quote:Trump bedigd als president
Donald Trump is voor de tweede keer bedigd als president van de Verenigde Staten. Hij werd direct daarna gefeliciteerd door nu oud-president Biden. Buiten het Capitol klonken saluutschoten om de machtswisseling te markeren.
Trump gebruikte twee bijbels voor de ceremonie: het exemplaar dat zijn voorganger Lincoln in 1861 bij zich had voor zijn inhuldiging en een die hij van zijn moeder cadeau had gekregen.
Het is pas de tweede keer dat een oud-president weet terug te keren naar het Witte Huis: de eerste keer dat dat gebeurde was in 1893 toen Grover Cleveland terugkeerde in het ambt.
Samenvatting van de decreten: Meer info vind je hierquote:Wereldleiders reageren op inauguratie Trump
De eerste wereldleiders hebben gereageerd op de bediging van Trump.
"Het vrede-door-kracht-beleid dat Trump heeft aangekondigd biedt een kans om het Amerikaanse leiderschap te versterken en een rechtvaardige vrede op de langere termijn te bereiken", schrijft de Oekraense president Zelensky op X.
De Duitse bondskanselier Scholz feliciteert Trump met zijn tweede ambtstermijn en benadrukt dat de VS een onmisbare bondgenoot is voor Duitsland. "Zoals altijd streven we naar een goede trans-Atlantische relatie. De Europese Unie is met 27 lidstaten en ruim 400 miljoen inwoners een sterke Unie", aldus Scholz.
De Isralische premier Netanyahu zegt naar de samenwerking met Trump uit te kijken. "Zodat we de resterende gijzelaars terug naar huis kunnen brengen en de militaire capaciteiten van Hamas vernietigen. Dan kan Gaza nooit meer een bedreiging voor Isral vormen", zegt Netanyahu.
Ook NAVO-baas Rutte heeft van zich laten horen. "Veel succes, president Trump. De NAVO kijkt ernaar uit om nauw met u samen te werken en de mondiale aandachtspunten aan te pakken
Beetje hetzelfde dus met mensen die een Hiter groet zien in die weird movequote:Op woensdag 22 januari 2025 16:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, dat is een bril. Kan er ook niks aan doen dat mannen er altijd een bh in zien.
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde dus met mensen die een Hiter groet zien in die weird move
Bewegend beeld graag, dit zegt niks.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
Hier nog een:
https://pbs.twimg.com/media/Gh4zp32XYAAZEiZ?format=jpg&name=large
Dit is de MO al jaren. Zou je niets moeten verbazen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:27 schreef Wantie het volgende:
De hoeveelheid gaslighting van Maga is onnavolgbaar.
Niemand die toegeeft dat het handgebaar van Musk op zijn zachtst gezegd niet echt handig was.
Maar zo schaamteloos als dat hier op Fok gebeurt...quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:28 schreef Friggles het volgende:
[..]
Dit is de MO al jaren. Zou je niets moeten verbazen.
Het is dan ook gewoon duidelijk een bh.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, dat is een bril. Kan er ook niks aan doen dat mannen er altijd een bh in zien.
Dat iemand daar berhaupt nog wil zijn op die platforms.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu weer rare dingen op insta volgens het AD:
Volg jij ineens Trump op Instagram? Niet gek, zegt Meta, maar gebruikers merken meer rare dingen
Verbazing alom op Instagram. Veel gebruikers, onder wie talloze Nederlanders, merken plotseling dat ze zonder toestemming de officile accounts van de nieuwe Amerikaanse president Donald Trump en vicepresident J.D. Vance volgen. Hoe kan dit gebeuren? Volgens Meta, het moederbedrijf van Instagram, is er niets vreemds aan de hand. Het zou gaan om oudere overheidsaccounts die nu aan Trump en Vance zijn gekoppeld. Toch blijft het onderwerp voer voor discussie.
Ik zou zeggen, maak al die gebaren eens voor een Duitse politie agent, en sluit af met het gebaar van Musk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/DirtyHarry_tv/status/1881730389473198184
Treffende post
Heb ze allemaal verwijderd. Of gedeactiveerd zeg maar. Van insta en Facebook wil ik de gegevens wel bewaren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:41 schreef Vostok het volgende:
[..]
Dat iemand daar berhaupt nog wil zijn op die platforms.
Ja wel echt zonde van die Chinese spyware natuurlijk. Op naar de volgende.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb ze allemaal verwijderd. Of gedeactiveerd zeg maar. Van insta en Facebook wil ik de gegevens wel bewaren.
Ben benieuwd of TikTok ook niet gaat worden overgenomen. Die hou ik dus nog even maar gaat het in Amerikaanse handen ben ik weg.
USA bad. China good.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:46 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Ja wel echt zonde van die Chinese spyware natuurlijk. Op naar de volgende.
Dat heeft geen invloed op Europa.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:49 schreef Mr.Crow het volgende:
Dit vervalt echt tot omgekeerd wappie-topic ofzo. Waarbij men maandenlang doodleuk Chinese spyware gebruikt, maar oh jeetje, Trump is president en wilt TikTok in Amerikaanse handen hebben. Snel, boycotten die boel!
De haat zit echt diep hoor.
Haat? Ik maak nog altijd mijn eigen keuzes. Waarom kan het jou en Heatwave zoveel schelen wat ik doe of niet?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:49 schreef Mr.Crow het volgende:
Dit vervalt echt tot omgekeerd wappie-topic ofzo. Waarbij men maandenlang doodleuk Chinese spyware gebruikt, maar oh jeetje, Trump is president en wilt TikTok in Amerikaanse handen hebben. Snel, boycotten die boel!
De haat zit echt diep hoor.
Je hebt uiteraard de vrijheid de meest twijfelachtige keuzes te maken, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Haat? Ik maak nog altijd mijn eigen keuzes. Waarom kan het jou en Heatwave zoveel schelen wat ik doe of niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je dat eens afvragen.
Dezelfde grap dat mensen van Tesla afscheid nemen omdat Musk gezien wordt als de founding father, maar met brede glimlach in een Volkwagen stappenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
USA bad. China good.
De infantiliteit.
Voornamelijk omdat je het post, waarom anders?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Haat? Ik maak nog altijd mijn eigen keuzes. Waarom kan het jou en Heatwave zoveel schelen wat ik doe of niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je dat eens afvragen.
Het is een grote eer dat een van de vreemdste en vervelendste users hier me apart vind overkomen. Het zou pas vreemd zijn als jij het zou begrijpen, dan is er echt iets mis.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat je het post, waarom anders?.
Je komt alleen nogal apart over als je 0 problemen hebt met Chinese staatsbemoeienis maar wel fel tekeer gaat tegen de VS.
Mag hoor, maar dan krijg je reacties, sorry dat het jou moet overkomen op een discussieforum.
Het is inderdaad heel erg heftig allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:53 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard de vrijheid de meest twijfelachtige keuzes te maken, maak je geen zorgen.
Wat een eerquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is een grote eer dat een van de vreemdste en vervelendste users hier me apart vind overkomen. Het zou pas vreemd zijn als jij het zou begrijpen, dan is er echt iets mis.
RedNote al geinstalleerd neem ik aan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg heftig allemaal.
Volkswagen tachtig jaar naar dato nog steeds haar geschiedenis verwijtenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dezelfde grap dat mensen van Tesla afscheid nemen omdat Musk gezien wordt als de founding father, maar met brede glimlach in een Volkwagen stappen
De wereld is zo bijzonder![]()
Een Telegraaf lezen...quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volkswagen tachtig jaar naar dato nog steeds haar geschiedenis verwijten![]()
Dus nooit meer Volkswagen, Krupp, Hugo Boss, Deutsche Bank, Bayern, Audi en BMW.
En geen NS, Philips, (Amsterdamse) politie of Stork.
Wel als ik die wokies en jankies moet volgen. Musk wordt verweten een vermeende hitler salut te maken. Hij was natuurliijk aan het provoceren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volkswagen tachtig jaar naar dato nog steeds haar geschiedenis verwijten![]()
Dus nooit meer Volkswagen, Krupp, Hugo Boss, Deutsche Bank, Bayern, Audi en BMW.
En geen NS, Philips, (Amsterdamse) politie of Stork.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een eer.
Hoe is het met je social credit score?
Dat snap ik, dat is bij alle issues het geval lijkt hetquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Dan is het niet 'vermeend', he. Dan maakt hij er een met als doel provoceren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel als ik die wokies en jankies moet volgen. Musk wordt verweten een vermeende hitler salut te maken. Hij was natuurliijk aan het provoceren.
Ohhh maar waar zeg ik dat China beter is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat is bij alle issues het geval lijkt het.
China is niet beter dan de VS, dat is het punt. Dat jij pas weg zou gaan als Tiktok niet meer onder Chinees staatstoezicht staat zegt genoeg.
En de lefties trappen er als een ezel in een banaan in.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan is het niet 'vermeend', he. Dan maakt hij er een met als doel provoceren.
Dus we mogen wel zeggen dat Musk een nazi-groet bracht, neem ik aan. Je bent het eens dat hij dat deed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En de lefties trappen er als een ezel in een banaan in.
Omdat je nu op Tik Tok zit ook al is het een verlengstuk van de Chinese overheid en je weg zou gaan als het onder Amerikaans bewind zou vallen. Dus dan is de conclusie dat je China beter vindt nogal logisch he?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ohhh maar waar zeg ik dat China beter is?
Waarom denk je dat? Waarom maak je daar zo’n drama van?
Weirdo
Het omgekeerde is eerder waar. Elke scheet wordt uitvergroot en onder een vergrootglas gelegd. Ja. We weten het wel. Either put up or shut up of kom met concrete dingen om de invloed van figuren als Musk in te perken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:27 schreef Wantie het volgende:
De hoeveelheid gaslighting van Maga is onnavolgbaar.
Niemand die toegeeft dat het handgebaar van Musk op zijn zachtst gezegd niet echt handig was.
We zullen het nooit zeker weten. Alles wijst erop van niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus we mogen wel zeggen dat Musk een nazi-groet bracht, neem ik aan. Je bent het eens dat hij dat deed.
Nee. Ik heb een probleem met de monopolie positie van Meta en hoe ze met persoonsgegevens omgaan en de bekende gang van zaken op X.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je nu op Tik Tok zit ook al is het een verlengstuk van de Chinese overheid en je weg zou gaan als het onder Amerikaans bewind zou vallen. Dus dan is de conclusie dat je China beter vindt nogal logisch he?
En ik maak geen drama, ik post op FOK!, net als jij.
Phpmystyle en ik zijn het eens dat het een nazi-groet was.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
We zullen het nooit zeker weten. Alles wijst erop van niet.
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:38 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon duidelijk een bh.
Ja, je moet ook wel blind zijn om dat te ontkennen. Alsnog bizar om zoveel gehersenspoelden te zien die ontkennen wat ze met hun eigen ogen kunnen waarnemen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Phpmystyle en ik zijn het eens dat het een nazi-groet was.
Je mag hopen dat ze aan het trollen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel blind zijn om dat te ontkennen. Alsnog bizar om zoveel gehersenspoelden te zien die ontkennen wat ze met hun eigen ogen kunnen waarnemen.
Man iedereen die ooit de hand opgestoken heeft wordt in dit topic aangehaald om dit te downplayen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het omgekeerde is eerder waar. Elke scheet wordt uitvergroot en onder een vergrootglas gelegd. Ja. We weten het wel. Either put up or shut up of kom met concrete dingen om de invloed van figuren als Musk in te perken.
Waarom heb je een avatar van iemand die de hitlergroet doet?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb een BMW oldtimer. Ik mag blijkbaar niet reageren op je post of op Musk en zijn testing watersquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel als ik die wokies en jankies moet volgen. Musk wordt verweten een vermeende hitler salut te maken. Hij was natuurliijk aan het provoceren.
Maar als hij sympathien zou hebben voor het sociaal-darwinisme of Hitler dan zou hij dat wel beter verbergen.
It was just a jokequote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blanken hebben wat gemaakt van zuid-afrika. Jammer genoeg kan dat volk dit weer niet waarderen. Nu maken ze er n grote betonnen ghetto van.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach Elon heeft gewoon heimwee naar het Zuid-Afrika van zijn opa.
Hij wist donders goed dat die salude als zodanig geframed zou worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus we mogen wel zeggen dat Musk een nazi-groet bracht, neem ik aan. Je bent het eens dat hij dat deed.
En jij plaatst het hier als uiquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij wist donders goed dat die salude als zodanig geframed zou worden.
Dus nee. Maar hij deed het met opzet.
Dus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En jij plaatst het hier als ui
Rechtse trol
Je bent gewoon erg triest, meer kan ik er niet van makenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus.
Een ui is gewoon een ludieke afbeelding.
Mooi.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg triest, meer kan ik er niet van maken
Dus Musk weet dat als hij een Hitlergroet doet, dit geframed zal worden als een Hitlergroet, en daarom bracht hij met opzet een Hitlergroet uit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij wist donders goed dat die salude als zodanig geframed zou worden.
Dus nee. Maar hij deed het met opzet.
Inderdaad, moet gewoon kunnen. Niets mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus.
Een ui is gewoon een ludieke afbeelding.
Trump wilt nu dat ze excuses aanbiedt, omdat ze hem beledigd heeft..quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:23 schreef egayalS het volgende:
Dus een Sieg Heil als UI is tegenwoordig prima op fok.![]()
![]()
![]()
Speaking truth to power:
[ x ]
Is ook schokkend voor zo'n Judas als Trump als iemand je uitlegt waar het christendom echt voor staat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Trump wilt nu dat ze excuses aanbiedt, omdat ze hem beledigd heeft..![]()
Ik zag hetquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
En als ze dat niet doet? Dan moet ze de cel in vanwege Fhrerbeleidigung?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nu lach je daar nog om.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En als ze dat niet doet? Dan moet ze de cel in vanwege Fhrerbeleidigung?
Mooie speech van die Budde.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:23 schreef egayalS het volgende:
Dus een Sieg Heil als UI is tegenwoordig prima op fok.![]()
![]()
![]()
Speaking truth to power:
[ x ]
Nee. Ik kan er niet om lachen. En ik bedoelde het niet grappig maar serieus. Ik zie hem er echt voor aan om haar de cel in te gooien. Trump is een gevaarlijke gek.quote:
Bernie Sandersquote:
Iets te veel ketamine.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef Jed1Gam het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DFDsPjbv4vT/
Wie zegt dat 'we' dat doen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef Oud_student het volgende:
Wat fijn dat de tegenstanders van Trump zich vrijwel alleen op de Hitlergroet concentreren, zo kan Trump tenminste zijn 100den plannen ongestoord uitvoeren
Want Fok heeft daar invloed op?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef Oud_student het volgende:
Wat fijn dat de tegenstanders van Trump zich vrijwel alleen op de Hitlergroet concentreren, zo kan Trump tenminste zijn 100den plannen ongestoord uitvoeren
Uncle mustache!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hitler is weer helemaal terug blijkbaar.
Hypes van vroeger komen vaker helemaal terug.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Fascinerend inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het argument dat hij ' my heart goes out to you' wilde uitbeelden is natuurlijk ook lachwekkend. Door musk zelf ontkracht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:08 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, @:danny
Oprechte interesse. Waaruit maak jij op dat er geen Hitlergroet was en dat dat tienduizenden keren is debunked.
Op sites als Reddit zie je nogal een ander beeld.
Wat is dan wel een Hitlergroet? In Duitsland (en Nederland?) zou deze beweging bestraft worden.
Ja en dan zeg je na alle ophef ff sorry, was niet zo bedoeld. Lijkt me.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het argument dat hij ' my heart goes out to you' wilde uitbeelden is natuurlijk ook lachwekkend. Door musk zelf ontkracht.
https://tenor.com/jQpcaxuFzbv.gif
We hebben nog 4 jaar, genoeg tijd voor al die plannetjes en nazi groetjes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef Oud_student het volgende:
Maar je snapt toch hopelijk wel hoe hilarisch dat is als je tot nu toe vrolijk gewoon TikTok gebruikte? Of denk je dat ze in China netjes met je data omgaan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een probleem met de monopolie positie van Meta en hoe ze met persoonsgegevens omgaan en de bekende gang van zaken op X.
Als TikTok daar ook nog bij gaat horen ben ik weg.
Ik zit ook op Bluesky, is ook Amerikaans.
Dus hou je foute conclusies maar lekker voor je.
Was ook gewoon een Hitler groet. Als je beetje goed kijkt kun je dat moeilijk ontkennen. Dat hij op X vaak ook extreem rechts (re)tweet helpt ook niet echt. Maargoed, hij leek al verward dus niet zo boeiend verder.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het argument dat hij ' my heart goes out to you' wilde uitbeelden is natuurlijk ook lachwekkend. Door musk zelf ontkracht.
https://tenor.com/jQpcaxuFzbv.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |