze gaan ook buitenlandse studenten deporteren op basis van hun politieke standpunten ('pro Hamas' dus pro Palestijnen)
pi_216405273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef poemojn het volgende:
Het is amper bij te houden, ze gaan ook buitenlandse studenten deporteren op basis van hun politieke standpunten ('pro Hamas' dus pro Palestijnen)
Dat zal door sommigen met gejuich worden ontvangen.
  donderdag 23 januari 2025 @ 19:34:15 #167
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216405503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef poemojn het volgende:
Hij zo woke gaan aanpakken, dus een goede zet denk ik.
Grondigheid is belangrijk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216405541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:04 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nou gecombineerd met die al dan niet hitlergroet is duidelijk dat delen van het Trumpanzee-gepeupel daar niet mee zal zitten. Dat begint al hier op fok.
Ook dat veranderd niet. De massa kijkt toe, en zegt achteraf: ik wist het niet.
pi_216405568
Bijzondere verzameling van illegale criminelen die uit het land gaan worden gezet. Moet je ook nagaan dat mensen hiertegen protesteren, man man man.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216405650
Bekijk deze YouTube-video

I'm not of a Elon agenda.

Green Day haalt uit naar Musk in live optreden van American Idiot in Pretoria.
pi_216405654
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere verzameling van illegale criminelen die uit het land gaan worden gezet. Moet je ook nagaan dat mensen hiertegen protesteren, man man man.

[ twitter ]
Leuke gaslighting
pi_216405677
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
quote:

Ja, heel gek dat mensen daar tegen protesteren.
pi_216406143
Weinig verrassend allemaal

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216406235
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2025 20:11 schreef Ali_boo het volgende:
Weinig verrassend allemaal

[ x ]
Ben benieuwd hoe dit geframed gaat worden.
De schuld geven aan partijdige rechters is wat lastig want het staat gewoon zo in de grondwet+amendementen en die wordt er doorgaans maar al te graag bijgesleept door de patriotten en oer-conservatieven.
-
pi_216406362
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:45 schreef Shotty het volgende:

[..]
[..]
Ja, heel gek dat mensen daar tegen protesteren.
Protesteren tegen het uitzetten van criminele illegale migranten is inderdaad heel erg raar.

En de vergelijking die jij herhaaldelijk probeert te maken met de Tweede Wereldoorlog zijn verwerpelijk en respectloos.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')