SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
ja en nu gaat ie installerenquote:
told yaquote:
das al een hele oude remediequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer.. vrouwen laten ribben verwijderen voor een smallere taille?Je zou maar een normaal lichaam hebben tegenwoordig, kan echt niet
Mannen voor een andere redenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer.. vrouwen laten ribben verwijderen voor een smallere taille?Je zou maar een normaal lichaam hebben tegenwoordig, kan echt niet
ergens in de middeleeuwen iddquote:
Dat deden ze al in de middeleeuwen, alleen toen met te strakke korsetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Kut.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja en plussize is weer uit. Graatmager is weer in.
Shit, heb ik me net vol zitten vretenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja en plussize is weer uit. Graatmager is weer in.
Mannen doen dat toch om zichzelf te... eh... Lezen er kinderen mee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Spareribs in plaats van ze laten verwijderen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik me net vol zitten vreten
Jezus wat ziet dat er absurd uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
ergens in 2015 was er ook al een blondine
https://www.ad.nl/gezond/(...)-droombody~a376f1bc/
Kom maar doorquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen doen dat toch om zichzelf te... eh... Lezen er kinderen mee?
Aaaahquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Ha, de griepgolf is er. Ik heb in het OV gezeten dus kan het weekend wel weer afschrijven dus.
Hmm. Ik vind het echt bizar, wat mensen aan onnodige chirurgische ingrepen laten doen om er 'beter' uit te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar ik had er wel naar gekeken
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Ha, de griepgolf is er. Ik heb in het OV gezeten dus kan het weekend wel weer afschrijven dus.
de griepgolf is al een aantal weken bezigquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
We zijn geestelijk wel allemaal 12 natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen doen dat toch om zichzelf te... eh... Lezen er kinderen mee?
oud genoeg dan toch voor dat soort taal?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn geestelijk wel allemaal 12 natuurlijk.
https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_and_Grichka_Bogdanoffquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind het echt bizar, wat mensen aan onnodige chirurgische ingrepen laten doen om er 'beter' uit te zien.
Sweet Jesus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_and_Grichka_Bogdanoff
Soms denk ik wel eens dat de mensheid één grote reality show is waar buitenaardse wezens ter vermaak naar kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat denk ik soms ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat de mensheid één grote reality show is waar buitenaardse wezens ter vermaak naar kijken
Ik dacht dat ze vorig jaar waren overleden, maar mijn perceptie van tijd laat me weer in de steek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plastic gaat best lang mee.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vorig jaar waren overleden, maar mijn perceptie van tijd laat me weer in de steek.
Met een beetje mazzel heb ik het dan al in december gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de griepgolf is al een aantal weken bezig
En na overlijden bij het chemisch afval.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plastic gaat best lang mee.
Ai, snel vinger in de keel!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut.
Schuif net een chocoladekoekje naar binnen.
Tandenborstel werkt beter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Of is je kokhals reflex te getraind?
Aan covid. Waar ze zich niet tegen hadden laten vaccineren want ze waren nog jong en gezond. Of 72 en niet helemaal goed bij hun hoofd. Een van die twee in ieder geval.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vorig jaar waren overleden, maar mijn perceptie van tijd laat me weer in de steek.
Maar ze waren niet dom, dus wel apart.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan covid. Waar ze zich niet tegen hadden laten vaccineren want ze waren nog jong en gezond. Of 72 en niet helemaal goed bij hun hoofd. Een van die twee in ieder geval.
Hmmmm. Niet zo slim als dat ze zichzelf graag voordeden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze waren niet dom, dus wel apart.
Wat ga je nu spelen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Robocop uitgespeelden platinum gehaald @:Citizen.Erased
Ik ben benieuwd naar Pacific Drive, maar die is vrij lastig te vinden op schijfquote:
Oh dat is wel jammer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Pacific Drive, maar die is vrij lastig te vinden op schijf
Het blijven Russen hè?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze waren niet dom, dus wel apart.
Is daar een console release van dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Pacific Drive, maar die is vrij lastig te vinden op schijf
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is daar een console release van dan?
De demo was wel interessant. Vrij uniek ook eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]https://www.amazon.com/Pa(...)tion-5/dp/B0CNVGGZRL
Ja het ziet er fascinerend uit, weet alleen niet of het die 60 euro wel waard isquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De demo was wel interessant. Vrij uniek ook eigenlijk.
Op Steam is ie veel goedkoper, maar goed console is wat prijziger en zo als je fysiek wil.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het ziet er fascinerend uit, weet alleen niet of het die 60 euro wel waard is
Ja ik heb geen steam en ik weiger PS games digitaal te kopenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Steam is ie veel goedkoper, maar goed console is wat prijziger en zo als je fysiek wil.
Waarom dat laatste?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb geen steam en ik weiger PS games digitaal te kopen
Omdat ik mijn games gewoon op schijf wil hebben, ben geen fan van digitale versiesquote:
Jij hebt liever ook alles fysiek? Ik ook welquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb geen steam en ik weiger PS games digitaal te kopen
* TheStigsDutchCousin krabt op vervelende plekquote:
Ja, heb ik met films ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jij hebt liever ook alles fysiek? Ik ook wel
Ik heb veel op DVD en BluRayquote:
Ook niet als er een leuke aanbieding is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik mijn games gewoon op schijf wil hebben, ben geen fan van digitale versies
Ik zie eigenlijk nooit aanbiedingen daarvoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook niet als er een leuke aanbieding is?
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb veel op DVD en BluRay
WE! ARE! LEGION!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Waar speel je Dvd's tegenwoordig nog op af?
Gewoon in de playstationquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Waar speel je Dvd's tegenwoordig nog op af?
Dat is net of je perse roggebrood moet kopen van de bakker om in de benzinetank van je auto te gooien.quote:
Jammerquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit aanbiedingen daarvoor
Vind je 2,54 duur?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Lig(...)0C1T56SG6/ref=sr_1_7
Ik wil dit boek op de kindle maar er staan foto's in. Maar die andere edities zijn duuâh.
Het is ook gewoon een blu-ray/dvd speler, zo gek is dat niet toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is net of je perse roggebrood moet kopen van de bakker om in de benzinetank van je auto te gooien.
Langzaamaan gaan we naar 8K HDR ULTRA HD toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een blu-ray/dvd speler, zo gek is dat niet toch?
Niet happen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een blu-ray/dvd speler, zo gek is dat niet toch?
Gaat wel heel langzaamaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langzaamaan gaan we naar 8K HDR ULTRA HD toch?
Komt door de datastreamquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat wel heel langzaamaan.
Je haalt hier een paar termen door elkaar heen opaquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langzaamaan gaan we naar 8K HDR ULTRA HD toch?
Zag trouwens dat mijn Robocop platinum de eerste is sinds 2012, dat was nog op de PS3quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat wel heel langzaamaan.
Laatste game die ik 100% heb was Dredge volgens mij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag trouwens dat mijn Robocop platinum de eerste is sinds 2012, dat was nog op de PS3
Schrik je van he met je Dvd van 4,7 GB maximaal?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je haalt hier een paar termen door elkaar heen opa
Boeken moet je gewoon fysiek kopen. Ook als je ze op de kindle leest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/dp/139974433X
Oeh de alternatieve coverDeze is mooier.
Leuk als je blind bent.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeken moet je gewoon fysiek kopen. Ook als je ze op de kindle leest.
En ik vind ook dat de eboek versie gratis bij een fysiek boek zou moeten zitten
Zoveel kasten heb ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeken moet je gewoon fysiek kopen. Ook als je ze op de kindle leest.
En ik vind ook dat de eboek versie gratis bij een fysiek boek zou moeten zitten
Je bent een beetje aan het bazelen, een UHD BR kan gewoon 100GB zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrik je van he met je Dvd van 4,7 GB maximaal?
Heeft je televisie wel kleur?
Ook maar een nieuwe kast bestellen danquote:
Time flies.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag trouwens dat mijn Robocop platinum de eerste is sinds 2012, dat was nog op de PS3
Nieuw huis kopen dan maar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook maar een nieuwe kast bestellen dan
en london is morgen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, herziening, ik mag geen boeken meer kopen tot Londen.
Nee. Wat een mongoolquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een ongelezen boek van Neil Gaiman liggen, maar dat mag ook niet meer he?
En dat was ook nog eens een heruitgave van een PS2 game, Jak & Daxterquote:
oh okequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee
Een week voor de nieuwe King uitkomt.
Moet die nog wel eerst onder zijn stoflaagje kunnen wegkruipenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De PS3 is inmiddels oud genoeg om te stemmen.
Zo'n studio alleen voor boekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat huisje van Bal kun je binnen 18 uur geregeld hebben.
Ja serieus vet toch, dikke leesstoel erin.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n studio alleen voor boekenEen leesstudio
trump is anders een hoop aan het cancelenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik neem aan dat cancelen wel een keer heel snel klaar gaat zijn in het tijdperk Trump 2.0.
Ja de cancelmannetjes en de cancelvrouwtjes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
trump is anders een hoop aan het cancelen
En terecht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is echt kei- en keihard gecanceld![]()
![]()
quote:Gaiman didn’t believe in foreplay or lubrication, Stout tells me, which could make sex particularly painful. When she said it hurt too much, he’d tell her the problem was she wasn’t submissive enough. “He talked at length about the dominant and submissive relationship he wanted out of me,” she tells me. Stout had no prior interest in BDSM. She says Gaiman never asked what she liked in bed, and there was no discussion of “safe words” or “aftercare” or “limits.” He’d ask her to call him “master” and beat her with his belt. “These were not sexy little taps,” she says. When she told him she didn’t like it, she says he replied, “It’s the only way I can get off.”
“It all happened again so quickly,” Pavlovich says. Gaiman pushed down her pants and began to beat her with his belt. He then attempted to initiate anal sex without lubrication. “I screamed ‘no,’” Pavlovich says. Had Gaiman and Pavlovich been engaging in BDSM, this could conceivably have been part of a rape scene, a scenario sometimes described as consensual nonconsent. But that would have required careful negotiation in advance, which she says they had not done. After she said “no,” Gaiman backed off briefly and went into the kitchen. When he returned, he brought butter to use as lubricant. She continued to scream until Gaiman was finished. When it was over, he called her “slave” and ordered her to “clean him up.” She protested that it wasn’t hygienic. “He said, ‘Are you defying your master?’” she recalls. “I had to lick my own shit.”
The nights with Gaiman blurred together. There was the time she passed out from pain while Gaiman was having anal sex with her. He made her perform oral sex while his penis had urine on it. He ordered her to suck him off while he watched screeners for the first season of The Sandman.In one instance, he thrust his penis into Pavlovich’s mouth with such force that she vomited on him. Then he told her to eat the vomit off his lap and lick it up from the couch.
On February 19, 2022, Gaiman and his son spent the night at a hotel in Auckland, which they sometimes did for fun. Gaiman asked Pavlovich if she could come by and watch the child for an hour so he could get a massage. It was a small room — one double bed, a television, and a bathroom. When he returned, Gaiman and the boy ate dinner, takeout from a nearby delicatessen. Afterward, Gaiman wanted to watch a movie, but the child wanted to play with the iPad. The boy sat against the wall by the picture window overlooking the city, facing the bed. Pavlovich perched on the edge of the mattress; Gaiman got onto the bed and pulled her so she was on her back. He lifted the covers up over them. She tried to signal to him with her eyes that he should stop. She mouthed, “What the fuck are you doing?” She didn’t want the child to overhear what she was saying. Gaiman ignored her. He rolled her onto her side, took off his pants, pulled off her skirt, and began to have sex with her from behind while continuing to speak with his son. “‘You should really get off the iPad,’” she recalls him saying. Pavlovich, in a state of shock, buried her head in the pillow. After about five minutes, Gaiman got up and walked to the bathroom, half-naked. He urinated on his hand and then returned to Pavlovich, frozen on the bed, and told her to “lick it off.” He went back to the bathroom, naked from the waist down. “Before you leave,” he told Pavlovich, “you have to finish your job.” She went to the bathroom, and he pushed her to her knees. The door was open.
Ik had er eentje met deze sticker vandaag. Moest lachen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Net echt de meest oncapabele Zafira ooit voor me @:4everblackeyed
Reed er een Passoat achter?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had er eentje met deze sticker vandaag. Moest lachen.
[ afbeelding ]
Vroeg vertrokken uit de Kuip dan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Opbokken met die vlaggen bridgade.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
State Department blocks Pride and BLM flags from embassies, outposts with "one flag policy"
Opa was voor Bayern @Haagsquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vroeg vertrokken uit de Kuip dan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
State Department blocks Pride and BLM flags from embassies, outposts with "one flag policy"
Wat moeten we nou denken van Trump hè?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melania is wel wat veranderd.
Het is weer eventjes ouderwets een rib-eye eten van de BBQ eten met je blote handen zonder dat je bang hoeft te zijn dat iemand ook maar ergens over klaagt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moeten we nou denken van Trump hè?
Ad ene kant moet ik het belachelijk vinden, maar voor nu geniet ik hoe woke verdwijnt in het afvoerputje, en woke clubs worden afgeserveerd.
Bv de WHO waar de helft activistisch is.
Het Parijs akkoord wat niet te betalen en onuitvoerbaar is. De oorlogen waarbij er niet gewoon betaald wordt maar gezegd wordt: hier stopt het (of het nou werkt of niet)
Is het nou goed of slecht? We zullen zien.
Lekker man.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is weer eventjes ouderwets een rib-eye eten van de BBQ eten met je blote handen zonder dat je bang hoeft te zijn dat iemand ook maar ergens over klaagt.
Is hier ook hoor, de inclusiviteit-en-diversiteit mannetjes en vrouwtjes worden overal de deur uitgetrapt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker man.
Tenminste in de VS.
Heb eind van de middag badminton en ga denk ik straks eerst naar het zwembad. Zwemmen en daarna frituren. Mooi weer vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballies.
Wat ga je voor leuks doen vandaag?
Studie, sporten, bankhangenquote:Op donderdag 23 januari 2025 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb eind van de middag badminton en ga denk ik straks eerst naar het zwembad. Zwemmen en daarna frituren. Mooi weer vandaag.
En jij?
Klinkt als een nuttige dagquote:Op donderdag 23 januari 2025 02:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Studie, sporten, bankhangen
Klinkt als vakantie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb eind van de middag badminton en ga denk ik straks eerst naar het zwembad. Zwemmen en daarna frituren. Mooi weer vandaag.
En jij?
Waar zie jij dat?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hier ook hoor, de inclusiviteit-en-diversiteit mannetjes en vrouwtjes worden overal de deur uitgetrapt.
Overal om me heen, ik werk niet bij naaiatelier De kromme Vinger of dakdekkersbedrijf Angelino Kwastino of zo.quote:
Ja welke sector? Publieke of commerciële?quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal om me heen, ik werk niet bij naaiatelier De kromme Vinger of dakdekkersbedrijf Angelino Kwastino of zo.
Vanuit de commerciële kaant met een derde arm naar binnen bij de publieke.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja welke sector? Publieke of commerciële?
Waarom wil je een bos bloemen hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
op de verlanglijst
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom wil je een bos bloemen hebben?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie bij NLse ambtenarij nog niet zo snel veranderingen.
Ja ik snap ineens je punt, bij de grote bedrijven is dit in volle gang, dan duurt het altijd een poosje voordat de ambtenarij volgt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie bij NLse ambtenarij nog niet zo snel veranderingen.
Zeg maar dag tegen je bloemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
op de verlanglijst
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Amaquote:
Ik wil die bloemen ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 07:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je bloemen
Dat had ik al doorquote:Op donderdag 23 januari 2025 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil die bloemen ook niet
ik wil dat beestje
Leuke dierenquote:Op donderdag 23 januari 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat vindt je van de rode panda?
Zelfs jij verkrijgt dat niet over je hartquote:Op donderdag 23 januari 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
* zoekt op recept voor rodepandastoofpot.
Nee, niet voor mij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet het meest schattige dier ter wereld?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is motorisch niet in orde.
* stookt vuurtje onder de kookpot op.
Daar wordt je verguisd als je zegt dat de VS misschien ook wat verstandige dingen aan het doen is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik snap ineens je punt, bij de grote bedrijven is dit in volle gang, dan duurt het altijd een poosje voordat de ambtenarij volgt.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is motorisch niet in orde.
* stookt vuurtje onder de kookpot op.
Dat lukt hier nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben een beetje verbrand vandaag
quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat vindt jij het schattigste dier?
Hm, kan gebeuren...quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, ik sla deze week overdenk ik
et toi?
En toensels?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is niet dat je veel keuze hebtquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*zet laptop aan.
*laptop gaat update uitvoeren.
Ok, dan wacht ik wel.
In de baas zijn tijdquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*zet laptop aan.
*laptop gaat update uitvoeren.
Ok, dan wacht ik wel.
Wie zijn 'we?'quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort inefficiëntie gaan we de kop in drukken.
Nee, inderdaad. Intussen is de update klaar, dus kan ik beginnen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet dat je veel keuze hebt
Bakkesquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het schattigste, niet het lekkerste dier
Ja tochquote:
WAT FIJNquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Intussen is de update klaar, dus kan ik beginnen.
Direct 34 graden in huize NKquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Paar zonnestralen gespot @:nattekat
quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Direct 34 graden in huize NK
32 dan?quote:
Is toch veel te warm?quote:
Misschien kan het nog?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:03 schreef CherryLips het volgende:
O kut, vergeten het plastic aan de weg te zetten.
Alles weer volgegooidquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik allang opgehaald.
Al zie je soms het verschil niet.
volgende maand weerquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:03 schreef CherryLips het volgende:
O kut, vergeten het plastic aan de weg te zetten.
Niznoquote:
helleujquote:
En toevallig komen Nizno en NK binnenquote:
oeh!!!! zon?quote:
Ik koppel dat niet direct aan stukjes blauwe lucht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toevallig komen Nizno en NK binnen
Met of zonder mist?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier nog egaal 50 tinten grijs.
die tweede sowieso nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koppel dat niet direct aan stukjes blauwe lucht.
Wat een afwisseling!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit keer zonder. Althans vooralsnog.
Sowieso users koppelen aan een weerbeeld.quote:
ik heb wel een zonnig humeur vandaag dus die snap ik welquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een afwisseling!
[..]
Sowieso users koppelen aan een weerbeeld.
Koffiepauze.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh leuk. Systeem loopt vast.
Het gaat vandaag wel gesmeerd he?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh leuk. Systeem loopt vast.
ja helemaal van slag omdat jij NK aan blauwe luchten koppeltquote:
Ik koppel zoveelquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja helemaal van slag omdat jij NK aan blauwe luchten koppelt
even het filter uitzetten...quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie zeker wel.
Bepaalde 'technische' mailtjes komen in gmail nu in m'n prullenbak terecht dus dan zie ik ze niet. Zal ik ooit weleens zo ingesteld hebbenMaar nu wil ik ze graag wel weer gewoon in m'n inbox krijgen. Maar hoe
Ja wacht, heb het alquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
even het filter uitzetten...
even wachten ik zoek even de werkwijze
tjongquote:
quote:
Ja, maar in deze tijd van het jaar zou dat heel snel weer afkoelen naar normale temperaturenquote:
Ja, oke is goedquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar in deze tijd van het jaar zou dat heel snel weer afkoelen naar normale temperaturen
En bijkomend voordeel is dat de muren dan ook een beetje zijn opgewarmd.
quote:
Ja, wat moet je er anders op zeggen ?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 23 januari 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er anders op zeggen ?
Ja, daaromquote:
ja deze hele week nogquote:
De hele weekquote:
misschien voor op de bbq?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
Er is net een vogel tegen het raam gevlogen en die ligt nu dood op een tuinstoelHij is vrij groot en durf 'm niet op te pakken, dus hoop dat één van de katten 'm een andere tuin in sleept
quote:
Awwwquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
Er is net een vogel tegen het raam gevlogen en die ligt nu dood op een tuinstoelHij is vrij groot en durf 'm niet op te pakken, dus hoop dat één van de katten 'm een andere tuin in sleept
Plastic zak pakken en hem daarmee oppakkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik het anders ga doen.. de stoel op het gras omkiepen, de vogel met een schep opscheppen, en 'm dan in de wei leggen. Alleen brengt een kat 'm dan misschien weer terug. Nou ja, maar even zien.
Ik weet niet of een gefrituurde levende vogel mogelijk isquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
smaakt vast net naar kip
' 1 gefrituurde dode vogel graag met patat en appelmoes'
nee daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of een gefrituurde levende vogel mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |