SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende: [..] Niet in zijn keuken Mario kijkt BB brazil
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:19 schreef hemarookworst het volgende:
Februari heeft significant meer daglicht
:')![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat een soort vegaworst?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja heb die geprobeerd, vies manquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat een soort vegaworst?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vegaworsten hoeft niet vies te zijn, die hotdog van ikea is best te doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Vega alternatieven zijn meestal ook niet zo lekker...quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb die geprobeerd, vies man:')![]()
Bak koffie nummer 3 hiero. Zo maar eens als t stopt met regen ff snel medicatie voor mijn ouders regelen bij de apotheek en daarna snel weer uren achter de laptop zitten thuiswerken lekker warm
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vreselijk dat dronken gedoe bah bahquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef mario390 het volgende:
daar is de szene https://x.com/centralreality/status/1882334817163059339Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef mario390 het volgende:
daar is de szene https://x.com/centralreality/status/1882334817163059339
:')![]()
het is haar uitgelopen wegen lachenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk dat dronken gedoe bah bahsinterklaaskapoentje
![]()
Hier ook al 3 koffie opquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Bak koffie nummer 3 hiero. Zo maar eens als t stopt met regen ff snel medicatie voor mijn ouders regelen bij de apotheek en daarna snel weer uren achter de laptop zitten thuiswerken lekker warm:')![]()
Hebben ze lekkere koffie?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook al 3 koffie opBastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Ben nu wat lezen tot het programma om 11:15 uurquote::')![]()
Hoop dat het je ontspanning geeft een goed boek en een lekkere bak koffie. Wat staat op t programma vandaag>quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nu wat lezen tot het programma om 11:15 uurBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O dacht dat ze moest overgeven, waarom veegt ze haar mond dan af?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is haar uitgelopen wegen lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag je het weekend nu naar huis?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nu wat lezen tot het programma om 11:15 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de zus wat zo lacht moest vannacht overgeven teveel wodka of ginquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ze moest overgeven, waarom veegt ze haar mond dan af?sinterklaaskapoentje
![]()
Geeft me nu niet zoveel afleiding.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop dat het je ontspanning geeft een goed boek en een lekkere bak koffie. Wat staat op t programma vandaag>
Eerst groepsgesprek met een ervaringsdeskundige. Dan lunch. Daarna denk ik een dutje. Dan psycho educatie over middelengebruik.Ik mag een nachtje weg en ga naar Klodder 🥰quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je het weekend nu naar huis?:')![]()
Nicht geklicktquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef mario390 het volgende:
daar is de szene https://x.com/centralreality/status/1882334817163059339Uw ADH vitamine Worst
Okay vooral dat dutje tussendoor doen. Die andere dingen lijken me wel energie te kosten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geeft me nu niet zoveel afleiding.
Eerst groepsgesprek met een ervaringsdeskundige. Dan lunch. Daarna denk ik een dutje. Dan psycho educatie over middelengebruik.
[..]
Ik mag een nachtje weg en ga naar Klodder 🥰Bastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Heb ik gister een eergisteren ook gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay vooral dat dutje tussendoor doen. Die andere dingen lijken me wel energie te kosten.:')![]()
MogguhOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit te lezen maar het leidt helemaal niet af. Toch telkens op telefoon.:')![]()
O leuk, geniet er vanquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geeft me nu niet zoveel afleiding.
Eerst groepsgesprek met een ervaringsdeskundige. Dan lunch. Daarna denk ik een dutje. Dan psycho educatie over middelengebruik.
[..]
Ik mag een nachtje weg en ga naar Klodder 🥰Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit te lezen maar het leidt helemaal niet af. Toch telkens op telefoon.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Zal ik zeker doenquote:Ja ik zou graag mijn mind willen verzetten.quote:
Ik ga wel een meditatie doen:')![]()
*Zwaait even terugquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even naar Liev zwaaien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen
[..]
Ja ik zou graag mijn mind willen verzetten.
Ik ga wel een meditatie doen
Is een cursus WRAP volgen wellicht wat voor je?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gaat nog wel even duren, vraag mij af of het vandaag nog goed komt
Door de complexiteit is er vertraging in het herstel. De verwachting om een oplossing aan het einde van de ochtend te hebben, wordt bijgesteld naar de middag. Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om de storing te verhelpen.
We plaatsen een update op de liveblog als er nieuwe informatie isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan compensatie aanvragenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Door de complexiteit is er vertraging in het herstel. De verwachting om een oplossing aan het einde van de ochtend te hebben, wordt bijgesteld naar de middag. Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om de storing te verhelpen.
We plaatsen een update op de liveblog als er nieuwe informatie is
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/compensatie
In mijn geval zal het iets meer dan een euro zijn
Uw ADH vitamine Worst
Wat gaat er goed komen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
We plaatsen een update op de liveblog als er nieuwe informatie is![]()
Ik betaal 89 euro per maand, internet, bellen en tvquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan compensatie aanvragen
In mijn geval zal het iets meer dan een euro zijn
DUs nog geen 3 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom zo duurquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik betaal 89 euro per maand, internet, bellen en tv
DUs nog geen 3 eurosinterklaaskapoentje
![]()
misschien wel ja. Ik ben alles bereid te proberenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed plan!
Is een cursus WRAP volgen wellicht wat voor je?:')![]()
Storing bij ZIggoquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat gaat er goed komen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Hey beter dan niksquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan compensatie aanvragen
In mijn geval zal het iets meer dan een euro zijn:')![]()
IK heb internet, tv en gratis bellen mobiel en gewoonquote:
Volgens mij kom ik nergens goed koperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb tv er bij, opnemen en terug kijken en gratis mobiel en gewoon belllen erbijquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik 45, maar dat is alleen voor internet. Is nog te duur, vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lees links en rechts ook KPN Odido en hollands nieuwequote:
Maar ik weet verder alleen van Ziggo nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier geen problemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lees links en rechts ook KPN Odido en hollands nieuwe
Maar ik weet verder alleen van Ziggo nu
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb jij ook ziggo?quote:
Ik zit al vanaf gisteren middag rond 15.30 zonder tv, tel, en internet van ZiggoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb hier nog ruim 800 blikjes staan, neem je die dan ook gelijk meequote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eerst 1000 flessen inleveren![]()
![]()
Wowquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb hier nog ruim 800 blikjes staan, neem je die dan ook gelijk mee
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh... géén koffie vandaag?
Damn..![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat is niet normaal te doen in zo'n automaatquote:dus ik wacht wel tot ze zo'n ding in de buurt hebben waar ik alles tegelijk in kan flikkeren
![]()
eer ze zo'n ding hebben is de aarde al door de zon opgegetenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is niet normaal te doen in zo'n automaatdus ik wacht wel tot ze zo'n ding in de buurt hebben waar ik alles tegelijk in kan flikkeren
Uw ADH vitamine Worst
Nu stel ik me voor dat dat heel lang duurt en je huis onder blikjes bedolven raaktquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is niet normaal te doen in zo'n automaatdus ik wacht wel tot ze zo'n ding in de buurt hebben waar ik alles tegelijk in kan flikkeren
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan eerder wat heen brengen of in gedeeltenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ohw.quote:Ah, vandaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
GG schittert in afwezigheid deze ochtendOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
valt wel mee, staan netjes in kartonnen trays van 24 opgestapeld in de hoek in mijn schuurtje dus daar kan ik bijna niet meer normaal naar binnen maar binnen in huis valt het wel mee dusquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu stel ik me voor dat dat heel lang duurt en je huis onder blikjes bedolven raakt
Staan alleen lege kratten![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu stel ik me voor dat dat heel lang duurt en je huis onder blikjes bedolven raakt
Uw ADH vitamine Worst
ja dit dus en dan graag een beetje in de buurt zodat ik niet aan benzine op hoef te rijden wat het statiegeld waard is want dan kan ik het net zo goed aan de straat zetten, hebben die dakloze junks er ook nog wat aanquote:![]()
Komt vast nog welquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja dit dus en dan graag een beetje in de buurt zodat ik niet aan benzine op hoef te rijden wat het statiegeld waard is want dan kan ik het net zo goed aan de straat zetten, hebben die dakloze junks er ook nog wat aan![]()
officieel morgenmiddag weekend, heb nog wat meetings gepland maar that's itquote:Uw ADH vitamine Worst
Hehe nou het moet 7 uur drogen!quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
Hai ToT![]()
Dat wordt weer smullen straks![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik normaal ben![]()
Amyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Batch beef jerky?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:58 schreef ToT het volgende:
Helleuh!
Zo, weer een batch beef jerky in de airfryer on te dehydrateren!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb blokjes goulash-vlees in plakjes gesneden en gemarineerd, en nu wordt het in de airfryer gedehydrateerd zodat ik straks lekekre zelfgemaakte beef jerky heb!quote:![]()
![]()
Even gegoogled lijkt wel h ondenvroerquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb blokjes goulash-vlees in plakjes gesneden en gemarineerd, en nu wordt het in de airfryer gedehydrateerd zodat ik straks lekekre zelfgemaakte beef jerky heb!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gegoogled lijkt wel h ondenvroer
Uw ADH vitamine Worst
[..]
Even gegoogled lijkt wel h ondenvroer![]()
!
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik was de enige die afkwam op gesprek met geestelijk verzorger. Dus heb met hem wel even fijn kunnen kletsen.:')![]()
Oh dat is fijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was de enige die afkwam op gesprek met geestelijk verzorger. Dus heb met hem wel even fijn kunnen kletsen.![]()
![]()
WTF??? Dat is echt bizar!quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was de enige die afkwam op gesprek met geestelijk verzorger. Dus heb met hem wel even fijn kunnen kletsen.
Maar wel fijn dan zo, dat 1 op 1 contact!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja blijkbaar gaat de rest liever schilderen of whatever. Ik heb liever iets wat voor therapie door kan gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
WTF??? Dat is echt bizar!
Maar wel fijn dan zo, dat 1 op 1 contact!:')![]()
Voor jou dan wel weer een voordeel..quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was de enige die afkwam op gesprek met geestelijk verzorger. Dus heb met hem wel even fijn kunnen kletsen.
Bodybuilders schransen dat spul vaak!quote:Het smaakt goed en je hebt veel verschillende soorten: van verschillende soorten vlees, diverse smaken, hard of zacht enz.
Die ik maak is behoorlijk taai omdat het van goedkoop vlees wordt gemaakt, maar als je wat rustig er op zit te kauwen, geniet je ook langer van de smaak!![]()
![]()
@Dotteke ook ik heb storing van internet en tv, zullen we een lotgenotenclub opzetten?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja echt!quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja blijkbaar gaat de rest liever schilderen of whatever. Ik heb liever iets wat voor therapie door kan gaan.
Ja misschien is het voor een deel van de anderen een sorot time-out daar, ff weg zijn van het gedoe van het alledaagse leven, maar dan nog: je bent daar ook voor geestelijke zorg.
Super goed dat jij in ieder geval wel bent gegaan!![]()
![]()
Een beetje zoals kauw tabak zeg maarquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bodybuilders schransen dat spul vaak!Het smaakt goed en je hebt veel verschillende soorten: van verschillende soorten vlees, diverse smaken, hard of zacht enz.
Die ik maak is behoorlijk taai omdat het van goedkoop vlees wordt gemaakt, maar als je wat rustig er op zit te kauwen, geniet je ook langer van de smaak!
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een beetje zoals kauw tabak zeg maar![]()
!
![]()
Dan is het wel goedkoop ja! (en zonder meuk...quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:58 schreef ToT het volgende:
Helleuh!
Zo, weer een batch beef jerky in de airfryer on te dehydrateren!)
[..]
Even gegoogled lijkt wel h ondenvroerEn duur hondenvoerquote:
Dat klinkt wel rustgevendquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja de wolken hangen hier er af en toe ook even voor.. maar nog wel droog..quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar er zitten wolken voor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier weer wegquote:
Vies grijs en regen nu.
Ah bah, hier pas later op de dag regen.. Gisteravond wel veel regenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier weer weg
Vies grijs en regen nu."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ook idd, en vannachtquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah bah, hier pas later op de dag regen.. Gisteravond wel veel regenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja ik gebruik vlees van 14 euro per kilo!quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is het wel goedkoop ja! (en zonder meuk...)
En als je die zakjes in de supermarkt koopt is het iets van 80 euro per kilo of zo.
Mar goed; het eindresultaat van wat er uit de airfryer komt is uiteraard ook een heel stuk lichter dan het was.![]()
Ach januari is bijna om februari duurt ook drie dagen korter en dan is t al weer maart
Ik heb nog een Vleesbon liggen.. Hm.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik gebruik vlees van 14 euro per kilo!
En als je die zakjes in de supermarkt koopt is het iets van 80 euro per kilo of zo.
Mar goed; het eindresultaat van wat er uit de airfryer komt is uiteraard ook een heel stuk lichter dan het was.
Maar geen voedseldroger (of airfryer)....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker stovenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog een Vleesbon liggen.. Hm.
Maar geen voedseldroger (of airfryer)....![]()
![]()
Poah, dan ben ik gewoon al vaderquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
Ach januari is bijna om februari duurt ook drie dagen korter en dan is t al weer maart
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mocht je ooit voor een airfryer gaan, neem er dan eentje met extra crisp-functie, en indien mogelijk ook met dehydrate.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog een Vleesbon liggen.. Hm.
Maar geen voedseldroger (of airfryer)....
Ik heb er eentje van Ninja, was iets van 100 euro en ze zijn soms nog goedkoper dan dat.![]()
Jaaaahquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Poah, dan ben ik gewoon al vader
Lovelyquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
O jij nu ook, het breid zich uit ipv dat het zich oplost dusquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:12 schreef _UserName_ het volgende:
@:Dotteke ook ik heb storing van internet en tv, zullen we een lotgenotenclub opzetten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheen,hij was er heel evenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw dit is toch echt schandalig
Compensatie gedupeerden toeslagenschandaal loopt vast en dreigt nog vijftien tot twintig jaar te duren: ’Onuitvoerbare kluwen’
https://www.telegraaf.nl/(...)onuitvoerbare-kluwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke provider heb je? Kan ook gewoon toeval zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij nu ook, het breid zich uit ipv dat het zich oplost dusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Wauw dit is toch echt schandalig
Compensatie gedupeerden toeslagenschandaal loopt vast en dreigt nog vijftien tot twintig jaar te duren: ’Onuitvoerbare kluwen’
https://www.telegraaf.nl/(...)onuitvoerbare-kluwen
Kan alleen je titel lezen maar.... wow.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oeiquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een kopje van GG
Dat is me ontschoten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas schenkt snel een heerlijke kop koffie in voor @greysbones
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verschrikkelijkquote:Wauw dit is toch echt schandalig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is snel, hier nog nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heee MizzezAmyquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog steeds Ziggo problemen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O toen was ik er al een uurtje uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En werd ik rond 5 uur gebeld door een of andere malloot
Sowwyquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
En werd ik rond 5 uur gebeld door een of andere malloot![]()
![]()
Jij liever dan ik!quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toen was ik er al een uurtje uit
Zie het toch liever andersomquote:
Zullen we dan zeggen dat we liever Justin wakker zien? Kunnen we allebei slapenquote:
ZEG!quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zullen we dan zeggen dat we liever Justin wakker zien? Kunnen we allebei slapen![]()
![]()
Zellufquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zitten we nog in de cirkel?
Jij begon!![]()
Ja hallo, bootycalls kennen geen tijdsgrenzenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
En werd ik rond 5 uur gebeld door een of andere malloot![]()
Moet die man nog meer bolken dan hij al bolktquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zullen we dan zeggen dat we liever Justin wakker zien? Kunnen we allebei slapen
Ik ben wel een keer uitgebolktquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet die man nog meer bolken dan hij al bolkt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en straks sluit ik aan bij een wandel groepje. Beter dan niks doen. Max 3 activiteiten per dag en ik doe er ook 3quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt!
Ja misschien is het voor een deel van de anderen een sorot time-out daar, ff weg zijn van het gedoe van het alledaagse leven, maar dan nog: je bent daar ook voor geestelijke zorg.
Super goed dat jij in ieder geval wel bent gegaan!:')![]()
Joh meen je, nu alquote:
Hmm ja, op zich natuurlijk wel handig als je toch al wakker in bed ligtquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, bootycalls kennen geen tijdsgrenzen
Tja, je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet die man nog meer bolken dan hij al bolkt
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en straks sluit ik aan bij een wandel groepje. Beter dan niks doen. Max 3 activiteiten per dag en ik doe er ook 3![]()
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en straks sluit ik aan bij een wandel groepje. Beter dan niks doen. Max 3 activiteiten per dag en ik doe er ook 3Goed bezig!
![]()
* Fogel heeft het koud
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
[..]
Ja en straks sluit ik aan bij een wandel groepje. Beter dan niks doen. Max 3 activiteiten per dag en ik doe er ook 3![]()
![]()
Waar ben jij?quote:
Vanmiddag zal het rond de 30 zijn, maar nu dus nog nietI'm surrounded by morons!
Oh ik zie nu pas de TT
Oei
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Actief met de therapiesessies die aangeboden worden, actief bezig met de activiteiten, thuis een schone deerne die met een kopje koffie en een koekje op je zit te wachten, wat wil een mens nog meer?quote:![]()
![]()
Opkweek afdeling 1quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar ben jij?
Vanmiddag zal het rond de 30 zijn, maar nu dus nog niet![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wens herstelquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Actief met de therapiesessies die aangeboden worden, actief bezig met de activiteiten, thuis een schone deerne die met een kopje koffie en een koekje op je zit te wachten, wat wil een mens nog meer?:')![]()
Ja okee!quote:
Maar je bent nu echt met de dingen bezig die het pad daar naar toe zo optimaal mogelijk maken!![]()
![]()
Ja.quote:
Idd.
Kruip tegen me aanquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy kruipt met dekentje richting Fogel
Ik had een avocadotoast besteld, maar ik wisr niet dat het ikea-stijl was
Was wel lekker, goede rijpe avocado
Zit je alweer in het vliegtuig?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:13 schreef Fogel het volgende:
Ik had een avocadotoast besteld, maar ik wisr niet dat het ikea-stijl was
Was wel lekker, goede rijpe avocado
[ link | afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee. Op een vliegveld. Over een klein uur pas weer vliegen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit je alweer in het vliegtuig?I'm surrounded by morons!
Stond jaaaarenlang in de kat bij mij voor ik mezelf een keer kon dwingen hem te gaan kijken!quote:
Had hem vooral ter opvulling gekocht en omdat iedereen en z'n moeder maar bleef zeiken over hoe geweldig dat-ie zou zijn!![]()
![]()
Er is tegenwoordig toch ook wifi van het vliegtuig?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:16 schreef StevenHyde het volgende:
In het vliegtuig zonder vliegtuigmodus. BADASSSSS
Volgens mij kan je in heel veel vliegtuigen wel internetten tegenwoordig
Dit klopt. Maar vaak beperkt tot berichten via WA/messenger/etc.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig toch ook wifi van het vliegtuig?
Volgens mij kan je in heel veel vliegtuigen wel internetten tegenwoordigI'm surrounded by morons!
010 weer hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik word aangevallen door een kakkerlak
Forum Opties Forumhop: Hop naar: