SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende: [..] Niet in zijn keuken Mario kijkt BB brazil
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:19 schreef hemarookworst het volgende:
Februari heeft significant meer daglicht
:')![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat een soort vegaworst?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja heb die geprobeerd, vies manquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat een soort vegaworst?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vegaworsten hoeft niet vies te zijn, die hotdog van ikea is best te doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Vega alternatieven zijn meestal ook niet zo lekker...quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb die geprobeerd, vies man:')![]()
Bak koffie nummer 3 hiero. Zo maar eens als t stopt met regen ff snel medicatie voor mijn ouders regelen bij de apotheek en daarna snel weer uren achter de laptop zitten thuiswerken lekker warm
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vreselijk dat dronken gedoe bah bahquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef mario390 het volgende:
daar is de szene https://x.com/centralreality/status/1882334817163059339Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef mario390 het volgende:
daar is de szene https://x.com/centralreality/status/1882334817163059339
:')![]()
het is haar uitgelopen wegen lachenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk dat dronken gedoe bah bahsinterklaaskapoentje
![]()
Hier ook al 3 koffie opquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Bak koffie nummer 3 hiero. Zo maar eens als t stopt met regen ff snel medicatie voor mijn ouders regelen bij de apotheek en daarna snel weer uren achter de laptop zitten thuiswerken lekker warm:')![]()
Hebben ze lekkere koffie?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook al 3 koffie opBastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Ben nu wat lezen tot het programma om 11:15 uurquote::')![]()
Hoop dat het je ontspanning geeft een goed boek en een lekkere bak koffie. Wat staat op t programma vandaag>quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nu wat lezen tot het programma om 11:15 uurBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O dacht dat ze moest overgeven, waarom veegt ze haar mond dan af?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is haar uitgelopen wegen lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag je het weekend nu naar huis?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nu wat lezen tot het programma om 11:15 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de zus wat zo lacht moest vannacht overgeven teveel wodka of ginquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ze moest overgeven, waarom veegt ze haar mond dan af?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: