It was just a jokequote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En de lefties trappen er als een ezel in een banaan in.
Blanken hebben wat gemaakt van zuid-afrika. Jammer genoeg kan dat volk dit weer niet waarderen. Nu maken ze er één grote betonnen ghetto van.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach Elon heeft gewoon heimwee naar het Zuid-Afrika van zijn opa.
Hij wist donders goed dat die salude als zodanig geframed zou worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus we mogen wel zeggen dat Musk een nazi-groet bracht, neem ik aan. Je bent het eens dat hij dat deed.
En jij plaatst het hier als uiquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij wist donders goed dat die salude als zodanig geframed zou worden.
Dus nee. Maar hij deed het met opzet.
Dus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En jij plaatst het hier als ui
Rechtse trol
Je bent gewoon erg triest, meer kan ik er niet van makenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus.
Een ui is gewoon een ludieke afbeelding.
Mooi.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg triest, meer kan ik er niet van maken
Dus Musk weet dat als hij een Hitlergroet doet, dit geframed zal worden als een Hitlergroet, en daarom bracht hij met opzet een Hitlergroet uit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij wist donders goed dat die salude als zodanig geframed zou worden.
Dus nee. Maar hij deed het met opzet.
Inderdaad, moet gewoon kunnen. Niets mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus.
Een ui is gewoon een ludieke afbeelding.
Trump wilt nu dat ze excuses aanbiedt, omdat ze hem beledigd heeft..quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:23 schreef egayalS het volgende:
Dus een Sieg Heil als UI is tegenwoordig prima op fok.![]()
![]()
![]()
Speaking truth to power:
[ x ]
Is ook schokkend voor zo'n Judas als Trump als iemand je uitlegt waar het christendom echt voor staat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Trump wilt nu dat ze excuses aanbiedt, omdat ze hem beledigd heeft..![]()
Ik zag hetquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
En als ze dat niet doet? Dan moet ze de cel in vanwege Führerbeleidigung?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nu lach je daar nog om.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En als ze dat niet doet? Dan moet ze de cel in vanwege Führerbeleidigung?
Mooie speech van die Budde.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:23 schreef egayalS het volgende:
Dus een Sieg Heil als UI is tegenwoordig prima op fok.![]()
![]()
![]()
Speaking truth to power:
[ x ]
Nee. Ik kan er niet om lachen. En ik bedoelde het niet grappig maar serieus. Ik zie hem er echt voor aan om haar de cel in te gooien. Trump is een gevaarlijke gek.quote:
Bernie Sandersquote:
Iets te veel ketamine.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef Jed1Gam het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DFDsPjbv4vT/
Wie zegt dat 'we' dat doen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef Oud_student het volgende:
Wat fijn dat de tegenstanders van Trump zich vrijwel alleen op de Hitlergroet concentreren, zo kan Trump tenminste zijn 100den plannen ongestoord uitvoeren
Want Fok heeft daar invloed op?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef Oud_student het volgende:
Wat fijn dat de tegenstanders van Trump zich vrijwel alleen op de Hitlergroet concentreren, zo kan Trump tenminste zijn 100den plannen ongestoord uitvoeren
Uncle mustache!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hitler is weer helemaal terug blijkbaar.
Hypes van vroeger komen vaker helemaal terug.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Fascinerend inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het argument dat hij ' my heart goes out to you' wilde uitbeelden is natuurlijk ook lachwekkend. Door musk zelf ontkracht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:08 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, @:danny
Oprechte interesse. Waaruit maak jij op dat er geen Hitlergroet was en dat dat tienduizenden keren is debunked.
Op sites als Reddit zie je nogal een ander beeld.
Wat is dan wel een Hitlergroet? In Duitsland (en Nederland?) zou deze beweging bestraft worden.
Ja en dan zeg je na alle ophef ff sorry, was niet zo bedoeld. Lijkt me.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het argument dat hij ' my heart goes out to you' wilde uitbeelden is natuurlijk ook lachwekkend. Door musk zelf ontkracht.
https://tenor.com/jQpcaxuFzbv.gif
We hebben nog 4 jaar, genoeg tijd voor al die plannetjes en nazi groetjes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef Oud_student het volgende:
Maar je snapt toch hopelijk wel hoe hilarisch dat is als je tot nu toe vrolijk gewoon TikTok gebruikte? Of denk je dat ze in China netjes met je data omgaan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een probleem met de monopolie positie van Meta en hoe ze met persoonsgegevens omgaan en de bekende gang van zaken op X.
Als TikTok daar ook nog bij gaat horen ben ik weg.
Ik zit ook op Bluesky, is ook Amerikaans.
Dus hou je foute conclusies maar lekker voor je.
Was ook gewoon een Hitler groet. Als je beetje goed kijkt kun je dat moeilijk ontkennen. Dat hij op X vaak ook extreem rechts (re)tweet helpt ook niet echt. Maargoed, hij leek al verward dus niet zo boeiend verder.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het argument dat hij ' my heart goes out to you' wilde uitbeelden is natuurlijk ook lachwekkend. Door musk zelf ontkracht.
https://tenor.com/jQpcaxuFzbv.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |