SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval de slechtste voetballer ooit in de CL met een Feyenoord-shirt. Ongekendquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit hier echt hardop te lachen om Nadje. Slechtste voetballer ooit in de CL
Hij speelde gewoon tegen Groningen al in de basis hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen in het eerste elftal zou meedoen.
Fair, maar hij gaat nooit goed genoeg zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen in het eerste elftal zou meedoen.
Dat dacht niemand toen hij gehaald werd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Jawel, maar toen ook al bij gebrek aan beter toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon tegen Groningen al in de basis hoor
Klopt maar degene die hem heeft gescout mag naar specsavers, dit wordt nooit wat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen al in het eerste elftal zou meedoen.
Specsavers, of gewoon meteen voor de witte stokquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar degene die hem heeft gescout mag naar specsavers, dit wordt nooit wat.
ja - absoluut niet mijn speler, maar heeft een prima wedstrijd gespeeldquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Geweldig gespeeld Nieuwkoop vandaag
Met hont.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Specsavers, of gewoon meteen voor de witte stok
Gaat ook nooit wat worden hadden ze nooit moeten halen ook voor de toekomst niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen al in het eerste elftal zou meedoen.
Of hij moet van de paddo's af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar degene die hem heeft gescout mag naar specsavers, dit wordt nooit wat.
Mwoah, hij heeft gewoon 0 spelinzicht en dat lijkt me nou bij uitstek iets wat je best kan trainen en kan ontwikkelen als je veel speelt bij een ploeg in de KKD.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goed Goretzka teruggedwongen daarquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Nadje doet echt niks.
Nee dat was echt een idiote opstelling.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, maar toen ook al bij gebrek aan beter toch?
Misschien heeft de scouting stiekem zijn tweelingbroer gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of hij moet van de paddo's af.
Er is werkelijk niet één kwaliteit bij hem te ontdekken waarvan ik denk dat hij die heeft laten zien waarop zijn scouting gebaseerd kan zijn.
Dus dan blijft over iemand die dingen ziet die er niet zijn.
Inderdaad. Is gewoon al 23, dan haal je hem toch niet meer voor de toekomst.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat ook nooit wat worden hadden ze nooit moeten halen ook voor de toekomst niet.
Spelinzicht is het moeilijkst te ontwikkelen van alles. Het levende voorbeeld hiervan is Ryan Babel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, hij heeft gewoon 0 spelinzicht en dat lijkt me nou bij uitstek iets wat je best kan trainen en kan ontwikkelen als je veel speelt bij een ploeg in de KKD.
Ik neem toch aan dat het de bedoeling was dat hij z'n potjes voor Dordrecht zou spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat ook nooit wat worden hadden ze nooit moeten halen ook voor de toekomst niet.
Geen techniek ook, wordt lastig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, hij heeft gewoon 0 spelinzicht en dat lijkt me nou bij uitstek iets wat je best kan trainen en kan ontwikkelen als je veel speelt bij een ploeg in de KKD.
Die heeft IÉmand anders gezienquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heeft de scouting stiekem zijn tweelingbroer gezien.
Valt lekker in tot nu toe iddquote:
Het detail dat ie al 23 is heb ik even gemistquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad. Is gewoon al 23, dan haal je hem toch niet meer voor de toekomst.
Een jongen van al 23 ? Waaromquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat het de bedoeling was dat hij z'n potjes voor Dordrecht zou spelen.
Tot ze er achterkwamen dat je dit jaar nog maar 6 man mag verhuren.
100%quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Paixao is ook lekker aan het verdedigen hoor.
Lengte bij standaardsituaties en voorzetten...quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef Haringkop het volgende:
Ueda? Dan had ik toch voor de snelheid van Osman gekozen.
Als dit echt zijn laatste wedstrijd is, dan heeft hij wel een geweldige CL campagne gedraaid. Ik gun 't hem wel. Lijkt mij oprecht een goed mens.quote:
Het is een te goed mens.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Als dit echt zijn laatste wedstrijd is, dan heeft hij wel een geweldige CL campagne gedraaid. Ik gun 't hem wel. Lijkt mij oprecht een goed mens.
Lijkt een hele aardige vent, Gentleman a la Gio.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Als dit echt zijn laatste wedstrijd is, dan heeft hij wel een geweldige CL campagne gedraaid. Ik gun 't hem wel. Lijkt mij oprecht een goed mens.
oh nu is het opeens weer 'we'quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat dit uitgerekend de wedstrijd is waar we de nul houden
Het doet denken aan die 2-0 tegen Porto onder Stamquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we dit volhouden is het wel de fluke van de eeuw.
Een goed mens, wellicht. Alleen een waardeloze trainer. Voor Feyenoord iigquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Incluis de verdediging.quote:
Pas als ze weer in de heimat zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Blijven moffen, pas als ze in de bus zitten
Pas op de A12 bij Arnhem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Blijven moffen, pas als ze in de bus zitten
Maar die paste ook totaal niet in de campagne, maar dat zou deze dan weer wel een stuk meer doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het doet denken aan die 2-0 tegen Porto onder Stam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |