abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216411652
quote:
Republican Ogles has introduced a proposal in the U.S. House to amend the Constitution, allowing Trump to serve a third term as president. Ogles argues that Trump's leadership is essential to "restore America's greatness" and that the 22nd Amendment's term limits should be reconsidered

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lgi4dl5fvc2r
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 11:11:24 #177
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216411665
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nieuws dat echt helemaal niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, aan zag komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:14:45 #178
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216411703
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Jammer dat dit soort mensen niet erbij zijn wanneer politici one liners erin gooien over dit soort onderwerpen. Laat zo iemand in discussie gaan met Trump, Harris etc. en zie of ze zich eruit lullen.
Yup. En in de echokamers van Trump-fans steken ze elkaar aan met al dit soort achterlijkheden die je met 10 minuten een wikipedia-artikel lezen kunt falsifieren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:15:35 #179
38496 Perrin
pi_216411714
quote:

[..]

Ze laten er geen gras over groeien.
pi_216411742
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:51 schreef Perrin het volgende:
Wat een geduld heeft die man.
[ x ]
Het was ook heel krachtig dat hij terug ging naar de vraag 'ja, maar dat was het discussiepunt niet'. Want alle fluff eromheen is inderdaad gewoon open voor discussie. Tarieven kunnen best zorgen voor meer competitie en sommigen kunnen betere effecten hebben dan anderen. Daar heb je expert voor, die dat kunnen uitvogelen/voorspellen.

Het eindresultaat van een tarief is simpel dat je als consument meer betaalt op de korte termijn voor dat product. Met inflatie tot gevolg.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_216411761
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nieuws dat echt helemaal niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, aan zag komen.
Proberen ze Obama nog slim er buiten te houden door het alleen te laten gelden als je geen 2 termen achter elkaar hebt gehad. Zo doorzichtig :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_216412039
quote:

[..]

Geef die Republikeinen maar gewoon een autocraat die per decreet regeert en wiens woord heilig is. Dat is blijkbaar wat ze willen.

Ik zal die absurde persoonsverheerlijking nooit begrijpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216412145
twitter

Nu blijkt dat president Trump ook nog eens een verbinder is. Waar er eerst moord en brand werd geschreeuwd over minderheden die het moeten ontgelden blijkt het Amerikaanse volk er toch echt anders over te denken.
Ik riep het jaren geleden al, hij zou zomaar de grote verbinder kunnen zijn in de Amerikaanse politiek.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:00:07 #184
38496 Perrin
pi_216412195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Nu blijkt dat president Trump ook nog eens een verbinder is. Waar er eerst moord en brand werd geschreeuwd over minderheden die het moeten ontgelden blijkt het Amerikaanse volk er toch echt anders over te denken.
Ik riep het jaren geleden al, hij zou zomaar de grote verbinder kunnen zijn in de Amerikaanse politiek.
Wat een man hè. Heb je al een statieportret van hem besteld?
pi_216412225
quote:
[ x ]
Kerel, hij is nog geen week president, en Rasmussen heeft een conservatieve bias.

Zelfs als je idolaat bent van Trump, is het nogal onzinnig om nu al zulke conclusies te trekken. Wacht nou eerst een paar maanden, en kijk dan hoe de vlag erbij hangt.

Dit zijn de wittebroodsweken, vrijwel elke president begint met een positieve approval. Kiezers geven een nieuwe politiek leider vaak het voordeel van de twijfel.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:07:00 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_216412268
quote:

[..]

quote:
[ x ]
Wat denk je hier eigenlijk over Chivaz?

[ Bericht 0% gewijzigd door ATuin-hek op 24-01-2025 12:07:22 (.) ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_216412269
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kerel, hij is nog geen week president, en Rasmussen heeft een conservatieve bias.

Zelfs als je idolaat bent van Trump, is het nogal onzinnig om nu al zulke conclusies te trekken. Wacht nou eerst een paar maanden, en kijk dan hoe de vlag erbij hangt.

Dit zijn de wittebroodsweken, vrijwel elke president begint met een positieve approval. Kiezers geven een nieuwe politiek leider vaak het voordeel van de twijfel.
Alleen is Trump niet nieuw, mensen kennen hem al van zijn vorige termijn en ik denk dat ze het beleid van toen spiegelen aan het beleid van de afgelopen vier jaar.
pi_216412275
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
[..]
Wat denk je hier eigenlijk over Chivaz?
Wat denk jij hierover?
pi_216412283
quote:
[ x ]
Ik zie niks anders dan een krappe meerderheid in elk van deze bevolkingsgroepen.
-
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:08:46 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_216412293
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat denk jij hierover?
Dat ik hoop dat genoeg mensen de lessen uit het verleden herinneren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_216412314
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat ik hoop dat genoeg mensen de lessen uit het verleden herinneren.
Een zeer mooie gedachte, houd dat vooral vast.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:13:10 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216412330
quote:

[..]

Waarom niet meteen de aanpassingen die nodig zijn voor president Musk
Huilen dan.
pi_216412388
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We wachten natuurlijk nog op de uitzondering dat Zuid Afrikanen geneutraliseerd kunnen worden en ook president kunnen worden. :')
pi_216412432
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Alleen is Trump niet nieuw, mensen kennen hem al van zijn vorige termijn en ik denk dat ze het beleid van toen spiegelen aan het beleid van de afgelopen vier jaar.
Mensen zijn nou eenmaal kort van memorie. Nogmaals, wacht nou gewoon een paar maanden voordat je Trump neerzet als de 'Grote Verbinder'.
pi_216412476
Nou de eerste week van Trump, valt mij voor 100% mee als europeaan, nederlander die graag in content wil wonen waar vrijheid, stabiliteit en veiligheid de norm is en blijft.
pi_216412495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:24 schreef Korenfok het volgende:
Nou de eerste week van Trump, valt mij voor 100% mee als europeaan, nederlander die graag in content wil wonen waar vrijheid, stabiliteit en veiligheid de norm is en blijft.
Hij heeft slechts één punt uit de grondwet per decreet buiten werking proberen te stellen.

Valt inderdaad mee.
pi_216412510
quote:
[ x ]
Graag heb ik het helemaal verkeerd en wordt Trumps 2e termijn het beste wat amerika en (indirect hierdoor) het westen ooit is overkomen.
pi_216412516
quote:
Trump staff ‘furious’ after Musk trashes AI project

“It’s clear he has abused the proximity to the president,” said the Trump ally. “The problem is the president doesn’t have any leverage over him and Elon gives zero fucks.”
Dit gaat nog veel vermakelijker worden, want autist Musk kan zich natuurlijk niet inhouden.
pi_216412544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:27 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Graag heb ik het helemaal verkeerd en wordt Trumps 2e termijn het beste wat amerika en (indirect hierdoor) het westen ooit is overkomen.
Op zijn eerste week verleende hij gratie aan honderden radicale en hyperagressieve Capitoolbestormers, die nog even extreem zijn als toen ze werden opgesloten. Eentje heeft nog steeds de intentie om Nancy Pelosi te vermoorden, aldus zijn eigen zoon.

Nee, je hebt gelijk. Dit kan weleens het beste zijn dat de VS is overkomen.
pi_216412557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:26 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hij heeft slechts één punt uit de grondwet per decreet buiten werking proberen te stellen.

Valt inderdaad mee.
Ik kijk vooral naar gunstigheden voor mij. die grondwet kun je iets van vinden en is niet zomaar veranderd, anders dan dit geld bij ons ook.

Het heilige van de grondwet is altijd politiek gekleurd om een discussie dood te slaan. dems: Wapenswet aanpassen? reps:nee want dit staat in de grondwet.dems; die kun je gewoon aanpassen. Reps: geboorte recht aanpassen, dems; nee staat in de grondwet, reps; maar die kun je toch gewoon aanpassen en visa versa.

Dit kan alleen aangepast worden als de dems hier ook mee akkoord gaan, over meerdere regeringsperiodes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')