SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
ja en nu gaat ie installerenquote:
told yaquote:
das al een hele oude remediequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer.. vrouwen laten ribben verwijderen voor een smallere taille?Je zou maar een normaal lichaam hebben tegenwoordig, kan echt niet
Mannen voor een andere redenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer.. vrouwen laten ribben verwijderen voor een smallere taille?Je zou maar een normaal lichaam hebben tegenwoordig, kan echt niet
ergens in de middeleeuwen iddquote:
Dat deden ze al in de middeleeuwen, alleen toen met te strakke korsetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Kut.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja en plussize is weer uit. Graatmager is weer in.
Shit, heb ik me net vol zitten vretenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja en plussize is weer uit. Graatmager is weer in.
Mannen doen dat toch om zichzelf te... eh... Lezen er kinderen mee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Spareribs in plaats van ze laten verwijderen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik me net vol zitten vreten
Jezus wat ziet dat er absurd uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
ergens in 2015 was er ook al een blondine
https://www.ad.nl/gezond/(...)-droombody~a376f1bc/
Kom maar doorquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen doen dat toch om zichzelf te... eh... Lezen er kinderen mee?
Aaaahquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Ha, de griepgolf is er. Ik heb in het OV gezeten dus kan het weekend wel weer afschrijven dus.
Hmm. Ik vind het echt bizar, wat mensen aan onnodige chirurgische ingrepen laten doen om er 'beter' uit te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar ik had er wel naar gekeken
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Ha, de griepgolf is er. Ik heb in het OV gezeten dus kan het weekend wel weer afschrijven dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |