OJAAAAAAA! weet het weerquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wees blij
die zat in het seizoen dat er 3 of 4 tegelijk weggingen
BB doet het er ook om. Wachten tot een van die 2 vlakbij de telefoon staat en hem dan over laten gaanquote:
nou echt he, ik zit te wachten op een mooi buurman en buurman plaatje met hun koppen erop, die kan ik dan overal de hele BB gebruikenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:36 schreef zodeju het volgende:
Het is ook echt de Niel en Jordyshow......buurman en buurman.
Oja? Met welk belang?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB doet het er ook om. Wachten tot een van die 2 vlakbij de telefoon staat en hem dan over laten gaan
Jordy deed zijn jas aan en wilde naar buiten..quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Hadden ze maar sneller moeten zijn.
Die hebben me ook heerlijk laten lachen een paar keer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:36 schreef zodeju het volgende:
Het is ook echt de Niels en Jordyshow......buurman en buurman.
Kan, maar wat maakt het verder uit dat hij z'n kast heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy deed zijn jas aan en wilde naar buiten..
Die telefoon gaat niet zomaar 'random'
Oh, misschien ben ik doof hoor Puz. Ik dacht echt Jolien.quote:
Ze weten toch dat de telefoon kan afgaan, waarom ga je dan in de slaapkamer zitten? Ze doen het toch allemaal zelf. Mattheus was al wel onderweg om buiten te wandelen, maar te druk met roddelen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, misschien ben ik doof hoor Puz. Ik dacht echt Jolien.
Hoi trouwens
Ja, hij vroeg toch iemand om te gaan wandelen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze weten toch dat de telefoon kan afgaan, waarom ga je dan in de slaapkamer zitten? Ze doen het toch allemaal zelf. Mattheus was al wel onderweg om buiten te wandelen, maar te druk met roddelen.
Precies, lekker prima.quote:
Gewoon een vraagquote:
Het belang van de bewoners alert te maken en bedoel niet alleen de telefoon....Maar meer pit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, lekker prima.
Maar ik geloof niet in voorkeur van BB. Zeker niet voor die twee, want er is geen belang. Niet financieel, niet qua reclame of whatever. Ze zijn beide geen populaire mensen.
Dat wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Toch vind ik Wicky een van leukere mensen daar
Ze hebben eigenlijk best veel nette en goede keuzes gemaakt deze week. Zelfs tot het uitdelen van de targets aan toe. Ze zijn zelfs redelijk eerlijk naar de andere toe hoe ze het spelen. Ze vertrouwen alleen en Judas die samen met zijn Petrus de boel verdraaid zodat ze er zelf beter voor staan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben me ook heerlijk laten lachen een paar keer.
Ja, dat wel. Maar dat zou positief zijn en ik proef dat 'mensen' denken dat BB voorkeur heeft voor N&J en dat dit niet positief is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het belang van de bewoners alert te maken en bedoel niet alleen de telefoon....Maar meer pit.
Er zit ook niet echt iemand tussen die er met kop en schouders bovenuit steektquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik denk dat ik het dit keer niet erg vind om geen echte favoriet te hebben. De mensen veranderen daar zo snel qua doen en laten. Ik vind dat juist wel geinig om te zien hoe beïnvloedbaar de mens is. En zo maak ik het minder persoonlijk.
Ja precies. Jordy is nou niet zo'n atleet. Er zijn er paar die sneller zouden moeten zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Hadden ze maar sneller moeten zijn.
Klopt, maar hij is natuurlijk wel een doorzetter. Kan niet anders indien je zoveel bent afgevallenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Jordy is nou niet zo'n atleet. Er zijn er paar die sneller zouden moeten zijn
Hij blijft zo hangen in dingen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
Keanu heeft wel gelijk over Jordy: ga dan niet zeggen dat je niet op jou gaat en dan wel doen.
BB weet precies wanneer ze de telefoon laten gaan. Keanu was de enige buiten gister en ook de enige die het hoorde. BB had gewoon besloten na het vertrek van Lenni dar hij wat positiefs kreeg.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Jordy is nou niet zo'n atleet. Er zijn er paar die sneller zouden moeten zijn
de donkere blouse alleenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met wat ie aan had
Ik snap niet wat je hier zegt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:50 schreef marky het volgende:
[..]
BB weet precies wanneer ze de telefoon laten gaan. Keanu was de enige buiten gister en ook de enige die het hoorde. BB had gewoon besloten na het vertrek van Lenni dar hij wat positiefs kreeg.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou echt he, ik zit te wachten op een mooi buurman en buurman plaatje met hun koppen erop, die kan ik dan overal de hele BB gebruiken
Dat is net met elkaar besproken dus vind ik wel meevallen.quote:
Ze hebben vooral 'makkelijke' keuzes hoeven maken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk best veel nette en goede keuzes gemaakt deze week. Zelfs tot het uitdelen van de targets aan toe. Ze zijn zelfs redelijk eerlijk naar de andere toe hoe ze het spelen. Ze vertrouwen alleen en Judas die samen met zijn Petrus de boel verdraaid zodat ze er zelf beter voor staan.
Ja maar Buurman en Buurman zijn leukquote:
keanu doet dit ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
Dat ''mmm'' van Wicky is echt vervelend als hij naar iemand zit te luisteren. Ik ga daar zo slecht op. Ik zeg daar altijd wat van als mensen dat bij mij doen.Het voelt als nepluisteren en nep interesse tonen.
Heerlijk....quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:53 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey gaat ook grapjes uithalen![]()
Net doen alsof de telefoon alleen buiten af gaat
Grapjequote:Op woensdag 22 januari 2025 13:54 schreef spapaars het volgende:
Lopen er 3 buiten, rinkelt de telefoon.
Gaat weer eerlijk met BB
BB kan de grap er ook wel van inzienquote:
De manier van lol is voor ieder misschien wat anders.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:55 schreef mazaru het volgende:
Grapje van Jeffrey. Hilarisch die jongen
Ja, maar hoorde de eerste keer zeggen toen de foon buiten ging dat hij iderdaad niet binnen te horen was.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:53 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey gaat ook grapjes uithalen![]()
Net doen alsof de telefoon alleen buiten af gaat
Ja klopt was ook de keer toen Keanu alleen buiten liep.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar hoorde de eerste keer zeggen toen de foon buiten ging dat hij iderdaad niet binnen te horen was.
ik doe aan verzoekjes, roept u maarquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar Buurman en Buurman zijn leuk![]()
Deze twee niet echt
Ik vind Jeffrey echt niet leuk. En zijn geplak aan Jolien helpt helemaal niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:13 schreef ledn81 het volgende:
jeffrey heeft zijn 5 jaar terug ook voor seizoen 1 ingeschreven.
maar hij was te jong.. echt nog een snotneus toen![]()
Dat is het nog steeds wat mij betreft
Ik vind in deze editie eigenlijk heel veel bewoners niet zo leukquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind Jeffrey echt niet leuk. En zijn geplak aan Jolien helpt helemaal niet.
Niels weet toch altijd alles?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Niels wist het weer dat het een kast zou zijn.
Nee klopt, andere jaren had ik nu echt al een favoriet. Nu zijn er gewoon een paar die ik wel kan appreciëren, meer niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind in deze editie eigenlijk heel veel bewoners niet zo leuk
Keanu had geen gamechangerquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
moet nu iedereen met een gamechanger naar de DBK
oh hij heeft nu zijn cremetjes.. benieuwd of zij donkere wallen nu minder wordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Jordy er goed aan zou doen zijn mondhoeken omhoog te laten zetten
Jordy : "Ik ga even naar het toilet"quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
Keanu heeft weer rare vragen......volgens mij heeft hij dat al eerder gedaan van die rare vragen met iets over ouders....
Dat durf ik ten zeerste betwijfelenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:44 schreef zodeju het volgende:
Zal daar wel goed geventileerd worden?? Wat met zijn alle ff wandelen buiten zit er niet in deuren blijven dicht,,,geen frisse lucht niks.
er is een ventilatiesysteem hequote:Op woensdag 22 januari 2025 14:44 schreef zodeju het volgende:
Zal daar wel goed geventileerd worden?? Wat met zijn alle ff wandelen buiten zit er niet in deuren blijven dicht,,,geen frisse lucht niks.
het is ook gewoon triest dat de FEBO dus nog steeds niet snapt dat ze van alles kunnen verzinnen om ze te laten doen om dingen te verdienenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:55 schreef Puzzie het volgende:
De verveling daar is dodelijk .... Wat een saaie bende.
Ik zeg niet gauw dat iemand gestoord is maar over Keanu twijfel ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:30 schreef Koos1958 het volgende:
Die gozer is echt gestoord, keanu vraagt of als hij gecremeerd is ze as hebben van hem of ze het zouden opeten. Hoe kom je erop. Heb je toch wel een kronkel in je kop. Want dan weet hij of hij connect is met mensen
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook gewoon triest dat de FEBO dus nog steeds niet snapt dat ze van alles kunnen verzinnen om ze te laten doen om dingen te verdienen
Ja eens!! Jammer want dat maakt het kijken steeds minder interessant.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook gewoon triest dat de FEBO dus nog steeds niet snapt dat ze van alles kunnen verzinnen om ze te laten doen om dingen te verdienen
Klopt en waren en meer "kliekjes"quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:59 schreef marky het volgende:
Wat opvalt is dat ze dit jaar steeds als groep bij elkaar blijven. Heel af en toe splitst het zich op maar heel snel komt het weer samen. Voige jaren zat men veel meer verdeeld over het huis.
'toevallig'quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy en Niels staan toevallig bij de telefooncel
Ik zie Niels een beetje als Ashley.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy en Niels staan toevallig bij de telefooncel
Kost geld dit is de crisiseditie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een maraton punniken met een fikse beloning na een week zal toch niet te kosten?quote:
Er zijn idd genoeg dingen te vinden/bedenken die amper geld kosten maar mensen wel bezighoudt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Een maraton punniken met een fikse beloning na een week zal toch niet te kosten?
Denk dat een liveshow meer kost dan die hele verbouwing en de veranderingen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er is weer flink verbouwd in het huis, en bewoners in BB-kleding gepropt.
lolquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
vast het zoontje van die van vorig jaar
Ja dan kan Axel ook prima meedoenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Een maraton punniken met een fikse beloning na een week zal toch niet te kosten?
Misschien ook wel de laatste. Wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wmb beter stoppen met BB.
Met heel veel reclame.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:09 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat een liveshow meer kost dan die hele verbouwing en de veranderingen.
Wel bijna verdubbeld dan!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jordy denkt dat hij van 1000 volgers naar 10.000 is gegaan. Jammer joh Jordy.... 1932
Als dat zo is dan kan ik daar prima mee leven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:10 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien ook wel de laatste. Wie zal het zeggen.
Mijn vraag zou dan zijn of ze het harde geluid van de podcast eens normaal equalizen. Is tegenwoordig niet zo moeilijk met al die bewerkingsprogramma's. Dat is met een paar klikjes klaar. Als ik als amateur het geluid van twee verschillende beelden gelijk kan stellen zodat mensen niet doof worden, dan moet een professioneel bedrijf zoals de febo dat toch ook kunnen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
We mogen weer vragen stellen voor de podcast van deze week.
Dus wil je het antwoord op jouw vraag volgende week 24 keer keihard in je oor geschreeuwd hebben, stel hem op de BB socials
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jordy denkt dat hij van 1000 volgers naar 10.000 is gegaan. Jammer joh Jordy.... 1932
Lol hij denkt dat hij nu beroemd is geworden door Big Brotherquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarschijnlijk ook die schrale huid.....quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een ventilatiesysteem he
die staat hele dagen aan
daarom klagen ze ook elk jaar weer over de droge lucht
Die slepen ze de finale in.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk wordt Niels volgende week genomineerd
Geef ze allemaal een game boy met Pokémon red met als challenge wie als eerste de 8 gyms verslaat wint een grote prijs of voordeel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja dan kan Axel ook prima meedoen
Was een geintjequote:Op woensdag 22 januari 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Netter dan Keano deed met de rest van de groepquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
Gesprek van Keano en Jordy wordt nog eens herkauwd met Niels nu.
daar ben ik het mee eens..quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:19 schreef marky het volgende:
[..]
Netter dan Keano deed met de rest van de groep
Zegt hij ook over zichzelf dat hij dat ook heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
Ja Jordy dat is waar. Al die aandachttrekkerij met dat gejank
[ afbeelding ]
Dat zegt hij ook net dat hij ook jankt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
Ja Jordy dat is waar. Al die aandachttrekkerij met dat gejank
[ afbeelding ]
Heel somsquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:22 schreef marky het volgende:
[..]
Haha dat kan echt niet dat wij het eens zijn 😁
Naar DBK, er gaat 100 euro van je rekening af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Gaten in een broek knippen die niet van.jezelf js
Deze was al stuk geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Gaten in een broek knippen die niet van.jezelf js
BB de Adam en Eva editiequote:Op woensdag 22 januari 2025 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en sommigen hebben alleen nog een lapje stof
Mij ook. Zet die schaar nou eens in een broek van Jeffrey om te kijken hoe grappig het is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:27 schreef Dark het volgende:
De lol en de zin van een gat knippen in een broek die niet van jou is, ontgaat me totaal!
Of de schaar in het haar van Jeff.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij ook. Zet die schaar nou eens in een broek van Jeffrey om te kijken hoe grappig het is.
Heel eerlijk denk ik als Mattie boos was geworden En Jeff tot halt had geroepen Jeff het niet had gedaan. Daar riskeer je niet je vriendschap mee.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij ook. Zet die schaar nou eens in een broek van Jeffrey om te kijken hoe grappig het is.
Misschien wel. Maar hoe kom je erop om in een broek te gaan knippen van een ander?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik als Mattie boos was geworden En Jeff tot halt had geroepen Jeff het niet had gedaan. Daar riskeer je niet je vriendschap mee.
Volgens mij zat er al een gat in. Hij heeft het groter geknipt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar hoe kom je erop om in een broek te gaan knippen van een ander?
er zat al een gat in de broek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar hoe kom je erop om in een broek te gaan knippen van een ander?
Je moet is weten hoevaak een panty kapot werd getrokken als je een ladder had.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien met de liveshow, dat we weer mogen kiezen uit meerdere kandidaten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:41 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat er geen nieuwe bewoners meer komen.
Woensdag is nominatie dag en daarna tot zaterdag gebeurt er niks meer.
Ik verwacht helemaal niets meer.. ik zie de BB-trein met een gezapig gangetje richting horizon in de mist verdwijnen...quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:41 schreef OmaJacky het volgende:
Moeilijk, heel moeilijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Keanu over je beste vriend exposen als je weet dat hij vreemdgaat met een goede vriendin ..
Ik denk dat er helemaal geen nieuwe meer komenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien met de liveshow, dat we weer mogen kiezen uit meerdere kandidaten.
Hij heeft constant van die rare vragenquote:
Komt waarschijnlijk Zaterdag dan. Misschien nu wel twee omdat Lenni weg is. Benieuwd hoe die erin komen na een maand.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:41 schreef OmaJacky het volgende:
ik heb vorige week hier een lijstje gepost van de laatste binnenkomers in 2022,23 en 24, die weken zijn we vandaag voorbij, dus als er nog nieuwe komen is het later dan alle seizoenenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien met de liveshow, dat we weer mogen kiezen uit meerdere kandidaten.
Daarom vond ik het ook vaagquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft constant van die rare vragen
Blijf toch ‘hoop’ houden, anders wordt dit een lang seizoenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb vorige week hier een lijstje gepost van de laatste binnenkomers in 2022,23 en 24, die weken zijn we vandaag voorbij, dus als er nog nieuwe komen is het later dan alle seizoenen
6 mensen met een target, en er vallen er nog 3 (?) af. Ze hebben vanmorgen genomineerdquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:48 schreef Dark het volgende:
Er zijn 5 mensen met een target.
Vallen daar nog mensen vanaf?
Sorry voor de vraag, maar ik merk dat ik steeds minder geduld heb om dit slappe zooitje te volgen.
Was er ook een alarm?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
6 mensen met een target, en er vallen er nog 3 (?) af. Ze hebben vanmorgen genomineerd
6 mensen target, vanmorgen zijn ze allemaal dbk geweest dus we zullen er 3 krijgen denk ik vanavond of morgenvroegquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:48 schreef Dark het volgende:
Er zijn 5 mensen met een target.
Vallen daar nog mensen vanaf?
Sorry voor de vraag, maar ik merk dat ik steeds minder geduld heb om dit slappe zooitje te volgen.
Waarom plukken ze daar de hele dag aan elkaar?quote:
omdat het lekker is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom plukken ze daar de hele dag aan elkaar?
Normaal gaat er vaak een alarm als ze moeten nomineren maar dit jaar pas 1x zoiets gehoord.quote:
Ow geen idee, ik was aan het werk en ik las hier dat ze gingen nominerenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Normaal gaat er vaak een alarm als ze moeten nomineren maar dit jaar pas 1x zoiets gehoord.
Verwacht minstens een vervanging van Lennie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb vorige week hier een lijstje gepost van de laatste binnenkomers in 2022,23 en 24, die weken zijn we vandaag voorbij, dus als er nog nieuwe komen is het later dan alle seizoenen
En ze blijven gewoon liggenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:06 schreef Was-beer het volgende:
BB: overdag wordt er in mijn huis niet geslapen
Het wordt al een beetje beschamend laat.. als de resterende bewoners maar 2 maanden hoeven... én alle Slob gemist hebben en niet op de grond hoeven slapenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:03 schreef spapaars het volgende:
Vorig jaar startte ze met 13 bewoners.
En op 19 jan nog eens 3 bewoners die eerst in de verborgen kamer zaten.
[ afbeelding ]
De week is praktisch weer voorbij. Morgen nog ff een momentje.quote:
Niemand zou nu vertrekken..quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben voorstander van het voorstel seizoen 1. Als het je niet bevalt kan je er nu uit stappen.
Misschien is hij naar de dokter kijken of hij nog beter kan worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
Gister zagen we axel nog af en toe op de streams. Nu alleen vanmorgen en verder heb ik hem nog niet gezien.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
Als deze groep een eventuele freeze niet haalt moet het met opzet zijn
Ze hebben alles afgenomen waar je ook maar wat mee kan doen. Vorig jaar gooide ze sokken in een mand. Heb het gevoel dat deze groep iedere vorm van competitie mist.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:17 schreef Rhosyn het volgende:
Vorige jaren waren ze langer bezig met douchen en maskertjes en haren föhnen en knippen. Dat was best een groot deel van de dag. En sporten ook buiten.
Ze hebben nu niks om dat te doen.
Ik denk ook dat de meeste afwachtend zijn. Geen initiatiefnemers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben alles afgenomen waar je ook maar wat mee kan doen. Vorig jaar gooide ze sokken in een mand. Heb het gevoel dat deze groep iedere vorm van competitie mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe lang willen ze wachten.......schoonmaken of een rooster opzetten doen ze ook niet....ze wachten alleen op BB Terwijl ze toch allemaal het niet voor het eerst zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de meeste afwachtend zijn. Geen initiatiefnemers.
Alleen Elsa.
BB / Problemen met de streamsquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:25 schreef Linnied het volgende:
Hi, ik lees al jaren mee maar heb nu even een vraag. Ik las hier ergens dat je de stream via Google chrome tot 4 uur terug kunt spoelen. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zoek het stukje waar ze zonet namen noemden over wie ze terug uit de dood wilden halen (rond 15.38)
Je bedoelt "compressen". Dit doen ze met een compressor. De luide pieken worden gecompressed en de stille geluiden worden luider.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mijn vraag zou dan zijn of ze het harde geluid van de podcast eens normaal equalizen. Is tegenwoordig niet zo moeilijk met al die bewerkingsprogramma's. Dat is met een paar klikjes klaar. Als ik als amateur het geluid van twee verschillende beelden gelijk kan stellen zodat mensen niet doof worden, dan moet een professioneel bedrijf zoals de febo dat toch ook kunnen?
Ja precies. Ze moeten ( ja niks maar goedquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoe lang willen ze wachten.......schoonmaken of een rooster opzetten doen ze ook niet....ze wachten alleen op BB Terwijl ze toch allemaal het niet voor het eerst zien.
Dankje. Ik zie überhaupt geen terugspoel knopje...quote:
Huh ik zie dat nergens bij mij. Ik zal het nog eens doorlezen allemaal..tnx..quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
In eenvoud.
Je kan met snel klikken (links of rechts)ook snel terug naar waar je naar toe wil
[ afbeelding ]
Klikquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:41 schreef Linnied het volgende:
[..]
Huh ik zie dat nergens bij mij. Ik zal het nog eens doorlezen allemaal..tnx..
(Sorry. Teveel offtopic vermoed ik)
Ze hadden het over dat Jordy huilde toen hij de nominatie targets uitdeelde en Niels kennelijke lachte bij het uitdelen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:43 schreef zodeju het volgende:
Over wie hebben ze het nu, die zogenaamd jankt maar eigenlijk lacht....
Een gluiperige meeloper is het.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:45 schreef OmaJacky het volgende:
Milena, Matheus en Wicky zijn helemaal klaar met Niels en z'n gedrag.
Milena heeft dat al vanaf de 1e dag dat ze hem niet vertrouwd.
Niels wordt door de 3 heel negatief besproken.
En terecht naar mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |